eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zabezpieczenie p.powodziowe w dolinie Cieku od Oględowa ze szczególnym uwzględnieniem udrożnienia koryta Cieku od Oględowa w celu bezpiecznego przepuszczenia wód powodziowych, gm. Staszów, woj. świętokrzyskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-04

Kielce: Zabezpieczenie p.powodziowe w dolinie Cieku od Oględowa ze szczególnym uwzględnieniem udrożnienia koryta Cieku od Oględowa w celu bezpiecznego przepuszczenia wód powodziowych, gm. Staszów, woj. świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 117209 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie p.powodziowe w dolinie Cieku od Oględowa ze szczególnym uwzględnieniem udrożnienia koryta Cieku od Oględowa w celu bezpiecznego przepuszczenia wód powodziowych, gm. Staszów, woj. świętokrzyskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 1. Nazwa przedmiotu zamówienia Zabezpieczenie p.powodziowe w dolinie Cieku od Oględowa ze szczególnym uwzględnieniem udrożnienia koryta Cieku od Oględowa w celu bezpiecznego przepuszczenia wód powodziowych, gm. Staszów, woj. świętokrzyskie. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Zabezpieczenie p.powodziowe w dolinie Cieku od Oględowa ze szczególnym uwzględnieniem udrożnienia koryta Cieku od Oględowa w celu bezpiecznego przepuszczenia wód powodziowych, gm. Staszów, woj. świętokrzyskie w zakresie objętym dokumentacją, opracowaną przez GENERICS Maciej Baradziej, ul. Złota 11, 28-200 Staszów składającą się z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót o charakterze wyłącznie informacyjnym. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowościach Sielec, Stefanówek w ciągu koryta Cieku od Oględowa na odcinku od km 4+943,56 do km 6+848 i polegać będzie na przebudowie 28 szt. przepustów. Przepusty zostaną posadowione na warstwie kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 40cm. Na początku i na końcu przepustu wykonane zostaną żelbetowe ścianki czołowe o gr. 30cm, zbrojone podwójną siatką prętów fi 12, które należy posadowić na ławach żelbetowych zbrojonych. Na części ścianek czołowych przewidziano montaż barier mostowych ze stalowych płaskowników o długości przęsła 2,0m. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi m.in.: 1. Wykonanie robót budowlanych tj.: a. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe b. Roboty konstrukcyjne c. Roboty wykończeniowe: -ułożenie rur osłonowych- wykonanie nawierzchni na obiekcie i na dojazdach do obiektu -ubezpieczenie skarp i dna cieku ażurowymi płytami typu JOMB zakończone palisadą drewnianą -plantowanie i humusowanie skarp wraz z obsiewem 2. Uzyskanie przez Wykonawcę dokumentacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Dla omawianego przedsięwzięcia Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach posiada decyzję o pozwoleniu na budowę (Decyzja Nr S-8/2016, znak: B.6740.209.2015.IICS z dnia 27.01.2016r.) wydaną przez Starostę Staszowskiego. Warunki realizacji inwestycji: 1. W związku z warunkami decyzji Burmistrza Miasta i Gminy Staszów o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia z dnia 07.11.2014r. jak również z warunkami decyzji z dnia 27.01.2016r. Starosty Staszowskiego o pozwoleniu na budowę dla przedmiotowej inwestycji - prace ziemne związane z ingerencją w wierzchnią warstwę gleby oraz koryto Cieku od Oględowa należy wykonać w okresie od 15 sierpnia do 31 października; 2. Prace w zakresie skrzyżowania z istniejącymi gazociągami wysokiego i średniego ciśnienia należy prowadzić zgodnie z poniższymi warunkami (odpowiednio do uzgodnienia Polskiej Spółki Gazownictwa): - przed rozpoczęciem prac ziemnych w strefie sieci gazowych należy wykonać, pod nadzorem upoważnionych pracowników Polskiej Spółki Gazownictwa Zakład w Sandomierzu, odkrywki gazociągów i potwierdzić ich przebieg z zachowaniem wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26.04.2013r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać sieci gazowe i ich usytuowanie (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 640); - w skrzyżowaniu projektowanego przepustu z gazociągiem wysokiego ciśnienia DN150 należy gazociąg zabezpieczyć dwudzielną rurą osłonową (segmentową). Rura osłonowa powinna być wyprowadzona poza podstawę nasypu na odległość min 1,5m, końce rur zabezpieczyć przed wnikaniem wody; - w skrzyżowaniu projektowanego przepustu z gazociągiem średniego ciśnienia PE DN63 należy gazociąg zabezpieczyć szczelną rurą osłonową. Rura osłonowa powinna być wyprowadzona poza podstawę nasypu na odległość min 1,5m. W przypadku braku możliwości wykonania zabezpieczenia jw. należy gazociąg na etapie budowy przepustu wynieść poza obiekt-przepust poprzez jego przełożenie. W przypadku braku konieczności przełożenia gazociągu należy wykonać go z rur PE100 SDR 11 na warunkach określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26.04.2013r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać sieci gazowe i ich usytuowanie (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 640); - należy odtworzyć istniejące znakowanie sieci gazowej w strefie prac w sposób niekolidujący z planowaną inwestycją - prace ziemne w strefie istniejącego gazociągu należy prowadzić ręcznie pod nadzorem uprawnionych pracowników Rejonu Dystrybucji Gazu w Sandomierzu ul. Portowa 1A, 27-600 Sandomierz, tel. (15)832 29 16. Wykonawca winien informować Zakład w Sandomierzu o szczegółowych terminach prowadzenia prac w rejonie gazociągu oraz zlecić prowadzenie nadzoru nad pracami w strefie gazociągu. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 02.07.2010 r w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania Systemu gazowego §17 pkt 6 Zakład pobierze opłatę z tytułu prowadzenia w/w czynności na podstawie uzgodnionego poprzez Wykonawcę i Rejon Dystrybucji Gazu Sandomierz protokołu zawierającego zakres wykonywanych prac. Podstawą do naliczenia opłat jest obowiązujący cennik w Zakładzie w Sandomierzu; - wszelkie koszty związane z w/w inwestycją w całości ponosi Wykonawca; - na 7 dni przed rozpoczęciem robót należy bezwzględnie powiadomić w formie pisemnej Zakład w Sandomierzu, ul. K.K. Baczyńskiego 3, 27-600 Sandomierz; - w przypadku uszkodzenia sieci gazowej należy powiadomić Rejon Dystrybucji Gazu Sandomierz tel. (15) 832 29 16 lub 992. Ponadto, w przypadku uszkodzenia sieci gazowej sprawca zostanie obciążony rachunkiem uwzględniającym wszelkie poniesione przez Zakład w Sandomierzu koszty oraz utracone korzyści. W związku z powyższym prosi się o zachowanie szczególnej staranności i ostrożności przy wykonywaniu prac ziemnych w strefie gazociągu. 3. W trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje wykonanie na Cieku od Oględowa bieżących prac utrzymaniowych 3. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy ponadto: - urządzenie zaplecza dla prowadzonych robót; - sporządzenie planu BIOZ dla potrzeb budowy; - zabezpieczenie robót pod względem BHP; - zapewnienie dróg dojazdowych; - zachowanie szczególnej ostrożności przy pracy sprzętu na drodze - realizacja prac zgodnie z warunkami: decyzji o pozwoleniu budowę, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia, pozwolenia wodnoprawnego, a także zgodnie z uzgodnieniem Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Tarnowie Zakład w Sandomierzu z dnia 02.12.2015r. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - na warunkach określonych SIWZ i wzorem umowy oraz zgodnie z: - obowiązującymi przepisami BHP; - warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót; - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, - przepisami prawa budowlanego - zasadami wiedzy technicznej - uzgodnieniami. 5. Dokumentacja techniczna, SIWZ zwane są dalej dokumentacją przetargową. Podane w dokumentacji technicznej nazwy produktów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych, służą tylko i wyłącznie do określenia parametrów jakościowo-technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych produktów lub urządzeń, które spełniają wymagania jakościowo-techniczne określone przez zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej opisano materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów, urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne, które one zastępują. W takiej sytuacji Wykonawca stosując materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne równoważne zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 - zwana dalej ustawą) wykazać, że oferowane przez niego materiały , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne spełniają wymagania Zamawiającego. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały ( wyroby) , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały (wyroby), urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów (wyrobów), urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych zaproponowanych w ofercie) wraz z charakterystykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacją techniczną, o której mowa w pkt. 2. 6.Termin wykonania zamówienia 1. Termin wykonania całego przedmiotu zamówienia nie może być późniejszy niż do dnia: 15-12-2016 r., z zaznaczeniem, że: a) Techniczny odbiór końcowy robót budowlanych wraz z potwierdzeniem złożenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej do właściwego Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej do dnia 31.10.2016 r. b) Końcowy odbiór przedmiotu umowy do dnia 15.12.2016 r. Na dzień odbioru końcowego przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację geodezyjną powykonawczą zatwierdzoną przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej 2. Licząc od daty zgłoszenia przez Wykonawcę robót do technicznego odbioru końcowego robót budowlanych, Zamawiającemu przysługuje czasookres do 7 dni kalendarzowych na dokonanie odbioru technicznego (rozpisanie oraz przeprowadzenie odbioru), co Wykonawca winien uwzględnić w terminach realizacji robót. 3. Rozpoczęcie robót, o których mowa w rozdz. I pkt 2 w akapicie Warunki realizacji inwestycji ppkt.1 może nastąpić nie wcześniej niż 15-08-2016 r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, z uwzględnieniem 30 dniowego terminu związania ofertą. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm). Wysokość wadium ustala się w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A: posiadania wiedzy i doświadczenia, w realizacji robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj.: 1. Wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych (w ramach co najmniej jednego zamówienia) porównywalnych pod względem rozmiaru i rozwiązań technologicznych do robót objętych przedmiotem zamówienia. Za porównywalne uważa się roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie budowli hydrotechnicznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł lub jednej budowli hydrotechnicznej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć poniższe dokumenty: 2. dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 1 muszą być: 2.1. sporządzony przez Wykonawcę wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt 1we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. 2.2. dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, z zastrzeżeniem zapisów par. 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 poz. 231).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. 1. Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji: budowli hydrotechnicznych, obiektów budowlanych melioracji wodnych uprawniających do pełnienia funkcji w zakresie przedmiotu zamówienia lub innej odpowiedniej do wykonywania robót w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty: 2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 1 muszą być: 2.1. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w pkt. 1 we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał 2.2. Do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu przez Zamawiającego: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 1.2. Oświadczenie z art. 36 b ustawy Pzp we wzorze określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 1.3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 1.4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 1.5. Wykonawca, w przypadku oferowania wyrobów lub urządzeń równoważnych stosownie do zapisu w rozdz. I pkt. 5 SIWZ w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego załącza wykaz zawierający opisy urządzeń technicznych lub rozwiązań technologicznych równoważnych wraz z ich parametrami technicznymi (dla wyrobów lub rozwiązań równoważnych) przewidzianych do wbudowania (zamontowania) w ramach realizacji zamówienia odpowiadających co najmniej wymaganiom techniczno - jakościowym określonym w dokumentacji projektowej. Forma dokumentu oryginał 1.6. W przypadku wykonywania dyspozycji pkt. 5 rozdz. VII SIWZ, czyli w sytuacji kiedy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, załącza do oferty: 1.6.1. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy przez dany podmiot(y) do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał 1.6.2. dokumenty, o których mowa w par. 1 ust. 6 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231) Jeżeli zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 1.6.1 w swojej treści wyczerpuje wszelkie przesłanki, o których mowa w par. 1, ust. 6, pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231) Wykonawca nie jest zobowiązany do przedkładania dokumentów, o którym mowa w pkt. 1.6.2. 1.7. Stosownie do art. 26 ust. 2d ustawy, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru określonego w załączniku nr 10 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców osobno. 1.8. Informację czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. W przypadku, kiedy Wykonawca takiej informacji do oferty nie załączy, Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje, że wybór jego oferty nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, o którym mowa wyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji jakości - 5
  • 3 - okres rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy. 1. Ewentualne roboty zamienne lub zmniejszające będą rozliczane wg zasad określonych w rozdz. XVI pkt. 7 specyfikacji . 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach §14 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ 3. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.