eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźno › Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Studzieniec wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem otoczenia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Rogoźno: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Studzieniec wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem otoczenia
Numer ogłoszenia: 115348 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogoźno , ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 84 400, faks 67 26 18 075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Studzieniec wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem otoczenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty rozbiórkowe: Zerwanie posadzki z wykładzin o powierzchni 123,20 m2 Rozebranie posadzek cementowych 147,65 m2 Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o objętości 2,554 m3 Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych o powierzchni 33,06 m2 Rozebranie murów i słupów o łącznej objętości 13,332 m3 Wywóz gruzu na gminne wysypisko odpadów komunalnych w miejscowości Studzieniec w ilości 16,154 m3 Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ. Roboty remontowe: Wykucie otworów w ścianach o objętości 2,596 m3 Przebicie otworów w ścianach 3 szt. Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z wykuciem bruzd dla belek o objętości 0,691 m3 Ułożenie nadproży prefabrykowanych wysokości 110 mm o łącznej długości 16,50 m Wykonanie przesklepień otworów i obsadzenie belek stalowych o łącznej długości 10,40 m Obudowa obustronna podciągów stalowych płytami gipsowo-kartonowymi Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych 3 szt. Zamurowanie otworów w ścianach bloczkami z betonu komórkowego o objętości 1,078 m3 Wykonanie ścianek działowych z piano lub gazobetonu o grubości 12 cm o łącznej powierzchni 17,70 m2 oraz ścianek z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczych rusztach metalowych jednowarstwowych wraz z wypełnieniem wełną mineralną grubości 5 cm i folią 0,2 mm o łącznej powierzchni 9,124 m2 Podłoża i posadzki: Wykonanie posadzek cementowych zatartych na ostro wraz z uzbrojeniem siatką oraz folią 0,2 mm i izolacją styropianem FS 20 gr. 5 cm o łącznej powierzchni 147,65 m2 i grubości posadzki 6 cm Wykonanie podesty dla orkiestry - betonowego o objętości 0,750 m3 Wykonanie posadzek z płytek typu gress o wymiarach 30x30 w kolorze do uzgodnienia z Zamawiającym o powierzchni 148,352 m2 Wykonanie cokolików z płytek o wysokości 10 cm na klej o łącznej długości 63,60 m Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ. Tynki, okładziny, malowanie: Odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej o łącznej powierzchni 12,30 m2 Wykonanie tynków kat. III, obróbek stolarki otworowej o powierzchni 58,40 m2 Wzmocnienie ścian siatką o powierzchni 31,98 m2 Zeskrobanie i zmycie starej farby o powierzchni 258,60 m2 Szpachlowanie ścian o powierzchni 216,40 m2 Gruntowanie podłoży o powierzchni 256,30 m2 Licowanie ścian płytkami glazurowymi na klej o łącznej powierzchni 25,178 m2 Wykonanie tynku żywicznego gr. 1,5 mm o łącznej powierzchni 69,58 m2 Montaż desek odbojowych, drewnianych sosnowych lakierowanych o szerokości 25 cm i grubości 19 mm o łącznej długości 49,70 m Malowanie ścian farbami o łącznej powierzchni 160,080 m2 oraz sufitów o powierzchni 42,60 m2 Wykonanie okładzin stropów płytami gipsowo-kartonowymi wodoodpornymi na ruszcie metalowym wykonanym z kształtowników CD i UD o łącznej powierzchni 34,00 m2 Wykonanie podwieszanego stropu na kształtownikach CD i UD o powierzchni 114,30 m2 Obsadzenie kratek wentylacyjnych o wym. 14x21, 9 szt. Obsadzenie kratek wentylacyjnych podokiennych nawiewnych o wym. 60x204 z PVC dwustronnych 4 szt. Wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych przewodów wentylacyjnych. Wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej o powierzchni 8,80 m2 Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ. Stolarka otworowa: Montaż drzwi jednoskrzydłowych wewnątrzlokalowych kompletnych wraz z odbojami metalowo-gumowymi wraz z metalową ościeżnicą 4 szt. o łącznej powierzchni 8,20 m2 Wymiana drzwi wejściowych na metalowe ocieplane z podwójnym zamkiem patentowym o współczynniku 1,1 W/(m2*K) o wym. 1,0x2,05 m, 1 szt. Montaż drzwi wejściowych PCV dwuskrzydłowych z obróbką obsadzenia o wym. 1,50x2,05 m ze szkłem bezpiecznym. Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ. Dach: Rozebranie obróbek blacharskich o powierzchni 4,80 m2 Wykonanie obróbek blacharskich o powierzchni 8,40 m2 Pokrycie dachu papą termozgrzewalną o powierzchni 8,90 m2 Montaż 2 szt. daszków wejściowych systemowych o wym. 1,80x0,8 m, o wysokości łuku 26 cm na konstrukcji metalowej z pokryciem wykonanym z poliwęglanu 2-komorowego. Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ. Elewacja: Oczyszczenie podłoża elewacji przed malowaniem powierzchni 236,40 m2 Malowanie elewacji budynku o powierzchni 236,40 m2 Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ. Adaptacja pomieszczenia na kotłownię: Wykucie otworów w ściana o objętości 0,503 m3 Montaż parapetu zewnętrznego o powierzchni 0,48 m2 Zamurowanie otworów w ścianach bloczkami z betonu komórkowego o objętości 0,360 m3 Wykonanie uzupełnienia tynków zwykłych kat. III o powierzchni 5,30 m2 Malowanie ścian i sufitów wraz z gruntowaniem o powierzchni 38,50 m2 Wymiana drzwi wejściowych o odporności ogniowej 30 minut EI 30 o wym. 0,9x2,10, powierzchni 1,89 m2 Montaż wentylacji wywiewnej z rur dwupłaszczowych z blachy nierdzewnej o średnicy 150 mm i długości przewodu 2,50 m Wykonanie nawiewu typu Z kratki żaluzyjne metalowe o wym. 20x27 Wykonanie stopy fundamentowej pod komin zewnętrzny dymowy o objętości 0,25 m3 Malowanie elewacji budynku o powierzchni 17,152 m2 Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ. Schody zewnętrzne: Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych o powierzchni 8,162 m2 Wykonanie podestu (schodów) 2 stopnie wys. 15 cm szerokości stopnia 30 cm o łącznej objętości 2,925 m3 Zagruzowanie schodów gruzem z rozbiórki o objętości 2,40 m3 Wykonanie okładzin schodów z płytek typu gress o wym. 30x30 mrozoodpornych antypoślizgowych na zaprawie elastycznej mrozoodpornej o powierzchni 12,10 m2 Wykonanie wycieraczki do obuwia wraz z odprowadzeniem wody o wym. 40x60 cm Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ. Roboty zewnętrzne: Rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm o powierzchni 52 m2 Wykonanie koryta o głębokości 30 cm o powierzchni 52 m2 Ułożenie obrzeża betonowego o wym. 30x8 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin o długości 17,20 m Wykonanie warstwy odcinającej o gr. 10 cm i powierzchni 52 m2 Wykonanie podbudowy betonowej gr. 12 cm C8/10 o powierzchni 52 m2 Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o powierzchni 52 m2 Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie obejmuje również wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej według załączonej dokumentacji technicznej. Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie obejmuje również wykonanie instalacji elektrycznej według załączonej dokumentacji technicznej Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie obejmuje również wykonanie instalacji C.O. według załączonej dokumentacji technicznej Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ. Podstawą oszacowania wartości zamówienia jest dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, załączony przedmiar jest tylko załącznikiem pomocniczym. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do zakupu, dostawy oraz montażu elementów stanowiących wyposażenie zaplecza kuchennego oraz sali świetlicy zgodnie z załącznikiem nr 8 i 9 do SIWZ z uwzględnieniem minimalnych parametrów dla podanego wyposażenia i elementów dodatkowych zawartych w wymienionych załącznikach. Na wyposażenie składają się następujące elementy: Patelnia elektryczna 1 szt., zmywarka wolnostojąca 1 szt., kuchenka gazowa 5 palnikowa wraz z piekarnikiem elektrycznym 1 szt., szafa chłodnicza dwu drzwiowa 1 szt., okap gastronomiczny 1 szt., stoły drewniane 12 szt., krzesła drewniane 100 szt. Wykonawca w ramach zamówienia dostarczy na teren inwestycji ławostół z zadaszeniem wraz z ławkami i stołem o parametrach podanych w załączniku nr 9. Wykonawca wykona również następujące prace: Wykonanie koryta gł. 20 cm i powierzchni 120 m2 Wykonanie rowków pod krawężniki o wym. 20x20 i długości 51,50 m Wykonanie ławy betonowej pod krawężnik o objętości 0,258 m3 Ułożenie obrzeża betonowego 30x8 na podsypce piaskowej o długości 51,50 m Wykonanie warstwy odcinającej zagęszczanej ręcznie o grubości 10 cm i powierzchni 120 m2 Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o powierzchni 120 m2 Rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 o powierzchni 67,50 m2 Wszystkie elementy związane z realizacja przedmiotu zamówienia, parametry, wielkości, wymiary zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem do SIWZ. UWAGA!!! W związku z faktem, iż cena ofertowa ma charakter ryczałtowy, przed złożeniem oferty Zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, po ustaleniu z Zamawiającym dogodnych terminów. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł.00/100) w formach przewidzianych w ustawie z dni 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Gminy Rogoźno, ul. Nowa 2,64-610 Rogoźno Bank: BS Czarnków, o/Rogoźno, Nr konta 56 8951 0009 3900 0114 2000 0020

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda załączenia do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt.2 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda załączenia do oferty wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, informacje te zostaną przygotowane na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ, Zamawiający warunek uzna się za spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż w ostatnich 5 latach wykonał 3 tożsame prace o wartości minimalnej 100 000,00 zł każda,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda załączenia do oferty wykaz sprzętu technicznego i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje/będzie dysponował Wykonawca - wg. załącznika nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje /będzie dysponować następującym sprzętem: min. 1 samochód dostawczy o masie do 3,5 tony, min. 1 szt. betoniarki elektrycznej o poj. min. 150 litrów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda załączenia do oferty wykaz osób, którymi Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje / będzie dysponował co najmniej 1 osobą kierującą robotami w każdej branży tj. ogólnobudowlanej, instalacyjnej i elektrycznej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rogozno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2 64-610 Rogoźno pok. nr 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2 64-610 Rogoźno pok. nr 15 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.