eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waganiec › Budowa budynku zaplecza socjalnego i trybuny (kategoria V) w miejscowości Zbrachlin, gmina Waganiec działki nr 58/12,101/1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Waganiec: Budowa budynku zaplecza socjalnego i trybuny (kategoria V) w miejscowości Zbrachlin, gmina Waganiec działki nr 58/12,101/1
Numer ogłoszenia: 115507 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Waganiec , ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2830044, faks 054 2830640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugwaganiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku zaplecza socjalnego i trybuny (kategoria V) w miejscowości Zbrachlin, gmina Waganiec działki nr 58/12,101/1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku zaplecza socjalnego i trybuny (kategoria V) w miejscowości Zbrachlin, gmina Waganiec działki nr 58/12,101/1 1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia ( z uwzględnieniem postanowień art.2 pkt 8 oraz art.30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych) jest Budowa budynku zaplecza socjalnego i trybuny (kategoria V) w miejscowości Zbrachlin, gmina Waganiec działki nr 58/12,101/1 zgodnie z projektami budowlanymi i pozwoleniem na budowę (decyzja AB/7351/96/09) Budynek zaplecza socjalnego stadionu (wykonać wg załączonego projektu) jest zaprojektowany jako obiekt dwukondygnacyjny, nie podpiwniczony, z dachem dwuspadowym, wykonany w technologii tradycyjnej. W budynku przewidziano pomieszczenia tymczasowego pobytu w czasie trwania imprez sportowych i podczas treningów, oraz węzły sanitarne. Wejście do budynku zlokalizowano od strony północnej. Trybuny widowiskowe wykonane są jako ogólnodostępne, usytuowane w północnej części działki, wzdłuż dłuższego boku stadionu, wykonane jako wiata o konstrukcji stalowej (z kształtowników zimnogiętych), obudowana od strony tylnej (brak obudowy w środkowej części wiaty), z dachem jednospadowym. Długość trybun - 48 m, z podziałem na dwie części na 129 osób każda. Poszczególne części trybun zaopatrzone w trzy rzędy zróżnicowanych wysokościowo ławek, wykonanych z kształtowników stalowych z siedziskami z drewna. Zestawienie powierzchni i kubatur: Budynek - powierzchnia zabudowy - 193,7 m 2 - powierzchnia użytkowa - 360,0 m2 - kubatura - 1080 m3 Trybuny - powierzchnia zabudowy - 219,7 m 2 - kubatura - 711,8 m3 Instalacja elektryczna wewnętrzna budynku zaplecza socjalnego - wykonać wg załączonego projektu. Zejścia do gniazdek i włączników - wyłącznie pionowo, skosy i skróty wykluczone! Po ułożeniu przewodów sfotografować układ przed otynkowaniem w celach archiwalnych. Instalacje wewnętrzne wod-kan. i wentylacji budynku zaplecza socjalnego Instalacja wod-kan - wykonać wg załączonego projektu. Wszystkie przewody zbiorcze odpowietrzane za pomocą wywietrzaków dachowych, wyprowadzonych minimum 60cm ponad dach. Układ i spadki pokazano na schemacie. Rozstaw w ścianach dostosować do armatury łazienkowej i kuchennej na etapie aranżacji wnętrza. Instalacja centralnego ogrzewania budynku zaplecza socjalnego - elektryczne - wykonać wg załączonego projektu. Wentylacja mechaniczna budynku zaplecza socjalnego - wg załączonego projektu; w pomieszczeniach mokrych i sanitarnych zastosować wentylatory mechaniczne - wyciągi. Sala rekreacyjna - wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna. Połączyć obwody uruchamiania wentylatorów z oświetleniem . Modernizacja trybuny. Instalacja ochrony odgromowej i wyrównania potencjałów trybun. Wokół wiaty zadaszenia trybun wykonać otok uziemiający instalacji ochrony odgromowej wykonany bednarką stalową ocynkowaną o przekroju minimalnym 100mm2. Do uziomu otokowego podłączyć bednarką jw. wszystkie metalowe słupki konstrukcji zadaszenia. Połączenia dokonać poprzez przyłączenie bednarki do śrub kotwowych w trakcie ich osadzania w fundamentach lub poprzez przyspawanie bednarki do stopy słupka. Bednarkę prowadzić w wykopie głębokości 80cm, od strony otwartej zadaszenia trybun dodatkowo w rurach osłonowych z tworzywa. Na obwodzie otoku co 20mb, przy słupku konstrukcji dachu, na wysokości 40cm ppt, zabudować zaciski probiercze. Zaciski instalować w typowych skrzynkach probierczych mocowanych do konstrukcji słupka. Dodatkowo podłączyć do uziomu otokowego metalowe elementy siedzeń. Dach - blacha stalowa o grubości >0,6 mm przyłączyć linką stalową StZn 7x2,5 mm2 do metalowej konstrukcji wsporczej dachu, a dalej do słupka wsporczego zadaszenia. Połączenia wykonać : - spawane bednarka-bednarka, bednarka-śruby kotwowe lub według technologii zaproponowanej przez wykonawcę, - skręcane - blacha dachu-metalowa konstrukcja wsporcza - słupek konstrukcji dachu. Miejsca połączeń zabezpieczyć antykorozyjnie. Rezystancja uziemienia Ra < 30?. Modernizacja siedzisk stadionu i schody boczne wg załączonego projektu - wykonać podesty komunikacyjne zakończone schodami, oparcia siedzeń. Istniejące i modernizowane elementy konstrukcyjne zabezpieczyć antykorozyjnie plus farby nawierzchniowe, elementy drewniane farbami ogniochronnymi. Roboty budowlane prowadzone będą w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów sportowych (boiska piłkarskie) w czasie odbywających się zawodów sportowych, imprez okolicznościowych zajęć lekcyjnych wychowania fizycznego. Trybuny spełniają funkcję widowiskową w trakcie trwania imprez sportowych i okolicznościowych. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektowo - wykonawczą, z przedmiarem robót ( który należy traktować jako materiał pomocniczy), z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu zamówienia zamawiającemu z ostateczną decyzją pozwolenia na użytkowanie obiektu. 3. Zamawiający oświadcza, że: - jest właścicielem terenu, na którym zrealizowany zostanie przedmiot zamówienia. 4. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień : 45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45000000-7 - roboty budowlane, 452 332 00-1 - roboty w zakresie różnych nawierzchni, 453 000 00-0 - roboty instalacyjne w budynkach, 453 100 00-3 - roboty instalacyjne elektryczne, 453 200 00-6 - roboty izolacyjne, 453 300 00-9 - roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne, 45312310-3 - ochrona odgromowa, 45312311-0 - montaż instalacji piorunochronnej, 454 000 00-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45315000-8 - instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego. 5. Inne obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowej obsługi geodezyjnej przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca sporządzi wstępny szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy robót, który będzie podstawą do rozliczenia finansowego robót budowlanych. Wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy będzie zawierał, co najmniej, elementy scalone wymienione w przedmiarach robót, terminy wykonania oraz wartość netto i brutto. UWAGA! Wykonawca, wyłoniony w niniejszym postępowaniu do realizacji przedmiotu zamówienia, będzie zobowiązany do uszczegółowienia i udzielenia wszelkich wyjaśnień dotyczących harmonogramu. Wykonawca przedstawi je w formie załącznika do harmonogramu w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 3) Wykonawca wykona i zamontuje tablice i bilbordy informacyjne wg wymagań Prawa Budowlanego oraz jeżeli Zamawiający uzyska dofinansowanie Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi PROW na lata 2007-2013, tablice informujące o zakresie realizowanego projektu i uzyskanym wsparciu z funduszu. Treść i forma musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. 4) Wykonawca będzie sporządzał sprawozdania zawierające opis zaawansowania robót w odniesieniu do szczegółowego harmonogramu rzeczowo - finansowego. Zaakceptowane przez Zamawiającą sprawozdanie będzie podstawą do wystawienia faktury wg warunków zawartych w umowie. 5) Po zakończeniu robót, przed podpisaniem protokołu końcowego odbioru robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach oraz ostateczną decyzję pozwolenia na użytkowanie obiektu. 6.Warunki prowadzenia prac budowlanych: 1) Zaplecze budowy zorganizowane zostanie przez Wykonawcę na wydzielonej części placu przeznaczonego na budynek zaplecza socjalnego. Zaplecze musi posiadać miejsce zabezpieczone przed opadami do składowania materiałów budowlanych, które nie mogą ulec zawilgoceniu. 2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać i utrzymywać na własny koszt ogrodzenie terenu budowy, strzec mienia znajdującego się na terenie budowy oraz zapewnić warunki bezpieczeństwa i higieny pracy w okresie realizacji robót. 3) Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy aż do chwili zakończenia robót Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 4) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. 5) Wykonawca na własny koszt doprowadzi do budowy i zaplecza budowy wodę i energię elektryczną, za zgodą i na warunkach uzgodnionych z dostawcami wody i energii elektrycznej, oraz urządzi sanitariaty dla potrzeb budowy znajdującej się na terenie posesji Zamawiającego. Wykonawca zainstaluje na własny koszt liczniki zużycia wody i energii oraz będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót. 6) Wykonawca systematycznie i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, wszystkie zbędne materiały, gruz, inne odpady budowlane oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne, celem zapewnienia porządku. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający zleci wykonanie zastępcze a fakturą za wykonanie prac porządkowych obciąży Wykonawcę robót. 7) Wykonawca będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji urządzeń i obiektów tymczasowych na placu budowy. 8) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie i utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania. 9) Zieleń znajdującą się na terenie budowy zabezpieczyć należy przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt. 10) Dojazd drogowy do placu budowy przewidziany jest od strony drogi powiatowej Ciechocinek - Siutkowo bramą zlokalizowaną na wprost realizowanego zadania. 11) Dla potrzeb zapewnienia współpracy z Wykonawcą i prowadzenia kontroli wykonywanych robót budowlanych oraz dokonywania odbiorów Zamawiający przewiduje ustanowienie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren budowy umocowanym przedstawicielom Zamawiającego, pracownikom organów inspekcji nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo Budowlane oraz do udostępniania im danych i informacji wymaganych przepisami tej ustawy. 12) Wykonawca w trakcie wykonywania robót organizował będzie na terenie budowy spotkania koordynacyjne z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. Wykonawca we własnym zakresie zapewni miejsce, w którym będą się one odbywały i warunki do prowadzenia tego typu spotkań. 13) Wszystkie materiały, urządzenia i wyposażenie dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały oraz urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad i mają spełniać wymagania polskich przepisów. Materiały oraz urządzenia muszą odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w obowiązujących przepisach oraz będą posiadały wszystkie wymagane prawem dokumenty techniczne (atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, itp.). Na każde żądanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów całą dokumentację techniczną wraz ze wszystkimi deklaracjami zgodności, atestami, certyfikatami, w tym certyfikatem CE. 14) Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych robót budowlanych. Kontroli Zamawiającego będą poddane w szczególności: a) Stosowane gotowe wyroby budowlane, materiały i urządzenia w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z danymi zawartymi w dokumentacji projektowej. b) Wyroby budowlane lub elementy wytwarzane w budownictwie, elementy konstrukcyjne na okoliczność zgodności ich parametrów z dokumentacją projektową. c) Sposób wykonania robót budowlanych w aspekcie zgodności ich wykonania z dokumentacją projektową i umową. d) Zgodność wykonywanych robót budowlanych z harmonogramem rzeczowo - finansowym przedstawionym przez Wykonawcę. 15) Zakończenie robót związanych z budową nastąpi w momencie wykonania wszystkich czynności przewidzianych dokumentacją projektową, innymi dokumentami przekazanymi Wykonawcy oraz uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 16) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającej w dniu odbioru końcowego. 17) Zakończenie robót zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę robót. 18) Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) Organizacji i wykonywania robót budowlanych. b) Zabezpieczenia interesów osób trzecich. c) Ochrony środowiska. d) Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. e) Organizacji i utrzymywania zaplecza budowy. f) Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy. g) Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac budowlanych. 7.Zamówienie musi być wykonane zgodnie z: 1) Niniejszą SIWZ. 2) Umową, dokumentacją projektową, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami . 3) Innymi warunkami i uzgodnieniami mającymi zastosowanie w danym przedmiocie zamówienia. 8.Zawartość dokumentacji niniejszego postępowania. W skład dokumentacji niniejszego postępowania udostępnionej Wykonawcom wchodzą: 1) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w tym opis przedmiotu zamówienia i wzór umowy. 2) Dokumentacja projektowa. 3) Przedmiary robót. UWAGA! Zamawiający dołącza Przedmiary Robót w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek sprawdzić ilości i charakter robót, zawarte w dostarczonych Przedmiarach Robót i dokonać wyceny robót zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 20.000,00 zł. ( słownie: dwadzieścia tysięcy zł ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki; art. 22 Prawa Zamówień Publicznych. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się, zgodnie z art. 24 P Z P : 1) wykonawców , którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP. a także Wykonawców którzy: 1. nie spełnią wymagań określonych przepisami ustawy prawo zamówień publicznych, 2. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, 3. wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, 4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępo?wania, 5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, 6. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , że profil działalności Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych ( w przypadku, gdy uprawnienie osób podpisujących ofertę wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych należy złożyć oświadczenie). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6.Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (minimum 2 zadania) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem opinii zamawiających potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie dwa okresy obrachunkowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1).Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2).Oferta winna zawierać dokumenty wyszczególnione w rozdziale VI punkty 1- 9 dla każdego partnera z osobna. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugwaganiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Dworcowa 11 87-731 Waganiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Dworcowa 11 87-731 Waganiec sekretariat pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW dzialanie 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi na lata 2007 - 2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.