eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojciechów › Budowa i wyposażenie obiektów sportowo - rekreacyjnych w miejscowości Łubki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Wojciechów: Budowa i wyposażenie obiektów sportowo - rekreacyjnych w miejscowości Łubki
Numer ogłoszenia: 115984 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57142 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojciechów, Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów, woj. lubelskie, tel. 081 5177241 w. 30, faks 081 5177665.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i wyposażenie obiektów sportowo - rekreacyjnych w miejscowości Łubki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. /Budowa i wyposażenie obiektów sportowo - rekreacyjnych w miejscowości Łubki/ na działce o numerze ewidencyjnym 643/1 należącej do gminy Wojciechów. Zakres terytorialny zadania obejmuje łącznie powierzchnię ok. 0,9 ha. Budowa i wyposażenie obiektów sportowo-rekreacyjnych w miejscowości Łubki wraz z zagospodarowaniem terenu obejmuje: -wykonanie boiska trawiastego do piłki nożnej oraz wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowo-gumowej z polami gier do siatkówki, tenisa ziemnego i koszykówki, -montaż elementów wyposażenia boisk (dwóch bramek do piłki nożnej, dwóch słupków aluminiowych do siatkówki montowanych na tulejach z możliwością zawieszenia siatki na różnej wysokości, dwóch koszów zewnętrznych do koszykówki o konstrukcji jednosłupowej, piłkochwytu na obrzeżu boisk), -wykonanie placu zabaw wraz z wyposażeniem w urządzenia zabawowe, piaskownicę, -wykonanie ścieżki zdrowia wraz z wyposażeniem w urządzenia sprawnościowe, -wykonanie modernizacji terenu rekreacyjnego (ciągi piesze o nawierzchni glinkowo-żwirowej, plac wielofunkcyjny o nawierzchni z kostki betonowej, montaż ławek i koszy na śmieci). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również dostawę piłek turniejowych do piłki nożnej, koszykówki i siatkówki oraz piłek do tenisa ziemnego w ilości zgodnej z przedmiarem robót. Szczegółowy opis poszczególnych robót do wykonania, zakres i ilości oraz dane techniczne określone są poniższymi elementami SIWZ tj. przedmiarem robót, projektem budowlanym oraz szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. CPV: 45.11.27.20-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.11.27.23-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw . Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej, określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej SIWZ. Wszystkie użyte materiały i urządzenia do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, specyfikacjami technicznymi i dokumentacją techniczną. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza /rozwiązania równoważne/ opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Zamawiający informuje, że wszystkie podane i wpisane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych, czy w przedmiarze robót, normy, aprobaty, systemy odniesienia, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy traktować jako przykładowe, które można zastąpić materiałami, produktami, urządzeniami, wyrobami /równoważnymi/. Przez równoważność należy rozumieć zastosowanie porównywalnych wyrobów, produktów innych marek/producentów o parametrach technicznych i wymogach jakościowych niepowodujących pogorszenia właściwości użytkowania i trwałości urządzenia, obiektu. Użyte w w/w dokumentacji znaki towarowe materiałów i urządzeń należy traktować jako rozwiązania techniczne określające standard użytych w projekcie materiałów i urządzeń. Nazwy i symbole handlowe w dokumentacji zostały podane w celu jak najdokładniejszego określenia elementów i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Mogą one być zastąpione rozwiązaniami technicznymi, materiałami i urządzeniami o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych, technologicznych i standardzie jakościowym. Powyższe wyjaśnienia precyzujące wymogi zamawiającego w odniesieniu do dopuszczanego przez niego zakresu /równoważności/ oferty dotyczą wszystkich dokumentów przetargowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.11.27.23-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW na lata 2007 - 2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania /Odnowa i rozwój wsi/.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marcin Dróżdż DRO-MAR, Makowiec ul. Radomska 138, 26-640 Skaryszew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 483604,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 344157,84

  • Oferta z najniższą ceną: 344157,84 / Oferta z najwyższą ceną: 377667,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.