eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Remont i termomodernizacja elewacji budynków zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 5 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-06

Kalisz: Remont i termomodernizacja elewacji budynków zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 5 części
Numer ogłoszenia: 117343 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 598 55 00, faks 62 598 55 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i termomodernizacja elewacji budynków zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 5 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i termomodernizacji elewacji budynków zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 5 części: Część 1: Remont elewacji wraz z dociepleniem i remontem dachu budynku mieszkalnego przy ul. Częstochowskiej 40 w Kaliszu , Część 2: Remont elewacji wraz z termomomernizacją budynku mieszkalnego przy ul. Częstochowskiej 85 w Kaliszu , Część 3: Remont elewacji wraz termomomernizacją budynku mieszkalnego przy ul. Górnośląskiej 9 w Kaliszu , Część 4: Remont elewacji wraz termomomernizacją budynku mieszkalnego przy ul. Stawiszyńskiej 13 w Kaliszu , Część 5: Remont elewacji budynku użytkowego przy ul. Śródmiejskiej 24A w Kaliszu . Zakres prac obejmuje między innymi : Cześć 1 (Częstochowska 40): a) wykonanie nowego chodnika i opaski wokół budynku, b) częściowa izolacja ścian fundamentowych, c) skucie tynków, wykonanie nowych tynków wraz z odtworzeniem profilowań, d) impregnacja murów środkiem grzybobójczym, e) termomodernizacja ścian (bez części frontowej), f) wykonanie nowej kolorystyki elewacji, g) wymiana wszystkich parapetów zewnętrznych, obróbek blacharskich, h) wzmocnienie konstrukcji dachu, i) remont pokrycia dachowego z papy, j) remont kominów, k) wymiana rynien i rur spustowych, l) wymian obróbek blacharskich, m) wymiana części stolarki okiennej, n) renowacja drzwi wejściowych do budynku. Część 2 (Częstochowska 85): a) skucie tynków, wykonanie nowych tynków, b) wykonanie izolacji poziomej i pionowej, c) wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej, d) renowacja drzwi wejściowych do budynku, e) wymiana rynien i rur spustowych, f) remont płyt balkonowych, g) wymiana parapetów zewnętrznych, h) obróbek blacharskich, i) termomodernizacja ścian zewnętrznych, j) wykonanie nowej kolorystyki elewacji, k) wykonanie dojścia do budynku wraz z remontem schodów zewnętrznych, l) przemurowanie kominów ponad dachem w ścianie szczytowej . Część 3 (Górnośląska 9): a) skucie tynków, wykonanie nowych tynków wraz z odtworzeniem profilowań, b) remont studzienek piwnicznych, c) termomodernizacja ścian (elewacja tylna), d) remont płyt balkonowych i daszka nad wejściem, e) wymiana części stolarki okiennej, f) renowacja drzwi wejściowych do budynku, g) wymiana wszystkich parapetów zewnętrznych, obróbek blacharskich, h) wykonanie nowej kolorystyki elewacji, Część 4 (Stawiszyńska 13): a) skucie tynków, wykonanie nowych tynków wraz z odtworzeniem profilowań, b) remont studzienek piwnicznych, c) wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej, d) renowacja drzwi wejściowych do budynku, e) wymiana rynien i rur spustowych, f) remont płyt balkonowych, g) wymiana wszystkich parapetów zewnętrznych, obróbek blacharskich, h) termomodernizacja ścian (bez elewacji frontowej), i) wykonanie nowej kolorystyki elewacji, j) wykonanie dojścia do budynku wraz z remontem schodów zewnętrznych, k) przemurowanie komina w ścianie szczytowej w ilości 2,0m3. Część 5 (Śródmiejska 24A) : a) skucie odparzonego i słabo utrzymującego się tynku . b) wykonanie uzupełnień tynku na ścianach i gzymsach (przewiduje się ok. 80% nowych tynków), c) nowy cokół z tynku cementowego pod malowanie farbami elewacyjnymi, d) wymiana starych okien drewniane na PCV, e) wykonać parapety zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej oraz parapety wewnętrzne prefabrykowane z twardego PCV, f) remont i konserwacja dwuskrzydłowych drzwi do klatki schodowej, g) wymiana krat okiennych, h) demontaż i montaż reklam w uzgodnieniu z najemcami , i) wymiana płytek na podeście wejściowym wraz z naprawą oraz wymiana balustrady, j) remont zadaszenia nad wejściem, k) wykonanie nowych obróbek blacharskich na gzymsach, l) remont zejścia do piwnicy, m) wykonania nowej malatury elewacji zgodnie z kolorystyką. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach do SIWZ. Budynki zlokalizowane są na terenie podlegającym ochronie konserwatorskiej pod nr 33/A założenia urbanistycznego miasta Kalisza. Wielkopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków w Poznaniu wymaga niezwłocznego zawiadomienie wojewódzkiego konserwatora zabytków o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia plany BIOZ, wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku (z wyłączeniem Śródmiejskiej 24A), odtworzenia dróg i chodników, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu pierwotnego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji jakości oraz rozszerzonej rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż :150.000 PLN (część 4), 100.000 PLN (cześć 1,2,3), 50.000 PLN (cześć 5). Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.30.00-4, 45.26.12.10-9, 45.42.11.30-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części : dla części 1 : 2.000 zł (słownie : dwa tysiące złotych), dla części 2 : 1.800 zł (słownie : jeden tysiąc osiemset złotych). dla części 3 : 2.000 zł (słownie : dwa tysiące złotych). dla części 4 : 4.000 zł (słownie : cztery tysiące złotych). dla części 5 : 1.000 zł (słownie : jeden tysiąc złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : * wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót polegających na remoncie elewacji lub termomodernizacji ścian budynku, o wartości robót co najmniej : część 1 - 70.000 zł brutto, część 2 - 70.000 zł brutto, część 3 - 70.000 zł brutto, część 4 - 100.000 zł brutto, część 5 - 40.000 zł brutto, które zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . Powyższe dotyczy również podmiotów trzecich, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu podmiotu trzeciego na zasadach, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje osobą (kierownik robót), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy robót budowlanych, które potwierdzą spełnianie warunku ,o którym mowa w pkt. III.3.2 Ogłoszenia. Przez najważniejsze roboty, których dotyczy obowiązek załączenia dowodów (w tym poświadczeń) Zamawiający rozumie roboty, o których mowa w pkt. III.3.2 Ogłoszenia.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego ( w przypadku zastosowania materiałów równoważnych), Zamawiający żąda złożenia : informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych - wg wzoru stan.zał. do do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi równoważność,

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy złożyć Zamawiającemu : 1)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ lub na nim- w oryginale,2)Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.3)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (zgodnie z art.23 ust.2 ustawy). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4)W sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (tj. w oryginale lub poświadczone notarialnie) zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści powyższego dokumentu, podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, musi jasno wynikać : a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, w tym czego dotyczy zobowiązanie i w jaki sposób będzie wykonywane np. rodzaj i ilość oddawanych do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, zdolności finansowych lub ekonomicznych, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia i na czym będzie polegało dysponowanie nim, c) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy w szczególności warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji i rozszerzonej rekojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Katalog przewidywanych istotnych zmian postanowień umowy zawarty został we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzbm.kalisz.pl (zakładka-zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (I piętro pok. nr 105) opłata 104,30 zł lub za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa), w tym przypadku koszt przesyłki ponosi Wykonawca.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2015 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (parter-Biuro Obsługi Interesantów-Biuro podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania nastąpi na podstawie danych (informacji) zawartych w dokumentach i oświadczeniach, do których złożenia zobowiązany jest Wykonawca, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy oraz art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp. natomiast spełnianie warunków wskazanych w art.22 ust.1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny został zamieszczony w pkt.III.3 niniejszego ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie. Jeżeli w załączonych do oferty dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu podane będą wartości w innej walucie niż PLN, będą one przeliczane na PLN według kursu średniego Narodowego Banku Polskiego danej waluty z daty zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego postępowania. W przypadku, gdy w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy bank Polski nie ogłasza średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs danej waluty ogłoszony przez NBP ostatniego dnia przed dniem zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont elewacji wraz z dociepleniem i remontem dachu budynku mieszkalnego przy ul. Częstochowskiej 40 w Kaliszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.30.00-4, 45.26.12.10-9, 45.21.11.30-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji i rozszerzonej rekojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont elewacji wraz z termomomernizacją budynku mieszkalnego przy ul. Częstochowskiej 85 w Kaliszu ,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.30.00-4, 45.42.11.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji i rozszerzonej rekojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont elewacji wraz termomomernizacją budynku mieszkalnego przy ul. Górnośląskiej 9 w Kaliszu ,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.30.00-4, 45.42.11.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji i rozszerzonej rekojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont elewacji wraz termomomernizacją budynku mieszkalnego przy ul. Stawiszyńskiej 13 w Kaliszu ,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.30.00-4, 45.42.11.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji i rozszerzonej rekojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont elewacji budynku użytkowego przy ul. Śródmiejskiej 24A w Kaliszu ,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.41.00.00-4, 45.44.30.00-4, 45.42.11.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji i rozszerzonej rekojmi - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.