eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Dostawa siatki ogrodzeniowej do grodzenia upraw leśnych w 2012 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Kraśnik: Dostawa siatki ogrodzeniowej do grodzenia upraw leśnych w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 117414 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik , ul. Janowska 139, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8252041, 8252042, faks 081 8843709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa siatki ogrodzeniowej do grodzenia upraw leśnych w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa siatki ogrodzeniowej do grodzenia upraw leśnych w celu zabezpieczenia od szkód powodowanych przez zwierzynę leśną. Siatka węzłowa do grodzenia upraw leśnych 180/24/15 o wymiarach: wysokość 180cm, odstęp między drutami pionowymi 15cm, ilość drutów poprzecznych 24 szt. Grubość drutów: brzegowych 2,00mm ? 0,09mm, poprzecznych 1,60mm o wytrzymałości na rozciąganie min.550N/mm2 oraz druty pionowe o średnicy 1,60mm i wytrzymałości na rozciąganie min. 400 N/mm2, ocynkowanie drutów min. 200g/m2 - wielkość średnia. 2. Szacunkowe ilości siatki będące przedmiotem dostawy: 33 000 mb/660 rolek. 3. Zamawiający przewiduje możliwość redukcji przedmiotu zamówienia do 30%. 4. Siatka powinna posiadać atesty i certyfikaty jakości poświadczające ww. wymagania. 5. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca udzieli 10-letniej nieodpłatnej gwarancji na dostarczoną siatkę. 6.Dostawa siatki na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w ilości 19 500 mb - 390 rolek i siedziby leśnictwa Kluczkowice w Górach Kluczkowickich w ilości 13 500 mb - 270 rolek..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.31.00 - Siatka druciana ogrodzeniowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Miarą spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę będzie wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością 50 tys. zł każda, odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie. W przypadku oferty wspólnej spełnienie tego warunku będzie oceniane łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Siatka powinna posiadać atesty i certyfikaty jakości poświadczające wymagania w opisie przedmiotu zamówienia. Do oferty należy dołączyć kopie tych zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do wypełnionego formularza ofertowego należy dołączyć: - w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza, - dokumenty umożliwiające ustalenie pełnego składu urzędujących władz Wykonawcy oraz prawnej reprezentacji Wykonawcy, tj. odpis z właściwego rejestru lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej, lub aktualny wydruk z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, lub umowa spółki - dokumenty te, z wyjątkiem umowy spółki, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaparafowany wzór umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian treści umowy korzystnych dla Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia, wynagrodzenia Wykonawcy, inne zmiany. 3. Przedmiot zamówienia, jego wielkość może ulec zmianie w przypadku redukcji przedmiotu zamówienia. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku rezygnacji z części dostawy, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Inne zmiany, to zmiana adresu Wykonawcy. 6. Warunki zmian: - inicjowanie zmian umowy na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia. 7. Zmiany w zakresie redukcji przedmiotu zamówienia, a w związku z redukcją przedmiotu zamówienia zmiana wynagrodzenia wykonawcy, zmiana adresu - nie wymagają pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kraśnik ul. Janowska 139 23-200 Kraśnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pokój nr 3 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zgodnie z art. 27 ust. 1 i 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski i zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy będą przekazywać: a) pisemnie w zakresie wszelkiej korespondencji między stronami, b) faksem lub drogą elektroniczną w zakresie wszelkiej korespondencji między stronami z zastrzeżeniem, że jego treść zostanie niezwłocznie potwierdzona w formie pisemnej z wyłączeniem złożenia oferty, dla której wymagana jest forma pisemna. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, lub dorogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej ma obowiązek niezwłocznego potwierdzenia faktu ich czytelnego otrzymania. 2. Termin wykonania zamówienia 30 dni od podpisania umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.