eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › PRZEBUDOWA CIĄGU DRÓG GMINNYCH NR 110769D, 110750D, 110804D - OD UL.JELENIOGÓRSKIEJ I GÓRNICZEJ WRAZ Z UL.WAŁBRZYSKĄ DO DROGI KRAJOWEJ NR 5 W STRZEGOMIU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-27

Strzegom: PRZEBUDOWA CIĄGU DRÓG GMINNYCH NR 110769D, 110750D, 110804D - OD UL.JELENIOGÓRSKIEJ I GÓRNICZEJ WRAZ Z UL.WAŁBRZYSKĄ DO DROGI KRAJOWEJ NR 5 W STRZEGOMIU
Numer ogłoszenia: 11531 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom , ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA CIĄGU DRÓG GMINNYCH NR 110769D, 110750D, 110804D - OD UL.JELENIOGÓRSKIEJ I GÓRNICZEJ WRAZ Z UL.WAŁBRZYSKĄ DO DROGI KRAJOWEJ NR 5 W STRZEGOMIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągu dróg gminnych nr 110769D, 110750D, 110804D - od ul.Jeleniogórskiej i Górniczej wraz z ul.Wałbrzyską do drogi krajowej nr 5 w Strzegomiu. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań i jest podzielony na dwie części, które obejmują: CZĘŚĆ 1: ZADANIE 1: PRZEBUDOWA UL. JELENIOGÓRSKIEJ I GÓRNICZEJ W STRZEGOMIU 1. Zadanie nr 1 obejmuje przebudowę ul. Jeleniogórskiej i Górniczej w Strzegomiu o łącznej długości - 667,8 mb . 2. Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: - robót rozbiórkowych i demontażowych - korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowy , - wykonanie nowej nawierzchni jezdni z asfaltobetonu, - budowa ścieków z kostki kamiennej , - wykonanie krawężników betonowych i kamiennych (frezowanych), - wykonanie chodników i wjazdów z kostki betonowej, granitowej i płyt chodnikowych , - wykonanie ścieżki rowerowej o nawierzchni z asfaltobetonu oraz ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej, - budowę odcinka kanalizacji deszczowej , - przebudowę istniejących i dobudowę nowych przykanalików deszczowych , - przebudowę i rozbudowę istniejącego oświetlenia ulicznego, - regulację wysokościową istniejących pokryw nastudniowych i skrzynek zaworów, - wykonanie obsypek z ziemi urodzajnej, plantowanie, karczowanie i obsianie trawą poboczy i terenów pomiędzy projektowanymi chodnikami a jezdnią, wycinkę i karczowanie drzewa ( 1 szt., ul.Górnicza, klon, obwód 1,14 m ) - wykonanie przyłącza wodociągowego w ul.Górniczej do dz. Nr 6/2 - wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego wg zatwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy projektu oznakowania stałego, 3. Wykonawca musi uwzględnić, że w trakcie prowadzenia robót Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Zakład w Wałbrzychu będzie wykonywać sieć gazową niskiego ciśnienia de 160 wraz z przyłączami wg rysunku stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie tak zorganizować roboty i udostępnić plac budowy aby umożliwić wykonanie w/w sieci. Jeżeli dysponent sieci gazowej nie wykona sieci do 30 czerwca 2015 r. zamawiający może przedłużyć termin wykonania zamówienia o okres opóźnienia w wykonaniu sieci gazowej wynikający z opóźnienia wykonania prac przez spółkę Gazownictwa. Wykonawca ponosi koszty rozbiórki nawierzchni oraz wykonania podbudowy w granicach objętych projektowana przebudową, natomiast Zakład Gazowniczy wykona : - w obszarze remontowanych nawierzchni : - wykopy wraz z wywozem gruntu poza plac budowy, - nasyp nad wykonywanymi sieciami z gruntu kat. G1, - górna część nasypu nad sieciami z kruszywa łamanego 0/31/5 min 20 cm - oznakowanie/ zabezpieczenie swojego placu budowy . - poza zakresem remontowanych w ramach inwestycji drogowej nawierzchni również roboty rozbiórkowe nawierzchni i odtworzeniowe . 4. Zakres Zadania nie obejmuje terenu kolejowego Dz. Nr 1/3 i 1/4 na który wykonywana jest dokumentacja projektowa i uzyskane zostanie odrębne pozwolenie na budowę. 5. Zamawiający w ramach zamówień uzupełniających planuje zlecenie Wykonawcy wycinki ok. 18 szt. drzew w ciągu ul.Jeleniogórskiej . Decyzja które drzewa należy wyciąć zostanie podjęta w trakcie realizacji zamówienia w uzgodnieniu z projektantem po wytyczeniu krawędzi drogi i potwierdzeniu, że wycinka będzie bezwzględnie konieczna . 6. Przy sporządzaniu oferty należy uwzględnić materiał Inwestora: a) kliniec frakcja 0/31,5 w ilości 600 t b) tłuczeń drogowy frakcja 0/63 w ilości - 400 t które należy odebrać z firmy : - GRANIT STRZEGOM S.A. ul. Górnicza 6, Strzegom . 7. Kostka kamienna, płyty chodnikowe kamienne oraz krawężniki kamienne z rozbiórek przewidziane są do odzysku. Uwaga: Krawężniki, kostka kamienna i płyty chodnikowe kamienne nie podlegają ponownemu wbudowaniu w ul. Górniczej jak to opisano w projekcie budowlanym. Wykonawca przekaże je zamawiającemu - tj. złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W cenie oferty należy przewidzieć sortowanie, zważenie i transport w/w elementów na odległość do 7 km. 8. Dokumenty związane (załączniki do siwz): A) ul.Jeleniogórska - projekt budowlany - Przebudowa ulicy Jeleniogórskiej w Strzegomiu, - projekty wykonawcze : branża drogowa, odwodnienie drogowe, branża elektryczna, - projekt wykonawczy zamienny branża drogowa, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - budowa oświetlenia ulicznego, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - br. drogowa i instalacyjna - pozwolenie na budowę -Decyzja Nr 1132/2014 z dnia 25 września 2014 roku znak:WB.6740.1106.2014.3 wydana przez Starostę Świdnickiego ; B) ul.Górnicza - projekt budowlany - Przebudowa ulicy Górniczej w Strzegomiu, - projekty wykonawcze : branża drogowa, odwodnienie drogowe, branża elektryczna, - projekt wykonawczy zamienny branża drogowa, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - budowa oświetlenia ulicznego, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - br. drogowa i instalacyjna - pozwolenie na budowę -Decyzja Nr 1130/2014 z dnia 25 września 2014 roku znak:WB.6740.1104.2014.3 wydana przez Starostę Świdnickiego , - projekt budowlano - wykonawczy przyłącza wodociągowego do granicy działki nr 6/2, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - przyłącze wodociągowe. C) zatwierdzony projekt oznakowania stałego dla zadania przebudowa ciągu dróg gminnych nr 110769D, 110750D, 110804D - od ul.Jeleniogórskiej i Górniczej wraz z ul.Wałbrzyską do drogi krajowej nr 5 w Strzegomiu. CZĘŚĆ 2: ZADANIE 2: PRZEBUDOWA UL. WAŁBRZYSKIEJ W STRZEGOMIU 1. Zadanie nr 2 obejmuje przebudowę ul. Wałbrzyskiej w Strzegomiu o łącznej długości - 1 000,60 mb od drogi krajowej nr 5 do skrzyżowania ulic Jeleniogórska -Wałbrzyska -Dolna . 2. Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: - robót rozbiórkowych i demontażowych, - korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowy, - wykonanie nowej nawierzchni jezdni z asfaltobetonu, - budowa ścieków z kostki kamiennej, - wykonanie krawężników betonowych i kamiennych (frezowanych), - wykonanie nowych chodników i wjazdów z kostki betonowej, granitowej i płyt chodnikowych , - przełożenie istniejącego chodnika z kostki granitowej i płyt granitowych, - wykonanie odcinka ścieżki rowerowej o nawierzchni z asfaltobetonu , - remont mostu obejmujący: wzmocnienie konstrukcji płyty pomostowej, naprawę uszkodzonych elementów, izolacje, ułożenie nowej nawierzchni jezdni i chodników, wykonanie nowych barierek mostowych, - budowę odcinka kanalizacji deszczowej, - przebudowę istniejących i dobudowę nowych przykanalików deszczowych, - przebudowę i rozbudowę istniejącego oświetlenia ulicznego, - regulację wysokościową istniejących pokryw nastudniowych i skrzynek zaworów, - wykonanie obsypek z ziemi urodzajnej, plantowanie, karczowanie i obsianie trawą poboczy, - wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego wg zatwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy projektu oznakowania stałego, 3. Wykonawca musi uwzględnić, że w trakcie prowadzenia robót Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Zakład w Wałbrzychu będzie wykonywać odcinek sieci gazowej niskiego ciśnienia de 160 wraz z przyłączami (12 szt.) - skrzyżowanie ulic Jeleniogórskiej-Wałbrzyskiej-Dolnej. Miejsce i ilość robót przedstawia rysunek stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie tak zorganizować roboty i udostępnić plac budowy aby umożliwić wykonanie w/w sieci. Jeżeli dysponent sieci gazowej nie wykona sieci do 30 czerwca 2015 r. zamawiający może przedłużyć termin wykonania zamówienia o okres opóźnienia w wykonaniu sieci gazowej wynikający z opóźnienia wykonania prac przez spółkę Gazownictwa. Wykonawca ponosi koszty rozbiórki nawierzchni oraz wykonania podbudowy w granicach objętych projektowana przebudową, natomiast Zakład Gazowniczy wykona : - w obszarze remontowanych nawierzchni : - wykopy wraz z wywozem gruntu poza plac budowy, - nasyp nad wykonywanymi sieciami z gruntu kat. G1, - górna część nasypu nad sieciami z kruszywa łamanego 0/31/5 min 20 cm - oznakowanie/ zabezpieczenie swojego placu budowy . - poza zakresem remontowanych w ramach inwestycji drogowej nawierzchni również roboty rozbiórkowe nawierzchni i odtworzeniowe . 4. Przy sporządzaniu oferty należy uwzględnić materiał Inwestora: a) kliniec frakcja 0/31,5 w ilości 136,90 t b) tłuczeń drogowy frakcja 0/63 w ilości -352,62 t c) krawężnik mostowy 20x23 które należy odebrać z firmy : - MORSTONE PROCESSINR Sp. z o.o. ul.Wałbrzyska 10 , Strzegom (ppkt a i b) - GRABINEX Sp. z o.o. ul.Kopalniana 13, Strzegom (pakt c) . 5. Kostka kamienna, płyty chodnikowe kamienne oraz krawężniki kamienne z rozbiórek przewidziane są do odzysku. Wykonawca przekaże je zamawiającemu, tj. złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W cenie oferty należy przewidzieć sortowanie, zważenie i transport w/w elementów na odległość do 7 km. 6. Dokumenty związane (załączniki do siwz): - projekt budowlany - Przebudowa ulicy Wałbrzyskiej w Strzegomiu, - projekty wykonawcze: branża drogowa, odwodnienie drogowe, branża elektryczna, - projekt wykonawczy zamienny branża drogowa, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - budowa oświetlenia ulicznego, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - br. drogowa i instalacyjna - pozwolenie na budowę -Decyzja Nr 1132/2014 z dnia 25 września 2014 roku znak:WB.6740.1106.2014.3 wydana przez Starostę Świdnickiego, - zatwierdzony projekt oznakowania stałego dla zadania przebudowa ciągu dróg gminnych nr 110769D, 110750D, 110804D - od ul.Jeleniogórskiej i Górniczej wraz z ul.Wałbrzyską do drogi krajowej nr 5 w Strzegomiu. ZADANIE 3 : PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ ORAZ WYKONANIE DOJŚĆ DO CMENTARZA KOMUNALNEGO . 1. Zamówienie obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej - ul.Wałbrzyska łącznik na odcinku od początku opracowania w hm 0+0,00 do hm 0+194,8 wraz z wyjazdem na drogę główną nr 110804D (o łącznej długości ok. 215,2 m) oraz odcinka chodnika stanowiącego dojście do parkingu cmentarza komunalnego przy ul.Wałbrzyskiej - od granicy działki drogowej do istniejącego parkingu - 61,12 m2( na wysokości hm 0+200,0). 2. Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: - robót rozbiórkowych i demontażowych, - korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowy, - wykonanie nowej nawierzchni jezdni z asfaltobetonu, - budowa ścieków z kostki kamiennej, - wykonanie krawężników betonowych, - wykonanie wjazdów z kostki granitowej, - przebudowę istniejących i dobudowę nowych przykanalików deszczowych, - wykonanie oświetlenia ulicznego od PO-15 do PO-22 , - regulację wysokościową istniejących pokryw nastudniowych i skrzynek zaworów, - wykonanie obsypek z ziemi urodzajnej, plantowanie, karczowanie i obsianie trawą poboczy, - wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego wg zatwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy projektu oznakowania stałego, - karczowanie drzew ( 2 topole o średnicach - 2,15, 2,26; 1 topola dwupniowa o obwodach pni 1,55 m i 1,42 m) , - wykonanie odcinka chodnika (z kostki granitowej i płyt granitowych) stanowiącego dojście do parkingu cmentarza komunalnego przy ul.Wałbrzyskiej - od granicy działki drogowej do parkingu . 3. Dokumenty związane (załączniki do siwz): - projekt budowlany - Przebudowa ulicy Wałbrzyskiej w Strzegomiu - projekty wykonawcze: branża drogowa, odwodnienie drogowe, branża elektryczna - projekt wykonawczy zamienny branża drogowa - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - budowa oświetlenia ulicznego - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych br. drogowa i instalacyjna - pozwolenie na budowę -Decyzja Nr 1132/2014 z dnia 25 września 2014 roku znak:WB.6740.1106.2014.3 wydana przez Starostę Świdnickiego - zatwierdzony projekt oznakowania stałego dla zadania przebudowa ciągu dróg gminnych nr 110769D, 110750D, 110804D - od ul.Jeleniogórskiej i Górniczej wraz z ul.Wałbrzyską do drogi krajowej nr 5 w Strzegomiu. Opis dotyczący wszystkich zadań 1. Zadanie nr 1 i 2 przewidziane jest do dofinansowania w ramach programu pn. Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój na rok 2015. 2. Zamawiający dopuszcza częściowe składanie ofert, tj. Wykonawca może złożyć ofertę na Część 1 i Część 2 lub tylko na Część 1 -obejmującą Zadanie 1 lub tylko na Część 2 obejmującą Zadanie 2 i 3 (wg wzoru oferty). 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projektach budowlanych i projektach wykonawczych, projektach wykonawczych zamiennych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Uwaga : Projekty wykonawcze zamienne zawierają nieistotne zmiany w stosunku do projektów budowlanych oraz ich uszczegółowienie - przy wykonaniu robót oraz przy obliczeniu ceny oferty - w przypadku rozbieżności pomiędzy projektami budowlanymi i wykonawczymi, a projektem wykonawczym zamiennym należy przyjąć rozwiązania opisane w projekcie wykonawczym zamiennym. Roboty ujęte w dokumentacji (między innymi w projektach budowlanych i wykonawczych oraz wykonawczych zamiennych i specyfikacjach), a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 4.Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 5. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 3) projekt organizacji ruchu na czas trwania robót , 4) dla wszystkich robót wymagających zajęcia pasa drogowego należy uzyskać decyzje i pokryć ewentualne koszty z tym związane, 5) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót oraz terenów i dróg, które będą wymagały uporządkowania wskutek wykonywania robót związanych z przedmiotem zamówienia, 6) demontaż obiektów tymczasowych, 7) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 8) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań ( w tym min.: badań wskaźników gruntu wymaganych w dokumentacji) i odbiorów, obowiązujących warunków technicznych oraz wszelkich wytycznych zawartych w uzgodnieniach i decyzjach formalno-prawnych do projektu wraz z uzyskaniem do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, dokumentów potwierdzających pozytywne odbiory, 9) Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (w tym m in.: TAURON Dystrybucja S.A., Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., Telefonia DIALOG Sp. z o.o., Dolnośląska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy Wałbrzych), o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót związanych z w/w sieciami Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac przyłączeniowych. 10) przestrzeganie przy realizacji robót warunków zawartych w uzgodnieniach m.in. z Wydziałem Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Wsi Urzędu Miejskiego w Strzegomiu, Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o. o. w Strzegomiu, Zakładem Energetycznym i innych, 11) próby wodne szczelności kanałów rurowych przeprowadzone w obecności Inspektora nadzoru inwestorskiego, 12) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów i utylizację odpadów budowlanych, 13) dostosowanie istniejących dojść i wjazdów leżących poza zakresem opracowania do poziomu wykonywanych dojść i wjazdów . 14) inspekcja telewizyjna kanałów przeprowadzona w obecności Inspektora nadzoru Inwestorskiego kolorową kamerą z obrotową głowicą oraz sporządzenie i włączenie do dokumentacji budowy raportu z inspekcji, obejmującego opis i parametry poszczególnych odcinków kanalizacji tj. numery studni, średnice, spadki, miejsca zamontowania kształtek. 15) wykonanie kosztorysu powykonawczego po zakończeniu robót jeżeli będzie wymagany przez instytucję dofinansowującą, 6. Wykonawca powinien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy przebudowywanych ulicach również w trakcie realizacji inwestycji. 7. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie co najmniej kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 8.Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz.1243 z późn. zm.) . 9.Wymagany okres Gwarancji : Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji jakości (w tym również na zastosowane wyroby budowlane) na okres od 36 do 60 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 10. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 11. Zamawiający zapewnia obsługę geodezyjną zadania . 12. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania robót podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest przed zamówieniem materiałów przedstawić stosowne dokumenty i uzyskać akceptację zamawiającego na ich wbudowanie.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 5% wartości zamówienia podstawowego w zakresie: wykonania robót ziemnych, podbudowy, nawierzchni z kostki oraz asfaltobetonu, kanalizacji deszczowej, wycinki drzew, przebudowy ul.Górniczej na trenie działek Dz. Nr 1/3 i 1/4 (teren kolejowy).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ 1 : 50 000,00 zł CZĘŚĆ 2 : 80 000,00zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie bądź przebudowie drogi z jezdnią o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 1 500 000,00 zł brutto b) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie bądź przebudowie kanalizacji deszczowej lub/i kanalizacji sanitarnej o wartości min. 100 000,00 zł brutto, c) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie bądź remoncie nawierzchni z kostki kamiennej o wartości minimum 300 000,00 zł brutto, d) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie bądź przebudowie oświetlenia ulicznego lub zewnętrznego o wartości 200 000,00 zł brutto. e) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu mostowego o wartości minimum 250 000,00 zł brutto - tylko jeżeli wykonawca składa ofertę na Część 2 tj. Zadanie 2 i 3. Roboty te mogą stanowić odrębne zamówienia lub wchodzić w zakres jednego przedsięwzięcia. Wykonawca musi wykazać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami (nie dopuszcza się łączenia stanowisk) posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej z co najmniej 5-letnim stażem pracy od uzyskania uprawnień, b) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych , c) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i energetycznych .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł. 1. Potwierdzeniem spełnienia warunków będzie złożenie dokumentów i oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. 2. Dla potrzeb oceny spełnienia warunku dot. wiedzy i doświadczenia, w przypadku gdy wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać przekazane zasoby (rozdział VII pkt 6 siwz). 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego warunki spełniają łącznie, natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt 4 , odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, 3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem, 4) jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 5) Wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem), 6) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 7. Przy składaniu oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - może być złożona przez jednego z nich lub złożone dokumenty mogą potwierdzać łączne spełnienie warunku posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie bądź przebudowie drogi z jezdnią o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 1 500 000,00 zł brutto b) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie bądź przebudowie kanalizacji deszczowej lub/i kanalizacji sanitarnej o wartości min. 100 000,00 zł brutto, c) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie bądź remoncie nawierzchni z kostki kamiennej o wartości minimum 300 000,00 zł brutto, d) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie bądź przebudowie oświetlenia ulicznego lub zewnętrznego o wartości 200 000,00 zł brutto. e) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu mostowego o wartości minimum 250 000,00 zł brutto - tylko jeżeli wykonawca składa ofertę na Część II tj. Zadanie 2 i 3.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy, która zawarta będzie z Wykonawcą stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach, jak w projekcie umowy. 2. Zgodnie z postanowieniami art.144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony- warunki zmian zawarte zostały we wzorze umowy. 3.Warunki dokonywania zmian: 1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3) zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 4) forma pisemna jako aneks do umowy pod rygorem nieważności. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Rynek 38, 58-150 Strzegom, pok. 15 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji części 1 zamówienia: 428,3 zł, części 2 zamówienia: 362,80 (plus koszty przesyłki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski, Rynek 38, 58-150 Strzegom - Wydział Obsługi Interesanta, parter - pok. 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.7) osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami: Monika Pawlik - tel. 748 560 533, Katarzyna Cioruń - tel. 748 560 552. IV.4.8) Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. IV.4.9) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1: PRZEBUDOWA UL. JELENIOGÓRSKIEJ I GÓRNICZEJ W STRZEGOMIU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie nr 1 obejmuje przebudowę ul. Jeleniogórskiej i Górniczej w Strzegomiu o łącznej długości - 667,8 mb . 2. Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: - robót rozbiórkowych i demontażowych - korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowy , - wykonanie nowej nawierzchni jezdni z asfaltobetonu, - budowa ścieków z kostki kamiennej , - wykonanie krawężników betonowych i kamiennych (frezowanych), - wykonanie chodników i wjazdów z kostki betonowej, granitowej i płyt chodnikowych , - wykonanie ścieżki rowerowej o nawierzchni z asfaltobetonu oraz ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej, - budowę odcinka kanalizacji deszczowej , - przebudowę istniejących i dobudowę nowych przykanalików deszczowych , - przebudowę i rozbudowę istniejącego oświetlenia ulicznego, - regulację wysokościową istniejących pokryw nastudniowych i skrzynek zaworów, - wykonanie obsypek z ziemi urodzajnej, plantowanie, karczowanie i obsianie trawą poboczy i terenów pomiędzy projektowanymi chodnikami a jezdnią, wycinkę i karczowanie drzewa ( 1 szt., ul.Górnicza, klon, obwód 1,14 m ) - wykonanie przyłącza wodociągowego w ul.Górniczej do dz. Nr 6/2 - wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego wg zatwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy projektu oznakowania stałego, 3. Wykonawca musi uwzględnić, że w trakcie prowadzenia robót Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Zakład w Wałbrzychu będzie wykonywać sieć gazową niskiego ciśnienia de 160 wraz z przyłączami wg rysunku stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie tak zorganizować roboty i udostępnić plac budowy aby umożliwić wykonanie w/w sieci. Jeżeli dysponent sieci gazowej nie wykona sieci do 30 czerwca 2015 r. zamawiający może przedłużyć termin wykonania zamówienia o okres opóźnienia w wykonaniu sieci gazowej wynikający z opóźnienia wykonania prac przez spółkę Gazownictwa. Wykonawca ponosi koszty rozbiórki nawierzchni oraz wykonania podbudowy w granicach objętych projektowana przebudową, natomiast Zakład Gazowniczy wykona : - w obszarze remontowanych nawierzchni : - wykopy wraz z wywozem gruntu poza plac budowy, - nasyp nad wykonywanymi sieciami z gruntu kat. G1, - górna część nasypu nad sieciami z kruszywa łamanego 0/31/5 min 20 cm - oznakowanie/ zabezpieczenie swojego placu budowy . - poza zakresem remontowanych w ramach inwestycji drogowej nawierzchni również roboty rozbiórkowe nawierzchni i odtworzeniowe . 4. Zakres Zadania nie obejmuje terenu kolejowego Dz. Nr 1/3 i 1/4 na który wykonywana jest dokumentacja projektowa i uzyskane zostanie odrębne pozwolenie na budowę. 5. Zamawiający w ramach zamówień uzupełniających planuje zlecenie Wykonawcy wycinki ok. 18 szt. drzew w ciągu ul.Jeleniogórskiej . Decyzja które drzewa należy wyciąć zostanie podjęta w trakcie realizacji zamówienia w uzgodnieniu z projektantem po wytyczeniu krawędzi drogi i potwierdzeniu, że wycinka będzie bezwzględnie konieczna . 6. Przy sporządzaniu oferty należy uwzględnić materiał Inwestora: a) kliniec frakcja 0/31,5 w ilości 600 t b) tłuczeń drogowy frakcja 0/63 w ilości - 400 t które należy odebrać z firmy : - GRANIT STRZEGOM S.A. ul. Górnicza 6, Strzegom . 7. Kostka kamienna, płyty chodnikowe kamienne oraz krawężniki kamienne z rozbiórek przewidziane są do odzysku. Uwaga : Krawężniki , kostka kamienna i płyty chodnikowe kamienne nie podlegają ponownemu wbudowaniu w ul. Górniczej jak to opisano w projekcie budowlanym. Wykonawca przekaże je zamawiającemu - tj. złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W cenie oferty należy przewidzieć sortowanie, zważenie i transport w/w elementów na odległość do 7 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2: PRZEBUDOWA UL. WAŁBRZYSKIEJ W STRZEGOMIU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie nr 2 obejmuje przebudowę ul. Wałbrzyskiej w Strzegomiu o łącznej długości - 1 000,60 mb od drogi krajowej nr 5 do skrzyżowania ulic Jeleniogórska -Wałbrzyska -Dolna . 2. Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: - robót rozbiórkowych i demontażowych, - korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowy, - wykonanie nowej nawierzchni jezdni z asfaltobetonu, - budowa ścieków z kostki kamiennej, - wykonanie krawężników betonowych i kamiennych (frezowanych), - wykonanie nowych chodników i wjazdów z kostki betonowej, granitowej i płyt chodnikowych , - przełożenie istniejącego chodnika z kostki granitowej i płyt granitowych, - wykonanie odcinka ścieżki rowerowej o nawierzchni z asfaltobetonu , - remont mostu obejmujący: wzmocnienie konstrukcji płyty pomostowej, naprawę uszkodzonych elementów, izolacje, ułożenie nowej nawierzchni jezdni i chodników, wykonanie nowych barierek mostowych, - budowę odcinka kanalizacji deszczowej, - przebudowę istniejących i dobudowę nowych przykanalików deszczowych, - przebudowę i rozbudowę istniejącego oświetlenia ulicznego, - regulację wysokościową istniejących pokryw nastudniowych i skrzynek zaworów, - wykonanie obsypek z ziemi urodzajnej, plantowanie, karczowanie i obsianie trawą poboczy, - wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego wg zatwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy projektu oznakowania stałego, 3. Wykonawca musi uwzględnić, że w trakcie prowadzenia robót Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Zakład w Wałbrzychu będzie wykonywać odcinek sieci gazowej niskiego ciśnienia de 160 wraz z przyłączami (12 szt.) - skrzyżowanie ulic Jeleniogórskiej-Wałbrzyskiej-Dolnej. Miejsce i ilość robót przedstawia rysunek stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie tak zorganizować roboty i udostępnić plac budowy aby umożliwić wykonanie w/w sieci. Jeżeli dysponent sieci gazowej nie wykona sieci do 30 czerwca 2015 r. zamawiający może przedłużyć termin wykonania zamówienia o okres opóźnienia w wykonaniu sieci gazowej wynikający z opóźnienia wykonania prac przez spółkę Gazownictwa. Wykonawca ponosi koszty rozbiórki nawierzchni oraz wykonania podbudowy w granicach objętych projektowana przebudową, natomiast Zakład Gazowniczy wykona : - w obszarze remontowanych nawierzchni : - wykopy wraz z wywozem gruntu poza plac budowy, - nasyp nad wykonywanymi sieciami z gruntu kat. G1, - górna część nasypu nad sieciami z kruszywa łamanego 0/31/5 min 20 cm - oznakowanie/ zabezpieczenie swojego placu budowy . - poza zakresem remontowanych w ramach inwestycji drogowej nawierzchni również roboty rozbiórkowe nawierzchni i odtworzeniowe . 4. Przy sporządzaniu oferty należy uwzględnić materiał Inwestora: a) kliniec frakcja 0/31,5 w ilości 136,90 t b) tłuczeń drogowy frakcja 0/63 w ilości -352,62 t c) krawężnik mostowy 20x23 które należy odebrać z firmy : - MORSTONE PROCESSINR Sp. z o.o. ul.Wałbrzyska 10 , Strzegom (ppkt a i b) - GRABINEX Sp. z o.o. ul.Kopalniana 13, Strzegom (pakt c) . 5. Kostka kamienna, płyty chodnikowe kamienne oraz krawężniki kamienne z rozbiórek przewidziane są do odzysku. Wykonawca przekaże je zamawiającemu tj. złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W cenie oferty należy przewidzieć sortowanie, zważenie i transport w/w elementów na odległość do 7 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 3 : PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ ORAZ WYKONANIE DOJŚĆ DO CMENTARZA KOMUNALNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej - ul.Wałbrzyska łącznik na odcinku od początku opracowania w hm 0+0,00 do hm 0+194,8 wraz z wyjazdem na drogę główną nr 110804D (o łącznej długości ok. 215,2 m) oraz odcinka chodnika stanowiącego dojście do parkingu cmentarza komunalnego przy ul.Wałbrzyskiej - od granicy działki drogowej do istniejącego parkingu - 61,12 m2( na wysokości hm 0+200,0). 2. Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: - robót rozbiórkowych i demontażowych, - korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowy, - wykonanie nowej nawierzchni jezdni z asfaltobetonu, - budowa ścieków z kostki kamiennej, - wykonanie krawężników betonowych, - wykonanie wjazdów z kostki granitowej, - przebudowę istniejących i dobudowę nowych przykanalików deszczowych, - wykonanie oświetlenia ulicznego od PO-15 do PO-22 , - regulację wysokościową istniejących pokryw nastudniowych i skrzynek zaworów, - wykonanie obsypek z ziemi urodzajnej, plantowanie, karczowanie i obsianie trawą poboczy, - wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego wg zatwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy projektu oznakowania stałego, - karczowanie drzew ( 2 topole o średnicach - 2,15, 2,26; 1 topola dwupniowa o obwodach pni 1,55 m i 1,42 m) , - wykonanie odcinka chodnika (z kostki granitowej i płyt granitowych) stanowiącego dojście do parkingu cmentarza komunalnego przy ul.Wałbrzyskiej - od granicy działki drogowej do parkingu ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.