eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZSZNr3/ZP/U/71/PN/3/08

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Katowice: ZSZNr3/ZP/U/71/PN/3/08
Numer ogłoszenia: 114610 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 im. Adama Kocura, ul. Szopienicka 66, 40-395 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2557225, fax 032 2557225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz3.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZSZNr3/ZP/U/71/PN/3/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Osuszanie pawilonu szkoły - Etap I - remont kanalizacji deszczowej przy pawilonie Zespołu Szkół Zawodowych w Katowicach przy ul. Szopienickiej 66 Wymiana kanalizacji deszczowej, oprowadzającej wody opadowe, wraz z podłączeniem wpustów rur spustowych, oraz wymianę wpustu ulicznego na placu szkoły oraz likwidację pośredniego zbiornika wód opadowych. Stan obecny - kanalizacja niesprawna, studzienki i odcinki pomiędzy niedrożne. Roboty polegają na: 1.Rozebranie elementów istniejącej kanalizacji deszczowej 6szt - studzienek, 1 wpustu, rurociągu Fi 200mm oraz zbiornika wód opadowych, wraz z pracami towarzyszącymi: rozebranie fragment nawierzchni asfaltowej placu przed szkołą. Roboty ziemne wykonać zgodnie z normą BN-83/8836-02, PN-68/B-06050, BN-72/8932-01. Przed rozpoczęciem wykopów należy dokładnie zapoznać się z warunkami lokalnymi, planem sytuacyjnym, Dla ustalenia dokładnego przebiegu istniejącego uzbrojenia terenu należy wykonać wykopy próbne, w miejscu zbliżenia roboty ziemne prowadzić ręcznie. Wszelkie napotkane przewody podziemne na trasie wykonywanego wykopu i krzyżujące się lub biegnące równolegle z wykopem powinny zostać zabezpieczone przed uszkodzeniem. Sposób prowadzenia robót ziemnych nie może zakłócać ich normalnej eksploatacji. Wszelkie napotkane uzbrojenie niezgłoszone do ewidencji należy zabezpieczyć i powiadomić właściciela lub eksploatatora. Wykopy fundamentowe pod studnie lub liniowe pod rurociągi należy wykonać do głębokości 0,20 m od projektowanej rzędnej, a następnie pogłębić do właściwej głębokości bezpośrednio przed ułożeniem fundamentu lub rurociągu. Dopuszczalne odchylenie grubości warstwy nie powinno przekraczać +/- 3 cm. Odchylenie osiowe wykopu w dnie od ustalonej w planie osi nie powinno przekraczać +/- 5 cm. Odkład wydobytego gruntu z wykopu należy lokalizować min. 1.0 m od krawędzi klina odłamu. Wykop należy zabezpieczyć przed napływem wody opadowej. Zbiornik(4*4*4,5m) wód opadowych-zburzyć ściany do głębokości 2 metry, miejsce wypełnić i zagęścić mechanicznie. Przed rozpoczęciem prac odpompować wody opadową ze zbiornika. 2. Studnie Fi 1000 - 7 sztuk - o głębokości 1,5-2m oraz 1 szt. wpust uliczny. Studnie rewizyjne Fi 1,0 m wykonanć systemowe z prefabrykowaną płytą denną. W studni, między kręgami oraz pod włazem montować stopnie włazowe z prętów stalowych gr. min. fi 30 mm lub stopnie gotowe - odlewy żeliwne. Studnie zakończyć kręgiem zwężkowym - zwężką betonową 1,0/0,6 m, a na min umieścić właz kanałowy klasy D (40t) wg. PN-87/H-74051/02. W terenie o nawierzchni nieutwardzonej właz należy obetonować wraz z pierścieniem betonowym wokół zwężki betonowej stosując beton klasy min. B45, właz powinien wystawać min 8 cm ponad poziom terenu. Miedzy kręgami umieścić uszczelki. Miedzy kręgami założyć samosmarujące uszczelka wewnątrz przekroju gwarantuje pewność połączenia bez stosowania dodatkowych środków poślizgowych. UWAGA: dla równomiernego rozłożenia naprężeń pionowych w studni, szczelinę wewnętrzną między kręgami po założeniu uszczelki należy wypoziomować zaprawą. Wpust uliczny systemowy, z kratką żeliwną. 3. Wykonie rurociągu i przyłączy kanalizacyjnych PCV fi200, fi 250 Montaż przewodów kanalizacyjnych należy wykonać zgodnie z instrukcją wykonania i odbioru zewnętrznych przewodów kanalizacyjnych. Zmontowane odcinki rurociągu pomiędzy studniami należy zasypać ręcznie warstwą 30 cm. Z uwagi na znaczne zmniejszenie elastyczności rur z PVC w niskich temperaturach należy unikać montowania rur przy temperaturze poniżej 0 o C. 4. Odtworzenie nawierzchni asfaltowej. W miejscu rozebranej nawierzchni asfaltowej odtworzyć nawierzchnię i podbudowę. Podbudowa z tłucznia gr 15 cm , nawierzchnia asfaltowa gr 5 cm. 5. Prace porządkowe. Plantowanie terenu, porządkowanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1 500 zł ( jedentysiącpięćset zł ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów Żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ; 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca -spełnia-albo -nie spełnia-poszczególne warunki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, Że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2. Wykonawca, zgodnie z art. 44 ustawy, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w załączniku druk do ewentualnego wykorzystania (załącznik nr 2 do SIWZ). Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 niniejszego Rozdziału, Wykonawcy składają odpowiednio, np. jako oświadczenie łączne lub oświadczenie oddzielne. 4. W przypadku, gdy Wykonawca składa oferty częściowe na wykonanie jednej lub dwóch części przedmiotu zamówienia, celem potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dopuszczalnym jest złożenie jednego kompletu dokumentów opisanych w pkt. 1 i pkt. 2 niniejszego Rozdziału. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału: 1. Składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, Że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o których mowa w pkt 5.1 niniejszego rozdziału, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 5.2 stosuje się odpowiednio. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz3.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach - Janowie , ul. Szopienicka 66, 40-395 Katowice..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 im. Adma Kocura w Katowicach - Janowie, ul. Szopienicka 66 , 40-395 Katowice . Sekretariat S- 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.