eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek › Wykonywanie usług dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w Gminie Lwówek w roku szkolnym (2015/2016 i 2016/2017, 2017/2018) na okres trzech lat oraz dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych do placówki szkolnej w m. Zbąszyń w roku szkolnym 2015/2016 - na okres jednego roku - nr sprawy RG.271.03.01.2015.ZJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-31

Lwówek: Wykonywanie usług dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w Gminie Lwówek w roku szkolnym (2015/2016 i 2016/2017, 2017/2018) na okres trzech lat oraz dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych do placówki szkolnej w m. Zbąszyń w roku szkolnym 2015/2016 - na okres jednego roku - nr sprawy RG.271.03.01.2015.ZJ
Numer ogłoszenia: 115151 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek , ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie, tel. 061 4414024, faks 061 4414212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowek.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w Gminie Lwówek w roku szkolnym (2015/2016 i 2016/2017, 2017/2018) na okres trzech lat oraz dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych do placówki szkolnej w m. Zbąszyń w roku szkolnym 2015/2016 - na okres jednego roku - nr sprawy RG.271.03.01.2015.ZJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych na terenie Gminy Lwówek, a także oddzielnie na indywidualne zamówienie obsługiwanych szkół, do placówek leczniczych, do obiektów sportowych (na zawody sportowe, rekreacyjne i inne), na terenie Gminy Lwówek oraz poza teren Gminy Lwówek, po drogach o utwardzonych nawierzchniach gruntowych i nawierzchniach asfaltowych, na okres trzech lat (w roku szkolnym 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018). Uwaga: zamawiający przedstawia w opisie przedmiotu zamówienia orientacyjną (przybliżoną) ilość kilometrów do przejechania na poszczególnych trasach, w oparciu o organizację minionego roku szkolnego i harmonogramy dowozów i odwozów z roku szkolnego 2014/2015. Faktyczna ilość kilometrów do przejechania w wyszczególnionych zadaniach (na poszczególnych trasach) zostanie określona po dokonaniu przez zainteresowane placówki szkolne organizacji nowego roku szkolnego 2015/2016 w pierwszym roku obsługi i po przejechaniu z Wykonawcą usług trasy przewozowej, ilość ta zostanie ujęta w nowym harmonogramie do dnia 15.09.2015r. Sytuacja z ustalaniem ilości kilometrów do przejechania będzie się powtarzała analogicznie w każdym następnym roku szkolnym obejmując całe zamówienie. Zamawiający solidarnie uprzedza, że faktyczne ilości kilometrów do przejechania na poszczególnych trasach mogą się różnić od podanych w siwz z uwagi na sytuację niemożliwą do przewidzenia na etapie tworzenia siwz (w tym momencie brak organizacji nowego roku szkolnego 2015/2016 i kolejnych lat). Dowozy stałe: 1) zadanie pierwsze (I), trasa; Wymyślanka - Komorowo - Komorowice - Zębowo - Linie - Lwówek orientacyjna ilość kilometrów - 560km tygodniowo, dowóz i odwóz dzieci i młodzieży bezwzględnie musi się odbywać oddzielnym autobusem przystosowanym do przewozu min 39 osób na miejscach siedzących, 2) zadanie drugie (II), trasa; Bródki - Brody - Pakosław - Lwówek - Grońsko orientacyjna ilość kilometrów - 690km tygodniowo, dowóz i odwóz dzieci i młodzieży bezwzględnie musi się odbywać oddzielnym autobusem przystosowanym do przewozu min 39 osób na miejscach siedzących, 3) zadanie trzecie (III), trasa; Konin - Zgierzanka - Posadowo - Lwówek - Zębowo - Tarnowiec orientacyjna ilość kilometrów - 690km tygodniowo, dowóz i odwóz dzieci i młodzieży bezwzględnie musi się odbywać oddzielnym autobusem przystosowanym do przewozu min 39 osób na miejscach siedzących, 4) zadanie czwarte (IV), przewozy dzieci niepełnosprawnych na trasie Lwówek - Zbąszyń trasa; Lwówek - Linie - Lwówek - Krzywy Las - Bolewice - Zbąszyń orientacyjna ilość kilometrów - 1000km tygodniowo, dowóz i odwóz dzieci i młodzieży bezwzględnie musi się odbywać oddzielnym busem (mini autobusem) przystosowanym do przewozu min 18 osób na miejscach siedzących (z możliwością zapięcia dzieci w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa). Uwagi: 1) Zamawiający podaje docelowe miejscowości dojazdu autobusów - które nie odzwierciedlają ilości wszystkich przystanków, konkretna ilość przystanków zostanie ostatecznie określona i przekazana do wiadomości wykonawcy po dokonaniu organizacji nowego roku szkolnego 2015/2016 do dnia 15.09.2015r. i analogicznie w latach następnych. Na dzień ogłoszenia postępowania Zamawiający z oczywistych powodów nie potrafi określić dokładnej liczby przystanków bo nie zna rozkładu zajęć dzieci i młodzieży, które należy dowieść do szkół i odwieść z powrotem do miejsc ich zamieszkania, 2) Zamawiający gwarantuje pokrycie kosztów dowozów stałych, wyszczególnionych powyżej, pozostałe inne dowozy i przewozy są płatne na indywidualne zamówienie poszczególnych placówek oświatowych (szkól i przedszkoli) z terenu gminy Lwówek w cenach za 1km jak w złożonej ofercie przetargowej w przedmiotowym postępowaniu, każdorazowe zlecenie innych dowozów i przewozów niż stałe nastąpi przez koordynatora ds. dowozów (pracownika Urzędu Miasta i Gminy Lwówek), który powiadomi zainteresowanego Wykonawcę (odpowiedniego dla szkół i przedszkoli na obsługiwanej trasie dowozów) o przewozach innych niż dowozy stałe nie później na 3 dni przed ich planowanym wykonaniem, placówki szkolne i przedszkolne są zobowiązane do załatwiania spraw z przewozami innymi niż stałe za pośrednictwem koordynatora dowozów, 3) Zamawiający ze swej strony zapewnia opiekę nad dowożonymi dziećmi i młodzieżą podczas ich przewozów w dowozach stałych. 4) Zamawiający zachęca Wykonawców przystępujących do postępowania aby zapoznali się z przebiegiem poszczególnych tras i stanem dróg na tych trasach, co mogą uczynić po wcześniejszym umówieniu się z koordynatorem ds. dowozów, którym jest pan Maciej Piechowiak - tel. do kontaktu w godzinach pracy zamawiającego: 61 44 17 617 lub, 724 007 070, 5) Wykonawcy przystępujący do postępowania muszą się liczyć z niezamierzonymi przez Zamawiającego, a wynikającymi z organizacji roku szkolnego w poszczególnych placówkach oświatowych na terenie gminy Lwówek, korektami harmonogramów dowozów i odwozów, które mogą wpłynąć na długości tras w poszczególnych zadaniach i mogą oscylować w granicach do +/- 15% długości poszczególnych tras dowozów stałych (w zakresie tygodniowych przebiegów tras dowozów stałych). 6) Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych obejmujących swym zakresem jedną lub więcej tras wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia : - zadanie pierwsze (I), - zadanie drugie (II), - zadanie trzecie (III), - zadanie czwarte (IV) Każdy z Wykonawców przystępujących do postępowania może złożyć tylko jedną ofertę na każde zadanie, lub dokonać wyboru jednego z zadań, lub więcej (oferta składana jest na konkretne zadanie). 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w Ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający zastrzega, że kluczowe części niniejszego zamówienia polegające na wykonywaniu usług dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek w Gminie Lwówek muszą zostać wykonane osobiście przez wykonawcę. Zastrzeżenie to nie jest skuteczne w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zamówienia, 4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Wymagania organizacyjne. Wykonawcy przystępujący do przedmiotowego postępowania akceptują bez zastrzeżeń organizację roku szkolnego w Gminie Lwówek i ewentualne zmiany (czy różnice) w ilościach kilometrów na poszczególnych trasach, które nie mogą być podstawą roszczeń wykonawców do uzyskania od Zamawiającego zapewnienia w harmonogramach dowozów takich ilości kilometrów jakie zostały podane jako orientacyjne (przybliżone), z uwagą na powyższe wykonawcy winni się liczyć z możliwością zmniejszenia bądź zwiększenia kilometrów faktycznego przewozu, w każdym z okresów trwania roku szkolnego w poszczególnych latach w okresie wymaganego terminu wykonywania przedmiotowego zamówienia publicznego. 9. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu wykonanie usługi pierwszej jakości (stan techniczny pojazdu i kwalifikacje kierowcy), a w przypadku awarii pojazdu przeznaczonego do wykonywania zadania, obowiązkowo i bezwzględnie zorganizuje na swój koszt przewóz zastępczy, na trasie dowozu z uprawnionym kierowcą, na czas zaistniałej awarii nie powodując kolizji w ustalonych dowozach stałych, w standardzie nie gorszym niż pierwotnie przeznaczony do wykonywania zamówienia. Wykonawca udziela Zamawiającemu na transport zastępczy gwarancji jakości (stan techniczny pojazdu i kwalifikacje kierowcy)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1, 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w tym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawców aktualnej licencji, o której mowa wyżej i złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikającego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru zał. nr 2 do siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek spełnią wykonawcy, którzy: - w zadaniu I, II i III; w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania - przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie), wykonali lub wykonują minimum dwa zamówienia z kategorii usług z zakresu transportu osób w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i nazw i adresów odbiorców (zamawiających) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, - w zadaniu IV; w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania - przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie), wykonali lub wykonują minimum dwa zamówienia z kategorii usług z zakresu transportu osób niepełnosprawnych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i nazw i adresów odbiorców (zamawiających) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna; - złożenie wykazu sporządzonego przez Wykonawcę - z dołączonym dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie, lub wykonywanie zamówienia, należy zwrócić uwagę na wykonanie usług z zakresu transportu osób w zamówieniu do zadania I, II i III oraz na wykonanie usług z zakresu transportu osób niepełnosprawnych w zamówieniu do zadania IV, wg wzoru zał. nr 5 do siwz, oraz - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikającego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru zał. nr 2 do siwz, Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek spełnią wykonawcy, którzy: - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i wykażą się posiadaniem sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia w zadaniu I, zadaniu II i zadaniu III; minimum 3 (trzema) pojazdami autobusami do przewozu minimum 39 osób w miejscach siedzących (przedstawią wykaz autobusów z określeniem; typu pojazdu, marki, roku produkcji, minimalnej ilości miejsc siedzących i wyposażenia dodatkowego z określeniem formy władania tym sprzętem, - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i wykażą się posiadaniem sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia w zadaniu IV; minimum 1 (jednym) pojazdem typu bus (mini autobus) do przewozu minimum 18 osób w miejscach siedzących wyposażonych w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. (przedstawią w wykazie dysponowaniem pojazdem typu bus (mini autobus) z określeniem; typu pojazdu, marki, roku produkcji, minimalnej ilości miejsc siedzących i wyposażenia dodatkowego z określeniem formy władania tym sprzętem. Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna; - złożenie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia, sporządzony przez Wykonawcę, wg wzoru zał. nr 6 do siwz, oraz - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikającego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru zał. nr 2 do siwz, Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek spełnią wykonawcy, którzy: - dysponują osobą/ami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów autobusowych, przewidzianą/ymi do wykonywania przedmiotowego zamówienia, - bądź przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, oraz osób zdolnych i odpowiedzialnych, przewidzianych do wykonania zamówienia, Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna; - złożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wymaganego w celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wg wzoru zał. nr 7 do siwz, oraz - złożenie oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, wg wzoru zał. nr 8 do siwz, - bądź przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, oraz osób zdolnych i odpowiedzialnych, przewidzianych do wykonania zamówienia, oraz - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikającego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru zał. nr 2 do siwz, Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Za spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna; - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikającego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru zał. nr 2 do siwz, Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi zał. nr 9 do siwz. 2. Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w zakresie ilości kilometrów do pokonania w świadczeniu usług dowozów i odwozów dzieci i młodzieży do placówek oświatowych , zmiany tras , godzin przejazdów oraz liczby uczniów z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy na okres dłuższy niż 12 miesięcy odnoszących się do wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 6. Zmiany w powyższym zakresie mogą nastąpić na pisemny umotywowany i udokumentowany wniosek wykonawcy złożony do zamawiającego. 7. Na podstawie złożonego wniosku, zamawiający przeprowadzi negocjacje z wykonawcą, z których zostanie sporządzony protokół będący podstawą do zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia należnego wykonawcy obsługującego daną trasę z poszczególnego zadania z przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w zakresie ceny jednostkowej za 1km dowozu (waloryzacji wynagrodzenia należnego wykonawcy) po okresie trwania umowy wynoszącym 1 rok (jeden rok szkolny) w przypadku gdy średnia cena 1litra oleju napędowego ON pomiędzy dniem złożenia ofert, a dniem rozpoczęcia nowego roku szkolnego zmieni się o więcej niż 15% (Zamawiający przyjmie średnią wyjściową cenę oleju napędowego ON dla rejonu województwa wielkopolskiego z informacji ze strony internetowej: www.e-petrol.pl na dzień złożenia ofert - wydruk strony internetowej zostanie przechowany w dokumentacji Zamawiającego). 9. Waloryzacja wynagrodzenie należnego wykonawcy może nastąpić na pisemny umotywowany i udokumentowany wniosek strony umowy złożony do strony drugiej najpóźniej do dnia 15 lipca (każdego następującego roku), zamawiający przeprowadzi negocjacje z wykonawcą, z których zostanie sporządzony protokół będący podstawą do zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia należnego wykonawcy obsługującego daną trasę z poszczególnego zadania z przedmiotu zamówienia. 8. W przypadku kiedy negocjacje zamawiającego z wykonawcami nie przyniosą porozumienia w sprawie waloryzacji cen jednostkowych za 1km dowozu do dnia 31 lipca (każdego następującego roku w okresie trwania umowy na świadczenie usług dowozu) z dniem 01 sierpnia umowy zostają rozwiązane i zamawiający ogłasza nowe postępowanie o zamówienie publiczne w tym zakresie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lwowek.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 20, bezpłatnie na nośniku CD.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 5 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) zadanie pierwsze (I), trasa; Wymyślanka - Komorowo - Komorowice - Zębowo - Linie - Lwówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: orientacyjna ilość kilometrów - 560km tygodniowo, dowóz i odwóz dzieci i młodzieży bezwzględnie musi się odbywać oddzielnym autobusem przystosowanym do przewozu min 39 osób na miejscach siedzących,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2) zadanie drugie (II), trasa; Bródki - Brody - Pakosław - Lwówek - Grońsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: orientacyjna ilość kilometrów - 690km tygodniowo, dowóz i odwóz dzieci i młodzieży bezwzględnie musi się odbywać oddzielnym autobusem przystosowanym do przewozu min 39 osób na miejscach siedzących,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 3) zadanie trzecie (III), trasa; Konin - Zgierzanka - Posadowo - Lwówek - Zębowo - Tarnowiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: orientacyjna ilość kilometrów - 690km tygodniowo, dowóz i odwóz dzieci i młodzieży bezwzględnie musi się odbywać oddzielnym autobusem przystosowanym do przewozu min 39 osób na miejscach siedzących,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4) zadanie czwarte (IV), przewozy dzieci niepełnosprawnych na trasie Lwówek - Zbąszyń trasa; Lwówek - Linie - Lwówek - Krzywy Las - Bolewice - Zbąszyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: orientacyjna ilość kilometrów - 1000km tygodniowo, dowóz i odwóz dzieci i młodzieży bezwzględnie musi się odbywać oddzielnym busem (mini autobusem) przystosowanym do przewozu min 18 osób na miejscach siedzących (z możliwością zapięcia dzieci w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.