Radoszyce: Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radoszyce do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym
Numer ogłoszenia: 11675 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radoszyce , ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3735083, faks 041 3735084.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radoszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radoszyce do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radoszyce do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym. Przedmiot zamówienia składa się z poniższych części: CZĘŚĆ I - Organizacja placu zabaw w oddziałach przedszkolnych działających na terenie Gminy Radoszyce W ramach zadania zostanie doposażonych 5 placów zabaw zlokalizowanych przy szkołach podstawowych w Grodzisku, Wilczkowicach, Kapałowie, Górnikach i Kłucku. 1) SP Grodzisko - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych ( tor przeszkód ), - wykonanie nawierzchni bezpiecznej ( 100 m2) . 2) SP Wilczkowice - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (bujak kompas, bujak motorek, karuzela z kierownicą, ławki ) - wykonanie nawierzchni bezpiecznej ( 50 m2). 3) SP Kapałów - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (bujak motorek, bujak smok, karuzela z kierownicą ), - wykonanie nawierzchni bezpiecznej ( 56,5 m2) . 4) SP Górniki - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (bujak motorek, bujak smok, karuzela z kierownicą ). - wykonanie nawierzchni bezpiecznej ( 50 m2) . 5) SP Kłucko - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (huśtawka podwójna wolnostojąca, altana ogrodowa z ławkami i stołem, ścieżka do balansowania, bujak konik). CZĘŚĆ II - Dostosowanie pomieszczeń oraz doposażenia w oddziałach przedszkolnych działających na terenie Gminy Radoszyce Zakres zadania obejmuje: - dostosowanie toalet do potrzeb dzieci przedszkolnych w 5 szkołach podstawowych (dostawa wraz z montażem: umywalek, misek ustępowych, brodzika, bidetu, nakładek zmniejszających obwód ustępu, podestów dziecięcych, suszarek do rąk, luster, dozowników mydła w płynie, dozowników na ręczniki papierowe itp.), - doposażenie 3 toalet dla personelu, CZĘŚĆ III - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych działających na terenie Gminy Radoszyce - dostawa pomocy dydaktycznych Zakres zadania obejmuje: - wyposażenie oddziałów przedszkolnych w 5 szkołach podstawowych dostawę wraz z montażem: urządzeń do utrzymania czystości (odkurzacz, pralka, froterka itp.); - wyposażenia do sal przedszkolnych (zestawy meblowe, meble wypoczynkowe, stoliki, krzesełka, dekoracje, dywany, rolety itd.), - wyposażenia szatni (ławki, szalki), - dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych. CZĘŚĆ IV - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych działających na terenie Gminy Radoszyce - dostawa sprzętu ICT Zakres zadania obejmuje: - dostawa sprzętu ICT z oprogramowaniem (laptopy, drukarki, projektory multimedialne, tablice interaktywne, telewizory, ekrany, urządzenia wielofunkcyjne itd.), - instalacja ww. sprzętu, oprogramowania oraz szkolenie z zakresu podstawowej obsługi dostarczonych urządzeń i programów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.53.52.00-9, 45.11.12.91-4, 45.22.38.00-4, 39.14.10.00-2, 39.16.10.00-8, 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6, 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin płatności - 3
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Radoszycach
ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce pokój nr 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Radoszycach ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce pokój nr 32 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placu zabaw w oddziałach przedszkolnych działających na terenie Gminy Radoszyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania zostanie doposażonych 5 placów zabaw zlokalizowanych przy szkołach podstawowych w Grodzisku, Wilczkowicach, Kapałowie, Górnikach i Kłucku. 1) SP Grodzisko - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych ( tor przeszkód ), - wykonanie nawierzchni bezpiecznej ( 100 m2) . 2) SP Wilczkowice - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (bujak kompas, bujak motorek, karuzela z kierownicą, ławki ) - wykonanie nawierzchni bezpiecznej ( 50 m2). 3) SP Kapałów - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (bujak motorek, bujak smok, karuzela z kierownicą ), - wykonanie nawierzchni bezpiecznej ( 56,5 m2) . 4) SP Górniki - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (bujak motorek, bujak smok, karuzela z kierownicą ). - wykonanie nawierzchni bezpiecznej ( 50 m2) . 5) SP Kłucko - zakres robót obejmuje: - dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych (huśtawka podwójna wolnostojąca, altana ogrodowa z ławkami i stołem, ścieżka do balansowania, bujak konik)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.12.91-4, 45.22.38.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń oraz doposażenia w oddziałach przedszkolnych działających na terenie Gminy Radoszyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: - dostosowanie toalet do potrzeb dzieci przedszkolnych w 5 szkołach podstawowych (dostawa wraz z montażem: umywalek, misek ustępowych, brodzika, bidetu, nakładek zmniejszających obwód ustępu, podestów dziecięcych, suszarek do rąk, luster, dozowników mydła w płynie, dozowników na ręczniki papierowe itp.), - doposażenie 3 toalet dla personelu,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 39.16.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych działających na terenie Gminy Radoszyce - dostawa pomocy dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: - wyposażenie oddziałów przedszkolnych w 5 szkołach podstawowych dostawę wraz z montażem: urządzeń do utrzymania czystości (odkurzacz, pralka, froterka itp.); - wyposażenia do sal przedszkolnych (zestawy meblowe, meble wypoczynkowe, stoliki, krzesełka, dekoracje, dywany, rolety itd.), - wyposażenia szatni (ławki, szalki), - dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-8, 37.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.03.2015.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych działających na terenie Gminy Radoszyce - dostawa sprzętu ITC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: - dostawa sprzętu ICT z oprogramowaniem (laptopy, drukarki, projektory multimedialne, tablice interaktywne, telewizory, ekrany, urządzenia wielofunkcyjne itd.), - instalacja ww. sprzętu, oprogramowania oraz szkolenie z zakresu podstawowej obsługi dostarczonych urządzeń i programów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.03.2015.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Skrzynicach"
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.