eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mircze › Remont świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowościach Modryń Kolonia, Modryniec, Miętkie Kolonia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Mircze: Remont świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowościach Modryń Kolonia, Modryniec, Miętkie Kolonia
Numer ogłoszenia: 115118 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mircze , ul. Kryłowska 20, 22-530 Mircze, woj. lubelskie, tel. 84 6519015, faks 84 6519062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowościach Modryń Kolonia, Modryniec, Miętkie Kolonia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych ilość części 3 Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest Remont świetlic wiejskich oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowościach Modryniec, Modryń Kolonia, Miętkie Kolonia Część zamówienia Nr 1 -Remont świetlicy wiejskiej i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Modryń Kolonia Przedmiot zamówienia części pierwszej: 1. Branża budowlana 1.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 1.2 Roboty ziemne, 1.3 Stopy fundamentowe słupków i słupki z cegły wraz z obsadzeniem kotew montażowych, 1.4 Remont ścian fundamentowych (odkopanie, oczyszczenie, osuszenie, wyrównanie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie ścian fundamentowych, 1.5 Odwodnienie wokół budynku + Podjazd i schody zewnętrzne+ utwardzone dojście, 1.6 Roboty nowe - dach przebudowa + pokrycie + obróbki blacharskie + rynny i rury Spustowe, 1.7 Stolarka okienna i drzwiowa oraz przygotowanie otworów do obsadzenia ościeży, 1.8 Docieplenie stropu i obłożenie płyta g-k wodo i ognioodporną, 1.9 Podłoża i posadzki, 1.10 Ścianki działowe z płytek piano- lub gazobetonowych o grubości 12cm, 1.11 Tynki na nowo wykonanych ścianach oraz uzupełniające wokół ościeży drzwiowych, przecieranie istniejących tynków, gładzie na istniejących tynkach i okładziny ścienne w łazience i WC, 1.12 Roboty malarskie, 1.13 Docieplenie ścian zewnętrznych + obsadzenie kratek wentylacyjnych w cokole. 2 Branża elektryczna 2.1 Roboty demontażowe, 2.2 Montaż nowej instalacji elektrycznej. 3 Branża sanitarna wewnętrzna instalacja wod. - kan 3.1 Instalacja wod. i kan. 4 Branża sanitarna - przyłącza sanitarne kanalizacyjne do zbiornika ścieków sanitarnych 4.1 Doprowadzenie ścieków do zbiornika bezodpływowego PE HD, 4.2 Montaż zbiornika na ścieki sanitarne PE HD fi 1500. 5 Branża sanitarna - przyłącza wodociągowe do studni wierconej i studnia wiercona wraz z obudową i urządzeniami 5.1 Wiercenie studni, 5.2 Zasilanie w energię elektryczną studni, 5.3 Przyłącze wodociągowe ze studni wierconej fi 32. Część zamówienia Nr 2 -Remont świetlicy wiejskiej i zagospodarowanie przestrzeni publicznej wraz z remontem budynku gospodarczego w miejscowości Modryniec Przedmiot zamówienia części drugiej: Budynek świetlicy Branża budowlana 1.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 1.2 Roboty ziemne 1.3 Remont ścian fundamentowych (odkopanie, oczyszczenie, osuszenie, wyrównanie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie ścian fundamentowych 1.4 Odwodnienie wokół budynku + Podjazd i schody zewnętrzne+ utwardzone dojście 1.5 Roboty nowe - dach przebudowa + pokrycie + obróbki blacharskie + rynny i rury spustowe+ odbudowa kominów wentylacyjnych ponad dachem 1.6 Stolarka okienna i drzwiowa oraz przygotowanie otworów do obsadzenia ościeży 1.7 Docieplenie stropu i obłożenie płyta g-k wodo i ognioodporną 1.8 Podłoża i posadzki 1.9 Ścianki działowe z płytek piano- lub gazobetonowych o grubości 12cm oraz zamurowanie i uzupełnienie otworów 1.10 Tynki uzupełniające wokół ościeży drzwiowych, przecieranie istniejących tynków, gładzie na istniejących tynkach i okładziny ścienne w łazience i WC 1.11 Roboty malarskie 1.12 Docieplenie ścian zewnętrznych + obsadzenie kratek wentylacyjnych w cokole 2 Branża elektryczna 2.1 Roboty demontażowe 2.2 Montaż nowej instalacji elektrycznej 3 Branża sanitarna wewnętrzna instalacja wod. - kan. 3.1 Instalacja wod. i kan. 4 Branża sanitarna - przyłącza sanitarne kanalizacyjne do zbiornika ścieków sanitarnych 4.1 Doprowadzenie ścieków do zbiornika bezodpływowego PE HD 4.2 Montaż zbiornika na ścieki sanitarne PE HD fi 1500 5 Branża sanitarna - przyłącza wodociągowe do studni wierconej i studnia wiercona wraz z obudową i urządzeniami 5.1 Wiercenie studni 5.2 Zasilanie w energię elektryczną studni 5.3 Przyłącze wodociągowe ze studni wierconej fi 32 Suma elementów kosztorysu Garaż OSP 1. Branża budowlana 1.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 1.2 Roboty ziemne, 1.3 Remont ścian fundamentowych (odkopanie, oczyszczenie, osuszenie, wyrównanie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie ścian fundamentowych, 1.4 Odwodnienie wokół budynku + Podjazd do garażu + utwardzone dojście, 1.5 Roboty nowe - dach przebudowa + pokrycie + obróbki blacharskie + rynny i rury spustowe, 1.6 Docieplenie stropu i obłożenie płyta g-k wodo i ognioodporną, 1.7 Przygotowanie tynków do malowania, 1.8 Roboty malarskie, 1.9 Docieplenie ścian zewnętrznych + obsadzenie kratek wentylacyjnych w cokole. 2. Branża elektryczna 2.1 Roboty demontażowe, 2.2 Montaż nowej instalacji elektrycznej. Budynek gospodarczy 1. Branża budowlana 1.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 1.2 Roboty ziemne, 1.3 Remont ścian fundamentowych (odkopanie, oczyszczenie, osuszenie, wyrównanie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie ścian fundamentowych, 1.4 Odwodnienie wokół budynku +podesty schodów, 1.5 Roboty nowe - dach przebudowa + pokrycie + obróbki blacharskie + rynny i rury spustowe, 1.6 Stolarka okienna i drzwiowa oraz przygotowanie otworów do obsadzenia ościeży, 1.7 Docieplenie stropu, 1.8 Docieplenie ścian zewnętrznych + obsadzenie kratek wentylacyjnych w cokole. Część zamówienia Nr 3 -Remont świetlicy wiejskiej i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Miętkie Kolonia Przedmiot zamówienia części trzeciej: 1 Branża budowlana 1.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 1.2 Roboty ziemne, 1.3 Stopy fundamentowe słupków i słupki z cegły wraz z obsadzeniem kotew montażowych, 1.4 Remont ścian fundamentowych (odkopanie, oczyszczenie, osuszenie, wyrównanie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie ścian fundamentowych, 1.5 Odwodnienie wokół budynku + Podjazd i schody zewnętrzne+ utwardzone dojście, 1.6 Roboty nowe - dach przebudowa + pokrycie + obróbki blacharskie + rynny i rury spustowe + odbudowa kominów wentylacyjnych ponad dachem, 1.7 Stolarka okienna i drzwiowa oraz przygotowanie otworów do obsadzenia ościeży, 1.8 Docieplenie stropu i obłożenie płyta g-k wodo i ognioodporną, 1.9 Podłoża, posadzki; remont podłóg drewnianych, 1.10 Ścianki działowe z płyty g-k wodo i ognioodpornej na stelażu metalowym, 1.11 Tynki uzupełniające wokół ościeży drzwiowych, przecieranie istniejących tynków, gładzie na istniejących tynkach i okładziny ścienne w łazience i WC, 1.12 Roboty malarskie, 1.13 Docieplenie ścian zewnętrznych + obsadzenie kratek wentylacyjnych w cokole. 2 Branża elektryczna 2.1 Roboty demontażowe, 2.2 Montaż nowej instalacji elektrycznej. 3 Branża sanitarna wewnętrzna instalacja wod. - kan. 3.1 Instalacja wod. i kan. 4 Branża sanitarna - przyłącza sanitarne kanalizacyjne do zbiornika ścieków sanitarnych 4.1 Doprowadzenie ścieków do zbiornika bezodpływowego PE HD, 4.2 Montaż zbiornika na ścieki sanitarne PE HD fi 1500. 5 Branża sanitarna - przyłącza wodociągowe do studni wierconej i studnia wiercona wraz z obudową i urządzeniami 5.1 Wiercenie studni, 5.2 Zasilanie w energię elektryczną studni, 5.3 Przyłącze wodociągowe ze studni wierconej fi 32. 3.3. Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa. Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem pomocniczym dla zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą, gdyż cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest CENĄ RYCZAŁTOWĄ. 3.4. Tam gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (nazwa, marka, znak towarowy, dostawca, producent) materiałów lub normy, aprobaty specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 3.5. W związku z opisaniem przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: Część pierwsza zamówienia - 3500,00 złotych (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) Część druga zamówienia - 5000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych) Część trzecia zamówienia - 3000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych) 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.) 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Dołhobyczowie O/Mircze, nr konta 90 9603 1016 2001 0000 0185 0003. 8.4 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 24.04.2014r. do godz. 10:00 - Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. 8.5 Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.6 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: 8.6.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.6.2 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.6.3. W tytule wadium należy wpisać numer (numery) części zamówienia w wadium, które będzie wnoszone w formie innej jak pieniężne należy wpisać numer (numery) części zamówienia na które składa się ofertę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mircze, ulica Kryłowska 20, 22-530 Mircze. Pokój nr 207.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mircze, ulica Kryłowska 20, 22-530 Mircze. Pokój nr 105 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane ze środków Unii Europejskiej; projekt dofinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.