Ogłoszenie z dnia 2015-07-31
Kraków: Realizacja kampanii promocyjnej 13. Festiwalu Sacrum Profanum obejmująca ogłoszenia prasowe i inne świadczenia
Część 1 zamówienia Kampania promocyjna w magazynie
Część 2 zamówienia Kampania promocyjna w tygodniku
Numer ogłoszenia: 115167 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Festiwalowe , ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4249650, faks 12 4249652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biurofestiwalowe.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kampanii promocyjnej 13. Festiwalu Sacrum Profanum obejmująca ogłoszenia prasowe i inne świadczenia Część 1 zamówienia Kampania promocyjna w magazynie Część 2 zamówienia Kampania promocyjna w tygodniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację kampanii promocyjnej 13. Festiwalu Sacrum Profanum, organizowanego przez Krakowskie Biuro Festiwalowe w dniach 13-19 września 2015 roku. Realizacja każdej z części obejmuje zamieszczenie ogłoszenia reklamowego i co najmniej dwóch dodatkowych świadczeń. Zamówienie składa się z dwóch części. Część 1 zamówienia obejmuje kampanię składającą się z zamieszczenia ogłoszenia reklamowego w ogólnopolskim magazynie oraz realizacji co najmniej dwóch świadczeń dodatkowych. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik nr 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Część 2 zamówienia obejmuje kampanię składającą się z zamieszczenia dwóch ogłoszeń reklamowych w ogólnopolskim tygodniku oraz realizacji co najmniej dwóch świadczeń dodatkowych. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowi załącznik nr 1B do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4, 79.34.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Jakość i efetywność kampanii - 6
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Wprowadzone zmiany nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą one dotyczyć: 1) zmiany terminu realizacji świadczeń Wykonawcy, w tym w szczególności terminu publikacji ogłoszeń, w szczególności w sytuacji przekazania przez Zamawiającego projektów ogłoszeń lub innych materiałów w terminach uniemożliwiających realizację poszczególnych świadczeń w wyznaczonych terminach lub gdy rozpoczęcie wykonywania umowy okaże się niemożliwe z przyczyn związanych z wymogami procedury przetargowej lub na skutek wniesienia środków ochrony prawnej; 2) zmiany wielkości lub miejsca publikacji ogłoszeń, określonego w § 1 ust. 1 umowy, wynikającej w szczególności z konieczności zmiany terminu ich publikacji; 3) zmiany tytułu któregokolwiek z magazynów, określonych w § 1 ust. 1 umowy, w szczególności w sytuacji gdy publikacja w danym tytule okaże się niemożliwa z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 4) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; 5) zmiany terminu realizacji świadczeń Zamawiającego, w szczególności w sytuacji przekazania przez Wykonawcę materiałów w terminach uniemożliwiających realizację poszczególnych świadczeń w wyznaczonych terminach lub gdy rozpoczęcie wykonywania umowy okaże się niemożliwe z przyczyn związanych z wymogami procedury przetargowej lub na skutek wniesienia środków ochrony prawne
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biurofestiwalowe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 13:00, miejsce: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, sekretariat Biura, parter. Godziny pracy sekretariatu Krakowskiego Biura Festiwalowego: od poniedziałku do piątku, 8.30 - 16.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W zamian za świadczenia zaoferowane przez Wykonawcę w ramach ceny oferty, podanej zgodnie z pkt 15.1. SIWZ, Zamawiający wykona na rzecz Wykonawcy świadczenia określone odpowiednio w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ. Wzajemne wynagrodzenia stron wynikające z realizacji umowy zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą zostaną rozliczone wyłącznie w formie kompensaty. Wartość wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji zaoferowanych świadczeń musi być równoważna wartości wynagrodzenia Zamawiającego wskazanego odpowiednio w pkt 15.1. Szczegółowe zasady wzajemnych rozliczeń stron określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kampania promocyjna w magazynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia obejmuje kampanię składającą się z zamieszczenia ogłoszenia reklamowego w ogólnopolskim magazynie oraz realizacji co najmniej dwóch świadczeń dodatkowych. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4, 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Jakość i efetywność kampanii - 6
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kampania promocyjna w tygodniku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 zamówienia obejmuje kampanię składającą się z zamieszczenia dwóch ogłoszeń reklamowych w ogólnopolskim tygodniku oraz realizacji co najmniej dwóch świadczeń dodatkowych. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowi załącznik nr 1B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4, 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Jakość i efetywność kampanii - 6
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy.
- Wykonanie robót remontowo - budowlanych przy ul. Krowoderskich Zuchów 6 w Krakowie
- Dostawa latarek taktycznych
- Dostawa wyposażenia skoczka spadochronowego oraz urządzeń i elementów zabezpieczenia szkolenia spadochronowego
- Zamówienie wyżywienia dla pracowników, emerytów/rencistów MPK S.A. wraz z uprawnionymi członkami rodzin przebywających na wczasach w zakładowym ośrodku wczasowym DW Patrycja w Zakopanem"
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.