eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Nr sprawyAZP/261/RB/3/TKE-073/10/2015 Prace remontowo instalacyjno-budowlane polegające na kompleksowej wymianie pionów kanalizacyjnych i wodociągowych w budynku nr 2, Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Waszyngtona 23

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-18

Białystok: Nr sprawy: AZP/261/RB/3/TKE-073/10/2015 Prace remontowo instalacyjno-budowlane polegające na kompleksowej wymianie pionów kanalizacyjnych i wodociągowych w budynku nr 2, Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Waszyngtona 23
Numer ogłoszenia: 116030 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78756 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy: AZP/261/RB/3/TKE-073/10/2015 Prace remontowo instalacyjno-budowlane polegające na kompleksowej wymianie pionów kanalizacyjnych i wodociągowych w budynku nr 2, Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Waszyngtona 23.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są Prace remontowo instalacyjno-budowlane polegające na kompleksowej wymianie pionów kanalizacyjnych i wodociągowych w budynku nr 2, Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Waszyngtona 23. 2) Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, rysunki/rzuty będące integralną częścią SIWZ. 3) Na przedmiot zamówienia Zamawiający żąda udzielenia co najmniej 36-miesięcznej gwarancji. 4) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu w celu zapoznania się ze szczegółami zakresu zamówienia oraz wykonania pomiarów sprawdzających niezbędnych do wykonania kosztorysu ofertowego. Przeprowadzenie wizji lokalnej winno być potwierdzone stosownym oświadczeniem (załącznik nr 7 do SIWZ). Termin przeprowadzenia wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. 5) Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenia miejsca wykonywanych robót w tym: - posadzek w korytarzach, klatce schodowej i pomieszczeniach, - ogrodzenie miejsca zaplecza budowy i składowania materiałów, -stosować się do wytycznych BHP i p.poż obowiązujących na terenie Domu Studenta; Kierownik robót złoży oświadczenie o znajomości regulaminu obowiązującego w UMB. 6) Zamawiający nie ogranicza czasu pracy brygad remontowych: prowadzenie prac jest możliwe również w godzinach popołudniowych, wieczornych oraz weekendy i święta. 7) Wykonawca zapewnia stały nadzór nad pracownikami w czasie wykonywania prac instalacyjno budowlanych. 8) Technologia wykonywania prac budowlanych musi zapewnić bezpieczeństwo dla pracowników Wykonawcy oraz nie stwarzać zagrożenie dla innych osób znajdujących się w obrębie realizowanych robót instalacyjnych. 9) Gromadzenie odpadów budowlanych: odpady budowlane (demontowane rury kanalizacyjne i wodociągowe, gruz budowlany) należy sukcesywnie usuwać z terenu budowy bez ich składowania. 10) Zamawiający zapewni odpłatnie dostęp do wody i energii elektrycznej - miesięczny ryczałt 300,00 brutto. 11) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). 12) W przypadku złożenia oferty o parametrach równoważnych dotyczącej technologii wykonania robót lub zastosowanych materiałów i urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji projektowej (wg załącznika nr 10 do SIWZ). Wykonawca musi wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań t. j. aprobaty techniczne polskie lub europejskie, certyfikaty itp. W przypadku zastosowania innej niż tradycyjna metoda wykonania prac instalacyjno budowlanych Wykonawca do oferty dołączy szczegółowy opis prowadzenia robót jak również Specyfikację Wykonania i Odbioru Robót właściwą dla zastosowanej technologii. Zamawiający przy współpracy autora dokumentacji projektowej, ewentualnie korzystając z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych materiałów i rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. Uwaga! Powyższe oświadczenie należy wypełnić i dołączyć do oferty tylko w przypadku złożenia oferty równoważnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lech Węcławski Usługi Remontowo - Budowlane Instalatorstwo C.O. i Wod.-Kan., ul. W. Rzymowskiego 23 m. 60, 15-349 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 187415,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 175033,17

  • Oferta z najniższą ceną: 175033,17 / Oferta z najwyższą ceną: 182796,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.