Ogłoszenie z dnia 2016-05-10
Tychowo: Budowa żłobka w Gminie Tychowo poprzez dobudowę pomieszczeń do gminnego Przedszkola w Tychowie na potrzeby organizacji opieki dla dzieci w wieku do 3 lat
Numer ogłoszenia: 116280 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tychowo , ul. Bobolicka 17, 78-220 Tychowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3115130, faks 94 3115566.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tychowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa żłobka w Gminie Tychowo poprzez dobudowę pomieszczeń do gminnego Przedszkola w Tychowie na potrzeby organizacji opieki dla dzieci w wieku do 3 lat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych budowy żłobka w Gminie Tychowo poprzez dobudowę pomieszczeń do gminnego Przedszkola w Tychowie na potrzeby organizacji opieki dla dzieci w wieku do 3 lat polegających w szczególności: A) Architektura i konstrukcja w tym: 1. Roboty ziemne - kpl. 1; 2. Podbudowa pod ławy fundamentowe - kpl. 1; 3. Ławy żelbetowe fundamentowe z betonu C20/25 XC1 wym. 60x40x8275 cm - kpl. 1; 4.Ściany fundamentowe z bloczków betonowych grubości 24 cm - kpl. 1; 5.Izolacja ław fundamentowych- kpl. 1; 6.Izolacje pionowe ścian fundamentowych - kpl. 1; 7.Ściany zewnętrzne z bloczków z betonu komórkowego grubości 24 cm - kpl. 1; 8.Ściany wewnętrzne z bloczków z betonu komórkowego grubości 24 cm - kpl. 1; 9.Nadproże żelbetowe 24x40 cm z filarami 24x24 cm - kpl. 1; 10.Ściany wewnętrzne z bloczków z betonu komórkowego grubości 12 cm - kpl. 1; 11.Ściany wewnętrzne (grubości 12 cm) - ocieplenie wełną mineralna 0,041 W/mK (grubości 12 cm) - kpl. 1; 12.Podbudowa posadzek przyziemia - kpl. 1; 13.Sufity z płyt g-k ognioodpornych na rusztach stalowych mocowanych do podłoża - kpl. 1; 14.Tynki wewnętrzne cementowo-wapienne ścian - kpl. 1; 15.Roboty malarskie - kpl. 1; 16.Glazura w łazienkach i kuchni - kpl. 1; 17.Posadzki z płytek gresowych w budynku - kpl. 1; 18.Parapety wewnętrzne - kpl. 1; 19.Posadzka z wykładziny PCV - kpl. 1; 20.Opaska żwirowa wokół budynku - kpl. 1; 21.Podest zewnętrzny żelbetowy ze schodkami, balustradą, zadaszeniem, wycieraczką do obuwia - kpl. 1; 22.Posadzka podestu zewnętrznego wejścia do budynku - kpl. 1; 23.Poszerzenie istn. otworu okiennego w celu osadzenia drzwi p.poż. 140x200 cm w ścianie istn. - kpl. 1; 24.Kominy wentylacyjne - kpl. 1; 25.Konstrukcja drewniana dachu - kpl. 1; 26.Podłoga strychu na kratownicach - kpl. 1; 27.Wyłaz na poddasze klapa EI30 - kpl. 1; 28.Warstwy izolacyj-ne z pokryciem skosów dachu - kpl. 1; 29.Podcienia dachowe - kpl. 1; 30.Rynny dachowe, ru-ry spustowe, obróbki blacharskie - kpl. 1; 31.Pokrycie dachu blachodachówką powlekaną - kpl. 1; 32.Parapety zewnętrzne PCV w kolorze ciemnobrązowym - kpl. 1; 33.Elewacja zewnętrzna ścian - kpl. 1; 34. Elewacja - listwy drewniane na ruszcie grubości 25 mm (S1a)- kpl. 1; 35. Elewacja - panel z blachy kolorowej na ruszcie grubości 15 mm (S1b)- kpl. 1; 36. Elewacja - panel identyfikacyjny, blacha kolorowa na ruszcie- kpl. 1; 37. Elewacja - płytka klinkierowa ręcznie formowana na zaprawie klejowej 30 mm - kpl. 1; 38. Elewacja - płytka klinkierowa ręcznie formowana na zaprawie klejowej - cokół- kpl. 1; 39. Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna - kpl. 1; 40. Stolarka drzwiowa wewnętrzna- kpl. 1; 41. Systemowe kabiny sanitarne z płyty kompaktowej wodoodpornej gr. 10-12 mm z drzwiami - kpl. 1. 42. Zabudowa urządzeń sanitarnych - wc płytami g-k - kpl. 1; 43. Taras zewnętrzny - kpl. 1. B) Instalacje wewnętrzne wod-kan, ogrzewcza, wentylacji mechanicznej w tym: 1.Instalacja wentylacji mechanicznej - kpl. 1; 2.Instalacje wodno-kanalizacyjne - roboty budowlane - kpl. 1; 3.Instalacja kanalizacji sanitarnej - roboty montażowe - kpl. 1; 4.Instalacja kanalizacji sanitarnej - biały montaż - kpl. 1; 5.Instalacja wodociągowa - roboty montażowe - kpl. 1; 6.Instalacja wodociągowa - biały montaż - kpl. 1; 7.Instalacja ogrzewania podłogowego - kpl. 1; 8.Instalacja ogrzewcza wraz z kotłownią z gruntową pompą ciepła - kpl. 1. C) instalacje elektryczne i teletechniczne w tym: 1.Drobne roboty budowlane towarzyszące budowie instalacji elektrycznej - kpl. 1; 2.Rozdzielnica TRG - kpl. 1; 3.Wewnętrzne linie zasilające - kpl. 1; 4.Połączenia wyrównawcze - kpl. 1; 5.Rurki instalacyjne - kpl. 1; 6.Oprawy oświetleniowe - kpl. 1; 7.Osprzęt instalacyjny - kpl. 1; 8.Montaż okablowania - kpl. 1; 9.Instalacja strukturalna dla sieci telefonicznej i komputerowej - kpl. 1; 10.Instalacja RTV - kpl. 1; 11.Instalacja domofonu - kpl. 1; 12.Instalacja odgromowa - kpl. 1; 13.Badania i pomiary - kpl. 1. D) zagospodarowanie terenu w tym: 1.Roboty demontażowe - kpl. 1; 2.Wykonanie chodników z kostki betonowej grubości 6 cm - kpl. 1; 3.Droga pożarowa - krata trawnikowa systemowa na podbudowie - kpl. 1; 4.Chodnik przy budynku - krata trawnikowa systemowa - kpl. 1; 5.Przyłącze kanalizacji sanitarnej PVC Fi 160 mm - kpl. 1; 6.Przyłącza kanalizacji deszczowej PVC Fi 160 mm - kpl. 1; 7.Brama zewnętrzna p.poż. - kpl. 1..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium zostaje wnoszone na okres związania ofertą i może być wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Gminy Tychowo w: Banku Spółdzielczym Białogard, Oddział Tychowo nr rach.: 10 8562 0007 0050 0050 2000 0170 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytułem: Wadium: Budowa żłobka w Gminie Tychowo poprzez dobudowę pomieszczeń do gminnego Przedszkola w Tychowie na potrzeby organizacji opieki dla dzieci w wieku do 3 lat. Wadium wnoszone w postaci przewidzianej w art. 45. ust 6. pkt 2-5 ustawy Pzp musi być wystawione na druku jednostki dokonującej poręczenia lub wydającej gwarancję, w sposób odpowiadający aktualnym przepisom. Okres ważności poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. Poręczenie lub gwarancja stanowiące wadium muszą zawierać między innymi następujące zapisy: a) Nazwa i siedziba wykonawcy i wystawcy poręczenia lub gwarancji. b) Określenie wierzytelności, która będzie zabezpieczona poręczeniem lub gwarancją. c) Zobowiązanie banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu, do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty wystosowane przez Zamawiającego, zawierające oświadczenie, że wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. d) Zobowiązanie banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu, do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty wystosowane przez Zamawiającego, zawierające oświadczenie, że wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. nie złożył odpowiednich dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nie leżących po jego stronie (zgodnie z zapisem zawartym w art. 46 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych). e) Okres ważności, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. f) Określenie zasad wygaśnięcia. Oryginał dokumentu stanowiącego wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; (Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pzp).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy także wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na wykonaniu budynków dla oświaty (żłobek, przedszkole lub Szkoła). (Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pzp + Załącznik nr 9 - wykaz obiektów).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; (Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pzp).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pzp).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.tychowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tychowie
ul. Bobolicka 17
78-220 Tychowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Tychowo ul. Bobolicka 17, 78-220 Tychowo (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Resortowy program rozwoju instytucji opieki na dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH - edycja 2016.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI TYCHOWO
więcej: przetargi TYCHOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- Modernizacja II piętra w Domu Studenckim nr 4 przy ul. Szwoleżerów 1/2 w Szczecinie
- Remont dachu oraz renowacja okien drewnianych, stropu kasetonowego, kolumn portyku wejściowego oraz elewacji dawnego Pałacu Wężyków w Mroczeniu
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.