eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › Wykonanie prac termomodernizacyjnych w budynku mieszkalnym na Os. 1000-lecia 5 w Grajewie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-25

Grajewo: Wykonanie prac termomodernizacyjnych w budynku mieszkalnym na Os. 1000-lecia 5 w Grajewie.
Numer ogłoszenia: 116814 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Administracji Domów Mieszkalnych , ul. Strażacka 6, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 273 08 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac termomodernizacyjnych w budynku mieszkalnym na Os. 1000-lecia 5 w Grajewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia wraz z elewacją i remontem balkonów w Grajewie według audytu energetycznego z dnia 07.05.2012 r. oraz dokumentacji technicznej. 2. Zakres rzeczowy robót określa przedmiar robót zawarty w załączniku nr 4, stanowiącym integralną część specyfikacji i obejmuje: - odbicie luźnych tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej - 85,92 m2. - przygotowanie starego podłoża pod ocieplenie (oczyszczenie i zmycie, dwukrotne gruntowanie, sprawdzenie przyczepności zaprawy do podłoża) - 879,29m2. - zamocowanie listwy cokołowej - 75,46mb. - ocieplanie ścian budynku płytami styropianowymi styropianem EPS70 o grubości 13cm przyklejanych do ścian i mocowanych na dyble plastikowe - 880,19m2. - przyklejenie warstwy siatki na ociepleniu ze styropianu - 882,19m2. - zamocowanie dodatkowej warstwy siatki w pozycji parteru - 151,32m2. - ocieplenie ościeży okiennych styropianem grubość 3cm z osiatkowaniem - 129,30m2. - zamocowanie narożników ochronnych przy ościeżnicach okiennych - 589,70mb. - wykonanie podłoża pod tynki właściwe z masy tynkarskiej (podkład) - 882,19m2. - wykonanie cienkowarstwowych tynków silikonowych - 882,19m2, z kolorystyką zgodną z dokumentacją techniczną. - wykonanie tynków cienkościennych podkładowych na ościeżach okiennych - 170,80m2. - wykonanie tynków cienkowarstwowych silikonowych na ościeżach okiennych - 170,80m2. - wykonanie tynku mozaikowego cokołu - 75,46m2. - wykonanie parapetów blaszanych i zwieńczenia ściany z blachy stalowej ocynkowanej - 60,04m2. - wymiana rynien o150 z blachy ocynkowanej - 72,93mb. - wymiana rur spustowych o110 z blachy ocynkowanej - 77,50mb. - malowanie dwukrotne balustrad balkonowych - 78,10m2. - wykonanie osłon balkonów z paneli PCV - 39m2. - skucie szlichty betonowej o grubości 4cm na balkonach - 21,60m2. - wykonanie izolacji wodoszczelnej z papy asfaltowej na balkonach - 21,60m2. - wykonanie szlichty betonowej grubość 4cm - 21,60m2. - ułożenie gresu mrozoodpornego na balkonach - 21,60m2. - obróbki balkonów z blachy ocynkowanej o szerokości w rozwinięciu 25cm - 16m2. - wzmocnienie tynków płyty nośnej balkonu z malowaniem dwukrotnie farbą emulsyjną - 21,60m2. - wymiana naświetli z luksferów na okna z PCV o wymiarach 240cm x 110cm - sztuk 4/10,56m2. - zamurowanie otworów po luksferach (po 4-ech sztukach) pustakami gazobetonowymi o grubości 30cm na zaprawie cementowo-wapiennej - 10,56m2. - wykonanie tynku kategorii III na zamurowanych ścianach - 21,12m2. - przygotowanie powierzchni pod ocieplenie (nadbudowa klatki schodowej) - 26,19m2. - ocieplenie ścian styropianem EPS70 - 26,19m2. - zamocowanie siatki na styropianie z dyblami plastikowymi - 26,19m2. - wykonanie tynku podkładowego na ociepleniu - 26,19m2. - wykonanie tynku właściwego silikonowego - 26,19m2. - wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej przy ocieplaniu nadbudowy klatki schodowej - 12,25m2. - ustawienie i rozbiórka rusztowania rurowego do wysokości 16m - 1169,64m2. - osłony z siatki zabezpieczającej na rusztowaniu - 1169,64m2. - montaż regulacyjnych zaworów podpionowych w instalacji centralnego ogrzewania - sztuk 16. - regulacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku po montażu regulacyjnych zaworów. 3. Zastosowane materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy prawo budowlane, rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy oraz wymaganiom n/n specyfikacji. 4. Wykonawca winien we własnym zakresie i na własny koszt: - zabezpieczyć teren remontu przed dostępem osób trzecich, - rozwiązać kwestię poboru wody i energii elektrycznej, - wykonać niezbędne osłony zabezpieczające przechodniów oraz pojazdy poruszające się w obrębie budynku, - uzyskać zezwolenia na zajęcie pasów drogowych w celu prowadzenia robót, - wykonać zabezpieczenia umożliwiające prowadzenie robót w bezpośrednim sąsiedztwie instalacji energetycznej, ewentualnie uzyskać zgodę na wyłączenie linii energetycznej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone jedynie gdy zaistnieje konieczność udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co zamówienia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 69.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala obowiązek wniesienia wadium w wysokości 5000,00zł (słownie zł: pięć tysięcy. Wpłata wadium winna być przekazana na konto Wspólnoty Mieszkaniowej nr 5 na Os. 1000-lecia w Grajewie: 62 1020 1332 0000 1302 0663 5090 i załączona do kompletu dokumentów przy ofercie lub okazana Komisji w dniu otwarcia ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie oraz: - zrealizowali z należytą starannością w ostatnich 5 latach (2008-2012) co najmniej 3 zamówienia na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym jak w niniejszym postępowaniu i o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł każde, potwierdzone dokumentami z których wynika, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - będą zatrudniać w momencie złożenia oferty osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie (zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane) w specjalności konstrukcyjno- budowlanej; Jeżeli osoba, o której mowa wyżej, nie jest pracownikiem Wykonawcy w rozumieniu art. 2 Kodeksu pracy, to należy załączyć (zobowiązanie do współpracy), stanowiące że osoba podejmie obowiązki z chwilą podpisania umowy przez Wykonawcę z Zamawiającym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.grajewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Techniczny Zakładu ADM ul. Strażacka 6 w Grajewie, lub pozyskać ze strony internetowej Urzędu Miasta Grajewo bip.um.grajewo.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zakładu ADM przy ul. Strażackiej 6 w Grajewie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.