eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Przebudowa i nadbudowa celem utworzenia lokali komunalnych w budynku przy ul. Jagiellońskiej 10

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-10

Chrzanów: Przebudowa i nadbudowa celem utworzenia lokali komunalnych w budynku przy ul. Jagiellońskiej 10
Numer ogłoszenia: 115718 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych , ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233191, faks 032 6230058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzk.chrzanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i nadbudowa celem utworzenia lokali komunalnych w budynku przy ul. Jagiellońskiej 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i nadbudowa celem utworzenia lokali komunalnych w budynku przy ul. Jagiellońskiej 10. Zakres zamówienia obejmuje: przebudowę, nadbudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele mieszkalne, zmianę konstrukcji i pokrycia dachu budynku mieszkalnego nr 10 przy ul. Jagiellońskiej w Chrzanowie, budowę i przebudowę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, instalacji eklektycznej i teletechnicznej, domofonowej, antenowej, termomodernizację i renowację ścian zewnętrznych budynku, budowę chodnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga: Nazwy materiałów użyte w dokumentacji projektowej i STWiORB należy traktować jako wzorcowe. Wykonawca ma prawo do zaproponowania materiałów lub urządzeń równoważnych. 2.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi integralną część SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzule społeczne. Zgodnie z regulacją zawartą w art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę - w okresie realizacji przedmiotu umowy - na podstawie umowy o pracę co najmniej 4 osób w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż ? etatu każda wyznaczonych do wykonywania bezpośrednich czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia tj. czynności na placu budowy. Do czynności takich zalicza się m.in. wykonywanie na placu budowy robót konstrukcyjno - budowlanych, robót inżynieryjnych, robót instalacyjnych, pełnienie nadzoru nad inwestycją przez kierownika budowy oraz kierowników robót. Opisany wymóg wykonawca musi spełnić na dzień składania ofert..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienia uzupełniające polegać będą na wykonaniu robót tego samego rodzaju, co prace objęte zamówieniem podstawowym. Zamówienia uzupełniające będą związane technologicznie, funkcjonalnie lub użytkowo, bezpośrednio lub pośrednio z zamówieniem podstawowym. Zakres zamówienia uzupełniającego może obejmować m.in.: roboty konstrukcyjne żelbetowe i betonowe, murarskie, tynkarskie, posadzkowe, malarskie, okładzinowe ścian lub posadzek, montaż stolarki okiennej lub drzwiowej, termomodernizację, roboty instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania, elektrycznej, teletechnicznej, antenowej, zabezpieczenia przeciwpożarowe, roboty w zakresie nawierzchni. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone pod warunkiem, jeżeli ich łączna wartość nie przekroczy 10% wartości zamówienia podstawowego, a przedmiot obejmować będzie ww. zakres robót, przy czym stroną umowy będzie wykonawcy, który wykonał/wykonuje zamówienie podstawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.23.00 - Instalowanie anten 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: co najmniej dwie roboty polegające na budowie lub przebudowie obiektu budowlanego wraz z instalacjami wewnętrznymi o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda. Uwaga: warunek wiedzy i doświadczenia nie podlega sumowaniu. Oznacza to, iż realizacją co najmniej dwóch wymaganych robót musi wykazać się: albo Wykonawca samodzielnie składający ofertę, albo co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (przy czym przedmiotowy warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia łącznie wykażą zrealizowanie dwóch robót, ale żaden z nich nie wykonał ich w wymaganej liczbie), albo w sytuacji, gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia (tj. nie zrealizował 2 robót) polega na zasobach innego podmiotu w zakresie wiedzy i doświadczenia, to w takim wypadku podmiot ten musi wykazać, iż zrealizował co najmniej dwie wymagane roboty o wskazanej powyżej wartości. Udział podmiotu trzeciego, na którego wiedzy i doświadczeniu polega Wykonawca przy realizacji zamówienia musi nastąpić poprzez realne udostępnienie potencjału Wykonawcy przez podmiot trzeci na okres realizacji kontraktu tj. musi być związany z jego osobistym i bezpośrednim udziałem w wykonaniu zasadniczych robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia: a)co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami w specjalności co najmniej konstrukcyjno - budowlanej; b)co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami w zakresie co najmniej instalacji sanitarnych; c)co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami w zakresie co najmniej instalacji elektrycznych. Uwaga: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie muszą dysponować wszystkimi wymaganymi w SIWZ uprawnieniami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (w formie oryginału) - wzór zawiera zał. nr 3 do SIWZ . 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę podpisuje pełnomocnik, a stosowne upoważnienie nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów występujących wspólnie. 3. Podpisany przez osoby uprawnione projekt umowy /fakultatywnie/ - wzór zawiera zał. nr 2 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium. Opis sposobu złożenia wadium zawarty został w rozdziale VIII SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia wiedzy i doświadczenia lub osób zdolnych do wykonania zamówienia wyłącznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów przy wykonaniu zamówienia zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP - wzór zobowiązania zawiera zał. nr 7 do formularza ofertowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Społeczne - Podstawa zatrudnienia - umowa o pracę - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w kwestii: 1)Wysokości wynagrodzenia w przypadku: a)wystąpienia którejkolwiek z okoliczności, o których mowa w § 13 wzoru umowy; b)niewykonania przez Wykonawcę wszystkich robót objętych dokumentacją projektową lub STWiORB, za które w umowie określono wynagrodzenie ryczałtowe, proporcjonalnie do zakresu niewykonanej części prac, co nie przekreśla ryczałtowego charakteru wynagrodzenia; c)zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do założeń wynikających z dokumentacji projektowej, w tym użycia materiałów o jakości lub parametrach odbiegających od uwzględnionych w dokumentacji projektowej, zgodnie z pkt 5 niniejszego rozdziału. 2)Zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenia lub wydłużenia): a)na skutek zadziałania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; b)w wyniku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami prawa; c)w przypadku wcześniejszego zakończenia realizacji zamówienia; d)wskutek konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub zamówień uzupełniających; e)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy (zaniechania) Wykonawcy np. wstrzymania wykonywania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę albo nieopróżnienia i nieopuszczenia lokali przez najemców/lokatorów; f)wskutek wystąpienia innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy. 3)Zmiany kierownika budowy/robót po stronie Wykonawcy, wówczas gdy zaszły okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania oferty np. rozwiązanie stosunku pracy z osobą wyznaczoną do pełnienia określonej funkcji, rozwiązanie umowy cywilno-prawnej z pracownikiem, utrata uprawnień zawodowych pod warunkiem, że osoby/osoba zaproponowane będą posiadały co najmniej takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie; 4)Zmiany podwykonawcy, w skutek utraty zdolności podwykonawcy do uczestnictwa w realizacji zamówienia z uwzględnieniem wymogu dotyczącego dokumentów, o którym mowa w rozdziale VI lit. B pkt 7; zmiany zakresu robót powierzonych podwykonawcy w ofercie; wprowadzenia podwykonawcy w sytuacji, gdy wykonawca w złożonej ofercie oświadczył, że wykona zamówienie osobiście wówczas, gdy zmiana ta jest nieistotna np. dotyczy usług lub dostaw niezbędnych do realizacji zamówienia; 5)Zmiany jakości lub sposobu wykonania lub paramentów materiałów lub urządzeń, przy czym zmiana taka może być spowodowana koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań techniczny/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w sytuacji, gdy: a)wystąpi konieczność usuniecie sprzeczności w dokumentacji, b)wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, c)zmiany pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe lub estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, d)są korzystne dla Zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniosą korzystne skutki w trakcie eksploatacji obiektu objętego zamówieniem, e)dotyczą zastosowania nowych technologii, jak również są wynikiem ich wprowadzenia. Zmiany przewidziane w nin. punkcie mogą mieć miejsce tylko w przypadku, gdy przyniosą korzystne skutki w trakcie eksploatacji obiektu objętego zamówieniem oraz nie mogą prowadzić do naruszenia innych postanowień Umowy, w tym w szczególności § 6 ust. 3 i ust. 6; 6)Wszelkie inne zmiany postanowień zawartej umowy, dopuszczone ustawą, których dokonanie nie narusza zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. 7)Sposób i zasady dokonania zmian został określony we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzzk.chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.mzzk.chrzanow.pl lub można ją odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, Dział ZP, II p., pokój nr 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Garncarskiej 4, 32-500 Chrzanów, sekretariat - pokój nr 34 II p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie (brutto) dla zadania.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.