eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach - nr sprawy DO/DZ-381-1-16/15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-19

Gliwice: Dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach - nr sprawy DO/DZ-381-1-16/15
Numer ogłoszenia: 118310 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach - nr sprawy DO/DZ-381-1-16/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na siedemnaście zadań: zad. 1 - Wytrząsarki laboratoryjne (do wytrząsania szpiku kostnego), zad. 2 - Wytrząsarki laboratoryjne typu vortex, zad. 3 - Lampy bakteriobójcze, zad. 4 - Fotele do chemioterapii, zad. 5 - Mikroskop fluorescencyjny odwrócony, zad. 6 - Przenośny ssak elektryczny, zad. 7 - Urządzenia do mycia i dezynfekcji przy użyciu pary, zad. 8 - Podgrzewacze do płynów infuzyjnych, zad. 9 - Pulsoksymetry stacjonarno-transportowe, zad. 10 - Materiały zużywalne do aparatu microSelectron - HDR, zad. 11 - Aparat do EKG 1, zad. 12 - Aparaty do EKG 2, zad. 13 - Zamrażarka skrzyniowa, zad. 14 - Kardiomonitory, zad. 15 - Pompy objętościowe, zad. 16 - Pompa strzykawkowa, zad. 17 - Urządzenie do profesjonalnej dezynfekcji ścian, sufitów i podłóg 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do SIWZ: w zakresie zadań nr 1-9 oraz 11-16: - nr 2.1-2.9 oraz 2.11-2.16, tj. Specyfikacje Asortymentowo-Cenowe odpowiednio dla danego zadania, - nr 3.1-3.9 oraz 3.11-3.16, tj. Parametry Techniczne odpowiednio dla danego zadania, w zakresie zadań nr 10 oraz 17: - nr 2.10 oraz 2.17, tj. Specyfikacje Asortymentowo-Cenowe odpowiednio dla danego zadania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.19.10.00-5, 33.19.20.00-2, 38.51.52.00-0, 33.16.21.00-4, 33.18.62.00-9, 33.12.32.10-3, 33.14.10.00-0, 33.12.32.00-0, 39.71.11.20-6, 33.19.41.10-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wymaga załączenia do oferty: 1. w zakresie zadań nr 1-9, 11-16: - deklaracja zgodności lub certyfikat CE (potwierdzające oznakowanie CE), - katalogi / prospekty zawierające opisy oferowanego sprzętu, zgodnie z treścią Parametrów Technicznych (załączniki nr 3.1-3.9 oraz 3.11-3.16) odpowiednio dla danego zadania. 2. w zakresie zadania nr 10: katalogi / prospekty zawierające opisy oferowanego sprzętu. Ww. dokumenty (z pkt 1 i 2 powyżej) należy złożyć w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. w zakresie zadania nr 4: wzornik kolorów tapicerki, zgodnie z treścią Parametrów Technicznych (załącznik nr 3.4) dla zadania nr 4

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. zgodnie z treścią par. 5 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 7.1 do SIWZ (w zakresie zadań nr 1, 2, 6, 10 i 13) oraz par. 8 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 7.2 do SIWZ (projekty umów w zakresie zadań nr 3-5, 7-9, 11-12, 14-16): 1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w treści niniejszej umowy jedynie w następujących przypadkach: 1) zmiany jakości (na wyższą) zaoferowanego sprzętu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, określonej w § 3 ust. 1 umowy, 2) możliwości skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu w przypadku zmian przepisów podatkowych (stawka podatku VAT). 3. Zmiana określona w ust. 2 pkt 2 powyżej obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odrębnych przepisów. II. zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7.3 do SIWZ (projekt umowy w zakresie zadania nr 17): 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy stanowiącej Załącznik Nr 1 do niniejszej umowy z zastrzeżeniem ust. 2 i 3 poniżej. 2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany w treści niniejszej Umowy w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2) obniżenia ceny jednostkowej netto przy zachowaniu jakości zaoferowanego asortymentu, 3) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przez producenta wyrobu umownego będącego przedmiotem umowy dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, 4) w przypadku, gdy nie zachodzi zmiana produktu, a jedynie jego ulepszenie, dopuszcza się zmianę produktu na jego wersję ulepszoną pod warunkiem, zachowania ceny zaoferowanej w ofercie, 5) zmiany wysokości wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, w przypadku zmiany: a. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisu art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679 ze zm.) b. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 3. Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie za wyjątkiem określonych w § 8 w ust. 2 pkt 1 powyżej wymagają każdorazowo formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Zmiana określona w § 8 ust. 3 pkt 1 Umowy obowiązuje z datą jej wprowadzenia w życie na podstawie odrębnych przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, p. 2.002 II piętro budynku technicznego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, p. 2.002 II piętro budynku technicznego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: - w zakresie zadań nr 1, 4, 7, 10, 11, 12: przedmiot zamówienia należy zrealizować nie później niż do 6 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy w formularzu Oferta Przetargowa (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert); - w zakresie zadania nr 2, 6, 8: przedmiot zamówienia należy zrealizować nie później niż do 5 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy w formularzu Oferta Przetargowa (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert); - w zakresie zadania nr 3: przedmiot zamówienia należy zrealizować nie później niż do 10 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy; - w zakresie zadania nr 5: przedmiot zamówienia należy zrealizować nie później niż do 6 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy; - w zakresie zadania nr 9: przedmiot zamówienia należy zrealizować nie później niż do 4 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy w formularzu Oferta Przetargowa (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert); - w zakresie zadania nr 13: przedmiot zamówienia należy zrealizować nie później niż do 3 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy w formularzu Oferta Przetargowa (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert); - w zakresie zadań nr 14-16: przedmiot zamówienia należy zrealizować nie później niż do 7 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy; - w zakresie zadania nr 17: przedmiot zamówienia należy zrealizować w okresie 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Dostawy cząstkowe należy realizować nie później niż do 14 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zamówienia, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy w formularzu Oferta Przetargowa (termin realizacji dostawy cząstkowej stanowi kryterium oceny ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wytrząsarki laboratoryjne (do wytrząsania szpiku kostnego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 1 - Wytrząsarki laboratoryjne (do wytrząsania szpiku kostnego). Wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: laboratoryjne typu vortex.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 2 - Wytrząsarki laboratoryjne typu vortex. Wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lampy bakteriobójcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 3, tj. lampy bakteriobójcze. Wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. okres gwarancji - 5
    • 3. parametry techniczne - waga produktu - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Fotele do chemioterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 4 - Fotele do chemioterapii. Wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 5
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mikroskop fluorescencyjny odwrócony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 5 - Mikroskop fluorescencyjny odwrócony. Wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.52.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 5
    • 3. Parametry techniczne - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przenośny ssak elektryczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 6 - Przenośny ssak elektryczny. Wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 5
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Urządzenia do mycia i dezynfekcji przy użyciu pary.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 7 - Urządzenia do mycia i dezynfekcji przy użyciu pary. Wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 5
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Podgrzewacze do płynów infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 8 - Podgrzewacze do płynów infuzyjnych. Wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.62.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 5
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pulsoksymetry stacjonarno-transportowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 9 - Pulsoksymetry stacjonarno-transportowe. Wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 5
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały zużywalne do aparatu microSelectron - HDR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 10 - Materiały zużywalne do aparatu microSelectron - HDR. Wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Aparat do EKG 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 11 - Aparat do EKG 1. Wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 5
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Aparaty do EKG 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 12 - Aparaty do EKG 2. Wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 5
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zamrażarka skrzyniowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 13 - Zamrażarka skrzyniowa. Wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 5
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kardiomonitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 14 - Kardiomonitory. Wartość szacunkowa powyżej 30.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 5
    • 3. Parametry techniczne - waga urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pompy objętościowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 15 - Pompy objętościowe. Wartość szacunkowa poniżej 207.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pompa strzykawkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 16 - Pompa strzykawkowa. Wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Urządzenie do profesjonalnej dezynfekcji ścian, sufitów i podłóg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 17 - Urządzenie do profesjonalnej dezynfekcji ścian, sufitów i podłóg. Wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin realizacji dostaw cząstkowych - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.