eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › 116ZP16 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego - adaptacja pomieszczeń WSS im. M. Kopernika w Łodzi dla potrzebOddziału Chirurgii Naczyniowej, Ogólnej i Onkologicznej oraz Oddziału Nefrologicznego wraz z wykonaniem prac przygotowawczych dla potrzebOddziału Neurologii, Oddziału Kardiologii oraz Pracowni Serologii z Bankiem Krwi dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-04

Łódź: 116ZP16 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego - adaptacja pomieszczeń WSS im. M. Kopernika w Łodzi dla potrzeb: Oddziału Chirurgii Naczyniowej, Ogólnej i Onkologicznej oraz Oddziału Nefrologicznego wraz z wykonaniem prac przygotowawczych dla potrzeb: Oddziału Neurologii, Oddziału Kardiologii oraz Pracowni Serologii z Bankiem Krwi dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 117827 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 116ZP16 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego - adaptacja pomieszczeń WSS im. M. Kopernika w Łodzi dla potrzeb: Oddziału Chirurgii Naczyniowej, Ogólnej i Onkologicznej oraz Oddziału Nefrologicznego wraz z wykonaniem prac przygotowawczych dla potrzeb: Oddziału Neurologii, Oddziału Kardiologii oraz Pracowni Serologii z Bankiem Krwi dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń WSS im. M. Kopernika w Łodzi dla potrzeb: Oddziału Chirurgii Naczyniowej, Ogólnej i Onkologicznej oraz Oddziału Nefrologicznego wraz z wykonaniem prac przygotowawczych dla potrzeb: Oddziału Neurologii, Oddziału Kardiologii oraz Pracowni Serologii z Bankiem Krwi dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje dwa pakiety: a)Pakiet nr 1 - adaptacja dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyniowej, Ogólnej i Onkologicznej, roboty przygotowawcze do adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Neurologii - roboty rozbiórkowe (odcinek C). b)Pakiet nr 2 - adaptacja dla potrzeb Oddziału Nefrologicznego, roboty przygotowawcze do adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Kardiologii - roboty rozbiórkowe, roboty przygotowawcze do adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Pracowni Serologii z Bankiem Krwi - roboty rozbiórkowe. Powyższe elementy należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach. Dokumentacja Projektowa i dokumentacja techniczna dla powyższego zakresu, została zamieszczona w przedmiotowym postępowaniu jako załącznik nr 8 do SIWZ. 3.Roboty budowlane finansowane są z dotacji przyznanej przez Województwo Łódzkie. Uchwała Sejmiku Województwa Łódzkiego nr XXV/314/16..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium ustala się na kwotę: 131 950,00 zł. (słownie: sto trzydzieści jeden tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100). W podziale na pakiety: Pakiet nr 1 - 95 650,00zł. Pakiet nr 2 - 36 300,00zł. 2.Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PeKaO S.A. V Oddział/Łódź 78 1240 1545 1111 0000 1166 9960 do dnia składania ofert z zaznaczeniem: Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - adaptacja pomieszczeń WSS im. M. Kopernika w Łodzi dla potrzeb: Oddziału Chirurgii Naczyniowej, Ogólnej i Onkologicznej oraz Oddziału Nefrologicznego wraz z wykonaniem prac przygotowawczych dla potrzeb: Oddziału Neurologii, Oddziału Kardiologii oraz Pracowni Serologii z Bankiem Krwi - 116/ZP/16. 3.Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do dnia i godziny składania oferty. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4.Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1. 6.Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona. 7.Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wiedza i doświadczenie. w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością: - 1 robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie, wykonaną w obiekcie ochrony zdrowia o wartości brutto min. Pakiet nr 1 - 2 300 000,00zł. Pakiet nr 2 - 900 000,00zł. Przez obiekt ochrony zdrowia Zamawiający rozumie przedsiębiorstwo podmiotu leczniczego, w którym podmiot ten wykonuje działalność leczniczą w rodzaju świadczenia szpitalne. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego w pkt. IV. B.2. jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymagana dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Inwestor przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Przez zmiany istotne umowy, co do których Inwestor przewidział możliwość ich zmiany, strony rozumieją: a. zmianę terminu realizacji Inwestycji spowodowaną okolicznościami leżącymi po stronie Inwestora lub okolicznościami niezależnymi od Inwestora jak i od Generalnego Wykonawcy np.: konieczność przesunięcia terminu przekazania placu budowy, udzielenie zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, zaistnienie trudności terenowo-prawnych, b. zmianę polegającą na zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego lub w przypadku wystąpienia zmiany treści wykazu scalonych elementów prac w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia i zmniejszeniu wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku zmniejszenia jego zakresu z przyczyn wskazanych na początku niemniejszego punktu; zmniejszenie zakresu zmian następuje w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, c. zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: - konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego lub w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. b, - błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, - konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, - konieczności zmiany finansowania i/lub harmonogramu rzeczowo - finansowego, - konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, - prowadzenia prac lub badań archeologicznych, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, - realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, o okres proporcjonalny do czasu trwania przyczyny uzasadniającej dokonanie takiej zmiany, d. utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, zmiany zakresu robót określonego w § 2 oraz sposobu (np. technologii) wykonania tego zakresu robót jak również wykonanie robót zamiennych, nie powodujące zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, przy czym w/w zmiany spowodowane mogą być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji zakresu robót określonego w § 2 umowy nie zawinionymi przez Generalnego Wykonawcę tj. zmiana dokumentacji projektowej, zaistniałe warunki faktyczne na terenie budowy, wpływające na zakres lub sposób (technologię) wykonania zakresu robót, w takim przypadku dopuszcza się zmianę terminu umowy oraz ewentualną zmianę wynagrodzenia zgodnie z zasadami wskazanymi w ust. 3 niniejszego paragrafu, e. w przypadku zmian technologicznych spowodowanych w szczególności przez: (a) pojawieniem się na rynku materiałów, sprzętu, oprogramowań lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji Robót, urządzeń i oprogramowania lub kosztów eksploatacji Inwestycji, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości Robót, urządzeń lub oprogramowań; (b) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych Robót, pozwalającej na skrócenie czasu realizacji Robót lub zmniejszenie kosztów wykonywanych Robót, jak również kosztów eksploatacji Inwestycji (c) konieczność zrealizowania Inwestycji przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmianę wymagań Prawa. możliwa będzie w szczególności zmiana sposobu wykonania Robót, urządzeń lub oprogramowania, sprzętu, terminu zakończenia inwestycji nie dłużej jednak niż o okres trwania odnośnej przeszkody, wynagrodzenia zgodnie z zasadami wskazanymi w ust. 3 niniejszego paragrafu, zmiana sprzętu, urządzeń i materiałów, jak również zmiana ich lokalizacji f. zmiana terminów realizacji etapów określonych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, nie powodująca zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, g. w przypadku przedłużenia się okresu pozyskiwania wszelkich decyzji administracyjnych niezawinionych przez Generalnego Wykonawcy mających wpływ na termin zakończenia Inwestycji, dopuszcza się zmianę terminu zakończenia inwestycji nie dłużej jednak niż o okres trwania odnośnej przeszkody, h. regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. i. zmiana terminów realizacji etapów, o których mowa w § 3 ust.1, określonych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, terminu wydania Terenu Budowy oraz terminu zakończenia Inwestycji w przypadku przedłużającej się procedury udzielania zamówienia publicznego, nie dłużej jednak niż o okres trwania odnośnej przeszkody, e. zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. f. zmiana podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez zamawiającego w specyfikacji wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji. g. W razie zmian, odnoszących się do treści dokumentacji projektowej, które to zmiany są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i osiągnięcia przyjętego założenia, jak również w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, robót zamiennych, zamówień uzupełniających lub zamówień dodatkowych, wstrzymujących z przyczyn technicznych realizację Robót lub wpływających z innych przyczyn na wydłużenie terminu zakończenia inwestycji, możliwa będzie w szczególności zmiana sposobu wykonania Robót, terminu zakończenia inwestycji nie dłużej jednak niż o okres trwania odnośnej przeszkody, zmiany zgodnie z zasadami wskazanymi w ust. 3 niniejszego paragrafu wynagrodzenia, jeżeli koszty wynikające z tych zmian będą pozostawały w bezpośrednim związku z tymi zmianami, h. W razie konieczności zawieszenia Robót skutkującej koniecznością zmiany terminu zakończenia inwestycji możliwa będzie zmiana terminu zakończenia inwestycji. W takim przypadku Generalnemu Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie z tytułu ponoszenia kosztów ogólnych budowy za przedłużony okres obowiązywania umowy. i. zmiana pierwotnie przyjętych technologii wykonania robót w przypadku lokalnych zmian warunków geologicznych podłoża w stosunku do założeń opracowanej dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowana jest niniejsza umowa, j. zmiana materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy czy zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie lub zmianą przepisów prawa, a także w przypadku pojawienia się na rynku materiałów, sprzętu lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 muszą zostać udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące w/w zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie w terminie 7 dni od daty powzięcia wiadomości o takiej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93 - 513 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93 - 513 Łódź KANCELARIA SZPITALA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Terminy realizacji: do dnia 15.12.2016r. od dnia podpisania umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Pakiet nr 1 - adaptacja dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyniowej, Ogólnej i Onkologicznej, roboty przygotowawcze do adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Neurologii - roboty rozbiórkowe (odcinek C). Powyższe elementy należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach. Dokumentacja Projektowa i dokumentacja techniczna dla powyższego zakresu, została zamieszczona w przedmiotowym postępowaniu jako załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - adaptacja dla potrzeb Oddziału Nefrologicznego, roboty przygotowawcze do adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Kardiologii - roboty rozbiórkowe, roboty przygotowawcze do adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Pracowni Serologii z Bankiem Krwi - roboty rozbiórkowe. Powyższe elementy należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach. Dokumentacja Projektowa i dokumentacja techniczna dla powyższego zakresu, została zamieszczona w przedmiotowym postępowaniu jako załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.