Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2015-05-15
Krotoszyn: Świadczenie usług pralniczych, dezynfekcji bielizny Zamawiającego, dzierżawa bielizny Wykonawcy oraz świadczenie usługi pralniczej odzieży ochronnej i roboczej wraz z wdrożeniem technologii RFID dla SPZOZ w Krotoszynie.
Numer ogłoszenia: 114552 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych, dezynfekcji bielizny Zamawiającego, dzierżawa bielizny Wykonawcy oraz świadczenie usługi pralniczej odzieży ochronnej i roboczej wraz z wdrożeniem technologii RFID dla SPZOZ w Krotoszynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych, dezynfekcji bielizny Zamawiającego, dzierżawa bielizny Wykonawcy oraz świadczenie usługi pralniczej odzieży ochronnej i roboczej wraz z wdrożeniem technologii RFID dla SPZOZ w Krotoszynie w okresie 30 miesięcy od daty podpisania umowy, według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ, w ilości 330000 kg w okresie trwania umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 8.000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki, dotyczące:posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wykonane za kwotę min. 800.000,00 zł brutto każda (należy przedstawić wykonane usługi wraz z wdrożeniem RFID na kwotę min. 800.000,00 zł brutto każda).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki, dotyczące: 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że: a) posiada komorę dezynfekcyjną do dezynfekcji materacy, (potwierdzone wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń [należy wykazać posiadanie komory dezynfekcyjnej], którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - rozdz. VI pkt 6. siwz); b) posiada w zakładzie pralniczym barierę higieniczną, (potwierdzone wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń [należy wykazać posiadanie bariery higienicznej], którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - rozdz. VI pkt 6. siwz); c) posiada w zakładzie pralniczym urządzenie przelotowe automatyczne, urządzenie myjąco-dezynfekujące do pojemników i wózków transportowych, (potwierdzone wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń [należy wykazać posiadanie urządzenia przelotowego automatycznego, urządzenienia myjąco-dezynfekującego do pojemników i wózków transportowych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca- rozdz. VI pkt 6.) siwz); d)posiada w zakładzie pralniczym wydzielone pralnice do prania bielizny noworodkowej/dziecięcej, (potwierdzone wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń [należy wykazać posiadanie wydzielonych pralnic do prania bielizny noworodkowl/dziecięcej], którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca- rozdz. VI pkt 6. siwz); e)posiada w zakładzie pralniczym automatyczny system dozowania środków piorąco-dezynfekujących, (potwierdzone wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń [należy wykazać posiadanie automatycznego systemu dozowania środków piorąco-dezynfekujących], którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca- rozdz. VI pkt 6. siwz); f) stosuje w zakładzie pralniczym środki piorące i dezynfekujące w zakresie temperatur 40 - 90 stopni, a w przypadku bielizny noworodkowej, niemowlęcej i dziecięcej w zakresie temperatur od 65 - 90 stopni (potwierdzone wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń [wykaz środków piorących i dezynfekujących], którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca- rozdz. VI pkt 6. siwz); g) p osiada co najmniej dwa samochody do przewozu bielizny szpitalnej, (potwierdzone wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń [wykaz samochodów], którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca- rozdz. VI pkt 6. siwz); h) posiada niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia pralnicze, prasujące, maglujące, i inne. (potwierdzone wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń [wykaz urządzeń pralniczych, prasujących, maglujących i innych], którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca- rozdz. VI pkt 6.) siwz);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki, dotyczące: 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 800.000,00 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty, które należy dołączyć do oferty, potwierdzające, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1)Oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia pozytywnej opinii właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzająca, że jego zakład działa zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 05.12.2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U. 2013, poz. 947), że utrzymywany jest w należytym stanie higieniczno-sanitarnym, a także stwierdzająca, że pralnia posiada barierę higieniczną i możliwość świadczenia usług pralniczych w zakresie prania bielizny ogólnoszpitalnej, noworodkowej. 2)Oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia świadectw rejestracyjnych, atestów, certyfikatów, kart charakterystyki na środki piorące i preparaty dezynfekcyjne: oznaczenie CE, Deklaracja Zgodności WE i wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr107 poz 679.) na produkty przeznaczone do dezynfekcji bielizny operacyjnej lub dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 o produktach biobójczych (Dz. U. 2002 r., nr 175 poz. 1433 z późn. zm) dla pozostałych środków dezynfekcyjnych. Pozytywna opinia PZH, DGHM lub innego analogicznego ośrodka z kraju członka UE. Zamawiający wymaga załączenia: - ulotek, materiałów handlowych i informacyjnych, aktualnych kart charakterystyki preparatów. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę certyfikatów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów według poniższych zasad: -W klasie I oraz IIa - dokument potwierdzający prawo oznakowania wyrobu znakiem CE bądź wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty, -W klasie IIb oraz III - zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty. 3)Oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia decyzji Państwowego Inspektora Sanitarnego dot. świadczenia usług transportowych w zakresie przedmiotu zamówienia dot. co najmniej dwóch samochodów. 4)Umowa/umowa przedwstępna z pralnią /awaryjną/ lub oświadczenie o posiadaniu pralni /awaryjnej/. 5)Oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia pozytywnej opinii Instytutu Matki i Dziecka lub innej równoważnej instytucji dotycząca środków piorących do prania bielizny noworodkowej, niemowlęcej i dziecięcej. 6)Oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia oświadczenie producenta środków piorąco-dezynfekujących o stosowaniu w zakładzie pralniczym powyższych środków, w szczególności umożliwiających pranie i dezynfekcję w temperaturze 40 oC. 7)Przykładowy wydruk potwierdzający prowadzenie statystyki parametrów prania. 8)Dokument przedstawiający technologię procesów prania i dezynfekcji w zakresie zgodnej z przedmiotem zamówienia i w zakresie temperatur od 40 do 90 stopni. 9)Certyfikat ISO 9001:2008 lub inny dokument o charakterze równoważnym, obejmujący swym zakresem co najmniej usługi pralnicze, dezynfekcji, naprawy i transport asortymentu pralniczego, wynajem bielizny szpitalnej wraz z monitoringiem w systemie RFID. 10)Certyfikat niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzający, że pralnia, w której wykonywana będzie usługa posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością RABC system kontroli skażenia biologicznego w zakresie usługi pralnicze, dezynfekcji ,naprawy, transport, wynajem bielizny szpitalnej wraz z monitoringiem w systemie RFID zgodny z polską normą PN-EN ISO 14065:2005, lub inny dokument o charakterze równoważnym. 11) Oświadczenie Wykonawcy, w której pralni będzie wykonywana usługa. 12)Oświadczenie producenta, że Wykonawca jest pod stałym nadzorem technologicznym producenta stosowanych środków pralniczych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III pkt 7 i w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona na zgodność z oryginałem przez notariusza).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 2 pkt 2-4 Projektu umowy: 2. Zmiana cen jednostkowych może nastąpić raz w roku o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług ogółem ogłoszony przez Prezesa GUS w pierwszym kwartale danego roku, jednak nie wcześniej niż od następnego miesiąca po miesiącu ogłoszenia w/w wskaźnika na podstawie wniosku Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Strony ustalają, że cena jednostkowa netto usługi, określona w pkt 1 nie ulegnie zmianie przez 12 miesięcy od daty rozpoczęcia realizacji usługi. 4. Poza przypadkiem określonym w § 2 pkt 2 umowy, strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3- 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. § 16 Projektu umowy: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 2 pkt 2 - 4 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy, maksymalnie 12 miesięcy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 20..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2015 godzina 09:00, miejsce: SEKRETARIAT SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego oraz płynów do terapii nerkozastępczej dla SPZOZ w Krotoszynie.
- Zakup oleju napędowego i benzyny dla pojazdów, maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Usługa prania świadczona dla Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku.
- 29/ZP2024- Świadczenie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie i podległych mu placówek
- Usługa prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o.
- Świadczenie usług pralniczych dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.