eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. Nr sprawy8/PN/16

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-01

Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. Nr sprawy: 8/PN/16
Numer ogłoszenia: 116191 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94088 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7658308, faks 22 7658301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. Nr sprawy: 8/PN/16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ - w Formularzu asortymentowo-cenowym. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 15 części (pakietów) i obejmuje: Pakiet nr 1 - Mycie i dezynfekcja rąk i ciała Pakiet nr 2 - Mycie i dezynfekcja rąk Pakiet nr 3 - Pielęgnacja rąk oraz dezynfekcja narzędzi Pakiet nr 4 - Dezynfekcja powierzchni na bazie chloru Pakiet nr 5 - Dezynfekcja powierzchni i sprzętu Pakiet nr 6 - Preparaty do dezynfekcji błon śluzowych, skóry i pielęgnacji pacjenta Pakiet nr 7 - Dezynfekcja narzędzi chirurgicznych, sprzętu medycznego, anestezjologicznego Pakiet nr 8 - Gaziki Pakiet nr 9 - Chusteczki dezynfekcyjne Pakiet nr 10 - Higiena pacjenta Pakiet nr 11 - Formalina Pakiet nr 12 - Asortyment różny Pakiet nr 13 - Środki do dezynfekcji Pakiet nr 14 - Chusteczki suche Pakiet nr 15 - Dezynfekcja urządzeń i instrumentów medycznych 3. Ilości zawarte w załączniku nr 2 są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający, sukcesywnie w miarę potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia. 4. Wykonawca nie będzie domagał się realizacji pełnej wysokości przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku nr 2, a także nie będzie domagał się od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu. 5. Produkty zakwalifikowane jako produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2013 r. Nr 126, poz. 1381 z poźn. zm.). 6. Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679). 7. Produkty zakwalifikowane jako środki biobójcze muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 13.09.2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2002 r. Nr 175 poz. 1433 z poźn. zm.). 8. Produkty zakwalifikowane jako wyroby kosmetyczne muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dn 30.03.2001 r. o Kosmetykach (Dz.U. Nr 42, poz. 473 póź. zm.). 9. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu podczas transportu oraz zapewnia rozładunek do magazynu apteki Zamawiającego. 10. W ramach realizacji zamówienia określonego w pakiecie nr 2, Wykonawca wdroży bezpłatnie program WHO (higiena rąk) w szpitalu wg schematu, który zawiera następujące dokumenty i materiały dostarczone do oceny w powyższym pakiecie: 1) wzory formularzy/ankiety, z których będzie korzystał szpital w trakcie zbierania danych do programu - dokumenty wg wytycznych WHO, 2) materiały multimedialne, z których Wykonawca będzie korzystał podczas szkoleń personelu szpitala: a) prezentacja multimedialna b) filmy instruktażowe c) inne interaktywne narzędzia używane podczas szkoleń 3) wizualizacje/Instrukcje stanowiskowe odpowiednich Momentów Higieny Rąk wg WHO, które będą w oryginalnej kolorystyce WHO oraz języku polskim - format A4. 4) raport (wizualno-tekstowy) pokazujący Zamawiającemu końcowe wyniki dla danych oddziałów, który będzie zawierał: a) analizę wyników Podstaw samooceny WHO wg poniższych kategorii: zmiana systemowa szkolenie i edukacja ocena i informacja zwrotna przypominacze w miejscu pracy klimat instytucjonalnego bezpieczeństwa b) propozycję działań wspierających zmianę dotychczasowych praktyk (zgodnych z wytycznymi WHO wg powyższych kategorii). c) analizę wyników bezpośredniego audytu obserwacyjnego WHO wg podziału liczbowego i procentowego na: grupy zawodowe personelu momenty, w których personel powinien dezynfekować ręce 5) prezentacja multimedialna, przeznaczona dla personelu pracującego na danym oddziale - zawierająca analizę wyników 6) certyfikat potwierdzający przeszkolenie zgodnie z wytycznymi WHO w zakresie programu, jego wdrażania i szkolenia personelu. 7) Zamawiający wymaga dostarczenia następujących pozycji, wliczonych w ceny produktów z pakietu nr 2: - naklejki STOP zdezynfekuj ręce - ilość 150 sztuk - naklejki STOP umyj ręce ilość 150 sztuk - naklejki wodoodporne technika dezynfekcji rąk w formacie A5 - ilość 150 sztuk - kompletny uchwyt na łóżko pacjenta wraz z pompką dozującą do butelki - ilość 200 sztuk - wizualizacja 5 Momentów Higieny Rąk wg WHO w oryginalnej kolorystyce oraz w logo WHO - ilość 200 sztuk 8) Wykonawca w ramach wdrażania programu, zobligowany jest do: a) przeszkolenia całego personelu medycznego z założeń i wytycznych programu WHO (5 Momentów Higieny Rąk wg WHO) b) przeszkolenia audytorów wewnętrznych (spośród wytypowanego przez Zamawiającego personelu). 11. Termin dostawy zamówienia częściowego wynosi 24 godz. licząc od momentu złożenia zamówienia. Do dostawy dołączyć należy fakturę w formie papierowej. 12. Dostawy przedmiotu zamówienia powinny odbywać się w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8.00-15.00. 13. Przedmiot zamówienia powinien posiadać termin przydatności minimum 24 miesiące od daty dostawy do Zamawiającego. 14. Wykonawca w ramach podpisanej umowy zobowiązuje się do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia w siedzibie Zamawiającego w zakresie stosowania zaoferowanych preparatów. Przeprowadzone szkolenie Wykonawca potwierdzi odpowiednim dokumentem podpisanym przez obie strony.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Mycie i dezynfekcja rąk i ciała

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SCHULKE POLSKA Sp. z o.o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5586,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6705,18

  • Oferta z najniższą ceną: 6705,18 / Oferta z najwyższą ceną: 6705,18

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Mycie i dezynfekcja rąk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26160,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29748,60

  • Oferta z najniższą ceną: 29748,60 / Oferta z najwyższą ceną: 29748,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Pielęgnacja rąk oraz dezynfekcja narzędzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107010,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110162,16

  • Oferta z najniższą ceną: 110162,16 / Oferta z najwyższą ceną: 110162,16

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Dezynfekcja powierzchni na bazie chloru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SCHULKE POLSKA Sp. z o.o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4285,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3215,70

  • Oferta z najniższą ceną: 3215,70 / Oferta z najwyższą ceną: 5346,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Dezynfekcja powierzchni i sprzętu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SCHULKE POLSKA Sp. z o.o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36921,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39874,68

  • Oferta z najniższą ceną: 39874,68 / Oferta z najwyższą ceną: 39874,68

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Preparaty do dezynfekcji błon śluzowych, skóry i pielęgnacji pacjenta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SCHULKE POLSKA Sp. z o.o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66981,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73247,24

  • Oferta z najniższą ceną: 73247,24 / Oferta z najwyższą ceną: 73247,24

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Dezynfekcja narzędzi chirurgicznych, sprzętu medycznego, anestezjologicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SCHULKE POLSKA Sp. z o.o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49350,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53298,00

  • Oferta z najniższą ceną: 53298,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53298,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Gaziki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Euro Trade Technology Sp. z o.o., ul. Jana Styki 8, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4860,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4860,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Chusteczki dezynfekcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Euro Trade Technology Sp. z o.o., ul. Jana Styki 8, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 512,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 570,24

  • Oferta z najniższą ceną: 570,24 / Oferta z najwyższą ceną: 570,24

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: Higiena pacjenta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1860,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2011,05

  • Oferta z najniższą ceną: 2011,05 / Oferta z najwyższą ceną: 2011,05

  • Waluta: PLN .


Część NR: 11   

Nazwa: Formalina

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALPINUS CHEMIA Spółka z o.o., ul. Garbary 5, 86-050 Solec Kujawski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 918,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1722,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1722,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1722,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 12   

Nazwa: Asortyment różny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Diabpol Med Sp. z o.o., ul. Traktorzystów 28D, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11292,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12175,92

  • Oferta z najniższą ceną: 12175,92 / Oferta z najwyższą ceną: 12175,92

  • Waluta: PLN .


Część NR: 13   

Nazwa: Środki do dezynfekcji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92,02

  • Oferta z najniższą ceną: 92,02 / Oferta z najwyższą ceną: 92,02

  • Waluta: PLN .


Część NR: 14   

Nazwa: Chusteczki suche

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Euro Trade Technology Sp. z o.o., ul. Jana Styki 8, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26460,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26460,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 15   

Nazwa: Dezynfekcja urządzeń i instrumentów medycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12483,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11367,82

  • Oferta z najniższą ceną: 11367,82 / Oferta z najwyższą ceną: 11367,82

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.