eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kunów › Budowa kanalizacji sanitarnej Kunów- Rudka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Kunów: Budowa kanalizacji sanitarnej Kunów- Rudka
Numer ogłoszenia: 118357 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalno-Mieszkaniowej w Kunowie , ul. Partyzantów 47, 27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2613155, faks 0-41 2613155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej Kunów- Rudka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót na zadaniu został szczegółowo określony w projekcie budowlano- wykonawczym , specyfikacji technicznej , przedmiarze robót i kosztorysie. Zadanie obejmuje wykonanie robót ziemnych, robót budowlanych , montażowych i odtworzenie nawierzchni o następującym zakresie 1/wykonanie kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV o średnicy fi 315 - 200 o dł. 4603,50 mb, kanał grawitacyjny KS I - KS XII (111 + 4492,50 mb ) z uzbrojeniem kanałów 2/ wykonanie kanalizacji tłocznej z rur PE 100 SDR17o połączeniach zgrzewanych , średnicy fi 110-90 o dł. 1820 mb, rurociąg tłoczny (1185 + 635 mb) z uzbrojeniem kanałów Roboty prowadzone będą na głębokości do 5,0 m 3/ przejścia przez przeszkody: droga krajowa, drogi gminne, rzeka, cieki , rowy : przewierty poziome sterowane - 8 szt , przewierty poziome, rury ochronne w otwartych wykopach 4/ Wykonanie 3-ch kompletnych pompowni sieciowych na płycie fundamentowej o następujących parametrach: P 1- odbudowa zbiornika z polimerobetonu 1500*6000 o parametrach Qp = 7,16m3 /h H= 14,75 m H2 O , Ns- 4 kW z 2szt. pomp z wirnikiem otwartym P 2 - obudowa zbiornika z polimerobetonu 1500*7850 o parametrach Qp= 6,41 m3 /h ,H= 9,0 m H 2O, Ns - 1,4 kW z 2 szt. pomp z wirnikiem otwartym P 3 - obudowa zbiornika z polimerobetonu 1500*5750 o parametrach Qp = 5,71 m3/h , H= 19,80 m H 2 O, Ns - 4,0 kW z 2szt. pomp z wirnikiem otwartym w zakresie robót budowlanych, montażowych , technologii , wyposażenia i zasilania energetycznego obiektów pompowni z sieci niskiego napięcia. Zgodnie z zaleceniem projektanta na zasilanie rezerwowe przewidzieć dostawę - 2 szt. przewoźnego zespołu prądotwórczego ZAE 4C 90/4 20 kVA /16 kW z gniazdem wtykowym 5 - stykowym 32A i kablem oponowym 5- żyłowy, OW 5x 6 o dł. 10 mb, zakończonym z obu stron wtyczkami pięciostykowymi 32A. 5/ Roboty nawierzchniowe na istniejących obiektach drogowych ,wjazdach i utwardzeniach poprzez odtworzenie nawierzchni asfaltowej i tłuczniowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 100.000,00 zł w terminie do dnia przetargu tj. 18 sierpnia 2009 r - godz.10; 00. Wadium może być wnoszone w: pieniądzu przelewu bankowego na konto Nr 54 8507 0004 2001 0016 3864 0065 w BS Ostrowiec *, kopię załączyć do oferty, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych , gwarancjach ubezpieczeniowych *, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dania 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz. 275) * Oferent zobowiązany jest: złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w kasie Urzędu, natomiast do oferty dołączyć kopię złożonego dokumentu, Dokument gwarancji powinien stanowić bezwarunkową nieodwołalną gwarancje płatności na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgodnie z warunkami przetargu jego bezwarunkowa wypłata następuje bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Treść gwarancji powinna odpowiadać zapisom art.46 ust.4 a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz muszą mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy ; posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznychwniosą wadium Oceny spełnienia ww warunków Zamawiający dokona na zasadzie spełnia nie spełnia w oparciu o analizę dokumentów w pkt. 6 SIWZ. Na podstawie art. 87 ust 1 Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści składanych ofert. Zamawiający uzna za ważne tylko te oferty które zawierać będą wszystkie wymagane dokumenty i zostaną sporządzone zgodnie z wymogami SWIZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 SWIZ Wykonawca dołączy niżej wymienione dokumenty i oświadczenia : - kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót - dokument rejestracji Wykonawcy z określeniem podmiotu działalności (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ) potwierdzającej , że Wykonawca jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym-oryginał lub potwierdzona kserokopia. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę. - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - wykaz wykonanych robót budowlanych ( instalacyjno- montażowych w zakresie kanalizacji grawitacyjnej, tłocznej i budowy pompowni sieciowych - co najmniej 2 szt.) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( o wartości zamówienia co najmniej 1.500.000,00 zł) z podaniem ich wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie, - aktualne zaświadczenie z: (oryginał lub potwierdzona kserokopia) ZUS / KRUS , Naczelnika Urzędu Skarbowego (potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert; (Dla wykonawców którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu należy dostarczyć dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r ) - oświadczenie, że oferent spełnia wymagania określone w art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - podpisany projekt umowy, - dowód wniesienia wadium - Informacja o podwykonawcach (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kunow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać pod adresem: Referat Techniczno-Inwestycyjny Urząd Miasta i Gminy Kunów ul. Warszawska 45b 27-415 Kunów, pokój 301.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 10:00, miejsce: pok. 210 sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Kunowie , 27-415 Kunów ul Warszawska 45b..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będzie realizowana przy współudziale środków finansowych z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 3.3..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.