Łódź: Opracowanie merytoryczne i graficzne oraz redakcja, skład, korekta, druk,
a także częściowa dystrybucja dziesięciu edycji biuletynu poświęconego szeroko rozumianej tematyce przedsiębiorczości, innowacji, powiązań gospodarki i nauki oraz przemysłów kreatywnych,
w ramach projektu Przyjedź. Zobacz. Zainwestuj. dofinansowanego
z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 116053 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi , ul. ks. I. J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie merytoryczne i graficzne oraz redakcja, skład, korekta, druk, a także częściowa dystrybucja dziesięciu edycji biuletynu poświęconego szeroko rozumianej tematyce przedsiębiorczości, innowacji, powiązań gospodarki i nauki oraz przemysłów kreatywnych, w ramach projektu Przyjedź. Zobacz. Zainwestuj. dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu merytorycznym i graficznym oraz wydaniu dziesięciu edycji biuletynu poświęconego przedsiębiorczości, innowacjom, powiązaniom gospodarki i nauki oraz przemysłom kreatywnym. Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka Działanie II.2 Internacjonalizacja przedsiębiorstw Poddziałanie: II.2.2 Promocja gospodarcza regionu, Projekt Przyjedź. Zobacz. Zainwestuj. Uchwała o wyłonieniu wniosków o dofinansowanie z konkursu nr RPLD.02.02.02-IP.02-10-002/15 podjęta przez Zarząd Województwa Łódzkiego w dniu 27.01.2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.22.10 - Usługi świadczone przez autorów 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji 79.53.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.96.00.00 - Usługi fotograficzne i pomocnicze 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.11.00 - Usługi korektorskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy PLN) 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. Nr 42, 1804 jt.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Kod BIC (SWIFT): GBGCPLPK IBAN: PL 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania: DOA-ZP-VIII.271.44.2016 4. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty. 5. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 6.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem poręczenia /gwarancji (Zamawiającym) jest Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź; 6.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 6.3. kwotę wadium, 6.4. termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, 6.5. zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 6.5.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.5.2 którego oferta została wybrana: 6.5.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.5.2.2 nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.5.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 8.6 SIWZ. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej jedną usługę o wartości minimum 400 000 PLN brutto polegającą łącznie na: opracowaniu merytorycznym, opracowaniu graficznym, redakcji i przygotowaniu do druku publikacji o objętości minimum 20 stron (wraz z okładką), której tematyka dotyczyła szeroko rozumianej promocji przedsiębiorczości lub funduszy unijnych lub powiązań nauki z biznesem lub przemysłów kreatywnych. Uwaga: 1) Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie: a) średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, b) jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie lub każdy inny dokument, z którego będzie jednoznacznie wynikać uprawnienie do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia należy złożyć w formie oryginału. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie ww. warunku oceniane będzie łącznie. 4) Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować zespołem redakcyjnym składającym się z następujących osób: 1. Redaktor - osoba z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w pracy lub współpracy na stanowisku w zakresie związanym z redagowaniem artykułów dotyczących projektów innowacyjnych lub przemysłów kreatywnych lub transferu wiedzy czy też powiązań nauki z biznesem w publikacjach o minimalnym nakładzie 1.000 sztuk i jest autorem lub współautorem co najmniej 5 artykułów o przynajmniej jednym z w/w tematów, 2. Grafik - osoba z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w pracy lub współpracy na stanowisku w zakresie opracowywania lub przygotowywania layoutów publikacji, która zrealizowała minimum 5 kompleksowych layuotów publikacji, 3. Korektor - osoba, która ma wykształcenie wyższe humanistyczne, preferowane polonistyczne, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w dokonywaniu korekty tekstów redakcyjnych i publikacji 4. Fotograf - osoba z przynajmniej 3 letnim doświadczeniem w fotografii reportażowej. Uwaga: 1)Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w ofercie, w celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia uczestniczyły w jego realizacji. Zmiana osoby wskazanej w ofercie będzie możliwa na wniosek wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunek w niniejszej specyfikacji. 2)Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie lub każdy inny dokument, z którego będzie jednoznacznie wynikać uprawnienie do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia należy złożyć w formie oryginału. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie ww. warunku oceniane będzie łącznie. 4) Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, z zachowaniem powyższego terminu ich wystawienia. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punkcie III.4.3.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w punkcie III.4.2 i III.4.4 musi złożyć każdy z nich, z zastrzeżeniem, iż oświadczenia, o których mowa w pkt III.4, mogą zostać złożone przez Pełnomocnika, jeżeli z treści pełnomocnictwa wynika takie upoważnienie. 2. W celu wykazania elementów spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, Wykonawca ma prawo złożenia jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, zgodnie z rozporządzeniem wykonawczym KE (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ). 2.1 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz JEDZ składa każdy z wykonawców 2.2 w przypadku podmiotów trzecich JEDZ podmiotu trzeciego składa wykonawca, jeżeli powołuje się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. JEDZ powinien być wypełniony w zakresie, w jakim wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego. JEDZ powinien dostarczyć także weryfikacji podstaw wykluczenia 2.3 wypełniony formularz JEDZ składa się wraz z ofertą w formie pisemnej według instrukcji UZP zamieszczonej pod adresem internetowym: https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0014/31361/JEDZ-instrukcja.pdf 2.4 JEDZ powinien zawierać co najmniej następujące informacje: 2.4.1 oświadczenie wykonawcy, że w stosunku do niego nie zachodzą przesłanki (podstawy) wykluczenia 2.4.2 oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu 2.4.3 określenie organu publicznego lub osoby trzeciej odpowiedzialnych za wystawienie dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz w stosownych przypadkach spełnianie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji 2.4.4 formalne oświadczenie wykonawcy, z którego wynika, że wykonawca będzie w stanie na żądanie i bez zwłoki przedstawić dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji 2.4.5 informacje niezbędne w celu uzyskania przez zamawiającego dokumentów potwierdzających bezpośrednio za pomocą bazy danych (na warunkach określonych w art. 59 ust.5 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26.02.2014r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość - 40
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w zakresie określonym we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień
Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21,
90-532 Łódź..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8 (Sekretariat), III p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka Działanie II.2 Internacjonalizacja przedsiębiorstw Poddziałanie: II.2.2 Promocja gospodarcza regionu, Projekt Przyjedź. Zobacz. Zainwestuj. Uchwała o wyłonieniu wniosków o dofinansowanie z konkursu nr RPLD.02.02.02-IP.02-10-002/15 podjęta przez Zarząd Województwa Łódzkiego w dniu 27.01.2016 r. 2. Zamawiający nie przewiduje: 2.1 zawarcia umowy ramowej, 2.2 składania ofert wariantowych, 2.3 rozliczania w walutach obcych, 2.4 aukcji elektronicznej, 2.5 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 2.6 wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, 2.7 prawa opcji i możliwości udzielenia zamówień uzupełniających 3.Czas trwania zamówienia lub termin wykonania - od dnia zawarcia umowy do 20 kwietnia 2018 r. Etapy realizacji zamówienia wiążą się z kolejnymi wydaniami biuletynu: - I wydanie zrealizowane zostanie do 20 września 2016 r. - II wydanie - specjalne (o tematyce związanej z designem, wzornictwem przemysłowym, grafiką i sztuką użytkową) zrealizowane zostanie do 20 września 2016 r. - III wydanie zrealizowane zostanie do 20 października 2016 r. - IV wydanie - specjalne (o tematyce związanej z branżą gamedev, tworzeniem gier komputerowych, gier video itp.) zrealizowane zostanie do 20 listopada 2016 r. - V wydanie zrealizowane do dnia 20 lutego 2017 r. - VI wydanie zrealizowane do dnia 20 maja 2017 r. - VII wydanie zrealizowane do dnia 20 sierpnia 2017 r. - VIII wydanie zrealizowane do dnia 20 listopada 2017 r. - IX wydanie zrealizowane do dnia 20 stycznia 2018 r. - X wydanie zrealizowane do dnia 20 kwietnia 2018 r. 4. NAZWA ODDZIAŁU WZP PROWADZĄCEGO POSTĘPOWANIE: Oddział ds. Obsługi Postępowań Kluczowych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla jednostek garnizonu łódzkiego
- "Wyposażenie Przystanku Historia Oddział IPN w Łodzi"
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2024 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z prawem opcji
- 69/TP/ZP/U/2024 - Usługi transportu sanitarnego pacjentów hemodializowanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
- Ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia casco jachtów i OC użytkownika oraz ubezpieczenie pojazdów Uniwersytetu Łódzkiego
- Umowa ramowa na sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali i budynków stanowiących zasób Gminy Miasta Łódź.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i druk albumu "Magiczne miejsca. Vademecum Powiatu Bialskiego"
- Usługa wykonania i dostarczenia multimedialnych, dwujęzycznych (w języku polskim oraz angielskim) komentarzy do niedzielnej Ewangelii oraz do świat żydowskich na potrzeby KUL
- Świadczenie usług fotokopiowania na potrzeby Instytutu Badań Edukacyjnych.
- Kompleksowa organizacja wydarzeń związanych ze "Zlotem OSEhero"
- Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych przysięgłych w związku z realizacją projektu "Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego III"
- Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (publikacje książkowe)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.