Racibórz: Dostawa różnych produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 115228 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień" , ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152001, faks 032 4152001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych produktów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych dla DPS Złota Jesień w asortymencie i ilości jak niżej: Lp. Nazwa asortymentu j.m. ilość 1. Budyń 35 - 45 g, różne smaki szt 1.100 2. Cukier kryształ kg 2.000 3. Cukier puder kg 10 4. Cukier waniliowy 30 - 35 g szt 500 5. Galaretki owocowe 75 - 79 g , różne smaki szt 1.000 6. Herbata miętowa, torebki 1,2g , pakowana po 20 szt szt 300 7. Herbata rozpuszczalna 300g, różne smaki szt 800 8. Kakao extra ciemne, łatwo rozpuszczalne o wyraźnym smaku i aromacie, zawartość tłuszczu co najmniej 10g w 100g , opakowanie 80g-100g szt 150 9. Kasza gryczana w torebkach kg 140 10. Kasza jęczmienna kg 150 11. Kasza manna kg 200 12. Kawa Inka rozpuszczalna 150g szt 650 13. Kawa naturalna mielona 250 g szt 60 14. Kawa naturalna rozpuszczalna 100g szt 90 15 Makaron domowy( rosołowy) nitka cięta, co najmniej 2- jajeczny opakowanie 250 g kg 250 16 Makaron domowy drobny :gwiazdki lub muszelka ,jajeczny opakowanie 250 g kg 300 17 Mąka pszenna kg 700 18 Mąka ziemniaczana kg 50 19 Płatki owsiane kg 160 20 Płatki ryżowe 180- 200g szt 30 21 Ryż kg 550 22 Sól kg 300 23 Suchary bez cukru 280g- 300 g szt 20 24 Chrzan tarty 160-200 g szt 200 25 Ketchup łagodny 500g szt 200 26 Musztarda 450- 500 g szt 60 27 Miód 25 g szt 4.000 28 Ocet 10 % 0,5 litra szt 30 29 Olej uniwersalny 0,8l -1 litr szt 450 30 Bazylia 10 g szt 50 31 Czosnek granulowany 15-20g szt 40 32 Gałka muszkatołowa mielona 15g-20g szt 30 33 Kwasek cytrynowy 50 g szt 200 34 Liść laurowy 5g - 7g szt 250 35 Majeranek 8g-10g szt 120 36 Papryka mielona 15g-20g szt 80 37 Pieprz naturalny 20g szt 300 38 Pieprz ziołowy 15g-20g szt 80 39 Proszek do pieczenia 30g szt 20 40 Przyprawa typu Jarzynka 200 g szt 850 41 Przyprawa do grilla klasyczna w tubie 80-100g szt 20 42 Tymianek 10g-15g szt 30 43 Zioła prowansalskie 10g-15g szt 50 44 Żelatyna 50 g szt 130 45 Rodzynki 100 g szt 30 46 Wiórki kokosowe 100g szt 20 47 Ananas w plastrach puszka 550g-600g szt 20 48 Brzoskwinia połówki puszka 800g-900g szt 20 49 Groszek konserwowy puszka 400g szt 300 50 Fasola szparagowa konserwowa, słoik 450 g szt 600 51 Kukurydza konserwowa puszka 400g szt 80 52 Koncentrat pomidorowy 30% 800g -1 kg szt 130 53 Ogórek konserwowy słoik 0,8l-0,9l szt 450 54 Papryka konserwowa słoik 0,8l-0,9l szt 350 55 Pieczarki konserwowe słoik 0,8l-0,9l szt 50 56 Kompot wiśniowy 0,8l-0,9l szt 900 57 Kompot śliwkowy 0,8l-0,9l szt 800 58 Kompot czarna porzeczka 0,8l-0,9l szt 900 59 Kompot truskawkowy 0,8l-0,9l szt 950 60 Napój owocowy 0,20 l szt 2.000 61 Sok owocowy 0,20 l szt 4.000 62 Sok na bazie marchewki 0,30 -0,33 l różne smaki szt 650 63 Sok owocowy 1l ( pomarańcz, jabłko) szt 400 64 Syrop owocowy 400-450g szt 100 65 Woda mineralna niegazowana 1,5 l szt 3.000 66 Woda mineralna niegazowana 0,5 l szt 400 67 Pasztet drobiowy 50 g zawartość produktów drobiowych co najmniej 30% szt 2.000 68 Herbata ekspresowa czarna toreb. 1,4g -1,5g pakowana po 80- 100szt torebek, po zaparzeniu klarowna o wyraźnym smaku i aromacie np.: Saga, Posti szt 400 69 Herbata z dzikiej róży, toreb. 2g pakowana po 25 torebek, po zaparzeniu klarowna o wyraźnym smaku i aromacie np.: Saga, Biofix szt 400 70 Makaron łazankowy wykonany z wysokiej jakości pszenicy (zawart. pszenicy durum) po ugotowaniu odpowiednio twardy, sprężysty, wartość energet. w 100g 350 -365 kcal - np. Lubella, Sorenti, Malma, Mediterranea kg 70 71 Makaron świderki wykonany z wysokiej jakości pszenicy (zawart. pszenicy durum) po ugotowaniu odpowiednio twardy, sprężysty, wartość energet. w 100g 350 -365 kcal - np. Lubella, Sorenti, Malma,Mediterranea kg 170 72 Makaron kolanka wykonany z wysokiej jakości pszenicy (zawart. pszenicy durum) po ugotowaniu odpowiednio twardy, sprężysty, wartość energet. w 100g 350 -365 kcal - np. Lubella, Sorenti, Malma, Mediterranea kg 150 73 Płatki kukurydziane wysokiej jakości, złociste, chrupiące, zawartość kukurydzy co najmniej 98 %, wartość odżywcza w 100g co najmniej 370kcal opak. 250g- 1 kg, np. Corn Flakes Nestle, kg 100 74 Majonez 400-420 ml wartość odżywcza w 100g 690- 740 kcal - np. Winiary, Hellmanns szt 350 75 Koncentrat pomidorowy 30% bez konserwantów 200 g -np. Pudliszki , Łowicz, Rolnik szt 400 76 Płynna przyprawa do zup, sosów, sałatek o wyraźnym aromacie i smaku 960-1040g np.: Winiary, Maggi, Knorr szt 450 Ilości w/w asortymentu są przewidywana wielkością zamówienia. W uzasadnionych przypadkach przedmiot zamówienia może być realizowany w mniejszym zakresie. Maksymalna wielkość opakowań w przypadku produktów sypkich wynosi 1 kg, makaronu w poz. 70-72 do 2 kg, pozostałe produkty zgodnie z opisem. Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. W pozycjach od 68 -76 dokładniej opisano poszczególne artykuły i przykładowo określono marki - producenta produktów, zamawiający dopuszcza zaproponowanie produktów innego producenta -marki o równoważnych walorach jakościowych, odżywczych i smakowych tj. nie gorszych niż opisane dla poszczególnych produktów. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio raz w tygodniu , w dniu roboczym. Każdą partię dostawy zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie z wykonawcą. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem na swój koszt w godz. od 7:00 -14:00. Miejscem dostawy jest DPS Złota Jesień ul. Grzonki 1 47-400 Racibórz.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
próbki produktów wraz z opisem tych produktów ( wartości odżywcze, składniki itp.) w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje produkty równoważne w poz.68-76 formularza cenowego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty, formularz cenowy ( wg wzoru zał. nr 1, 1A do SIWZ), pełnomocnictwa ( jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie przez wykonawcę, jednak nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy obowiązywania umowy w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS, na wniosek wykonawcy. Konsekwencją ewentualnych zmian cen jednostkowych jest zmniejszenie ilości dostaw w ramach wartości umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zamianę wartości brutto umowy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT dotyczącego przedmiotu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, sekretariat - pok nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, sekretariat - pok nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Zakup fabrycznie nowych komputerów do zastosowań biurowych typu All-In-One wraz z oprogramowaniem Microsoft Office Home & Buisness 2021
- Dostawa mobilnego przenośnika taśmowego w ramach leasingu operacyjnego
- 7/2024 Dostawa tlenu medycznego
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
- Zmiana nośnika z analogowej mapy ew. do numerycznej bazy danych w zakresie działek, pkt granicznych, konturów gleboznawczych i użytków gruntowych dla jednostki ew. Krzyżanowice obręb ew. Bieńkowice.
- Odbudowa kompaktora 534K
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych, 3 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów wraz z rozładunkiem do wskazanego miejsca.
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Świerzawie (mrożonki, artykuły ogólnospożywcze)
- Doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków w materiały zużywalne do prowadzonych zajęć
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2024 r. dla Zespołu Szkół Sportowych i Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Gdańsku - II
więcej: Soki owocowe i warzywne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.