eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › usługi brokera edukacyjnego (w fazie monitoringu i opieki) dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002/12.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-19

Suwałki: usługi brokera edukacyjnego (w fazie monitoringu i opieki) dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002/12.
Numer ogłoszenia: 117824 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ares.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi brokera edukacyjnego (w fazie monitoringu i opieki) dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002/12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi brokera edukacyjnego (w fazie monitoringu i opieki) dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002/12.Prowadzenie monitoringu postępów klientów w realizacji wypracowanej ścieżki kariery oraz na etapie zakończenia Fazy Doradztwa Edukacyjnego (udział w poszczególnych formach kształcenia).Zapewnienie wsparcia w zakresie identyfikacji, analizy, eliminowania i przeciwdziałania barierom zaistniałym w procesie kształcenia ustawicznego, w tym rekomendacja do ponownego wsparcia Fazy Doradztwa Edukacyjnego oraz na etapie zakończenia Fazy Doradztwa Edukacyjnego.Ścisła współpraca w ramach realizacji zadania z Brokerem edukacyjnym zatrudnionym przez Partnera projektu.Produkty:Ilość osób objętych monitoringiem: 107 osób (Fazy Budowy Zaufania + Fazy Doradztwa Edukacyjnego),Edycje monitoringu: 1, Raporty z monitoringu: 1.Monitoring będzie obejmował: a.Prowadzenie statystyki wizyt, z uwzględnieniem: danych metryczkowych klientów - ich ogólnej liczby i struktury socjodemograficznej; czasu trwania wizyty, liczby wizyt przypadających na jednego klienta, rodzajów pojawiających się problemów zgłaszanych przez klientów - przy uwzględnieniu podziału na Fazy Budowy Zaufania i Fazy Doradztwa Edukacyjnego.b.Opis problemów pojawiających się w pracy brokerów edukacyjnych, także w pracy z klientami oraz sposobów ich rozwiązania.c.Przewidywany termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2015 r. 6)Doradca będzie zobowiązany do przestrzegania standardu etycznego usług doradczych, którego minimum określono w dokumencie Zasady pilotażowego uruchomienia i realizacji usług doradczych w zakresie kształcenia formalnego i poza formalnego osób dorosłych w ramach Poddziałania 9.6.3 PO KL. 7)Łączne zaangażowanie zawodowe osoby, która będzie realizowała usługę brokera edukacyjnego, nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie. Powyższe dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Ponadto obciążenie wynikające z zaangażowania we wszelkich formach zawodowych, nie może wykluczyć prawidłowej i efektywnej realizacji zadań powierzonych danej osobie w ramach niniejszego postępowania.Osoba, która będzie realizowała usługę brokera edukacyjnego, zobowiązana będzie:a) prowadzić łączną ewidencję godzin i zadań, w które jest zaangażowana; z ewidencji powinno wynikać, jakie zadania, w ramach jakiej umowy i w jakich godzinach wykonywała dana osoba każdego dnia;b) przekazać Zamawiającemu ww. ewidencję godzin i zadań w odniesieniu do okresu świadczenia usługi. Przy czym ewidencja winna być sporządzona na każdy miesiąc kalendarzowy odrębnie, w celu weryfikacji limitu 240 godzin miesięcznie wynikającego z Wytycznych. ARR ARES S.A. na podstawie przedkładanej co miesiąc łącznej ewidencji godzin i zadań będzie weryfikowała powyższe przed terminem wypłaty wynagrodzenia.W przypadku gdy, osoba realizująca usługę brokera edukacyjnego, w trakcie świadczenia usługi na rzecz w ARR ARES S.A. rozpocznie pracę w kolejnym projekcie, u innego beneficjenta, jest zobowiązana natychmiast poinformować o tym fakcie ARR ARES S.A. oraz uwzględnić powyższe w ewidencji godzin i zadań..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: wykaże, że będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem samochodowym dopuszczonym do ruchu, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, tj. Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. 2012, poz. 1137, póżn. zm.) (załącznik nr 6 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaże, że będzie dysponował: co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą: 1.prawo jazdy kat. B oraz 2. wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie psychologii/ pedagogiki/ doradztwa zawodowego, lub wykształcenie wyższe magisterskie plus ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego lub pedagogiki pracy, lub wykształcenie wyższe magisterskie plus licencję zawodową doradcy zawodowego regulowaną przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2013, poz. 674, z późn. zm.) (załącznik nr 7 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na:zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych. Konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: - gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; - gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; - zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T.Noniewicza 42 A, 16-400 Suwałki, od poniedziałku do piątku, godziny urzędowania od 07:30 do 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2015 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T.Noniewicza 42 A, 16-400 Suwałki, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002-12. Projekt realizowany w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.6 Upowszechnianie uczenia się dorosłych, Poddziałania 9.6.3 Doradztwo dla osób dorosłych w zakresie diagnozy potrzeb oraz wyboru kierunków i formy podnoszenia swoich kompetencji i podwyższania kwalifikacji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.