eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa artykułów technicznych (w tym metalowych i hydraulicznych) niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - KC-zp.272-139/14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Kraków: Dostawa artykułów technicznych (w tym metalowych i hydraulicznych) niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - KC-zp.272-139/14
Numer ogłoszenia: 115524 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75456 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów technicznych (w tym metalowych i hydraulicznych) niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - KC-zp.272-139/14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczać sukcesywnie, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego, do jego siedziby artykuły techniczne (metalowe i hydrauliczne -wyszczególnione w tabelach A i B w załączniku nr 6 do SIWZ - Formularz Specyfikacji Cenowej.) niezbędne dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie. Artykuły będące przedmiotem dostawy znajdują się aktualnie na wyposażeniu 27 obiektów o kubaturze ponad 150.000 m3, w których znajduje się blisko 4.000 pokoi zamieszkałych przez około 9.000 studentów. Oferowane przez Wykonawców wyroby muszą być w pełni kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego wyposażeniem. Ostateczna ilość zamawianych towarów zależeć będzie od ilości wycofanych artykułów na skutek uszkodzeń w stopniu uniemożliwiającym ich naprawę. Wymagania jakie musi spełnić dostawa Dostarczane wyroby muszą: 1) być zgodne z odpowiednimi normami PN/ISO, 2) być oznakowane i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa być w gatunku I, 3) posiadać minimum 12-miesięczną gwarancję, 4) posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego taką jak: gwarancje, instrukcje, pouczenia, opisy techniczne, plany i schematy, Uwagi ogólne: 1. Zamawiający dopuszcza dostawę innych artykułów niż wskazane w Formularzu Specyfikacji Cenowej, pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne do towarów opisanych w SIWZ pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 2. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zamienników uznanych przez niego za równoważne, zobowiązany jest on do złożenia wraz z ofertą po jednej sztuce wyrobu wraz z jego opisem technicznym. Eksponaty zostaną zwrócone Wykonawcy po rozstrzygnięciu postępowania. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż artykuł przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym, a przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia, 4. Przedmiotowe dostawy będą realizowane zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w okresie 12 miesięcy, 5. Wykonawca musi zrealizować zlecenie w ciągu 5 dni roboczych liczonych od otrzymania zlecenia dostawy, 6. Wykonawca musi wycenić wszystkie pozycje załącznika nr 6 Formularzu Specyfikacji Cenowej, gdyż wyliczona na nim kwota posłuży Zamawiającemu do porównania w trakcie oceny ofert. 7. Wartość dostaw w okresie trwania umowy nie może przekroczyć kwoty180 000,00 zł brutto. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu innej ilości wymienionych materiałów i części niż podano w Formularzu Specyfikacji Cenowej. Asortyment i wielkość dostawy zależeć będzie od jego bieżących potrzeb. 9. Gwarancja - Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczone artykuły co najmniej na ogólnych warunkach określonych przez ich producentów. Do dostarczanego towaru objętego gwarancją wykonawca obowiązany jest załączyć wszelkie niezbędne dokumenty gwarancyjne; 10. Rozliczenie z jednostką zamawiającą nastąpi po realizacji dostawy do jej siedziby i dokonaniu odbioru ilościowego i jakościowego. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania okresowego raportu (w okresach nie krótszych niż kwartalnie) o ilości, rodzaju i kwocie dostaw zrealizowanych dla Zamawiającego od początku obowiązywania umowy; Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust.5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w szczególności w zakresie: wymiarów, kształtu, sposobu mocowania, koloru itp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane 44.16.30.00 - Rury i osprzęt 44.53.17.00 - Wyroby gwintowane z żelaza lub stali .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe BUK Alicja Szczurek z ceną 228.066,85 zł, ul. Na Wzgórzu 1, 32-040 Świątniki Górne, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 228066,85

  • Oferta z najniższą ceną: 228066,85 / Oferta z najwyższą ceną: 228066,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.