eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Roboty remontowe w placówkach oświatowych na terenie Gminy Chrzanów, w podziale na zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-19

Chrzanów: Roboty remontowe w placówkach oświatowych na terenie Gminy Chrzanów, w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 118322 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie , Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 7538874, faks 32 7538882.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w placówkach oświatowych na terenie Gminy Chrzanów, w podziale na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w placówkach oświatowych na terenie Gminy Chrzanów, w podziale na zadania: Zadanie I: remont schodów i chodników w placówkach: PS-4, PS-9, PS-B Zakres robót obejmuje: a)remont schodów wejściowych do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Chrzanowie polegający na: zerwaniu spękanej okładziny schodów (lastriko), naprawie ubytków oraz przygotowaniu podłoża, wykonaniu nowej okładziny z płytek ceramicznych, antypoślizgowych (na podeście, w wiatrołapie oraz na schodach do budynku), wywiezieniu i utylizacji gruzu; b)remont schodów do ogrodu w Przedszkolu Samorządowym nr 9 w Chrzanowie polegający na: zerwaniu spękanej okładziny schodów (wylewka cementowa), naprawie ubytków oraz przygotowaniu podłoża, wykonaniu nowej okładziny z płytek betonowych, wywiezieniu i utylizacji gruzu; c)remont chodników wokół Przedszkola Samorządowego w Balinie polegający na: rozebraniu nawierzchni za spękanych płytek chodnikowych, uzupełnieniu podsypki z piasku stabilizowanego cementem i ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm oraz rozebraniu nawierzchni z płytek chodnikowych, wyplantowaniu terenu i zasianiu trawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr I precyzują: przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr A do SIWZ. Zadanie II: remont sanitariatów w placówkach: PS-9, PS-8 Zakres robót obejmuje: a)remont sanitariatu w Przedszkolu Samorządowym nr 9 w Chrzanowie polegający na: demontażu umywalek, misek ustępowych, brodzika oraz baterii do w/w osprzętów, zerwaniu starych płytek ściennych, zamontowaniu systemowych kabin wraz ze ściankami i drzwiami, zamontowaniu misek ustępowych oraz umywalek wraz z wykonaniem nowych podejść, zamontowaniu baterii i brodzika, ułożeniu fliz na ściankach łazienki, wykonaniu posadzki z płytek ceramicznych, wymianie lamp, pomalowaniu ścian i sufitów farbami zmywalnymi; b)remont sanitariatów w Przedszkolu Samorządowym nr 8 w Chrzanowie polegający na: demontażu umywalek, misek ustępowych, baterii, zerwaniu starych płytek ściennych i podłogowych, zamontowaniu systemowych kabin wraz ze ściankami i drzwiami, zamontowaniu baterii, misek ustępowych oraz umywalek wraz z wykonaniem podejść, flizowaniu ścian, wykonaniu posadzek z płytek ceramicznych, wymianie lamp, pomalowaniu ścian i sufitów farbami zmywalnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr II precyzują: przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr B do SIWZ. Zadanie III: remont instalacji odgromowej w placówkach: PS-4, ZS-1 Zakres robót obejmuje: a)remont instalacji odgromowej w Przedszkolu Samorządowym nr 4 w Chrzanowie polegający na: zdemontowaniu skorodowanych zwodów poziomych na dachu budynku, uzupełnieniu brakujących wsporników przelotowych, montażu nowych zwodów poziomych na dachu i łączeniu do istniejących zwodów pionowych, wykonaniu badania instalacji odgromowej; b)remont instalacji odgromowej w Zespole Szkół nr 1 w Chrzanowie polegający na: zdemontowaniu skorodowanych zwodów poziomych na dachach budynków, uzupełnieniu brakujących wsporników przelotowych, montażu nowych zwodów poziomych na dachach i łączeniu do istniejących zwodów pionowych, wykonaniu badania instalacji odgromowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr III precyzują: przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr C do SIWZ. Zadanie IV: remont pomieszczeń w placówkach: PS-2, PS-PŁ, SP-1 a)remont dwóch sal wraz z korytarzem i klatką schodową w Przedszkolu Samorządowym nr 2 w Chrzanowie polegają na: zeskrobaniu i zmyciu starej farby na ścianach i suficie, przygotowaniu powierzchni z poszpachlowaniem nierówności, pomalowaniu sufitów, ścian oraz lamperii, jak również namalowaniu dekoracji na wskazanych częściach ścian; b)remont kuchni i zaplecza kuchennego w Przedszkolu Samorządowym w Płazie polegający na: zeskrobaniu i zmyciu starej farby na ścianach i suficie, przygotowaniu powierzchni z poszpachlowaniem nierówności, pomalowaniu sufitów, ścian i lamperii; c)remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 1 w Chrzanowie polegający na: rozebraniu podłogi z klepki drewnianej, posegregowaniu i wyczyszczeniu klepek z rozbiórki, wyczyszczeniu posadzki z resztek subitu, rozebraniu posadzki z płytek ceramicznych, wykonaniu warstwy samopoziomującej, ułożeniu i zgrzaniu posadzki z PCV, usunięciu tapety natryskowej z sufitu i ścian, następnie pomalowaniu farbami emulsyjnymi wraz z przygotowaniem powierzchni pod malowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr IV precyzują: przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr D do SIWZ. Zadanie V: remont podłóg oraz korytarza w placówkach: ZS-3, SP-1, SP-6, PS-10, SP-B a)remont podłogi w pracowni komputerowej (sala 104) w Zespole Szkół nr 3 w Chrzanowie polegający na: zerwaniu starej podłogi (klepka parkietowa), wykonaniu warstwy wyrównawczej, ułożeniu i zgrzaniu posadzki rulonowej PCV wraz z wykonaniem wyobleń (cokolik); b)remont podłóg w salach lekcyjnych nr 1,2,3,4 w Szkole Podstawowej nr 1 w Chrzanowie polegający na: zerwaniu starej podłogi (klepka parkietowa), wykonaniu warstwy wyrównawczej, ułożeniu i zgrzaniu posadzki rulonowej PCV wraz z wykonaniem wyobleń (cokolik); c)remont podłóg w dwóch salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 6 w Chrzanowie polegający na: zerwaniu starej posadzki (płytki PCV), wykonaniu warstwy wyrównawczej, ułożeniu i zgrzaniu posadzki rulonowej PCV wraz z wykonaniem wyobleń (cokolik); d)remont podłóg w dwóch salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Balinie polegający na: zerwaniu starej posadzki (płytki PCV), wykonaniu warstwy wyrównawczej, ułożeniu i zgrzaniu posadzki rulonowej PCV wraz z wykonaniem wyobleń (cokolik); e)remont korytarza Ip. w Przedszkolu Samorządowym nr 10 w Chrzanowie polegający na: zerwaniu starej posadzki (płytki PCV), wykonaniu warstwy wyrównawczej, ułożeniu i zgrzaniu posadzki rulonowej PCV wraz z wykonaniem wyobleń (cokolik), pomalowaniu sufitu oraz ścian korytarza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr V precyzują: przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr E do SIWZ. Zadanie VI: remont parkietów w placówkach: PS-9, PS-11, PG-1, ZS-3 a)remont parkietu i malowanie sali w Przedszkolu Samorządowym nr 9 w Chrzanowie polegający na: pomalowaniu ścian, sufitów i lamperii oraz cyklinowaniu i malowaniu parkietu; b)remont parkietu wraz z malowaniem sali w Przedszkolu Samorządowym nr 11 w Chrzanowie polegający na: rozebraniu podłogi z klepki drewnianej, posegregowaniu i wyczyszczeniu klepek z rozbiórki, wyczyszczeniu posadzki z resztek subitu, przeszlifowaniu, wykonaniu warstwy samopoziomującej, ułożeniu podłogi z klepki drewnianej z rozbiórki, wycyklinowaniu i pomalowaniu podłogi przy użyciu lakierów antypoślizgowych. Pomalowaniu farbami sufitu i ścian wraz z przygotowaniem powierzchni pod malowanie (do wysokości 2m należy wykonać powierzchnie zmywalne); c)remont parkietu w sali gimnastycznej w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Chrzanowie polegający na: cyklinowaniu i malowaniu parkietu przy użyciu farb przeznaczonych do malowania boisk (farby antypoślizgowe) wraz z odtworzeniem linii boiska; d)remont parkietu w salach lekcyjnych nr 5,6 w Zespole Szkół nr 3 w Chrzanowie polegający na: cyklinowaniu i malowaniu parkietu przy użyciu farb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr VI precyzują: przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr F do SIWZ. Zadanie VII: remont sal gimnastycznych w placówce: ZS-1 a)remont dwóch sal gimnastycznych w Zespole Szkół nr 1 w Chrzanowie polegający na: cyklinowaniu i malowaniu parkietu przy użyciu farby przeznaczonych do malowania boisk (antypoślizgowej) wraz z odtworzeniem linii boisk oraz pomalowaniu sufitów, ścian oraz lamperii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr VII precyzują: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr G do SIWZ. Zadanie VIII: remont pokrycia dachów i kominów w placówkach: PS-11, PS-1 a)remont pokrycia dachu w Przedszkolu Samorządowym nr 11 w Chrzanowie polegający na: pomalowaniu pokrycia dachu z blachy falistej, uzupełnieniu tynków na kominie wentylacyjnym, uzupełnieniu haków podtrzymujących rynny, częściowym uzupełnieniu rynien oraz montażu drabinek śniegowych na dachu; b)remont pokrycia dachu w Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Chrzanowie polegający na: pomalowaniu pokrycia dachu z blachy falistej, uzupełnieniu tynków na kominach, wymianie rynien oraz montażu drabinek śniegowych na dachu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr VIII precyzują: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr H do SIWZ. Uwaga: Ewentualne nazwy materiałów użyte w przedmiarach robót i STWiORB należy traktować jako wzorcowe. Wykonawca ma prawo do zaproponowania materiałów lub urządzeń równoważnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.21.13-9, 45.26.12.21-9, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.42.00.00-7, 45.23.32.22-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: a) co najmniej dwie roboty polegające na ułożeniu posadzki z płytek ceramicznych o powierzchni każdej z nich minimum 10 m 2 oraz co najmniej dwie roboty polegającą na remoncie lub wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej lub betonowej o powierzchni każdej z nich minimum 10 m 2 - warunek a dotyczy zadania nr I b) co najmniej dwie roboty obejmujące wymianę płytek ceramicznych o powierzchni każdej z nich minimum 50 m 2 oraz co najmniej jedną robotę obejmującą biały montaż - warunek b dotyczy zadania nr II c) co najmniej dwie roboty obejmujące wykonanie lub remont instalacji odgromowej na obiekcie budowlanym - warunek c dotyczy zadania nr III d) co najmniej dwie roboty malarskie obejmujące malowanie obiektu lub jego części o powierzchni każdej z nich nie mniejszej niż 100 m 2 oraz co najmniej jedną robotę obejmującą montaż wykładziny PVC zgrzewalnej o minimalnej powierzchni 30 m 2 - warunek d dotyczy zadania nr IV e) co najmniej dwie roboty polegające na montażu wykładziny PVC zgrzewalnej o powierzchni każdej z nich nie mniejszej niż 30 m 2 - warunek e dotyczy zadania nr V f) co najmniej dwie roboty polegające na malowaniu parkietu o powierzchni każdej z nich minimum 50 m 2 oraz co najmniej jedną robotę obejmującą ułożenie parkietu lub innych posadzek drewnianych o powierzchni minimum 50 m 2 oraz co najmniej jedną robotę malarską obejmującą malowanie obiektu lub jego części o powierzchni minimum 100 m 2 - warunek f dotyczy zadania nr VI g) co najmniej dwie roboty malarskie obejmujące malowanie obiektu lub jego części o powierzchni każdej z nich nie mniejszej niż 100 m 2 oraz co najmniej dwie roboty polegające na ułożeniu parkietu lub innych posadzek drewnianych o powierzchni każdej z nich nie mniejszej niż 50 m 2- warunek g dotyczy zadania nr VII h) co najmniej dwie roboty obejmujące malowanie antykorozyjne konstrukcji pełnych o powierzchni każdej z nich co najmniej 100 m 2 - warunek h dotyczy zadania nr VIII Uwaga: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, także wówczas jeżeli prace obejmujące wymagane zakresy robót, wykonane zostały w tym samym obiekcie, czy też w ramach tych samych zadań. Wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków dla poszczególnych zadań może posłużyć się tymi samymi robotami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia: a) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - dot. zadania I, II oraz VIII; b) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami w zakresie co najmniej instalacji elektrycznych - dot. zadania III Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku dla zadania IV, V VI, VII. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (w formie oryginału) - wzór zawiera zał. nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę podpisuje pełnomocnik, a stosowne upoważnienie nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów występujących wspólnie. 3. Podpisany przez osoby uprawnione projekt umowy /fakultatywnie/ - wzór zawiera zał. nr 2a - 2f do SIWZ. 4. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia wiedzy i doświadczenia lub osób zdolnych do wykonania zamówienia wyłącznie w sytuacji gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów przy wykonaniu zamówienia zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP - wzór zobowiązania zawiera zał. nr 7 do formularza ofertowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji (odrębnie dla każdego z zadań) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w kwestii: a) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenia lub wydłużenia): na skutek zadziałania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; w przypadku wcześniejszego zakończenia realizacji zamówienia; wskutek konieczności wykonania zamówień dodatkowych; wskutek wystąpienia innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy. b) zmiany kierownika budowy/robót po stronie Wykonawcy, wówczas gdy zaszły okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania oferty np. rozwiązanie stosunku pracy z osobą wyznaczoną do pełnienia określonej funkcji, rozwiązanie umowy cywilno-prawnej z pracownikiem, utrata uprawnień zawodowych; c) zmiany podwykonawcy w skutek utraty zdolności podwykonawcy do uczestnictwa w realizacji zamówienia, zmiany zakresu robót podwykonawcy wskazanego w ofercie; zgłoszenia udziału podwykonawcy w wyniku wystąpienia okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania oferty; d) zmiany zastosowanych materiałów i urządzeń, wskutek zaistnienia możliwości zastosowania lepszych materiałów, technologii lub urządzeń o parametrach nie gorszych niż ujęte w przedmiarze robót oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, za cenę nie wyższą od ceny wynikającej z oferty wykonawcy; e) zmiany sposobu realizacji zadania, z powodu wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie zakładka: zamówienia publiczne, zakładka: ogłoszenia lub można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, II p., pokój nr 77.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2015 godzina 15:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów, sekretariat - II p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I: remont schodów i chodników w placówkach: PS-4, PS-9, PS-B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: a)remont schodów wejściowych do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Chrzanowie polegający na: zerwaniu spękanej okładziny schodów (lastriko), naprawie ubytków oraz przygotowaniu podłoża, wykonaniu nowej okładziny z płytek ceramicznych, antypoślizgowych (na podeście, w wiatrołapie oraz na schodach do budynku), wywiezieniu i utylizacji gruzu; b)remont schodów do ogrodu w Przedszkolu Samorządowym nr 9 w Chrzanowie polegający na: zerwaniu spękanej okładziny schodów (wylewka cementowa), naprawie ubytków oraz przygotowaniu podłoża, wykonaniu nowej okładziny z płytek betonowych, wywiezieniu i utylizacji gruzu; c)nawierzchni za spękanych płytek chodnikowych, uzupełnieniu podsypki z piasku stabilizowanego cementem i ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm oraz rozebraniu nawierzchni z płytek chodnikowych, wyplantowaniu terenu i zasianiu trawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr I precyzują: przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II: remont sanitariatów w placówkach: PS-9, PS-8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: a)remont sanitariatu w Przedszkolu Samorządowym nr 9 w Chrzanowie polegający na: demontażu umywalek, misek ustępowych, brodzika oraz baterii do w/w osprzętów, zerwaniu starych płytek ściennych, zamontowaniu systemowych kabin wraz ze ściankami i drzwiami, zamontowaniu misek ustępowych oraz umywalek wraz z wykonaniem nowych podejść, zamontowaniu baterii i brodzika, ułożeniu fliz na ściankach łazienki, wykonaniu posadzki z płytek ceramicznych, wymianie lamp, pomalowaniu ścian i sufitów farbami zmywalnymi; b)remont sanitariatów w Przedszkolu Samorządowym nr 8 w Chrzanowie polegający na: demontażu umywalek, misek ustępowych, baterii, zerwaniu starych płytek ściennych i podłogowych, zamontowaniu systemowych kabin wraz ze ściankami i drzwiami, zamontowaniu baterii, misek ustępowych oraz umywalek wraz z wykonaniem podejść, flizowaniu ścian, wykonaniu posadzek z płytek ceramicznych, wymianie lamp, pomalowaniu ścian i sufitów farbami zmywalnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr II precyzują: przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.42.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.08.2015.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III: remont instalacji odgromowej w placówkach: PS-4, ZS-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: a)remont instalacji odgromowej w Przedszkolu Samorządowym nr 4 w Chrzanowie polegający na: zdemontowaniu skorodowanych zwodów poziomych na dachu budynku, uzupełnieniu brakujących wsporników przelotowych, montażu nowych zwodów poziomych na dachu i łączeniu do istniejących zwodów pionowych, wykonaniu badania instalacji odgromowej; b)remont instalacji odgromowej w Zespole Szkół nr 1 w Chrzanowie polegający na: zdemontowaniu skorodowanych zwodów poziomych na dachach budynków, uzupełnieniu brakujących wsporników przelotowych, montażu nowych zwodów poziomych na dachach i łączeniu do istniejących zwodów pionowych, wykonaniu badania instalacji odgromowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr III precyzują: przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr C do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV: remont pomieszczeń w placówkach: PS-2, PS-PŁ, SP-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)remont dwóch sal wraz z korytarzem i klatką schodową w Przedszkolu Samorządowym nr 2 w Chrzanowie polegają na: zeskrobaniu i zmyciu starej farby na ścianach i suficie, przygotowaniu powierzchni z poszpachlowaniem nierówności, pomalowaniu sufitów, ścian oraz lamperii, jak również namalowaniu dekoracji na wskazanych częściach ścian; b)remont kuchni i zaplecza kuchennego w Przedszkolu Samorządowym w Płazie polegający na: zeskrobaniu i zmyciu starej farby na ścianach i suficie, przygotowaniu powierzchni z poszpachlowaniem nierówności, pomalowaniu sufitów, ścian i lamperii; c)remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 1 w Chrzanowie polegający na: rozebraniu podłogi z klepki drewnianej, posegregowaniu i wyczyszczeniu klepek z rozbiórki, wyczyszczeniu posadzki z resztek subitu, rozebraniu posadzki z płytek ceramicznych, wykonaniu warstwy samopoziomującej, ułożeniu i zgrzaniu posadzki z PCV, usunięciu tapety natryskowej z sufitu i ścian, następnie pomalowaniu farbami emulsyjnymi wraz z przygotowaniem powierzchni pod malowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr IV precyzują: przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr D do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.42.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V: remont podłóg oraz korytarza w placówkach: ZS-3, SP-1, SP-6, PS-10, SP-B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)remont podłogi w pracowni komputerowej (sala 104) w Zespole Szkół nr 3 w Chrzanowie polegający na: zerwaniu starej podłogi (klepka parkietowa), wykonaniu warstwy wyrównawczej, ułożeniu i zgrzaniu posadzki rulonowej PCV wraz z wykonaniem wyobleń (cokolik); b)remont podłóg w salach lekcyjnych nr 1,2,3,4 w Szkole Podstawowej nr 1 w Chrzanowie polegający na: zerwaniu starej podłogi (klepka parkietowa), wykonaniu warstwy wyrównawczej, ułożeniu i zgrzaniu posadzki rulonowej PCV wraz z wykonaniem wyobleń (cokolik); c)remont podłóg w dwóch salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 6 w Chrzanowie polegający na: zerwaniu starej posadzki (płytki PCV), wykonaniu warstwy wyrównawczej, ułożeniu i zgrzaniu posadzki rulonowej PCV wraz z wykonaniem wyobleń (cokolik); d)remont podłóg w dwóch salach lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Balinie polegający na: zerwaniu starej posadzki (płytki PCV), wykonaniu warstwy wyrównawczej, ułożeniu i zgrzaniu posadzki rulonowej PCV wraz z wykonaniem wyobleń (cokolik); e)remont korytarza Ip. w Przedszkolu Samorządowym nr 10 w Chrzanowie polegający na: zerwaniu starej posadzki (płytki PCV), wykonaniu warstwy wyrównawczej, ułożeniu i zgrzaniu posadzki rulonowej PCV wraz z wykonaniem wyobleń (cokolik), pomalowaniu sufitu oraz ścian korytarza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr V precyzują: przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr E do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2015.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI: remont parkietów w placówkach: PS-9, PS-11, PG-1, ZS-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)remont parkietu i malowanie sali w Przedszkolu Samorządowym nr 9 w Chrzanowie polegający na: pomalowaniu ścian, sufitów i lamperii oraz cyklinowaniu i malowaniu parkietu; b)remont parkietu wraz z malowaniem sali w Przedszkolu Samorządowym nr 11 w Chrzanowie polegający na: rozebraniu podłogi z klepki drewnianej, posegregowaniu i wyczyszczeniu klepek z rozbiórki, wyczyszczeniu posadzki z resztek subitu, przeszlifowaniu, wykonaniu warstwy samopoziomującej, ułożeniu podłogi z klepki drewnianej z rozbiórki, wycyklinowaniu i pomalowaniu podłogi przy użyciu lakierów antypoślizgowych. Pomalowaniu farbami sufitu i ścian wraz z przygotowaniem powierzchni pod malowanie (do wysokości 2m należy wykonać powierzchnie zmywalne); c)remont parkietu w sali gimnastycznej w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Chrzanowie polegający na: cyklinowaniu i malowaniu parkietu przy użyciu farb przeznaczonych do malowania boisk (farby antypoślizgowe) wraz z odtworzeniem linii boiska; d)remont parkietu w salach lekcyjnych nr 5,6 w Zespole Szkół nr 3 w Chrzanowie polegający na: cyklinowaniu i malowaniu parkietu przy użyciu farb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr VI precyzują: przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr F do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.13-9, 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie VII: remont sal gimnastycznych w placówce: ZS-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) remont dwóch sal gimnastycznych w Zespole Szkół nr 1 w Chrzanowie polegający na: cyklinowaniu i malowaniu parkietu przy użyciu farby przeznaczonych do malowania boisk (antypoślizgowej) wraz z odtworzeniem linii boisk oraz pomalowaniu sufitów, ścian oraz lamperii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr VII precyzują: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr G do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie VIII: remont pokrycia dachów i kominów w placówkach: PS-11, PS-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)remont pokrycia dachu w Przedszkolu Samorządowym nr 11 w Chrzanowie polegający na: pomalowaniu pokrycia dachu z blachy falistej, uzupełnieniu tynków na kominie wentylacyjnym, uzupełnieniu haków podtrzymujących rynny, częściowym uzupełnieniu rynien oraz montażu drabinek śniegowych na dachu; b)remont pokrycia dachu w Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Chrzanowie polegający na: pomalowaniu pokrycia dachu z blachy falistej, uzupełnieniu tynków na kominach, wymianie rynien oraz montażu drabinek śniegowych na dachu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr VIII precyzują: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr H do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.