eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa 3 sztuk wag dynamicznych do wrzutnika typu SK 200 wraz z montażem, dostawa 1 szt. wagi dynamicznej do wrzutnika NTM TYP K 7.4 wraz z montażem i dostosowaniem zabudowy oraz 4 kompletów urządzeń systemu RFID przeznaczonych do identyfikacji pojemników na odpady wraz z montażem oraz 4 kompletów czytników KODÓW kreskowych wraz z montażem w pojazdach Zamawiającego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-30

Koszalin: Dostawa 3 sztuk wag dynamicznych do wrzutnika typu SK 200 wraz z montażem, dostawa 1 szt. wagi dynamicznej do wrzutnika NTM TYP K 7.4 wraz z montażem i dostosowaniem zabudowy oraz 4 kompletów urządzeń systemu RFID przeznaczonych do identyfikacji pojemników na odpady wraz z montażem oraz 4 kompletów czytników KODÓW kreskowych wraz z montażem w pojazdach Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 117011 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3484444, faks 94 3484434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 3 sztuk wag dynamicznych do wrzutnika typu SK 200 wraz z montażem, dostawa 1 szt. wagi dynamicznej do wrzutnika NTM TYP K 7.4 wraz z montażem i dostosowaniem zabudowy oraz 4 kompletów urządzeń systemu RFID przeznaczonych do identyfikacji pojemników na odpady wraz z montażem oraz 4 kompletów czytników KODÓW kreskowych wraz z montażem w pojazdach Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Trzy wagi samochodowe dynamiczne do urządzenia zasypowego śmieciarki typ SK 200, wraz z montażem. Jedna waga samochodowa dynamiczna do urządzenia zasypowego śmieciarki typ NTM K 7 4 wraz z dostosowaniem urządzeń załadowczych i montażem. Cztery komplety urządzeń systemu RFID przeznaczonych do identyfikacji pojemników na odpady i czytników kodów kreskowych wraz z montażem do wyżej wymienionych urządzeń zasypowych.System wagowy dostosowany do pojemników na odpady o pojemności od 80 l do 1100 l. Urządzenia systemu RFID przeznaczone do identyfikacji pojemników od 80 l do 1100 l. Czytniki kodów kreskowych przeznaczone do odczytu kodów z etykiet samoprzylepnych umieszczonych na workach z odpadami.A. Trzy szt. systemu wagowego instalowanego na urządzeniu zasypowym typ SK 200 oraz 1 szt instalowana na urządzeniu zabudowy NTM K7 4 Ważenie pojemnika ma odbywać się w czasie procesu opróżniania pojemnika przez urządzenia załadowcze zamontowane na śmieciarce. System wagowy ma niezależnie wyznaczać mierzyć tarę pojemników dla każdego cyklu załadunku. System wagowy musi być systemem dynamicznym, tzn. rejestrować ciężar ważonych odpadów bez konieczności zatrzymywania urządzeń załadowczych. Dokładność pomiaru systemu wagowego nie powinna być gorsza niż Przy załadunku pojemników o wadze brutto do 150 kg wymaga się parametrów działka legalizacyjna i odczytowa Przy załadunku pojemników o wadze brutto do 600 kg wymaga się parametrów działka legalizacyjna i odczytowa Wymaga się przełączania działki legalizacyjnej i zakresu max w sposób automatyczny, w zależności od sposobu wykorzystywania mechanizmu załadunkowego śmieciarki. System wagowy musi udostępniać dane z wykonanych pomiarów do systemu transmisji danych w standardzie CleANOpen. System wagowy musi umożliwiać instalację na zasypie typu SK200, na dowód czego, do oferty należy załączyć dokumentację techniczną modernizacji zasypu pod kątem montażu systemu wagowego, na podstawie której Zamawiający dostosuje zabudowy SK200 własnym staraniem i na własny koszt. Zabudowę NTM TYP K 7.4 Wykonawca dostosuje wg własnego projektu i na własny koszt na warsztacie udostępnionym przez Zamawiającego przy ulicy Komunalnej 5. System wagowy musi umożliwiać współpracę z terminalem pokładowym instalowanym wewnątrz kabiny pojazdu. Parametry techniczne i funkcjonalne terminala pokładowego nie powinny być gorsze niż: dotykowy wyświetlacz o przekątnej minimum 8 cali wyświetlenie zarejestrowanego przez system wagowy ciężaru netto, brutto, tara przypisanie zarejestrowanej przez system wagowy wagi pojemnika do wybranego punktu adresu zaplanowanej trasy we współpracy z posiadanym przez Zamawiającego systemem GPS i RFID. Montaż i legalizacja wag odbędzie się na terenie warsztatu PGK zlokalizowanego przy ulicy Komunalnej 5 w Koszalinie, w terminie do dwóch tygodni od zgłoszenia przez Zamawiającego gotowości do montażu. Zamówienie obejmuje kompletne systemy identyfikacji pojemników na odpady tj. czytniki RFID i kodów kreskowych wraz z wspólnym terminalem. Czytniki oraz terminal powinny współpracować z posiadanymi przez PGK lokalizatorami GPS i za jego pośrednictwem wykorzystując modem GSM/GPRS lokalizatora pobierać z posiadanego Systemu Monitoringu pojazdów i identyfikacji pojemników trasę przejazdu pojazdu zawierającą wszystkie punkty, w których należy opróżnić pojemniki wraz ze szczegółowymi danymi o pojemnikach i ich identyfikatorach RFID. Trasówka ta powinna być wyświetlana na terminalu, a w czasie przejazdu pojazdu odzwierciedlać stan jej realizacji. Komunikacja czytnika kodów kreskowych powinna odbywać się radiowo z wykorzystaniem transmisji Bluetooth, a w przypadku braku zasięgu odczytane kody powinny być rejestrowane w pamięci wewnętrznej urządzenia. Ładowanie baterii czytnika powinno odbywać się po umieszczeniu czytnika w stacji dokującej zamontowanej na pojeździe. Odczytane dane powinny być wizualizowane i gromadzone w oprogramowaniu bazowym systemu monitoringu GPS.Minimalne wymagania dotyczące czytnika RFID możliwość podpięcia 4 anten, a wśród nich przynajmniej 2 anten uniwersalnych umożliwiających odczyt tagów 125kHz i 134.2kHz FDX lub HDX, 2 anten dużego zasięgu dedykowanych dla tagów FDX, 2 anten dużego zasięgu dedykowanych do tagów HDX. port RS485 do komunikacji z lokalizatorem GPSMinimalne wymagania dotyczące czytników kodów kreskowych temperatura pracy: -20st.C + 50st.C szybkość czytnika: 35 odczytów na sekundę odczyt kodów UPC/EAN, Bookland EAN, UPC/EAN with supplementals, Code 128, UCC/EAN 128, ISBT 128, Code 39, Trioptic Code 39, Code 93, Code 11, Interleaved 2 of 5, Discrete 2 of 5, Codabar NW-7, MSI, GS1 DataBar. klasyfikacja lasera: IEC 825-1 Class 2 minimalna szerokość elementu kodu kreskowego: 0,2 mm pojemność baterii wystarczająca na co najmniej 10 godzin pracy urządzenia Minimalne wymagania dotyczące terminala i jego oprogramowania przekątna min. 8 cali ekran dotykowy port RS485 do komunikacji z lokalizatorem GPS możliwość nawigacji do dowolnie wybranego punktu gromadzenia odpadów możliwość prezentowania wagi odbieranych odpadów posiadanie funkcji diagnostycznych dla systemu wagowego, RFID oraz kodów kreskowych.Wszystkie gromadzone dane przez urządzenia objęte niniejszym zamówieniem muszą być transmitowane w standardzie dostępnym dla systemu Elte GPS, który Zamawiający ma zainstalowany jako system bazowy. Na żądanie zainteresowanego Wykonawcy firma Elte GPS udostępni szczegółowe specyfikacje protokołów komunikacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić szczegóły zintegrowania własnego systemu z systemem Elte GPS i pokryć jego koszty. Ze względu na to, iż urządzenia robocze pojazdów Zamawiającego nie mają dzielonych zasypów wymagane jest wdrożenie oprogramowania z algorytmem, który podzieli proporcjonalnie do wielkości pojemników wagę odpadów w przypadku załadunku dwóch pojemników..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67, ust. 1, pkt. 6, ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 10.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 dostaw głównych polegających na dostawie 2 wag dynamicznych z montażem o wartości co najmniej 100 tys. zł. ( cena wagi) w pojazdach z urządzeniami załadowczymi typu SK 200, dwóch dostaw usługi montażu czytników RFID i kodów kreskowych w pojazdach branży komunalnej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą (na dzień składania ofert) polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej o wartości, co najmniej 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Świadectwo legalizacji wag wydane przez Główny Urząd Miar lub instytucję równoważną honorowaną na terenie RP. DTR dla wag, urządzeń RFID oraz czytników kodów kreskowych. Pisemna gwarancja na system wagowy co najmniej - 12 miesięcy, na pozostałe elementy objęte zamówieniem 24 miesiące. Licencja na oprogramowanie terminali.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w oparciu o art. 144 Prawo zamówień publicznych w zakresie Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w przypadku wystąpienia siły wyższej, gdzie siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, W przypadku zmiany przepisów prawa. zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkkoszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin Budynek D pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2014 godzina 09:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin Budynek A Sekretariat przedsiębiorstwa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.