eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › WYŁONIENIE GENERALNEGO WYKONAWCY ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. MODERNIZACJA BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH - MAŁOPOLSKA SZKOŁA GOŚCINNOŚCI W MYŚLENICACH ETAP IIMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY - DOKOŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-28

Myślenice: WYŁONIENIE GENERALNEGO WYKONAWCY ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. MODERNIZACJA BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH - MAŁOPOLSKA SZKOŁA GOŚCINNOŚCI W MYŚLENICACH ETAP II: MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY - DOKOŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH
Numer ogłoszenia: 11629 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach , ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 12 2720424 w. 106, faks 12 2721246.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsp.edu.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYŁONIENIE GENERALNEGO WYKONAWCY ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. MODERNIZACJA BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH - MAŁOPOLSKA SZKOŁA GOŚCINNOŚCI W MYŚLENICACH ETAP II: MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY - DOKOŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: DOKOŃCZENIE MODERNIZACJI BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH - MAŁOPOLSKA SZKOŁA GOŚCINNOŚCI W MYŚLENICACH, ETAP II: MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY. 2. Do zakresu modernizacji należą: a) Dokończenie robót budowlanych w zakresie: a. Stolarki i drzwi wewnętrznych b. Wyposażenia c. Ścianki przesuwnej d. Posadzki - parter administracja progi e. Instalacji słaboprądowej (sprzęt komputerowy) b) Wykonanie badania wody; c) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis zakresu znajduje się w dokumencie pn. Zakres przedmiotowy postępowania i Przedmiar robót. Modernizację należy wykonywać w oparciu o dokument pn Zakres przedmiotowy postępowania i Przedmiar robót, dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zakres przedmiotowy postępowania, dokumentacja z inwestycji, dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowią załącznik do SIWZ nazwa dokumentu nr 1-5..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 65.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 44 Ustawy PZP- Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionych warunków, zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty złożonej w niniejszym postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia co oznacza, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykażą się wykonaniem minimum 1 (jednej) roboty budowlanej polegającej na modernizacji (przebudowie, nadbudowie, rozbudowie), remoncie, budowie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. Wymagane dokumenty na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Wykaz robót należy dołączyć do oferty - załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionych warunków, zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty złożonej w niniejszym postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 44 Ustawy PZP- Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionych warunków, zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty złożonej w niniejszym postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, iż pracownik, który będzie wykonywać zamówienie jako kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważne obowiązujące w krajach Unii Europejskiej lub równoważne obowiązujące w krajach nie należących do Unii Europejskiej), i co z najmniej trzyletnią praktykę zawodową w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom. Ww warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; a także jeśli przedłoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia przedstawionych warunków, zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty złożonej w niniejszym postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia w zakresie sytuacji finansowej mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł. Wymagane dokumenty na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku: informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na poziomie nie mniejszym niż kwoty określone powyżej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W zakresie sytuacji ekonomicznej Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia przedstawionych warunków, zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty złożonej w niniejszym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oświadczenie - o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 44 Ustawy PZP- Załącznik Nr 2 do SIWZ b) W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom wymagane jest dołączenie do oferty Załącznika Nr 7 do SIWZ. c) Materiały pomocnicze do ustalenia kosztów inwestycji - Załącznik Nr 9 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji (min 45 dni - max 65 dni od dnia podpisania umowy) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności niżej wymienionych, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiany terminu realizacji zamówienia lub terminów określonych w harmonogramie: 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a w szczególności: a) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, b) klęski żywiołowe. 2) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego a w szczególności: a) wstrzymanie realizacji umowy przez zamawiającego, b) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. c ) nieterminowe wykonanie przez Zamawiającego obowiązków wynikających z z umowy; ( w szczególności opisanych w § 3) d) wstrzymanie przez Zamawiającego prac z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 3) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, a w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., b) odmowa wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, c) wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych w przypadku o którym mowa w art.50 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo budowlane (Dz .U z 2010r. nr 243 poz.1623 z późń. zm) 4) Przewiduje się możliwość obniżenia wynagrodzenia ryczałtowego o wartość czynności i robót niewykonanych lub uznanych przez Zamawiającego za zbędne, choć objęte ofertą Wykonawcy oraz SIWZ, przy czym ewentualne obniżenie wynagrodzenia nastąpi stosownie do wartości tych czynności i robót wynikające z oferty Wykonawcy, a w przypadku braku w treści oferty wartości tych czynności i robót, według wyboru Zamawiającego, w oparciu o kosztorys przygotowany przez Wykonawcę lub przedstawione przez Wykonawcę oferty rynkowe, zweryfikowane przez Zamawiającego. 5. Zmiany wynikające z niezależnych od stron umowy i osób trzecich zaistniałych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsp.edu.pl/index.php/szkola/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach, 32-400 Myślenice, ul. Zdrojowa 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach, 32-400 Myślenice, ul. Zdrojowa 18 - SEKRETARIAT (pokój nr 9).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz ze środków Województwa Małopolskiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.