eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników CUPT z zakresu zarządzania czasem pracy oraz elementami radzenia sobie ze stresem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-01

Warszawa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników CUPT z zakresu zarządzania czasem pracy oraz elementami radzenia sobie ze stresem
Numer ogłoszenia: 114551 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Unijnych Projektów Transportowych , Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 262 06 28, faks 22 262 05 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cupt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników CUPT z zakresu zarządzania czasem pracy oraz elementami radzenia sobie ze stresem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników CUPT z zakresu zarządzania czasem pracy oraz elementami radzenia sobie ze stresem. 2. Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który zrealizował, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy (3) usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń lub wyjazdów o charakterze integracyjno-szkoleniowym, obejmujące również nocleg oraz wyżywienie dla co najmniej 50 osób, o wartości co najmniej 50 000,00 złotych brutto każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który dysponować będzie na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: 1) Koordynatorem/ opiekunem logistycznym posiadającym doświadczenie w organizacji w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, 3 wyjazdów minimum dwudniowych o charakterze szkoleniowo - integracyjnym dla grupy co najmniej 100 osób każdy wyjazd, zgodnie z Załącznikiem Nr 7a do SIWZ; 2) trenerem posiadającym co najmniej 10 lat doświadczenia trenerskiego oraz co najmniej 70 dni szkoleniowych z zakresu tematyki wskazanej w Opisie Przedmiotu Zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym (zarządzanie minimum 20 osobami), poza doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, zgodnie z Załącznikiem Nr. 7d do SIWZ; 3) dwoma trenerami posiadającym, co najmniej 7 lat doświadczenia trenerskiego oraz doświadczenie co najmniej 50 dni szkoleniowych z zakresu tematyki wskazanej w Opisie Przedmiotu Zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym (zarządzanie minimum 8 osobami), poza doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, zgodnie z Załącznikiem Nr. 7d do SIWZ; 4) trzynastoma trenerami posiadającymi, co najmniej 5 lat doświadczenia trenerskiego każdy oraz doświadczenie, co najmniej 30 dni szkoleniowych każdy, z zakresu tematyki wskazanej w Opisie Przedmiotu Zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, 5 lat doświadczenia zawodowego nie związanego z prowadzeniem szkoleń, zgodnie z Załącznikiem Nr. 7d do SIWZ. 5) Koordynatorem/ opiekunem merytorycznym posiadającym doświadczenie w koordynowaniu, co najmniej 5 projektów szkoleniowych obejmujących co najmniej 6 grup jednocześnie w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Koordynator powinien wykazać się także 10 letnim doświadczeniem trenerskim oraz przeprowadzeniu co najmniej 100 dni szkoleniowych z zakresu tematyki wskazanej w zapytaniu w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, zgodnie z Załącznikiem Nr. 7b do SIWZ; 6) Wykładowcą posiadającym doświadczenie w przeprowadzeniu, w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert 10 wykładów interaktywnych dla grupy co najmniej 100 osób z zakresu tematyki związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie z Załącznikiem Nr. 7c do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość, aby Koordynator/ opiekun merytoryczny pełnił równocześnie rolę Wykładowcy w drugim dniu szkolenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Koncepcja realizacji szkolenia - 30
  • 3 - Doświadczenie trenerów - 40

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie obowiązywania Umowy Strony dopuszczają następujące zmiany: 1) zmiany w programie szkolenia wskazanego w Koncepcji realizacji szkolenia, którego kserokopia stanowi Załącznik nr 5 do Umowy, przy czym zmianę taką uznaje się za skuteczną w momencie wyrażenia przez Zamawiającego pisemnej zgody, na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy, 2) zmianę osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu Umowy, wskazanych w Wykazie osób zdolnych do wykonania Przedmiotu Umowy, którego kserokopia stanowi Załącznik nr 7 do Umowy, przy czym zmianę taką uznaje się za skuteczną w momencie wyrażenia przez Zamawiającego pisemnej zgody, na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy, akceptującej nową osobę uczestniczącą w realizacji Przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem, iż nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w ogłoszeniu o zamówieniu, 3) zmianę cen, w przypadku zmian przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym cena netto nie ulegnie zmianie nastąpi jedynie zmiana ceny brutto. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. Zmiana może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za usługi świadczone po wejściu w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku VAT, 4) zmianę miejsca szkolenia (w tym również hotelu), przy czym zmianę taką uznaje się za skuteczną w momencie wyrażenia przez Zamawiającego pisemnej zgody, na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy, akceptującej nowe miejsce realizacji Przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem, iż nowe miejsce musi spełniać co najmniej wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. 3. W przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w § 6 ust. 2 Umowy, możliwa jest zmiana terminu wykonania zamówienia, o czas występowania zdarzenia stanowiącego siłę wyższą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cupt.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CUPT, pl.Europejski 2, 00-844 Warszawa, VII piętro p.733.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2016 godzina 09:30, miejsce: CUPT, pl. Europejski 2, 00-844 Warszawa, VIII pietro, Recepcja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków finansowych Unii Europejskiej i Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.