eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby projektówDepopulacja - czas na zmiany na opolskim rynku pracy Poddziałanie 6.1.1 PO KL, Opolskie atrakcyjne turystycznie dla rodzin, Poddziałanie 1.4.2 RPO WO 2007-2013 oraz na potrzeby zadania pn. Opolska Karta Rodziny i Seniora.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Opole: Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby projektów: Depopulacja - czas na zmiany na opolskim rynku pracy Poddziałanie 6.1.1 PO KL, Opolskie atrakcyjne turystycznie dla rodzin, Poddziałanie 1.4.2 RPO WO 2007-2013 oraz na potrzeby zadania pn. Opolska Karta Rodziny i Seniora.
Numer ogłoszenia: 115356 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwo.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby projektów: Depopulacja - czas na zmiany na opolskim rynku pracy Poddziałanie 6.1.1 PO KL, Opolskie atrakcyjne turystycznie dla rodzin, Poddziałanie 1.4.2 RPO WO 2007-2013 oraz na potrzeby zadania pn. Opolska Karta Rodziny i Seniora..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby projektów: Depopulacja - czas na zmiany na opolskim rynku pracy Poddziałanie 6.1.1 PO KL, Opolskie atrakcyjne turystycznie dla rodzin, Poddziałanie 1.4.2 RPO WO 2007-2013 oraz na potrzeby zadania pn. Opolska Karta Rodziny i Seniora. w następujących częściach: Część I: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Depopulacja - czas na zmiany na opolskim rynku pracy, Poddziałanie 6.1.1 PO KL Część II: Usługa wykonania materiałów drukowanych w ramach następujących zadań: - Zadanie 2.1 Opracowanie graficzne, druk i dostawa: ulotek, teczek firmowych, notesów - na potrzeby projektu Depopulacja - czas na zmiany na opolskim rynku pracy, Poddziałanie 6.1.1 PO KL. - Zadanie 2.2 Opracowanie graficzne, druk i dostawa folderu - na potrzeby projektu Opolskie atrakcyjne turystycznie dla rodzin, Poddziałanie 1.4.2 RPO WO 2007-2013. - Zadanie 2.3 Opracowanie graficzne, druk i dostawa: naklejek, plakatów, druków wniosku, druków potwierdzenia, kopert firmowych na potrzeby zadania Opolska Karta Rodziny i Seniora. Nr CPV: Część I: Nr CPV: 39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne, 30192121-5 Długopisy kulkowe, Część II: Nr CPV: 39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne, 79800000-2 Usługi drukowania i powiązane, 79822500-7 Usługi projektów graficznych Przedmiot zamówienia opisany jest w załącznikach do SIWZ dla cz. I i Cz. II tj.: a) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA b) ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY - które stanowią integralną część SIWZ; Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umów jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się zamówienia uzupełniające na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp dla części II. Określa się przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 30.19.21.21-5, 79.80.00.00-2, 79.82.25.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w celu wykazania spełnienia warunku złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza sposobu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w celu wykazania spełnienia warunku złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza sposobu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Część I §6 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty Wykonawcy w przypadku gdy: 1) gdy wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy (takie jak choroba wykonawcy, wypadek drogowy, pożar, powódź itp.), nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy, 2) gdy nastąpi zmiana przepisów prawa dot. postanowień niniejszej umowy i postanowienia te staną się niezgodne z prawem w całości lub części - stosuje się obowiązujące przepisy prawa, 3) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 4) gdy zmienią się dane teleadresowe Zamawiającego, realizacja przedmiotu umowy nastąpi do innego wskazanego miejsca /na terenie miasta Opola/, 5) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała, 6) gdy nastąpią zmiany organizacyjne, technologiczne, osobowe lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszyć przedmiot umowy o max. 30 % jego wartości brutto, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy, 7) gdy wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. Cześć II §6 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty Wykonawcy w przypadku gdy: 8) gdy wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy (takie jak choroba wykonawcy, wypadek drogowy, pożar, powódź itp.), nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy, 9) gdy nastąpi zmiana przepisów prawa dot. postanowień niniejszej umowy i postanowienia te staną się niezgodne z prawem w całości lub części - stosuje się obowiązujące przepisy prawa, 10) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 11) gdy zmienią się dane teleadresowe Zamawiającego, realizacja przedmiotu umowy nastąpi do innego wskazanego miejsca /na terenie miasta Opola/, 12) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała, 13) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 14) gdy nastąpią zmiany organizacyjne, technologiczne, osobowe lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych, Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszyć przedmiot umowy o max. 30 % jego wartości brutto, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy, 15) gdy wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwo.opole.pl,www.opolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Województwo Opolskie Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 14, 45 - 082 Opole pok. 109 I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Województwo Opolskie Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 14, 45 - 082 Opole pok. 109 I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I - 85% w ramach projektu Depopulacja - czas na zmiany na opolskim rynku Pracy, Poddziałanie 6.1.1 PO KL. Część II - Zadanie 2.1: 85% w ramach projektu Depopulacja - czas na zmiany na opolskim rynku pracy, Poddziałanie 6.1.1 PO KL Zadanie 2.2: 85 % w ramach projektu Opolskie atrakcyjne turystycznie dla rodzin, Poddziałanie 1.4.2 RPO WO 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Depopulacja - czas na zmiany na opolskim rynku pracy, Poddziałanie 6.1.1 PO KL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Depopulacja - czas na zmiany na opolskim rynku pracy, Poddziałanie 6.1.1 PO KL Przedmiot zamówienia opisany jest w załącznikach do SIWZ dla cz. I a)OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA b) ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY - które stanowią integralną część SIWZ; Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 30.19.21.21-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Usługa wykonania materiałów drukowanych w ramach następujących zadań:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Usługa wykonania materiałów drukowanych w ramach następujących zadań: - Zadanie 2.1 Opracowanie graficzne, druk i dostawa: ulotek, teczek firmowych, notesów - na potrzeby projektu Depopulacja - czas na zmiany na opolskim rynku pracy, Poddziałanie 6.1.1 PO KL. - Zadanie 2.2 Opracowanie graficzne, druk i dostawa folderu - na potrzeby projektu Opolskie atrakcyjne turystycznie dla rodzin, Poddziałanie 1.4.2 RPO WO 2007-2013. - Zadanie 2.3 Opracowanie graficzne, druk i dostawa: naklejek, plakatów, druków wniosku, druków potwierdzenia, kopert firmowych na potrzeby zadania Opolska Karta Rodziny i Seniora. Przedmiot zamówienia opisany jest w załącznikach do SIWZ dla Cz. II tj.: a)OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA b) ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY - które stanowią integralną część SIWZ; Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.80.00.00-2, 79.82.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 37.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.