eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-10

Wrocław: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer ogłoszenia: 115680 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80476 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia. Pod pojęciem meble biurowe Zamawiający rozumie asortyment wskazany w poniższych Załącznikach do SIWZ: meble biurowe (biurko, stolik komputerowy, szafa, kontener, regał, szafka gospodarcza, szafa metalowa); meble biurowe (stolik okolicznościowy, stół, dostawka, podstawa pod komputer, półka na klawiaturę, nadstawka, wieszak, listwa odbojowa); meble gabinetowe (biurko, kontener, stół, przystawka, regał, biblioteczka, szafa); krzesła (krzesło obrotowe i konferencyjne, fotel obrotowy-gabinetowy, siedzisko z oparciem, podnóżek) W niniejszych Załącznikach wskazano szacunkową ilość, rodzaj, parametry i charakterystykę techniczną zamawianych mebli biurowych. 2. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zamówień przez Zamawiającego w dowolnej formie (faksem, lub e-mailem) w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia. 3. W zamówieniach określone będą ilości, rodzaj mebli biurowych oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmowaćdostawę tylko 1 sztuki przedmiotu zamówienia. 4.Przedmiot umowy będzie wykonywany w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, w godzinach pracy Urzędu. Upoważniony pracownik obsługi obiektu wskaże pomieszczenia, do których należy dostarczyć i ustawić wg aranżacji zamówione meble biurowe 5. W przypadku otrzymania przedmiotu umowy złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w terminie do 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru poprawionego przedmiotu umowy. 6. Wykonawca musi udzielić 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble biurowe, której bieg rozpoczyna się od daty odbioru mebli. 7. Dostarczone meble biurowe muszą spełniać standardy bezpieczeństwa oraz wymogi ujęte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 roku (Dz.U. 2003 nr 169 poz. 1650 ze zm.) w sprawie ogólnych przepisów BHP. 8. Wykonawca musi zapewnić aranżację wnętrz pomieszczeń biurowych Urzędu wg potrzeb Zamawiającego. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy wyłącznie przy pomocy wykwalifikowanych pracowników, dysponujących odpowiednim doświadczeniem niezbędnym do prawidłowego wykonania umowy i oświadczenia, że będzie ponosił odpowiedzialność za działania lub zaniechania wszelkich osób, którymi będzie posługiwać się przy realizacji umowy, jak za swoje działania lub zaniechania. 10. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia mienia Zamawiającego w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu mebli oraz do pozostawienia pomieszczeń Zamawiającego w należytym porządku i usunięcia wszelkich opakowań związanych z dostawą i montażem mebli biurowych 11. Wykonawca musi posiadać aktualne atesty higieniczne /lub świadectwa lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu/ dotyczące oferowanych mebli biurowych wystawione przez niezależne podmioty uprawnione do atestacji produktów: na płytę meblową, która została zastosowana przy produkcji mebli - jakość płyty meblowej musi spełniać wymagania Klasy higieniczności E1; na obrzeże meblowe wykonane z ABS zastosowane przy wykańczaniu krawędzi meble - produkt musi spełniać wymagania higieniczne; na klej używany przy produkcji i montażu mebli - klej musi być przeznaczony do profesjonalnego stosowania w przemyśle meblarskim (do klejenia drewna i materiałów drewnopochodnych) i musi spełniać wymagania higieniczne; na stelaże metalowe stołów i biurek - powłoka lakiernicza stelaża musi być odporna na uderzenie i ścieranie; na szkło we frontach oszklonych mebli - szkło musi spełniać wymagania w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, ze względu na wytrzymałość nie może ulegać stłuczeniu w badaniu udarnościowym; na szafy i regały aktowe - stateczność i wytrzymałość konstrukcji szafy aktowej i regału aktowego musi spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania; na biurka - stateczność i wytrzymałość konstrukcji biurka musi spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania, drzwiczki i szuflady wysuwne muszą spełniać parametry wytrzymałości i trwałości części ruchomych; na krzesła i fotele obrotowe - wyrób musi spełniać wymagania w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, dla krzeseł obrotowych i foteli obrotowych muszą być spełnione wymagania ergonomiczne; na tkaniny tapicerskie dla krzeseł i foteli - tkanina musi posiadać odporność na ścieranie i mechacenie, musi spełniać wymogi związane z trudnozapalnością, musi spełniać wymagania higieniczne zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie bezpieczeństwa i znakowania produktów włókienniczych; na szafy metalowe ocenę/certyfikat zgodności - wyrób musi spełniać wymagania techniczne zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercieczęści zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust. 1 ustawy Pzp) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego (Załącznik 1.4 do SIWZ), jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DIVER FHU Iwona Dzikowska-Miernik, Paniowice ul. Gajowa 35, 55-120 Oborniki Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248709,69

  • Oferta z najniższą ceną: 248709,69 / Oferta z najwyższą ceną: 592385,22

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.