eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Roboty remontowe budynku Inspektoratu ZUS w Przeworsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-04

Rzeszów: Roboty remontowe budynku Inspektoratu ZUS w Przeworsku.
Numer ogłoszenia: 116007 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8675000, faks 17 8523638.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe budynku Inspektoratu ZUS w Przeworsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część I Remont pomieszczeń Archiwum Zakładowego Oddziału i składnicy akt zlokalizowanych w Inspektoracie ZUS w Przeworsku. Opis przewidywanych robót remontowych: Pomieszczenia 35,36,37. 1.Demontaż umywalek i baterii wraz z podejściami kpl 3. 2.Wstawienie zaworów odcinających wodociągowych szt 4. 3.Demontaż instalacji elektrycznej, dedykowanej, logicznej w ściankach działowych kolidujących z projektowanymi regałami. 4.Wykucie ościeżnic drzwiowych szt 3. 5.Rozebranie ścianek działowych kolidujących z projektowanymi regałami jezdnymi szt. 2. (40,82m3). 6.Uzupełnienie tynków na ścianach i suficie (6m2). 7.Malowanie sufitu (73,6m2). 8.Malowanie ścian farbą olejną 134,35m2). 9.Zabudowa otworów drzwiowych płytą G-K ognioodporną z wypełnieniem wełną mineralną (8,9m2). 10.Wymiana lamp oświetleniowych szt 9. 11.Remont włazów do kanału CO - zamiana włazów żelbetowych na typu lekkiego z płyty OSB wyłożonej płytkami Gres szt 2 (1,28m2). 12.Zerwanie posadzki z wykładziny PCV (73,65m2). 13.Wyrównanie podłoża zaprawą samopoziomującą z zagruntowaniem (73,65m2). 14.Wykonanie posadzki z cokolikami z płytek Gres antypoślizgowych (73,65m2). 15.Montaż drzwi p.poż. o odporności ogniowej EI30 bez progu szt 1. 16.Montaż manipulatora strefowego przy drzwiach p.poż. i podłączenie do istniejącej instalacji Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu. 18.Malowanie rur i grzejników CO. Pomieszczenie 12. 19.Wykucie z posadzki torów jezdnych stalowych. 20.Zezwanie posadzki PCV (33m2). 21.Wykucie bruzd pod ławy betonowe (3*5,67m). 22.Zabetonowanie ław betonowych B-20 pod tory jezdne (1,53m3). 23.Wyrównanie podłoża zaprawą samopoziomującą z zagruntowaniem (33,0m2). 24.Wykonanie posadzki z cokolikami z płytek Gres antypoślizgowych (33,0m2). 25.Malowanie sufitów farbą emulsyjną (33,0m2). 26.Malowanie ścian farbą olejną (68,82m2). 27.Malowanie rur i grzejnika CO. Szczegółowy zakres i wyliczenie ilości zawarte są w przedmiarze robót oraz projekcie remontu. Część II. Remont schodów, podjazdu dla niepełnosprawnych i daszku nad wejściem budynku Inspektoratu ZUS w Przeworsku. Opis przewidywanych robót remontowych: Remont schodów zewnętrznych głównych z płyt granitowych. 1. Demontaż płyt granitowych, wykonanie warstwy szczepnej, gruntowanie podłoża, montaż płyt granitowych na zaprawie wodoszczelnej, fugowanie spoin 32,9m2. 2. Montaż wycieraczki metalowej ocynk przy wejściu dł 5,6m szt 1. 3. Konserwacja okładzin z piaskowca 25,5m2: -oczyszczenie za pomocą pasty do czyszczenia i regeneracji fasady np.Fasadereniger, szorowanie i płukanie karcherem pod ciśnieniem gorącą wodą, -nałożenie preparatu do usuwania i neutralizacji alg i glonów np.BFA, -nałożenie preparatu do wzmocnienia piaskowca np.Silicatfestiger, -spoinowanie piaskowca np. zaprawą Fugenmortel, -nałożenie preparatu hydrofobizującego do piaskowca np.Funcosil-SL. Remont schodów zewnętrznych (od strony wschodniej-bufet). 4.Rozbiórka balustrady żelbetowej 1,32m3. 5.Naprawa posadzki lastrykowej, uzupełnienie ubytków, likwidacja pęknięć, szlifowanie schodów i spocznika. 6.Montaż balustrady schodowej i tarasowej z rur nierdzewnych chromoniklowych polerowanych 7,0mb. 7. Konserwacja okładzin z piaskowca 3,75m2: -oczyszczenie za pomocą pasty do czyszczenia i regeneracji fasady np. Fasadereniger, szorowanie i płukanie karcherem pod ciśnieniem gorącą wodą, -nałożenie preparatu do usuwania i neutralizacji alg i glonów np.BFA, -nałożenie preparatu do wzmocnienia piaskowca np.Silicatfestiger, -spoinowanie piaskowca np. zaprawą Fugenmortel, -nałożenie preparatu hydrofobizującego do piaskowca np.Funcosil-SL. 8.Malowanie daszku farbą fasadową białą 4,55m2. Remont schodów awaryjnych zewnętrznych (od strony zachodniej). 9. Rozbiórka balustrady żelbetowej 2,78m3. 10.Naprawa posadzki lastrykowej, uzupełnienie ubytków, likwidacja pęknięć, szlifowanie schodów i spocznika 21,56m2. 11.Montaż balustrady schodowej i tarasowej z rur nierdzewnych chromoniklowych polerowanych 17,3mb. 12.Uzupełnienie płytek z piaskowca 29 szt. 13. Konserwacja okładzin z piaskowca 13,05m2: -oczyszczenie za pomocą pasty do czyszczenia i regeneracji fasady np. Fasadereniger, szorowanie i płukanie karcherem pod ciśnieniem gorącą wodą, -nałożenie preparatu do usuwania i neutralizacji alg i glonów np.BFA, -nałożenie preparatu do wzmocnienia piaskowca np. Silicatfestiger, -spoinowanie piaskowca np. zaprawą Fugenmortel, -nałożenie preparatu hydrofobizującego do piaskowca np. Funcosil-SL. 14.Malowanie daszku farbą fasadową białą 9,20m2. Remont podstawy komina. 15.Rozbiórka obróbki blacharskiej 4,84m2. 16.Wykonanie obróbki komina z blachy ocynk powlekanej na warstwie wyrównawczej z betonu 4,84m2. 17.Skucie płytek glazurowanych z powierzchni cokołu 21,3m2. 18.Wykonanie tynków z zaprawy cementowo-szpachlowej 21,3m2. 19.Malowanie powierzchni tynku farbą do betonu np. akwilbet kolor brąz 21.3m2. 20.Remont cieku z płyt betonowych korytkowych wzdłuż podstawy komina 10mb. 21.Pomalowanie rury spustowej, słupów podpierających daszek, czyszczaków i rur żeliwnych. 22.Oczyszczenie i zakonserwowanie płytek na wyczystce kominowej 5,6m2. 23.Pomalowanie włazu wyczystki kominowej Zabudowa otworów drzwiowych płytą G-K ognioodporną z wypełnieniem wełną mineralną (8,9m2). Remont pochylni dla inwalidów. 24.Skucie lastryko na powierzchni podjazdu. 25.Demontaż pochwytu stalowego przy podjeździe. 26.Naprawa czapki z piaskowca-uzupełnienie pękniętej płyty i uzupełnienie otworów po słupkach zaprawą cementową w kolorze piaskowca. 27.Uzupełnienie płytek z piaskowca w miejscach po zdemontowanych słupkach. 28.Montaż balustrady przy podjeździe dla niepełnosprawnych i na spoczniku z rur nierdzewnych chromoniklowych polerowanych 34mb. 29.Konserwacja okładzin z piaskowca 32,0m2: -oczyszczenie za pomocą pasty do czyszczenia i regeneracji fasady np.Fasadereniger, szorowanie i płukanie karcherem pod ciśnieniem gorącą wodą, -nałożenie preparatu do usuwania i neutralizacji alg i glonów np. BFA, -nałożenie preparatu do wzmocnienia piaskowca np. Silicatfestiger, -spoinowanie piaskowca np. zaprawą Fugenmortel, -nałożenie preparatu hydrofobizującego do piaskowca np. uncosil-SL. Remont pokrycia daszku nad wejściem głównym. 30.Rozbiórka papy na dachach betonowych 48m2. 31.Demontaż kraty z prowadnicą montowaną do daszku. 32.Wykonanie warstwy wyrównawczej powierzchni daszku 48m2. 33.Pokrycie daszku dwuwarstwowe z papy termozgrzewalnej 48m2. 34.Dodatkowa warstwa papy w korycie odpływowym 6m2. 35.Malowanie obróbek blacharskich na daszku 8,40m2. 36.Malowanie farbą elewacyjną białą daszku od wewnątrz oraz szpaletu okna portierni 52,7m2. Szczegółowy zakres i wyliczenie ilości zawarte są w przedmiarze robót oraz projekcie remontu. Część III NBiK (Naprawy Bieżące i Konserwacje) w Inspektoracie ZUS w Przeworsku. Opis przewidywanych robót konserwacyjnych i remontowych: 1.Wymiana okien z PCV na okna PCV o współczynniku U=1 W/m2 K kpl 3. 2.Uzupełnienie tynków na elewacji budynku B ok.10m2. 3.Wymiana parkietu w pomieszczeniu magazynowym (siłowni) zamokniętego w wyniku zalania na płytki Gres ok.33m2. 4.Pomalowanie ścian oraz drzwi farbą olejną 70m2. 5.Malowanie sufitu 33m2. 6.Przemieszczenie 2szt lamp sufitowych. 7.Montaż dodatkowych lamp szt 2.. 8.Malowanie ścian farbą olejną 134,35m2). 9.Odmalowanie wejścia do kotłowni. 10.Oczyszczenie elewacji i murków z piaskowca przy wejściu do kotłowni oraz uzupełnienie brakujących i umocowanie odspojonych płytek z piaskowca. 11.Umocowanie podstopnic na schodach przy wejściu do kotłowni, uzupełnienie brakujących. 12.Malowanie rur spustowych i rewizji 17mb. 13.Malowanie komina 22m2. 14.Malowanie drzwi wejściowych do bufetu 12,3m2. 15.Malowanie krat zabezpieczających drzwi wejściowe 6,9m2. 16.Przełożenie zdeformowanych fragmentów chodnika z kostki brukowej ok.15m2. Szczegółowy zakres i wyliczenie ilości zawarte są w przedmiarze robót oraz projekcie remontu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: a) część 1 zamówienia w wysokości 1.000,00 zł słownie: jeden tysiąc złotych 00/100, b) część 2 zamówienia w wysokości 2.000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych 00/100, c) część 3 zamówienia w wysokości 500,00 zł słownie: pięćset złotych 00/100.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu udokumentowania spełniania wymaganych warunków, oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania należy dołączyć do oferty (przygotowanego wg wzoru zawartego w części IV SIWZ) ww. wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu udokumentowania spełniania wymaganych warunków, oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania należy dołączyć do oferty (przygotowanego wg wzoru zawartego w części IV SIWZ) ww. wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) w tym co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy, Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień odpowiadających wskazanym wyżej uprawnieniom budowlanym, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa polskiego zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r, poz. 1409 z późn. zm.) lub wydanych obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy Prawo budowlane, ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394) oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu udokumentowania spełniania wymaganych warunków, oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania należy dołączyć do oferty (przygotowanego wg wzoru zawartego w części IV SIWZ) ww. wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu udokumentowania spełniania wymaganych warunków, oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania należy dołączyć do oferty (przygotowanego wg wzoru zawartego w części IV SIWZ) ww. wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania w trybie art. 144 ust. 1 ustawy zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym część II SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w Rzeszowie ul. Siemiradzkiego 10 pok. 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 pok. 26 - Dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.