eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › USŁUGI UBEZPIECZENIA na rzecz Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu. Sprawa znakZP/PN/4/2015/DF.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-31

Wrocław: USŁUGI UBEZPIECZENIA na rzecz Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu. Sprawa znak: ZP/PN/4/2015/DF.
Numer ogłoszenia: 114539 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. , ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3475191, 3475007, faks 071 3486851.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//bip.halaludowa.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI UBEZPIECZENIA na rzecz Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu. Sprawa znak: ZP/PN/4/2015/DF..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia 2. Zakres przedmiotu zamówienie obejmuje dwie części na które składają się: 1) Zadanie Nr 1 (Pakiet Nr 1) - ubezpieczenia majątkowe mienia w tym: - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk , - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie mienia o charakterze kolekcjonerskim, zabytkowym, - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadanego mienia. Wykaz mienia, wszystkie ryzyka ubezpieczeniowe wraz z sumami ubezpieczenia zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ 2) Zadanie Nr 2 (Pakiet Nr 2) - Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej członków władz spółek handlowych. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w podziale na w/w zadania - określają Załączniki odpowiednio dla każdego z Zadań, zaprezentowane w Formularzach Kalkulacyjnych - Cenowych do SIWZ. 3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatna przez Zamawiającego w terminach określonych w umowie..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolitych z 2013 r. poz. 907 ze zm.), możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień oraz dotyczących przedmiotu zamówienia. 2.Zamówienia uzupełniające będą obejmowały: a) nowo nabyte przedmioty ubezpieczenia oraz przedmioty, których wartość wzrosła w okresie ubezpieczenia wskutek dokonanych ulepszeń, modernizacji lub remontów (z uwzględnieniem klauzul automatycznego pokrycia), b)nowo nabyte przedmioty ubezpieczenia oraz przedmioty, których wartość wzrosła wskutek dokonanych ulepszeń, modernizacji lub remontów i które zostaną zgłoszone Wykonawcy przed każdym okresem ubezpieczenia (zamówienie uzupełniające będzie obejmowało różnicę pomiędzy zgłoszoną na kolejny okres ubezpieczenia wartością mienia a wartością mienia zawartą w zamówieniu podstawowym), c)ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej związanej z tym mieniem oraz rozszerzeniem działalności Zamawiającego, a także innych rodzajów ubezpieczeń związanych z wymogami podmiotów zewnętrznych. 3.Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do rzeczywistego okresu udzielanej ochrony oraz kalkulowania składki w systemie pro rata temporis.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.60.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wymogu wniesienia wadium przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. Wykonawca musi posiadać Zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 950), ważne na dzień składania ofert oraz w okresie trwania realizacji zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia udokumentuje ten Wykonawca, który będzie odpowiedzialny za wykonanie tej części zamówienia do realizacji, której wymagane jest posiadanie uprawnień wymaganych powyżej przez Zamawiającego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego i dołączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, tym samym nie dokonuje jego opisu. Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego i dołączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, tym samym nie dokonuje jego opisu. Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego i dołączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, tym samym nie dokonuje jego opisu. Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego i dołączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo (ciąg pełnomocnictw) do podpisania Oferty (jeżeli dotyczy), o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty (np. odpisu z rejestru sądowego). Pełnomocnictwo winno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie - Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Jeżeli Wykonawca polegać będzie na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub udowodnienia w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, np. przedłożenie zawartych umów czy oświadczeń. W przypadku warunku wiedzy i doświadczenia - pisemne zobowiązanie powinno określać (współpracę) zakres czynności podmiotu trzeciego. Przez pisemne zobowiązanie Zamawiający rozumie zobowiązanie złożone w oryginale podpisane przez osobę /osoby upoważnioną/ upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób. Zamawiający wymaga, aby przedłożone zobowiązanie zawierało wyraźne doprecyzowanie jakie zasoby będą przedmiotem udostępnienia, przez kogo zostaną one udostępnione i na czyją rzecz, oraz na jaki czasokres. 4) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty i oświadczone wystawione na niego w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w tym dokumenty przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 5) Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia (Formularz kalkulacyjno-cenowy) odpowiednio dla zadania nr 1 i/lub zadania nr 2. 6) Do oferty muszą być dołączone Ogólne Warunki Ubezpieczenia, które będą obowiązywać w okresie ubezpieczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Klauzule dodatkowe - fakultatywne warunki ubezpieczenia - 25

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności z wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia - szczegółowo opisane w rozdziale XI pkt. 4 SIWZ w szczególności: 1) gdy potrzebne są zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; 2) gdy potrzebna jest zmiana terminu realizacji zamówienia, w tym skrócenie czasu jego trwania; 3) gdy potrzebne są zmiany zakresu przedmiotu zamówienia - w takim przypadku zmianie mogą ulec zapisy umowy odnoszące się do przedmiotu zamówienia i jego zakresu, wynagrodzenia i rozliczenia Wykonawcy, a także obowiązków Wykonawcy; 4) w przypadku ujawnienia się nowego ryzyka nieobjętego zakresem ubezpieczenia, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia za zgodą Wykonawcy zmian w zakresie poszczególnych rodzajów ubezpieczeń dotyczących złożonej oferty, sum ubezpieczenia, sum gwarancyjnych oraz wysokości należnych składek i okresów ubezpieczenia; 5) gdy potrzebne są zmiany w zakresie mienia stanowiącego przedmiot ubezpieczenia, a w szczególności zmiany jego wartości, między innymi z uwagi na użytkowanie oraz gospodarowanie tym mieniem. W przypadku gdy dokonane zmiany wpłyną na zmianę wysokości składki ubezpieczeniowej, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany jej wartości; 6) gdy potrzebne są zmiany w częściach przedmiotu zamówienia, które zgodnie z ofertą Wykonawcy będą wykonywane przy pomocy podwykonawców; 7) korzystnych dla Zamawiającego zmianach zakresu ubezpieczenia wynikających ze zmian OWU Wykonawcy; 8) rozszerzeniu zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego w SIWZ; 9) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie udało się przewidzieć w chwili zawierania umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej SIWZ, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian bedących nastepstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez koniecznosci sporzadzania aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.halaludowa.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław, budynek WCK, pokój nr 302 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr 1 (PAKIET Nr 1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenia majątkowe mienia w tym: - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk , - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie mienia o charakterze kolekcjonerskim, zabytkowym, - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadanego mienia, Wykaz mienia, wszystkie ryzyka ubezpieczeniowe wraz z sumami ubezpieczenia zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Fakultatywne warunki ubezpieczenia (z 4 podkryteriami) - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr 2 (Pakiet Nr 2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej członków władz spółek handlowych. Ochrona ubezpieczeniowa w ramach odpowiedzialności cywilno-prawnej obecnych, byłych i przyszłych członków organów władz spółki kapitałowej za szkody wyrządzone spółce lub osobom trzecim z tytułu uchybień i błędów oraz nieprawidłowych działań w trakcie wykonywania czynności zarządczych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Klauzule dodatkowe - FAKULTATYWNE WARUNKI UBEZPIECZENIA - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.