eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonywanie usług technicznej ochrony osób i mienia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Białystok: Wykonywanie usług technicznej ochrony osób i mienia
Numer ogłoszenia: 114956 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Białymstoku, ul. Plażowa 17, 15-502 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 8785100, 7433640, 7433943, fax 085 7413489.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://drugius-bialystok.pbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług technicznej ochrony osób i mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ A - 1. Naprawa i wykonywanie comiesięcznych przeglądów konserwacyjnych instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu. 2. Naprawa i wykonywanie jeden raz w kwartale przeglądów konserwacyjnych instalacji systemu kontroli dostępu do drzwi. 3. Naprawa i wykonywanie jeden raz w kwartale konserwacji systemu telewizji przemysłowej. CZĘŚĆ B - Naprawa i wykonywanie jeden raz w kwartale konserwacji instalacji ppoż. CZĘŚĆ C - przesyłanie drogą radiową do Państwowej Straży Pożarnej sygnałów o pożarze (tzw. monitoring ppoż.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 i ust. 2 pkt. 1-3 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 p.z.p. ustalone przez Zamawiającego w sposób następujący: A.Warunki formalne (potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne): 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: a) aktualnej koncesji MSWiA wydanej na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114, poz. 740 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania, Uwaga: Spełnianie warunku określonego w ppkt. a) wymagane jest wyłącznie od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na część A. b) aktualnego zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki - wydanego na podstawie ustawy z dnia 29.11.2000r. Prawo atomowe (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 276) - na instalowanie, konserwację i kontrolę szczelności izotopowych czujek dymu. Uwaga: Spełnianie tego warunku wymagane jest wyłącznie od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na część B 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 pkt.1-10 oraz ust. 2 pkt. 1 - 3 p.z.p. Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy na lub wg wzoru jak na załączonym druku - zał. Nr 2 B.Warunki materialne (potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia): 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca ubiegający się o zamówienie wykaże, że w okresie 3 lat (przed wszczęciem postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał lub wykonuje w odniesieniu do każdej z 3 części przynajmniej 2 zamówienia o charakterze ciągłym (odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot zamówienia) na rzecz 2 uprzednio Zamawiających i za każde z 2 zrealizowanych (albo częściowo zrealizowanych) zamówień otrzymał wynagrodzenie nie mniejsze jak: 15 000,00 zł brutto (część A) 15 000,00 zł brutto (część B) 5 000,00 zł brutto (część C) 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy na lub wg wzoru jak na załączonym druku - zał. Nr 2 C. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń (oddzielnie dla każdej z 3 części), zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz umożliwienia oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty, oferta musi zawierać następujące dokumenty: A.Dokumenty wymagane od wszystkich wykonawców bez względu na rodzaj części zamówienia o udzielenie której ubiega się dany wykonawca: 1.Formularz ofertowy (na lub wg wzoru jak na załączonym druku) 2.Formularz bądź formularze cenowe (jeśli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część) - na lub wg wzoru jak na załączonym druku (drukach) oznaczonych odpowiednio: zał. nr 1 część A, zał. nr 1 część B, zał. nr 1 część C. 3.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w myśl postanowień art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 i ust. 2 pkt.1 - 3 oraz że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 p.z.p. - na lub wg wzoru jak na załączonym druku zał. Nr 2; 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.a) Wykaz bądź wykazy (jeśli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część) dwóch wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - na lub wg wzoru jak na załączonym druku (drukach) oznaczonych odpowiednio: zał. nr 3 część A, zał. nr 3 część B, zał. nr 3 część C . b) Dwa dokumenty np. w formie referencji, zaświadczeń itp. potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. 6.Pełnomocnictwo do podpisania oferty bądź oferty i zawarcia umowy - jeżeli uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w pkt. A ppkt. 4 B)Dodatkowo oprócz dokumentów wskazanych w pkt. A od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na CZĘŚĆ A wymagane jest przedłożenie aktualnej koncesji MSWiA wydanej na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114, poz. 740 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania, C)Dodatkowo (oprócz dokumentów wymienionych w pkt. A od wykonawców ubiegających się o CZĘŚĆ B zamówienia wymagane jest przedłożenie kserokopii aktualnego zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki - wydanego na podstawie ustawy z dnia 29.11.2000r. Prawo atomowe (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 276) - na instalowanie, konserwację i kontrolę szczelności izotopowych czujek dymu. D)Dodatkowo (oprócz dokumentów wymienionych w pkt. A od wykonawcy którego oferta na CZĘŚĆ C okaże się najkorzystniejsza wymagane będzie przed podpisaniem umowy przedłożenie kserokopii umowy z Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku dotyczącej organizacji, eksploatacji i obsługi systemu transmisji alarmów pożarowych na terenie miasta Białegostoku. E) 1.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 p.z.p. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument ten powinien być opatrzony pieczęciami wszystkich wykonawców oraz podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu poszczególnych wykonawców. 2.W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców indywidualnie zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty określone w pkt. A3, A4, B i C. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4.Wszystkie własne dokumenty muszą być złożone w formie oryginalnej. 5.Dokumenty uzyskane z innych organów lub instytucji (z wyjątkiem dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie niepieniężnej) mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wybór formy w jakiej zostanie złożony dany dokument należy do Wykonawcy. W wypadku załączenia do oferty kserokopii dokumentu koniecznym jest wpisanie na każdej stronie kserokopii daty i złożenie własnoręcznego podpisu osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy poprzedzonego klauzulą: za zgodność z oryginałem świadczę. 6.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli w/w dokumenty, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://drugius-bialystok.pbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Plażowa 17, 15-502 Białystok, pok. 204 - II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy, ul. Plażowa 17, 15*502 Białystok, pok. 204 - II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa i konserwacja instalacji antywłamaniowej, kontroli dostępu do drzwi i systemu telewizji przemysłowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naprawa i wykonywanie comiesięcznych przeglądów konserwacyjnych instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu. 2. Naprawa i wykonywanie jeden raz w kwartale przeglądów konserwacyjnych instalacji systemu kontroli dostępu do drzwi. 3. Naprawa i wykonywanie jeden raz w kwartale konserwacji systemu telewizji przemysłowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa i konserwacja instalacji ppoż..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i wykonywanie jeden raz w kwartale konserwacji instalacji ppoż..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Monitoring ppoż..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przesyłanie drogą radiową do Państwowej Straży Pożarnej sygnałów o pożarze (tzw. monitoring ppoż.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.