eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Dostawa mebli w ramach projektu pn. Bez barier ponad granicami - integracja osób niepełnosprawnych poprzez turystykę i kulturę - II części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-15

Krasnystaw: Dostawa mebli w ramach projektu pn. Bez barier ponad granicami - integracja osób niepełnosprawnych poprzez turystykę i kulturę - II części
Numer ogłoszenia: 115494 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Integracyjne "Magnum Bonum" w Krasnymstawie , ul. Kwiatowa 2, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 82 5761450, faks 82 5761450.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.magnumbonum.pl/bezbarier
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli w ramach projektu pn. Bez barier ponad granicami - integracja osób niepełnosprawnych poprzez turystykę i kulturę - II części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli - II części, w ramach projektu pn. Bez barier ponad granicami - integracja osób niepełnosprawnych poprzez turystykę i kulturę, współfinansowanego ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013, Priorytet 3. Współpraca sieciowa oraz inicjatywy społeczności lokalnych, Działanie 3.1. Rozwój regionalnych i lokalnych możliwości współpracy transgranicznej. 3.1.1. Zgodnie z art. 21 Rozporządzenia (WE) Nr 1638/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 24 października 2006 r. określającego przepisy ogólne w sprawie ustanowienia Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa, w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uczestniczyć mogą osoby fizyczne oraz osoby prawne będące obywatelami lub mające siedzibę na terytorium państwa członkowskiego Wspólnoty, kraju będącego beneficjentem w/w rozporządzenia, kraju będącego beneficjentem pomocy z instrumentu pomocy przedakcesyjnej ustanowionego rozporządzeniem Rady (WE) nr 1085/2006 z dnia 17 lipca 2006 r. ustanawiającym instrument pomocy przedakcesyjnej (IPA) lub państwa członkowskiego EOG. 3.1.2. Wszystkie dostawy i materiały, które mają być wykorzystane do realizacji zamówienia powinny pochodzić ze Wspólnoty lub krajów kwalifikujących się na podstawie art. 21 Rozporządzenia (WE) Nr 1638/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 24 października 2006 r. określającego przepisy ogólne w sprawie ustanowienia Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa. 3.1.3. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dowód pochodzenia Zamawiającemu nie później niż w chwili wystawienia pierwszej faktury. 3.1.4. Świadectwo pochodzenia powinno zostać wystawione przez właściwe władze państwa pochodzenia dostaw i musi być zgodne z zasadami określonymi we właściwych przepisach Wspólnotowych. Termin kraj pochodzenia jest używany w znaczeniu określonym w art. 23 i 24 Rozporządzenia Rady (EWG) nr 2913/92 z dnia 12 października 1992 r. ustanawiającym Wspólnotowy Kodeks Celny oraz innych aktów wspólnotowych dotyczących pochodzenia niepreferencyjnego. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, załadunek, transport oraz rozładunek i montaż wyposażenia: 3.2.1. Część I: Dostawa mebli na wyposażenie Ośrodka Szkoleniowo-Rehabilitacyjnego Transgraniczne Centrum Współpracy w Krasnymstawie, w tym: -Stoły do pokoi - 26 szt. -Krzesła do pokoi - 52 szt. -Szafki nocne do pokoi - 52 szt. -Szafy rozsuwane do pokoi (na ubrania i rzeczy osobiste) - 26 szt. -Szafy rozsuwane do magazynów pościeli - 5 szt. -Szafy do pomieszczenia socjalnego - 3 szt. -Szafa do pomieszczenia porządkowego - 1 szt. -Lada recepcyjna - 1 szt. -Kanapa 8-miejscowa - 1 szt. -Kanapy 3-miejscowe - 4 szt. -Kanapy 2-miejscowe - 4 szt. -Fotele - 4 szt. -Ławy - 4 szt. Wykonawca przed wykonaniem mebli jest zobowiązany do sprawdzenia wymiarów pomieszczeń. 3.2.2. Część II: Dostawa łóżek z materacem, pokrowcem na materac i narzutą na łóżko, tj.: -Łóżka do pokoi z materacem i pokrowcem na materac - 52 szt. -Narzuty na łóżka do pokoi - 52 szt. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (meble i wyposażenie) określone w dokumentacji przetargowej, pochodzące od konkretnych producentów są określone parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać towary (meble i wyposażenie), aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca, może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (mebli i wyposażenia) równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składając Wykaz towarów (mebli i wyposażenia) równoważnych, określony w pkt 10.9.3. wraz z dokumentami wymaganymi w pkt. 10.9.5. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (meble i wyposażenie), spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, może powołać się w ofercie na zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia składając Opis rozwiązań równoważnych, określony w pkt 10.9.4. wraz z dokumentami wymaganymi w pkt. 10.9.5. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (meble i wyposażenie) spełniają określone przez Zamawiającego wymagania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej: - Dotyczy części I: dwie dostawy w zakresie wyposażenia w meble obiektów noclegowych, posiadających kategorię od jednej do pięciu gwiazdek (takich jak hotele, pensjonaty, domy wczasowe, hostele), na kwotę co najmniej 160 000,00 zł brutto każda. i/lub - Dotyczy części II: pięć dostaw w zakresie wyposażenia w łóżka i materace obiektów noclegowych, posiadających kategorię od jednej do pięciu gwiazdek (takich jak hotele, pensjonaty, domy wczasowe, hostele), przy czym co najmniej dwie z ww. dostaw powinny być na kwotę co najmniej 70 000,00 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane towary (meble i wyposażenie) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć karty katalogowe oferowanych towarów równoważnych - w przypadku zaoferowania zastosowania towarów lub rozwiązań równoważnych. Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych towarów (mebli i wyposażenia) z wymaganiami Zamawiającego: Dla bazy łóżka: -certyfikat jakości ISO 9001/2008; -świadectwo badania pod względem higienicznym od instytucji upoważnionej do ich wydawania (deklaracja producenta nie jest wystarczającym dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku); -certyfikat, od instytucji upoważnionej do jego wydawania świadczący, że tkanina nie zawiera substancji szkodliwych wpływających negatywnie na zdrowie człowieka (deklaracja producenta nie jest wystarczającym dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku); -świadectwo, wystawione przez instytucję upoważnioną, o niepalności bazy od tlącego papierosa wg normy PN-EN 597-1 (deklaracja producenta nie jest wystarczającym dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku) -świadectwo, wystawione przez instytucje upoważnioną, stwierdzające, że baza zgodna jest z wymogami normy PN-EN 1725:2001 w zakresie wymagań wytrzymałościowych i bezpieczeństwa rozwiązań konstrukcyjnych (deklaracja producenta nie jest wystarczającym dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku). Dla materaca: -Atest PZH -certyfikat jakości ISO 9001/2008; -świadectwo badania pod względem higienicznym od instytucji upoważnionej do ich wydawania (deklaracja producenta nie jest wystarczającym dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku); -certyfikat, od instytucji upoważnionej do jego wydawania świadczący, że tkanina nie zawiera substancji szkodliwych wpływających negatywnie na zdrowie człowieka (deklaracja producenta nie jest wystarczającym dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku); -świadectwo, wystawione przez instytucję upoważnioną, o niepalności bazy od tlącego papierosa wg normy PN-EN 597-1 (deklaracja producenta nie jest wystarczającym dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku) -świadectwo, wystawione przez instytucje upoważnioną, stwierdzające, że baza zgodna jest z wymogami normy PN-EN 1725:2001 w zakresie wymagań wytrzymałościowych i bezpieczeństwa rozwiązań konstrukcyjnych (deklaracja producenta nie jest wystarczającym dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Formularz ofertowy Załącznika nr 4a do s.i.w.z. (dla części I) i/lub Załącznika nr 4b do s.i.w.z. (dla części II). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. -Wykaz towarów (mebli i wyposażenia) równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy) oraz zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) towarów (mebli i wyposażenia) opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i towarów (mebli i wyposażenia) oferowanych przez wykonawcę - w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (mebli i wyposażenia) równoważnych. -Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy także wspólników spółki cywilnej). -Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący Załącznik nr 6a (dla części I), Załącznik nr 6b (dla części II) do s.i.w.z. wraz z załącznikami do wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.magnumbonum.pl/bezbarier/index.php/ogloszenia1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Integracyjne Magnum Bonum, ul. Krasickiego 4a, 22-300 Krasnystaw..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Stowarzyszenie Integracyjne Magnum Bonum, ul Krasickiego 4a, 22-300 Krasnystaw, pokój 9..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu Bez barier ponad granicami- integracja osób niepełnosprawnych poprzez turystykę i kulturę, współfinansowanego ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013, w ramach Priorytetu 3. Współpraca sieciowa oraz inicjatywy społeczności lokalnych, Działanie 3.1. Rozwój regionalnych i lokalnych możliwości współpracy transgranicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli na wyposażenie Ośrodka Szkoleniowo-Rehabilitacyjnego Transgraniczne Centrum Współpracy w Krasnymstawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli na wyposażenie Ośrodka Szkoleniowo-Rehabilitacyjnego Transgraniczne Centrum Współpracy w Krasnymstawie, w tym: -Stoły do pokoi - 26 szt. -Krzesła do pokoi - 52 szt. -Szafki nocne do pokoi - 52 szt. -Szafy rozsuwane do pokoi (na ubrania i rzeczy osobiste) - 26 szt. -Szafy rozsuwane do magazynów pościeli - 5 szt. -Szafy do pomieszczenia socjalnego - 3 szt. -Szafa do pomieszczenia porządkowego - 1 szt. -Lada recepcyjna - 1 szt. -Kanapa 8-miejscowa - 1 szt. -Kanapy 3-miejscowe - 4 szt. -Kanapy 2-miejscowe - 4 szt. -Fotele - 4 szt. -Ławy - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa łóżek z materacem, pokrowcem na materac i narzutą na łóżko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa łóżek z materacem, pokrowcem na materac i narzutą na łóżko, tj.: -Łóżka do pokoi z materacem i pokrowcem na materac - 52 szt. -Narzuty na łóżka do pokoi - 52 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.