eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-09

Szczecin: Dostawa pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 115066 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie Pojazd ma spełniać następujące wymogi: I. Parametry podstawowe pojazdu: 1. Pojazd fabrycznie nowy - wyprodukowany w roku 2015 lub 2016, 9 osobowy, w tym miejsce kierowcy, 2. Rodzaj pojazdu - pojazd kategorii M1 z nadwoziem zamkniętym typu van, kombi z oknami, 3. Przeznaczenie pojazdu - pojazd przeznaczony do przewozu osób i osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, 4. Parametry silnika: a) silnik wysokoprężny ( diesel), b) moc silnika, wartość minimalna 73,5 kW (100KM) c) silnik winien spełniać normę spalin EURO 5 5. Wymiary pojazdu: a) długość całkowita - nie mniejsza niż 5 000 mm, b) wysokość przedziału osobowego ( od podłogi do sufitu, wewnątrz pojazdu): nie mniej niż 1600 mm, c) przestrzeń bagażowa za II rzędem foteli o długości nie mniejszej niż 800 mm. 6. Układy: przeniesienia napędu, kierowniczy i hamulcowy: a) skrzynia biegów: manualna ( bez określenia ilości przełożeń), b) układ kierowniczy: blokada koła kierownicy; wspomaganie, c) układ hamulcowy: wyposażony w system ABS (system zapobiegający blokowaniu kół). 7. Wyposażenie nadwozia pojazdu: a) kolor nadwozia - biały, b) klimatyzacja, c) radio, d) system telefonu głośnomówiącego (bluetooth), e) fartuchy przeciwbłotne na wszystkich kołach (przednich i tylnych), f) dywaniki gumowe, g) apteczka, h) gaśnica, i) trójkąt ostrzegawczy, j) lusterka wsteczne, zewnętrzne podgrzewane elektrycznie, k) drzwi boczne przesuwne z lewej i prawej strony nadwozia z osłoniętą prowadnicą. l) tylne dwuskrzydłowe o kącie otwierania nie mniej niż 180 stopni 8. Wyposażenie pozostałe pojazdu: a) system ostrzegania o przeszkodzie podczas cofania (z tyłu) b) komplet kół dodatkowych z oponami zimowymi, 9. Wymagania dodatkowe: a) okres gwarancji na części zamienne i podzespoły mechaniczne: minimum 36 miesięcy bez limitu kilometrów, b) okres gwarancji na powłokę lakierową elementów oblachowania nadwozia oraz perforację blach nadwozia - minimum 8 lat, c) przebieg pomiędzy obsługami technicznymi: minimum 25 000 km. II Minimalne parametry eksploatacyjne pojazdu: 1. zużycie paliwa nie więcej niż 9 1/100km - mierzone w cyklu mieszanym 2. zużycie energii nie więcej niż 3,24 MJ/km 3. wartość emisji dwutlenku węgla w cyklu łączonym (wartość uśredniona) nie więcej niż 247g/km 4. Wartości emisji zanieczyszczeń: a) tlenku węgla (CO) nie więcej niż 0,5 g/km b) tlenków azotu (NOx) nie więcej niż 0,18g/km c) cząstek stałych (PM) nie więcej niż 0,005 g/km d) węglowodorów (HC) nie więcej niż 0,05g/km III Wymogi dotyczące przystosowania pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych: 1. Winda hydrauliczno - elektryczna do transportu pionowego wózków inwalidzkich- fabrycznie nowa, zarejestrowana w Urzędzie Dozoru Technicznego, 2. Stopnie wejściowe ułatwiające wchodzenie - usytuowane na całej szerokości drzwi bocznych, wykonane z materiału antypoślizgowego. 3. Okna boczne w przedziale pasażerskim - uchylne, po obu stronach pojazdu. 4. Podłoga przedziału pasażerskiego oraz progi wejściowe wykonane z materiałów antypoślizgowych, 5. Szyny zaczepowe umiejscowione w podłodze przystosowane do montażu 4 wózków inwalidzkich (po demontażu siedzeń), 6. Uchwyty ułatwiające wsiadanie- zamocowane nad drzwiami bocznymi (przesuwanymi) oraz na tylnych powierzchniach oparć wszystkich foteli pasażerskich, 7. Fotele przedziału osobowego pojedyncze z podłokietnikami, w konfiguracji 1+1 (w każdym rzędzie), umiejscowione maksymalnie blisko ścian bocznych ( po obu stronach nadwozia), zamontowane na szybkozłączach do szyn podłogowych zagłębionych w podłodze na całych ich długościach. 8. Pasy bezpieczeństwa, biodrowe, 4 kpl. Dla osób przewożonych na wózkach. 9. Pasy bezpieczeństwa do mocowania wózków inwalidzkich - 4kpl. 10. Pojemnik na pasy bezpieczeństwa. 11. Przenośna lampa ostrzegawcza o żółtej barwie mocowana na dachu pojazdu zasilana z gniazda usytuowanego w przedziale do przewożenia wózków. Ponadto pojazd powinien być wyposażony w kwadratowe tablice barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej, umiejscowione z przodu i tyłu nadwozia. Tablice te powinny być wykonane z materiału odblaskowego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.43.00 - Pojazdy opieki socjalnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez wykazanie, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 dostawy główne - podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za dostawę główną Zamawiający uzna dostawę pojazdu przygotowanego do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich o parametrach zbliżonych do określonych w przedmiocie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz, Oświadczenie musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 3)dpowiednie pełnomocnictwo; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej ( Rozdział III pkt 1 siwz), w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4)oświadczenie na załączniku nr 1 do siwz o oferowanym okresie gwarancji w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 5)szczegółowy opis techniczny oferowanego samochodu i jego wyposażenia, potwierdzający, że oferowany pojazd spełnia wymagania określone w Rozdziale XIV siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; (Ww. dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja na części i podzespoły pojazdu - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku gdy: a)ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę; b)wystąpią obiektywne, niezależnie od woli strony umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy; c)w przypadku urzędowej zmiany stawek VAT w okresie trwania umowy- wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT. Niezależnie od postanowień ust. 4, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy za zgodą Zamawiającego i wykonawcy dopuszcza się dokonanie zmian nieistotnych przedmiotu umowy. Za zmianę nieistotną należy rozumieć takie zmiany, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpływałaby ani na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie ani na wynik postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szczecin ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. nr 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. nr 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 24 ust 2a ustawy, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający będzie w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielnie wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych i zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.