eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radoszyce › Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radoszyce do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-28

Radoszyce: Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radoszyce do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym
Numer ogłoszenia: 11675 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radoszyce , ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3735083, faks 041 3735084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radoszyce do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radoszyce do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym. Przedmiot zamówienia składa się z poniższych części: CZĘŚĆ I - Organizacja placu zabaw w oddziałach przedszkolnych działających na terenie Gminy Radoszyce W ramach zadania zostanie doposażonych 5 placów zabaw zlokalizowanych przy szkołach podstawowych w Grodzisku, Wilczkowicach, Kapałowie, Górnikach i Kłucku. 1) SP Grodzisko - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych ( tor przeszkód ), - wykonanie nawierzchni bezpiecznej ( 100 m2) . 2) SP Wilczkowice - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (bujak kompas, bujak motorek, karuzela z kierownicą, ławki ) - wykonanie nawierzchni bezpiecznej ( 50 m2). 3) SP Kapałów - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (bujak motorek, bujak smok, karuzela z kierownicą ), - wykonanie nawierzchni bezpiecznej ( 56,5 m2) . 4) SP Górniki - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (bujak motorek, bujak smok, karuzela z kierownicą ). - wykonanie nawierzchni bezpiecznej ( 50 m2) . 5) SP Kłucko - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (huśtawka podwójna wolnostojąca, altana ogrodowa z ławkami i stołem, ścieżka do balansowania, bujak konik). CZĘŚĆ II - Dostosowanie pomieszczeń oraz doposażenia w oddziałach przedszkolnych działających na terenie Gminy Radoszyce Zakres zadania obejmuje: - dostosowanie toalet do potrzeb dzieci przedszkolnych w 5 szkołach podstawowych (dostawa wraz z montażem: umywalek, misek ustępowych, brodzika, bidetu, nakładek zmniejszających obwód ustępu, podestów dziecięcych, suszarek do rąk, luster, dozowników mydła w płynie, dozowników na ręczniki papierowe itp.), - doposażenie 3 toalet dla personelu, CZĘŚĆ III - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych działających na terenie Gminy Radoszyce - dostawa pomocy dydaktycznych Zakres zadania obejmuje: - wyposażenie oddziałów przedszkolnych w 5 szkołach podstawowych dostawę wraz z montażem: urządzeń do utrzymania czystości (odkurzacz, pralka, froterka itp.); - wyposażenia do sal przedszkolnych (zestawy meblowe, meble wypoczynkowe, stoliki, krzesełka, dekoracje, dywany, rolety itd.), - wyposażenia szatni (ławki, szalki), - dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych. CZĘŚĆ IV - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych działających na terenie Gminy Radoszyce - dostawa sprzętu ICT Zakres zadania obejmuje: - dostawa sprzętu ICT z oprogramowaniem (laptopy, drukarki, projektory multimedialne, tablice interaktywne, telewizory, ekrany, urządzenia wielofunkcyjne itd.), - instalacja ww. sprzętu, oprogramowania oraz szkolenie z zakresu podstawowej obsługi dostarczonych urządzeń i programów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.53.52.00-9, 45.11.12.91-4, 45.22.38.00-4, 39.14.10.00-2, 39.16.10.00-8, 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6, 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności - 3

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Radoszycach ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce pokój nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Radoszycach ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce pokój nr 32 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placu zabaw w oddziałach przedszkolnych działających na terenie Gminy Radoszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania zostanie doposażonych 5 placów zabaw zlokalizowanych przy szkołach podstawowych w Grodzisku, Wilczkowicach, Kapałowie, Górnikach i Kłucku. 1) SP Grodzisko - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych ( tor przeszkód ), - wykonanie nawierzchni bezpiecznej ( 100 m2) . 2) SP Wilczkowice - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (bujak kompas, bujak motorek, karuzela z kierownicą, ławki ) - wykonanie nawierzchni bezpiecznej ( 50 m2). 3) SP Kapałów - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (bujak motorek, bujak smok, karuzela z kierownicą ), - wykonanie nawierzchni bezpiecznej ( 56,5 m2) . 4) SP Górniki - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (bujak motorek, bujak smok, karuzela z kierownicą ). - wykonanie nawierzchni bezpiecznej ( 50 m2) . 5) SP Kłucko - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (huśtawka podwójna wolnostojąca, altana ogrodowa z ławkami i stołem, ścieżka do balansowania, bujak konik)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.12.91-4, 45.22.38.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń oraz doposażenia w oddziałach przedszkolnych działających na terenie Gminy Radoszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: - dostosowanie toalet do potrzeb dzieci przedszkolnych w 5 szkołach podstawowych (dostawa wraz z montażem: umywalek, misek ustępowych, brodzika, bidetu, nakładek zmniejszających obwód ustępu, podestów dziecięcych, suszarek do rąk, luster, dozowników mydła w płynie, dozowników na ręczniki papierowe itp.), - doposażenie 3 toalet dla personelu,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych działających na terenie Gminy Radoszyce - dostawa pomocy dydaktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: - wyposażenie oddziałów przedszkolnych w 5 szkołach podstawowych dostawę wraz z montażem: urządzeń do utrzymania czystości (odkurzacz, pralka, froterka itp.); - wyposażenia do sal przedszkolnych (zestawy meblowe, meble wypoczynkowe, stoliki, krzesełka, dekoracje, dywany, rolety itd.), - wyposażenia szatni (ławki, szalki), - dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-8, 37.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.03.2015.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych działających na terenie Gminy Radoszyce - dostawa sprzętu ITC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: - dostawa sprzętu ICT z oprogramowaniem (laptopy, drukarki, projektory multimedialne, tablice interaktywne, telewizory, ekrany, urządzenia wielofunkcyjne itd.), - instalacja ww. sprzętu, oprogramowania oraz szkolenie z zakresu podstawowej obsługi dostarczonych urządzeń i programów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.03.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.