eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw ciekłego tlenu medycznego wraz z transportem oraz dzierżawa zbiornika kriogenicznego a także dostawa gazów medycznych i technicznych w butlach wraz z ich transportem i dzierżawą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-28

Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw ciekłego tlenu medycznego wraz z transportem oraz dzierżawa zbiornika kriogenicznego a także dostawa gazów medycznych i technicznych w butlach wraz z ich transportem i dzierżawą
Numer ogłoszenia: 11633 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 2281930, faks 32 2281498.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw ciekłego tlenu medycznego wraz z transportem oraz dzierżawa zbiornika kriogenicznego a także dostawa gazów medycznych i technicznych w butlach wraz z ich transportem i dzierżawą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw ciekłego tlenu medycznego wraz z transportem oraz dzierżawa zbiornika kriogenicznego a także dostawa gazów medycznych i technicznych w butlach wraz z ich transportem i dzierżawą. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery Pakiety. -PAKIET NR I: Dostawa tlenu sprężonego wraz z butlami, ich dzierżawa i transport. -PAKIET NR II: Dostawa ciekłego tlenu medycznego, dzierżawa zbiornika kriogenicznego, -PAKIET NR III: Dostawa ciekłego azotu do krioterapii wraz z transportem -PAKIET NR IV: Dostawa dwutlenku węgla wraz z butlami, ich dzierżawa i transport -PAKIET NR V: Dostawa argonu 5.0 wraz z butlami, ich transport Dotyczy Pakietów I: Butle o pojemności 10 l. winny być butlami aluminiowymi o pojemności od 1,4- 1,6 m3 Dotyczy Pakietu II: zbiornik kriogeniczny ciekłego tlenu o pojemności od 5 - 7 m3 wraz ze sprzętem (panel medyczny). Wartość dzierżawy zbiornika winna obejmować dostawę oraz koszt montażu zbiornika wraz z kompletną armaturą (parownica, węzeł redukcyjny itd.) na istniejącym fundamencie, jak również koszt demontażu zbiornika po zakończeniu trwania umowy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z posadowieniem i uruchomieniem zbiornika kriogenicznego. W dzierżawę powinny być wliczone ewentualne koszty związane z adaptacją obecnie istniejącej infrastruktury dla potrzeb oferowanego zbiornika. Zbiornik kriogeniczny na ciekły tlen medyczny ma zostać zainstalowany i protokólarnie przekazany do użytkowania Zamawiającemu w ciągu 48 godzin od daty rozpoczęcia obowiązywania umowy. Do czasu zamontowania zbiornika lub w przypadku awarii zbiornika Wykonawca zabezpieczy dostawę tlenu medycznego w butlach. Zamawiający pokryje koszt tlenu medycznego w butlach według ceny przekalkulowanej z ceny tlenu ciekłego podanej w ofercie przetargowej w Formularzu cenowym w poz.1 bez kosztów transportu i dzierżawy butli. Dostawy nie mogą być realizowane dużą cysterną o wadze 40 ton . Dostawy muszą być realizowane przez samochód solowy o wadze całkowitej nie przekraczającej 25 ton - Samochód musi być zdolny do pokonania układu drogowego Zamawiającego Dotyczy Pakietu IV: Butle o pojemności 10 l. stalowe o pojemności 1,4 - 1,6 m3 Dotyczy Pakietu V: Butle o wadze 7,5 kg. stalowe o pojemności 1,4 - 1,6 m3.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5, 24.11.19.00-4, 24.11.18.00-3, 24.11.21.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi, iż posiada wymagane prawem zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie hurtowego obrotu produktami leczniczymi - dotyczy dostawy gazów medycznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej dwie dostawy gazów medycznych o łącznej wartości min. 50.000,00 zł brutto. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca dołączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa, składa stosowne oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu, zgodnym z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej łącznej wartości brutto złożonej oferty w niniejszym postępowaniu - warunek będzie uważany za spełniony po złożeniu przez Wykonawcę stosownego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    b) wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty ( zał. Nr 2 do SIWZ) z dołączoną szczegółową specyfikacją oferowanych produktów, c) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. Nr 3 do SIWZ ), d) oświadczenie Wykonawcy, że akceptuje warunki postawione w SIWZ, e) oświadczenie, iż dostarczą towar własnym staraniem i transportem zgodnie z kalkulacją cenową w terminie max. 3 dni roboczych od daty zgłoszenia zamówienia, f) oświadczenie, iż oferują gazy medyczne i gazy techniczne o okresie gwarancji nie krótszym niż 12 miesięcy, g) oświadczenie, iż posiada aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu (dot.: produktów leczniczych), h) kopie deklaracji zgodności oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej (dot.: produktów leczniczych), która brała udział w ocenie wyrobu, jeżeli była wymagana a w razie potrzeby dostarczy ten dokument na żądanie Zamawiającego do jego siedziby i) oświadczenie, iż oferuje gazy medyczne będące przedmiotem zamówienia posiadające wymagane dopuszczenia do obrotu na terenie RP i UE.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Ze względu na układ drogowy Zamawiającego , Zamawiający wymaga, aby dostawa tlenu ciekłego odbywała się przy użyciu samochodu do transportu tlenu o całkowitej masie nie przekraczającej 25 ton, wobec czego Wykonawca składający ofertę w zakresie pakietu 2 złoży oświadczenie, iż posiada samochód do transportu tlenu o całkowitej masie nie przekraczającej 25 ton - załącznik nr 7 do SIWZ -zaakceptowany projekt umowy załącznik nr 4 do SIWZ -wypełniony Formularz Cenowy załącznik nr 5 do SIWZ -oświadczenie o posiadaniu środków na rachunku zgodnie z pkt. 7 ppkt. 1)1.1 d). -wykaz wykonanych dostaw - załącznik nr 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: zmiany oznaczeń adresowych i podmiotowych stron w związku ze zmianami organizacyjnymi i formalnoprawnymi, zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy, obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.siemianowice.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. ul. 1-go Maja 9 41 - 100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2015 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. ul. 1-go Maja 9 41 - 100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tlen medyczny sprężony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tlen medyczny sprężony wg załącznika nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5, 24.11.19.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tlen medyczny ciekły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tlen medyczny ciekły wg załącznika nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5, 24.11.19.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Azot ciekły do krioterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Azot ciekły do krioterapii wg załącznika nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5, 24.11.18.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dwutlenek węgla.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwutlenek węgla wg załącznika nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Argon 5.0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Argon 5.0 wg załącznika nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5, 24.11.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.