eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przygodzice › Ustalenie stanów prawnych dla działek ewidencyjnych z założeniem ksiąg wieczystych położonych w Powiatach ostrowskim i ostrzeszowskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-30

Przygodzice: Ustalenie stanów prawnych dla działek ewidencyjnych z założeniem ksiąg wieczystych położonych w Powiatach ostrowskim i ostrzeszowskim
Numer ogłoszenia: 116987 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96653 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Antonin, ul. Wrocławska 11, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 062 7348124, faks 062 7348128.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ustalenie stanów prawnych dla działek ewidencyjnych z założeniem ksiąg wieczystych położonych w Powiatach ostrowskim i ostrzeszowskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ustalenie stanu prawnego działek ewidencyjnych będących własnością Skarbu Państwa pozostających w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Antonin. 1. Założenie ksiąg wieczystych dla działek ewidencyjnych bez podziałów hipotecznych; w uzasadnionych przypadkach wykonanie podziałów hipotecznych oraz ustalenie granic działek ewidencyjnych. 2. W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy: - ustalić czy nieruchomość posiada założoną księgę wieczystą, zbiór dokumentów lub dawną księgę wieczystą; - ustalić brak księgi wieczystej, zbioru dokumentów lub istnienie innych dokumentów określające prawo własności; - ustalić matrykuły katastralne (ustalenie danych katastralnych); - ustalić parcele, matrykuły; - przejście i porównanie parcel z map katastralnych z działkami z map ewidencyjnych; - sprawdzić księgi wieczyste lub uzyskać aktualny odpis z księgi wieczystej; - porównać zapisy w księdze wieczystej ze stanem wynikającym z zapisów w katastrze nieruchomości oraz ze stanem w ewidencji gruntów; - sporządzić protokół z badania stanu prawnego nieruchomości potwierdzające przynależność nieruchomości do Księgi Wieczystej; - w uzasadnionych przypadkach wykonać podziały hipoteczne; - uzgodnić treść księgi wieczystej z rzeczywistym stanem prawnym; - sporządzić wyciągi z wykazu zmian gruntowych, w celu odłączenia powierzchni ewidencyjnych z ustalonych ksiąg wieczystych i założenie nowych ksiąg wieczystych dla przedmiotowych działek; - sporządzić zaświadczenia niezbędne do dokumentów prawnych będących podstawą założenia nowych ksiąg wieczystych; - wypisy i wyrysy do celów prawnych, w związku z utworzeniem nowych ksiąg wieczystych; - rozliczyć powierzchnie zawartą w Księdze Wieczystej; - wznowić znaki graniczne z obliczeniem powierzchni; - rozliczenie powierzchni wydzieleń gospodarczych w ramach działki ewidencyjnej; - aktualizacja mapy gospodarczej. Wielkość zamówienia: 238 działek ewidencyjnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00 - Usługi prawne w zakresie dokumentów oraz uwierzytelniania 79.13.10.00 - Usługi w zakresie dokumentów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nieruchomości Ekspertgrunt Andrzej Janicki, ul. Chrobrego 43, 62-502 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114168,60

  • Oferta z najniższą ceną: 114168,60 / Oferta z najwyższą ceną: 153688,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.