eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nasielsk › Modernizacja wybranych odcinków dróg gminnych oraz drogi powiatowej nr 2425W Pieścirogi-Siennica na odcinku 100 m

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-04

Nasielsk: Modernizacja wybranych odcinków dróg gminnych oraz drogi powiatowej nr 2425W Pieścirogi-Siennica na odcinku 100 m
Numer ogłoszenia: 117165 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk , ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6933000, faks 023 6912470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wrr@um.nasielsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja wybranych odcinków dróg gminnych oraz drogi powiatowej nr 2425W Pieścirogi-Siennica na odcinku 100 m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Stare Pieścirogi: ul. Zamoyskiego, ul. Chłopickiego, ul. Parkowa, przebudowa drogi powiatowej nr 2425W Pieścirogi-Siennica na odcinku 100 m oraz remont drogi gminnej w Wągrodnie. 2 Zakres zamówienia obejmuje: A/. Stare Pieścirogi ul. Zamoyskiego i ul. Chłopickiego: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,650 km; - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 3 500,00 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie 125 kg/m2 - 437,50 t, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC8S o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) - 3 500,00 m2, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - 675,00 m2, - ustawienie oznakowania pionowego - 6 szt. B/. Stare Pieścirogi ul. Parkowa: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,233 km, - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odległość do 4 km - 621,75 m3, - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odległość do 10 km - 100,44 m3, - formowanie i zagęszczenie nasypów do 3,0 m spycharkami - 100,44 m3, - ława pod krawężniki betonowa z oporem - 39,36 m3, - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej - 504,00 m, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1900,50 m2, - podbudowa betonowa B-10 bez dylatacji grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 1674,00 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 1674,00m2, - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej - 1674,00 m2, -skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 1674,00 m2, - studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem, syfonem i wpustem C250 - 6szt., - wykonanie kanałów z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm - 36 m, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych AC11W o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa wiążąca) - 1674,00 m2, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej - 1674,00 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych AC8W o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) - 1674,00 m2, - ustawienie oznakowania pionowego - 9 szt., - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 6 szt., - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 3 szt., C/. Stare Pieścirogi droga wewnętrzna dz. nr ew. 223/66: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,178 km, - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odległość do 4 km - 532,00 m3, - ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia - 0,06 ha, - warstwa odsączająca z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 890 m2, - podbudowa betonowa B-10 bez dylatacji grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 890 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - 890 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych AC11W o grubości po zagęszczeniu 5 cm (warstwa wiążąca) - 890,00 m2, - skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 890,00 m2, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - 178 m2, D/. Wągrodno: - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno w ilości 0,5kg/m2 nawierzchni bitumicznej - 1 800 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym (50kg/m2) - 90 t, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC8S o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 1 800 m2. E/. Stare Pieścirogi ul. Sikorskiego - droga powiatowa nr 2425W - 100 m: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,100 km; - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 700,00 m2, - podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 6 cm, beton asfaltowy AC11W - warstwa wiążąco-wyrównawcza - 700 m2, , - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC8S o grubości po zagęszczeniu 5 cm (warstwa ścieralna) - 700,00 m2 - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - 100 m2, - ustawienie oznakowania pionowego - 3 szt. 3 Wspólny Słownik zamówień Publicznych: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 4 Wszystkie zastosowane i potrzebne do wykonania zadania materiały muszą być w pierwszym gatunku i posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. 5 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarach robót oraz niniejszej SIWZ, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. 6 Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, b) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, c) doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie odpadów i gruzu na składowisku odpadów komunalnych, d) utrzymanie prowizorycznych objazdów oraz objazdu na czas trwania robót, e) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, f) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, g) przestrzeganie przy realizacji robót warunków zawartych w uzgodnieniach m.in. z Zamawiającym, Zarządcami dróg i innych. 7 Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. 8 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia możliwości ruchu pieszego przez cały okres realizacji zadania. 9 Zastosowane w dokumentacji wyroby służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w specyfikacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w specyfikacji. Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł. (słownie piętnaście tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Nasielsk nr: 27 8226 0008 0000 1746 2000 0034. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 216 /II piętro/. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 7. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych, nieodwołalnie i na jego pierwsze żądanie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty budowlane polegające na przebudowie, modernizacji lub remoncie dróg o wartości robót za min. 500 000,00 zł brutto każda. Wykonawca musi wykazać, że robota/y została/y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń Zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane Dz. U. 2016 r. poz. 29 z póź.zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty (wzór wykazu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) 2. upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy; 3. wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o załączone przedmiary metodą kalkulacji uproszczonej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje, iż umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty w sposób istotny w następujących przypadkach: a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana ta spowodowana może być jedynie okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np. koniecznością przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy takimi jak warunki archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, wykonanie zamówień dodatkowych itp. b) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, Prawo energetyczne lub innych ustaw; c) sposobu wykonania przedmiotu umowy, przy czym zmiana ta spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. zmiana dokumentacji projektowej, zaistnieniem warunków faktycznych na terenie budowy, wpływających na zakres lub sposób wykonania przedmiotu umowy, takimi jak warunki archeologiczne, geologiczne, hydrogeologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, itp. d) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy e) zmiany Podwykonawców, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy po uprzedniej akceptacji Zmawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nasielsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nasielsku ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nasielsku ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.