Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-04
Gorzów Wielkopolski: Utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Gorzowa Wlkp
Numer ogłoszenia: 115974 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z utrzymaniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Gorzowa Wlkp. 1. Przedmiotem zamówienia jest : - rozebranie ogrodzeń łańcuchowych, ogrodzeń segmentowych i drogowych barier ochronnych stalowych, - ustawienie ogrodzeń łańcuchowych, ogrodzeń segmentowych, ogrodzeń panelowych, słupków blokujących, balustrad i drogowych barier ochronnych stalowych, - montaż słupków żeliwnych ozdobnych, - wymianę słupków ogrodzeń łańcuchowych i segmentowych, - montaż łańcucha, - ustawienie słupków ogrodzeń segmentowych, - spawanie ( ogniw ) łańcuchów ogrodzeń łańcuchowych, - prostowanie słupków blokujących, słupków ogrodzeń łańcuchowych, segmentowych i panelowych, - odnowienie farbą ogrodzeń łańcuchowych, segmentowych, słupków blokujących, - malowanie ekranów akustycznych realizowane na polecenie Zamawiającego, przy czym Zamawiający każdorazowo określa zakres robót i termin realizacji. Przedmiot zamówienia obejmuje również : - pełnienie w dni robocze w godz. 7,00 do 15,00 dyżuru pod telefonem - pod którym będą zgłaszane uszkodzenia urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wymagające zabezpieczenia, - zabezpieczenie uszkodzonych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu 1godziny od momentu zgłoszenia, - zabezpieczenie terenu robót, - wykonanie dla robót stanowiących utrudnienie w ruchu projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz jego uzgodnienia, dostarczenia, zainstalowania i obsługi wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających jak : zapory, światła, sygnały itp. - przywrócenie stanu pierwotnego terenu robót po zakończeniu prac..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 stawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, opisanych w niniejszej SIWZ
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi zapewniającymi wykonanie zamówienia, tj. co najmniej: - jeden samochód ciężarowy, -jeden zestaw spawalniczy tlenowo-acetylenowy przewoźny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu robót złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 2. Zakres zamówień, które zostaną zlecone podwykonawcom, 3. Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku : - konieczności udzielenia i wykonania zamówień dodatkowych na podstawie art.67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca w związku z wykonywaniem zamówienia dodatkowego nie będzie mógł dotrzymać terminu realizacji przedmiotu specyfikacji /zamówienie podstawowe /- wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności do których Wykonawca był zobowiązany, - działań osób trzecich lub organów władzy publicznej , które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku : -zlecenia przez Wykonawcę części robót podwykonawcy lub zatrudnienia przez Wykonawcę innego podwykonawcy niż wskazany w umowie. Warunkiem powyższej zmiany jest : a) przedłożenie propozycji zmiany nie później niż 7 dni przed planowanym dopuszczeniem do wykonania robót któregokolwiek podwykonawcy, b)uzasadnienie ich przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowanie przez Zamawiającego na piśmie, - wystąpienia robót zamiennych, - zmiany osoby pełniącej nadzór nad robotami z ramienia Zamawiającego, - zmiany kierującego robotami z ramienia Wykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. pok. 315..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., Wydział Infrastruktury Miejskiej ul. Kombatantów 34 pokój nr 809 A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego: "Przebudowa wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 1365F na odcinku Czechów - Santok"
- Dzierżawa aparatów USG
- Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1392F na odcinku Lubno - Stanowice.
- Realizacja wyroków eksmisyjnych bez przyznanego prawa do najmu socjalnego
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu na potrzeby Zakładu Mikrobiologii
- Nadzór Inwestorski: Przebudowa ul. Spichrzowej - II etap.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- " Nadbudowa budynku SOR wraz z wykonaniem komunikacji pionowej Giżyckiej Ochrony Zdrowia sp. z o.o."
- Modernizacja hali sportowej CSiR przy pl. Wolności w Konstantynowie Łódzkim
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1123K, 1153K i 1151K na terenie Gminy Wolbrom
- Budowa trzech boisk wielofunkcyjnych i elementów l.a.: skocznia do skoku w dal i rzutnia do pchnięcia kulą, przy Szkołach Podstawowych w Gliniku, Broniszowie i Brzezinach
- Prace budowlane w budynku Szpitala Powiatowego w Krotoszynie przy ul. Bolewskiego 4-8
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.