eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Zamówienie uzupełniające do zadania pn. Budowa placu zabaw w Parku Michalskiego w Lęborku - montaż istniejącego zestawu zabawowego na stalowych kotwach, remont istniejącego zestawu zabawowego



Ogłoszenie z dnia 2015-05-19

Lębork: Zamówienie uzupełniające do zadania pn. Budowa placu zabaw w Parku Michalskiego w Lęborku - montaż istniejącego zestawu zabawowego na stalowych kotwach, remont istniejącego zestawu zabawowego
Numer ogłoszenia: 117228 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania pn. Budowa placu zabaw w Parku Michalskiego w Lęborku - montaż istniejącego zestawu zabawowego na stalowych kotwach, remont istniejącego zestawu zabawowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające obejmuje następujące elementy: 1. Montaż istniejącego drewnianego zestawu zabawowego na stalowych kotwach ponad gruntem w sposób umożliwiający późniejsze demontowanie i ponowne montowanie elementów zestawu bez konieczności rozbierania gumowej nawierzchni bezpiecznej pod zestawem. Liczba kotew potrzebnych do umocowania zestawu: 26. 2. Remont istniejącego drewnianego zestawu zabawowego w zakresie niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania po ponownym montażu na nawierzchni bezpiecznej. Remont obejmuje wymianę (na drewniane) zbutwiałych, zagrzybionych i zniszczonych elementów, tj.: - daszków wież - 3 szt.; - pomostu stałego - 1 szt.; - pomostu ruchomego - 1 szt.; - drabinek skośnych - 1 kpl.; - trapu wejściowego - 1 szt.; oraz odmalowanie zestawu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe JULKA Sabina Marciniak, Krępa Kaszubska 80, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 834502,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2952,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2952,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Po zapoznaniu się z następującymi dokumentami: - Umowa nr RI.272.84.2014.M zawarta w dniu 16.10.2014 r. z p. Sabiną Marciniak, Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe JULKA Sabina Marciniak, Krępa Kaszubska 80, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, na budowę placu zabaw w Parku Michalskiego w Lęborku; - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu nieograniczonego na zadanie j.w. (zamówienie podstawowe); - ogłoszenie o zamówieniu (zamówienie podstawowe); - notatka służbowa z dnia 13.04.2015 r. w sprawie konieczności zamocowania zestawu zabawowego na kotwach stalowych w celu uniknięcia późniejszego niszczenia nawierzchni bezpiecznej oraz i wyremontowania elementów zestawu; - określenie wartości zamówienia, sporządzone 13.04.2015 r. przez Magdalenę Ramczyk na podstawie informacji rynkowych; - określenie wartości zamówienia dla zamówienia podstawowego sporządzone 22.08.2014 r. przez Magdalenę Ramczyk; stwierdzono co następuje: - wartość realizowanego zamówienia wynosi zgodnie z umową na roboty budowlane 162.500,00 zł netto (199.875,00 zł brutto); - wartość zamówienia podstawowego ustalona przed wszczęciem podstępowania na podstawie kosztorysów inwestorskich wynosi 834.502,32 zł (zamówienie udzielane w częściach; wartość kosztorysowa dla części dot. placu zabaw w Parku Michalskiego - 173.402,90 zł); - szacowana wartość robót uzupełniających wynosi 14.616,95 zł netto, co stanowi 9,0% umownej wartości realizowanego zamówienia oraz 1,75% określonej przed wszczęciem postępowania wartości zamówienia podstawowego; - zgodnie z zapisem SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu: Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp; zamówienia uzupełniające mogą obejmować m.in. wykonanie demontażu, przestawienia, wywozu lub odnowienia elementów istniejących placów zabaw oraz placów zabaw będących przedmiotem zamówienia - do 50% wartość realizowanego zamówienia; - zamówienie podstawowe zostało udzielone 16.10.2014 r.; - istnieje konieczność wykonania zamówienia uzupełniającego uzasadniona względami technicznymi i ekonomicznymi. W świetle przedstawionych dokumentów stwierdzono, że zaistniały następujące okoliczności: - zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie krótszym niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego; - wykonanie zamówienia uzupełniającego polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia; - zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; - zamówienie uzupełniające było przewidziane w SIWZ (dział XVIII pkt 1) oraz w ogłoszeniu o zamówieniu i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; - zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego; - wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Tym samym spełnione są okoliczności opisane w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.