eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Usługi zbierania śmieci oraz prace porządkowe - 2 zadanie częściowe. Postępowanie nr OP.SOP.ZP.016.II.15.2016.U

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-09

Opole: Usługi zbierania śmieci oraz prace porządkowe - 2 zadanie częściowe. Postępowanie nr OP.SOP.ZP.016.II.15.2016.U
Numer ogłoszenia: 114604 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zbierania śmieci oraz prace porządkowe - 2 zadanie częściowe. Postępowanie nr OP.SOP.ZP.016.II.15.2016.U.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zbierania śmieci oraz prace porządkowe - 2 zadanie częściowe. Zadanie częściowe nr 1 Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych, gruzu, drewna i innych odpadów z nieruchomości oznaczonej nr działki 562/32 i 563/32, k.m. 3G o powierzchni ok. 0,4000ha, położonej w obrębie Lubomia , gmina Lubomia, woj. śląskie. a) W zamówieniu do czynności Wykonawcy należeć będzie: - Usunięcie, transport i utylizacja, śmieci, odpadów komunalnych, gruzu, drewna oraz innych nie wymienionych, na lokalnym wysypisku; Kody odpadów/śmieci znajdujących się na nieruchomości: 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 17 01 02 Gruz ceglany 17 01 03 Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia 17 02 01 Drewno 17 02 02 Szkło 17 02 03 Tworzywa sztuczne 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu 20 03 01 Nie segregowane zmieszane odpady komunalne 20 03 99 Odpady komunalne nie wymienione w innych grupach 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne 17 01 82 Inne nie wymienione odpady - Uporządkowanie terenu, w tym wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów; - Umieszczenie 1 tabliczki - zakaz wysypywania śmieci - na słupku betonowym. b) Potwierdzeniem wykonania zamówienia będzie karta przekazania odpadów bądź inny dokument potwierdzający przekazanie odpadów na lokalne wysypisko oraz protokół odbioru prac. c) Dodatkowe informacje: Teren przeznaczony do uprzątnięcia to około 4000 m2, do usunięcia około 71 m3 odpadów w kilku skupiskach. Zadanie częściowe nr 2 Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych, gruzu, drewna i innych odpadów z nieruchomości oznaczonej nr działki 587/5 o powierzchni 1,4358 ha, położonej w obrębie Siemonia, gmina Bobrowniki, woj. śląskie. a) W zamówieniu do czynności Wykonawcy należeć będzie: - Usunięcie, transport i utylizacja, śmieci, odpadów komunalnych, gruzu, drewna oraz innych nie wymienionych, na lokalnym wysypisku; Kody odpadów/śmieci znajdujących się na nieruchomości: 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 17 01 02 Gruz ceglany 17 01 03 Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia 17 02 01 Drewno 17 02 02 Szkło 17 02 03 Tworzywa sztuczne 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu 20 03 01 Nie segregowane zmieszane odpady komunalne 20 03 99 Odpady komunalne nie wymienione w innych grupach 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne 17 01 82 Inne nie wymienione odpady - Uporządkowanie terenu, w tym wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów; - Umieszczenie 1 tabliczki - zakaz wysypywania śmieci - na słupku betonowym. b) Potwierdzeniem wykonania zamówienia będzie karta przekazania odpadów bądź inny dokument potwierdzający przekazanie odpadów na lokalne wysypisko oraz protokół odbioru prac. c) Dodatkowe informacje: Teren przeznaczony do uprzątnięcia to około 1,4358 ha, do usunięcia około 67 m3 odpadów w kilku skupiskach..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zamianę umownego terminu, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1.) wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, losowego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; 2.) zmian istotnych przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia; 3.) działania organów administracji w szczególności przekroczenia określonych przepisami terminów dla uzyskania wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania koniecznych pozwoleń, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności; 4.) przekroczenia terminu w przekazaniu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, 5.) wstrzymania przez zamawiającego wykonania prac, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania prac w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę); 6.) okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy. W przypadku zmiany terminu realizacji terminu przedmiotu umowy, wynikającego z okoliczności wymienionych powyżej, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3. Dopuszcza się zamianę pozostałych zapisów umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) zmiana podwykonawców, na których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ; 2) wprowadzenie dodatkowego podwykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody zamawiającego i spełnienia warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ; 3) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy; 4) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku wystąpienia warunków uniemożliwiających lub znacznie utrudniających prowadzenie prac; 5) wprowadzenie przez Wykonawcę podwykonawcy pomimo deklaracji w ofercie wykonania zamówienia siłami własnymi, 6) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowania nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy, 7) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku kiedy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć, 8) realizacja części przedmiotu zamówienia z przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest możliwa do wykonania, 9) zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego, 10) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 11) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.) 4. Zmiany o których mowa powyżej nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. 5. Przewiduje się możliwość rezygnacji z części umownych prac w sytuacji gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. 6. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 7. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany, 8. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony a okoliczności, na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane. 9. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie podpisany przez strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu, ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2016 godzina 09:45, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu, ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole sekretariat pokój 211, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych, gruzu, drewna i innych odpadów z nieruchomości oznaczonej nr działki 562/32 i 563/32, k.m. 3G o powierzchni ok. 0,4000 ha, położonej w obrębie Lubomia , gmina Lubomia, woj. śląskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych, gruzu, drewna i innych odpadów z nieruchomości oznaczonej nr działki 562/32 i 563/32, k.m. 3G o powierzchni ok. 0,4000ha, położonej w obrębie Lubomia , gmina Lubomia, woj. śląskie. a) W zamówieniu do czynności Wykonawcy należeć będzie: - Usunięcie, transport i utylizacja, śmieci, odpadów komunalnych, gruzu, drewna oraz innych nie wymienionych, na lokalnym wysypisku; Kody odpadów/śmieci znajdujących się na nieruchomości: 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 17 01 02 Gruz ceglany 17 01 03 Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia 17 02 01 Drewno 17 02 02 Szkło 17 02 03 Tworzywa sztuczne 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu 20 03 01 Nie segregowane zmieszane odpady komunalne 20 03 99 Odpady komunalne nie wymienione w innych grupach 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne 17 01 82 Inne nie wymienione odpady - Uporządkowanie terenu, w tym wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów; - Umieszczenie 1 tabliczki - zakaz wysypywania śmieci - na słupku betonowym. b) Potwierdzeniem wykonania zamówienia będzie karta przekazania odpadów bądź inny dokument potwierdzający przekazanie odpadów na lokalne wysypisko oraz protokół odbioru prac. c) Dodatkowe informacje: Teren przeznaczony do uprzątnięcia to około 4000 m2, do usunięcia około 71 m3 odpadów w kilku skupiskach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2 Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych, gruzu, drewna i innych odpadów z nieruchomości oznaczonej nr działki 587/5 o powierzchni 1,4358 ha, położonej w obrębie Siemonia, gmina Bobrowniki, woj. śląskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych, gruzu, drewna i innych odpadów z nieruchomości oznaczonej nr działki 587/5 o powierzchni 1,4358 ha, położonej w obrębie Siemonia, gmina Bobrowniki, woj. śląskie. a) W zamówieniu do czynności Wykonawcy należeć będzie: - Usunięcie, transport i utylizacja, śmieci, odpadów komunalnych, gruzu, drewna oraz innych nie wymienionych, na lokalnym wysypisku; Kody odpadów/śmieci znajdujących się na nieruchomości: 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 17 01 02 Gruz ceglany 17 01 03 Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia 17 02 01 Drewno 17 02 02 Szkło 17 02 03 Tworzywa sztuczne 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu 20 03 01 Nie segregowane zmieszane odpady komunalne 20 03 99 Odpady komunalne nie wymienione w innych grupach 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne 17 01 82 Inne nie wymienione odpady - Uporządkowanie terenu, w tym wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów; - Umieszczenie 1 tabliczki - zakaz wysypywania śmieci - na słupku betonowym. b) Potwierdzeniem wykonania zamówienia będzie karta przekazania odpadów bądź inny dokument potwierdzający przekazanie odpadów na lokalne wysypisko oraz protokół odbioru prac. c) Dodatkowe informacje: Teren przeznaczony do uprzątnięcia to około 1,4358 ha, do usunięcia około 67 m3 odpadów w kilku skupiskach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.