eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont konserwatorski elewacji od strony ul.Senackiej, wymiana instalacji elektrycznej przeciwoblodzeniowej i odgromowej, budynek KN-1( 14-1) Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej przy ul.Kanoniczej 1 w Krakowie oraz remont konserwatorski elewacji północnej budynek PP-1(11-1)Pałac w Łobzowie Politechniki Krakowskiej przy ul.Podchorążych 1 w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-11

Kraków: Remont konserwatorski elewacji od strony ul.Senackiej, wymiana instalacji elektrycznej przeciwoblodzeniowej i odgromowej, budynek KN-1( 14-1) Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej przy ul.Kanoniczej 1 w Krakowie oraz remont konserwatorski elewacji północnej budynek PP-1(11-1)Pałac w Łobzowie Politechniki Krakowskiej przy ul.Podchorążych 1 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 117186 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont konserwatorski elewacji od strony ul.Senackiej, wymiana instalacji elektrycznej przeciwoblodzeniowej i odgromowej, budynek KN-1( 14-1) Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej przy ul.Kanoniczej 1 w Krakowie oraz remont konserwatorski elewacji północnej budynek PP-1(11-1)Pałac w Łobzowie Politechniki Krakowskiej przy ul.Podchorążych 1 w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont konserwatorski elewacji od strony ul.Senackiej oraz wymiana instalacji elektrycznej przeciwoblodzeniowej i odgromowej, budynek KN-1( 14-1) Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej przy ul.Kanoniczej 1 w Krakowie Przedmiot zamówienia obejmuje remont w zakresie : -usunięcia przyczyn zniszczeń budynku: wymiana obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych; należy zastosować rury miedziane do poziomu wpustów żeliwnych; -usunięcia wtórnych elementów montażowych (kołki, haki, itp.) -prac konserwatorskich elementów elewacji: - naprawa i uzupełnienie tynków płaskich, -remontu konserwatorskiego elementów kamiennych na elewacji, -naprawy cokołu elewacji -wykonania instalacji przeciwoblodzeniowej rynien i rur spustowych -wymiany instalacji odgromowej Wymagane warunki gwarancji i serwisu: -okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane minimum 5 lat , maksymalnie 10 lat licząc od daty odbioru końcowego, -czas reakcji serwisu do 24 godzin, -czas naprawy: Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, (Załącznik nr 1 do SIWZ) składająca się z opisu technicznego, przedmiarów, rzutów i STWiOR będąca integralną częścią SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte również w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ Remont konserwatorski elewacji północnej budynek PP-1 (11-1) Pałac w Łobzowie Politechniki Krakowskiej przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie Przedmiot zamówienia obejmuje remont w zakresie : ROBOTY ELEWACYJNE na cz.5-5a i cz.6-6a - Rozbiórki i wywozy -.Tynki elewacji północnej tylnej /boki ryzalitu centralnego/ - Rusztowania - Izolacja fundamentów - Roboty konserwatorskie kamienia na elewacji - Roboty towarzyszące, aktualizacja programu prac konserwatorskich Wymagane warunki gwarancji i serwisu: -okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane minimum 5 lat , maksymalnie 10 lat licząc od daty odbioru końcowego, -czas reakcji serwisu do 24 godzin, -czas naprawy: Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, (Załącznik nr 1 do SIWZ) składająca się z opisu technicznego, przedmiarów, rzutów i STWiOR będąca integralną częścią SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte również w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.21.23.50-4, 45.26.13.20-3, 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Na zadanie częściowe nr 1: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN). Na zadanie częściowe nr 2: 7 000,00 PLN ( słownie: siedem tysięcy 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy, wykonał należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tj. roboty budowlane zawierające w swoim zakresie konserwację elewacji wraz z konserwacją elementów kamiennych zrealizowane w obiekcie zabytkowym lub podlegającym ochronie konserwatora zabytków Warunek dotyczy obu zadań częściowych. Jeśli Wykonawca będzie składał ofertę na jedno zadanie lub na oba zadania łącznie , warunek zostanie uznany za spełniony poprzez wykazanie dwóch robót budowlanych j.w. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie Wykazu wykonanych robót - załącznik nr 6 do SIWZ i dołączonych do niego dokumentów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : Dla zadania częściowego nr 1: 1)kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, który odbył co najmniej 3-letnią udokumentowaną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych lub posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zaświadczenie konserwatorskie), uzyskane na podstawie przepisów, o których mowa w § 31 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych - D.U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987; 2)kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 3)kierownikiem prac konserwatorskich posiadającym kwalifikacje zawodowe oraz praktykę zawodową, określone w § 22 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych - D. U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987 i posiadającą udokumentowane min. 3 -letnie doświadczenie w pracach konserwatorskich w kamieniu. Dla zadania częściowego nr 2: 1)kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, który odbył co najmniej 3-letnią udokumentowaną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych lub posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zaświadczenie konserwatorskie), uzyskane na podstawie przepisów, o których mowa w § 31 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych - D.U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987; 2)kierownikiem prac konserwatorskich posiadającym kwalifikacje zawodowe oraz praktykę zawodową, określone w § 22 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych - D. U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987 i posiadającą udokumentowane min. 3 -letnie doświadczenie w pracach konserwatorskich w kamieniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu osób oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 5 i 5a do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania częściowego nr 1: Za spełniającego warunki sytuacji ekonomicznej i finansowej uzna się Wykonawcę który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Dla zadania częściowego nr 2: Za spełniającego warunki sytuacji ekonomicznej i finansowej uzna się Wykonawcę który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dołączonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ Kosztorys ofertowy (z oznaczeniem zadania częściowego, którego dotyczy) z podstawami nakładów, ilościami i cenami jednostkowymi robót wraz z wykazem wszystkich materiałów i urządzeń z podaniem dokładnych ich nazw handlowych oferowanych materiałów, ilości i cen jednostkowych - wydruk w wersji uproszczonej. Kosztorys ofertowy należy złożyć wraz z jedną kopią spiętą oddzielnie oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w wersji oryginalnych plików w programie kosztorysowym np. Norma, Rodos lub Zuzia lub w plikach możliwych do wczytania w przynajmniej jednym z podanych programów (np. format xml, ath, zuz, rds). Uwaga: kopia kosztorysu powinna zostać opatrzona napisem KOPIA Pisemne zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów - o ile dotyczy - Załącznik nr 8 do SIWZ Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności: 1)Terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadkach: a)warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość wykonania - fakt ten musi być wpisany do dziennika budowy oraz musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, b)realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac, c)wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania robót objętych niniejszą umową, d)wstrzymania robót przez właściwe organy administracji publicznej na podstawie przepisów Prawa budowlanego, e)wstrzymania robót przez przedstawiciela Konserwatora Zabytków lub SKOZK f)niedotrzymania przez Zamawiającego warunków umowy: opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, g)konieczności wprowadzenia zmian na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, h)wystąpienia istotnych wad lub braków w dokumentacji projektowej mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy, i)następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, j)następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, k)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy w terminie umownym, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Zaistnienie przeszkód w wykonywaniu robót powinno być potwierdzone pismem. Termin wykonania przedmiotu zamówienia ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnień rozpoczęcia prac. W sytuacji zmiany terminu wykonania zamówienia na Wykonawcy spoczywa obowiązek przedłużenia okresu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy. 2)materiałów zaoferowanych w ofercie, z powodu: a)niedostępności na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów, b)pojawienia się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót. Każdorazowo na taką zmianę musi wyrazić zgodę Inspektor Nadzoru. 3)Konieczności zastosowania robót zamiennych z powodu: a)uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, oraz nie będzie skutkować rozszerzeniem przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy. b)wprowadzenia robót zamiennych w sytuacji wniesienia uwag przez przedstawiciela SKOZK lub Konserwatora Zabytków c)aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, d)sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, strona inicjująca zmianę przedstawia propozycję zmian zawierającą opis proponowanych zmian, kosztorys zamienny i niezbędne rysunki. Propozycja taka wymaga zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 4)Jeżeli z tytułu wykonanych robót zamiennych wykonawca poniósł koszty wykraczające poza kalkulację ceny wynikającą z oferty, uprawniony jest do otrzymania z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia wynikającego z zaakceptowanego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego. Zmiana ta musi być potwierdzona protokołem konieczności podpisanym przez Inspektora Nadzoru i kierownika budowy. 5)W przypadku wniesienia uwag przez przedstawiciela SKOZK lub Konserwatora Zabytków - dotyczy robót dodatkowych 6)Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może ograniczyć zakres robót w stosunku do wykonywanego zakresu umowy, (roboty zaniechane), poprzez podpisanie stosownego aneksu do umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy lub na skutek sytuacji niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisywania umowy, 7)Osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony, w szczególności w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, a także w przypadku wystąpienia innych ważnych przyczyn, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały kwalifikacje i uprawnienia zgodne z wymogiem SIWZ, 8)Podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie został zaakceptowany przez Zamawiającego, nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą, 9)Określony w umowie zakres i wartość wykonywanych robót przez podwykonawców pod warunkiem, że zapewni to prawidłową realizację umowy. 3.Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 4.Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu. 5.Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy. 6.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, budynek W-9, pokój 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, budynek W-9, pokój 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt 2-11 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont konserwatorski elewacji od strony ul.Senackiej oraz wymiana instalacji elektrycznej przeciwoblodzeniowej i odgromowej, budynek KN-1( 14-1) Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej przy ul.Kanoniczej 1 w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont w zakresie : -usunięcia przyczyn zniszczeń budynku: wymiana obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych; należy zastosować rury miedziane do poziomu wpustów żeliwnych; -usunięcia wtórnych elementów montażowych (kołki, haki, itp.) -prac konserwatorskich elementów elewacji: - naprawa i uzupełnienie tynków płaskich, -remontu konserwatorskiego elementów kamiennych na elewacji, -naprawy cokołu elewacji -wykonania instalacji przeciwoblodzeniowej rynien i rur spustowych -wymiany instalacji odgromowej Wymagane warunki gwarancji i serwisu: - okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane minimum 5 lat , maksymalnie 10 lat licząc od daty odbioru końcowego, - czas reakcji serwisu do 24 godzin, - czas naprawy: Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, (Załącznik nr 1 do SIWZ) składająca się z opisu technicznego, przedmiarów, rzutów i STWiOR będąca integralną częścią SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte również w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.21.23.50-4, 45.26.13.20-3, 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont konserwatorski elewacji północnej budynek PP-1 (11-1) Pałac w Łobzowie Politechniki Krakowskiej przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont w zakresie : ROBOTY ELEWACYJNE na cz.5-5a i cz.6-6a - Rozbiórki i wywozy -.Tynki elewacji północnej tylnej /boki ryzalitu centralnego/ - Rusztowania - Izolacja fundamentów - Roboty konserwatorskie kamienia na elewacji - Roboty towarzyszące, aktualizacja programu prac konserwatorskich Wymagane warunki gwarancji i serwisu: - okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane minimum 5 lat , maksymalnie 10 lat licząc od daty odbioru końcowego, - czas reakcji serwisu do 24 godzin, - czas naprawy: Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, (Załącznik nr 1 do SIWZ) składająca się z opisu technicznego, przedmiarów, rzutów i STWiOR będąca integralną częścią SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte również w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.23.50-4, 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.