Kołobrzeg: Bieżące utrzymanie dróg gminnych oraz odwodnienia dróg na terenie Gminy Kołobrzeg
Numer ogłoszenia: 116388 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołobrzeg , ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3524848, faks 94 3530455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych oraz odwodnienia dróg na terenie Gminy Kołobrzeg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych oraz odwodnienia dróg na terenie Gminy Kołobrzeg. Długość dróg gminnych wynosi 294 km. Planowany zakres robót obejmuje: - profilowanie nawierzchni dróg gruntowych równiarką, z zagęszczeniem walcem - remont nawierzchni dróg gruntowych z uzupełnieniem ubytków mieszanka żuzlowo-piaskową - remont nawierzchni dróg gruntowych z tłucznia z uzupełnianiem ubytków kruszywem łamanym - ścinka poboczy ścinarką mechaniczną o szerokości do 1,5 m - naprawa nawierzchni dróg pomiędzy i przy płytach pełnych i płyt Jomb ułożonych śladowo z ubytkami o głębokości średnio 6 cm, z zagęszczeniem nawierzchni mechanicznie, z uzupełnianiem ubytków kruszywem łamanym - naprawa nawierzchni typu Polbruk z kostki gr 6 cm - naprawa nawierzchni typu Polbruk z kostki gr 8 cm - naprawa nawierzchni z płyt pełnych betonowych 300x125x15 - naprawa nawierzchni z płyt Jomb 100x75x12,5 - ułożenie nawierzchni z płyt pełnych betonowych 300x125x15 - ułożenie nawierzchni z płyt Jomb 100x75x12,5 - naprawa obrzeży chodnikowych (6x20x100) i krawężników 15x30x100, - remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych - wykonanie korytowania, podsypki piaskowej, podbudowy z gruzu - ustawienie obrzeży chodnikowych (6x20x100) - ustawienie krawężników betonowych (15x30x100) na ławie betonowej - remont nawierzchni dróg gruntowych z uzupełnieniem ubytków gruzem mielonym - naprawa nawierzchni dróg pomiędzy i przy płytach pełnych i płyt Jomb z uzupełnianiem ubytków gruzem mielonym - naprawa nbawierzchni dróg z brukowca - regulacja studzienek i włazów drogowych - konserwacja i udrożnienie rowów - odtwarzanie rowów odwadniających trapezowych z profilowaniem skarp - czyszczenie i udrożnienie rurociągów i przepustów rurowych - czyszczenie i udrożnienie studni rewizyjnych - czyszczenie i udrożnienie wpustów ulicznych - wymiana uszkodzonych odcinków kanalizacji deszczowej z rur betonowych - naprawa drenażu odwadniającego z rur PVC - naprawa studni drenażowych - naprawa przepustów - prostowanie znaków i słupków - karekta pionowosci - odśnieżanie dróg gminnych - zwalczanie śliskości i gołoledzi przez piaskowanie 20% mieszanka soli i piasku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości niniejszego zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
). Spełnienie tego warunku zostanie oceniona na podstawie udokumentowania należytego wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane drogowe i 2 roboty budowlane odwodnieniowe o wartości minimum 50 tys. zł. netto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W odniesieniu do warunku dysponowania potencjałem technicznym, Zamawiający wymaga dysponowania następującym sprzętem: - równiarka drogowa - walec drogowy do pracy na drogach żużlowych i gruntowych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W odniesieniu do warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - warunki gwarancji - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kolobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kołobrzeg ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Kołobrzeg pokój 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kołobrzeg ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Kołobrzeg, biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Kołobrzeg
- Dostawa ładunków, staplerów, nożyczek oraz trokarów wraz z pozostałym sprzętem stosowanym na bloku operacyjnym Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Remont głównego zasilania wody w S.U. MUSZELKA
- Remont instalacji sanitarnych w hydroforni solankowej w Kołobrzegu
- Remont balkonów w budynku przy ul. J. Chodkiewicza 3AB w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja dróg na terenie Gminy Ropa w miejscowościach Ropa i Łosie"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 od km 96+920 do km 99+840 na odcinku Piaski - Bledzewo - nr postępowania 092/24
- PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI
- Roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Długołęka w roku 2024
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1647N dr.kraj.nr 57 - Nowe Kiejkuty
- Powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych przy użyciu remontera typu Patcher
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.