eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY (ZNAKPUP.2500.5.2014) W ZAKRESIEKurs dla drwali - operatorów pilarki (10 osób)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Gorzów Wielkopolski: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY (ZNAK: PUP.2500.5.2014) W ZAKRESIE: Kurs dla drwali - operatorów pilarki (10 osób)
Numer ogłoszenia: 114176 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Walczaka 110, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 736 06 43, faks 0-95 736 06 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pup.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY (ZNAK: PUP.2500.5.2014) W ZAKRESIE: Kurs dla drwali - operatorów pilarki (10 osób).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, w szczególności dla osób do 25 roku życia, pow. 50 roku życia oraz osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, PFRON w zakresie: Kurs dla drwali - operatorów pilarki (10 osób). WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1.Rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi zgodnie z wzorem umowy, stanowiącej załącznik do siwz. 2.Zamawiający zleci przeszkolenie bezrobotnych i poszukujących pracy w ramach szkolenia grupowego. 3.Koszty szkoleń grupowych w całości finansowane będą przez Zamawiającego. 4.Zamawiający zastrzega prawo do skierowania na szkolenie mniejszej ilości osób jak określił w siwz, w zależności od potrzeb szkoleniowych osób bezrobotnych i poszukujących pracy. 5.Uczestnicy szkoleń grupowych zostaną skierowani do Wykonawcy celem przeszkolenia w tym samym terminie, jako jedna grupa szkoleniowa lub w kilku grupach, w różnych terminach w uzgodnieniu z Wykonawcą, przy czym łączna liczba osób skierowanych na szkolenie nie przekroczy ilości określonej w siwz. 6.Wykonawca może realizować szkolenia w grupie szkoleniowej max 15-osobowej, wraz z osobami z wolnego naboru, pod warunkiem zapewnienia dla każdego uczestnika samodzielnego stanowiska szkoleniowego, wymaganego przez Zamawiającego określonego w siwz. 7.Wykonawca przedstawi program szkolenia opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi Zamawiającego. Szczegółowy zakres szkolenia, w tym: plan nauczania oraz opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, czas trwania szkolenia, sposób organizacji szkolenia, w tym zajęć praktycznych, cel szkolenia, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych wykonawca zobowiązany będzie określić i zawrzeć w Programie szkolenia, po podpisaniu umowy, według wzoru stanowiącego załącznik do umowy. 8.Program szkolenia uwzględnia zajęcia teoretyczne oraz praktyczne (ćwiczenia) oraz sposoby sprawdzania efektów nauczania. Kształt i metodyka nauczania musi odpowiadać potrzebom dydaktycznym osób dorosłych. Przy jego realizacji konieczne jest, aby uczestnicy szkoleń mieli dostęp do nowoczesnych metod zdobywania wiedzy, m.in. poprzez dostęp do komputera, internetu. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp. 9.Plan nauczania powinien określać przedmioty nauczania i ich wymiar, rozkład zajęć oraz częstotliwość. Treść, kształt planu i czas trwania szkolenia muszą być odpowiednie, aby osiągnąć cel szkolenia. 10.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń (uprawnień) dla osób kończącym szkolenie z wynikiem pozytywnym, zgodnie z przepisami ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. W przypadku osób, których szkolenie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Kapitał Ludzki wystawi dokumenty z wykorzystaniem logo EFS zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl. 11.Każdy uczestnik po pozytywnym ukończeniu szkolenia otrzyma zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia, zawierający; numer rejestru, imię i nazwisko oraz pesel uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowa-dzającą szkolenie. 12.Czas przeznaczony na egzamin nie wlicza się do godzin szkolenia. 13.Wykonawca zapewnia do realizacji szkolenia wykładowców / instruktorów posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, m.in. wykształcenie, zawód, doświadczenie zawodowe, uprawnienia, zgodne z tematyką zajęć, które będzie realizował, w tym, co najmniej 2 osoby spełniające warunki siwz - Rozdział V pkt. 3d. 14.Dla zapewnienia jakości szkolenia Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości szkolenia, polegający na bieżącej kontroli jakości i efektów szkolenia, sprawowany przez osobę z przygotowaniem pedagogicznym. 15.Nadzór wewnętrzny nie może sprawować wykładowca / instruktor wskazany do realizacji szkolenia. 16.Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia na własność materiały dydaktyczne odpowiadające tematyce realizowanego szkolenia, nowe, nieużywane, z obowiązującym stanem prawnym, czytelne, estetycznie wykonane i dobrej jakości, minimum książkę lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis oraz poczęstunek w trakcie trwania szkolenia (kawę, herbatę, wodę mineralną, sok, ciastka, kanapkę lub inny posiłek). 17.Na potrzeby realizacji szkolenia wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia samodzielne stanowisko szkoleniowe oraz niezbędny potencjał techniczny (salę wykładową, miejsce do realizacji zajęć praktycznych - tereny leśne Nadleśnictw, sprzęt, materiały, pomoce naukowe w takim zakresie, aby zapewnić prawidłową realizację szkolenia - ich ilość nie może być mniejsza niż podana w rozdziale V pkt. 3 c siwz oraz odzież ochronną dla każdego uczestnika szkolenia (m.in. spodnie ochronne z wkładką antyprzecięciową, koszula, kask ochronny, rękawice, itp.) spełniającą wymogi określone w przepisach prawa z zakresu bezpieczeństwa i hieny pracy. 18.Sale, w których będą realizowane zajęcia muszą być przestronne, jasno oświetlone, wyposażone w niezbędny sprzęt dydaktyczny ze swobodnym dostępem do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia (tj. WC, umywalka z dostępem do ciepłej wody, środki czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki lub suszarkę do rąk, dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenie kawy lub herbat, kubki do napojów gorących i zimnych, łyżeczki, spełniające wymogi BHP i ppoż. 19.Wykonawca na okres szkolenia będzie zobowiązany: a)na wniosek Zamawiającego ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem uczestników szkoleń zarejestrowanych, jako poszukujący pracy lub osób bezrobotnych, które podjęły zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą w trakcie trwania szkolenia i wyraziły chęć jego ukończenia, b)prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. c)kontrolować obecność uczestników na zajęciach, informować na bieżąco PUP o nieobecnościach lub przerwaniu szkolenia przez osoby skierowane. d)sporządzać protokoły z przebiegu egzaminów. e)przeprowadzić ocenę realizowanego szkolenia poprzez wypełnienie ankiety przez uczestników szkolenia oraz przekazanie jej wyników oceny do PUP wraz z dokumentacją szkolenia. f)oznaczyć sale, w których prowadzone będą zajęcia emblematami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Kapitał Ludzki. OPIS SZCZEGÓŁOWY ZAMÓWIENIA 1.Liczba osób do przeszkolenia - 10 osób. 2.Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.10.2014r. , planowane rozpoczęcie II - III kwartał 2014 r. 3.Czas trwania kursu do 4 tygodni dla grupy, zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, w przedziale czasu od godz. 8.00 - 18.00, min. 25 godzin zegarowych w 1 tygodniu, 1 godzina zajęć teoretycznych trwa 45 minut + 15 min przerwa lekcyjna, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami. 4.Ilość godzin szkolenia - min. 144 godzin na 1 uczestnika. 5.Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 38 godzin. 6.Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 106 godzin. 7.Miejsce przeprowadzenia szkolenia - dopuszcza się realizację szkolenia poza Gorzowem Wlkp., w takiej sytuacji należy zapewnić uczestnikom szkolenia dowóz do miejsca szkolenia i powrót lub dowóz do miejsca szkolenia i powrót oraz zakwaterowanie i wyżywienie w przypadku dojazdu przekraczającego łącznie 3 godziny dziennie na trasie z Gorzowa Wlkp. do miejsca prowadzenia zajęć i z powrotem. Ponadto wykonawca musi zapewnić dowóz uczestników szkolenia do miejsca prowadzenia zajęć praktycznych (tereny Nadleśnictw). Koszty należy uwzględnić w cenie szkolenia. 8.Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku drwala - operatora pilarki oaz zdobycie stosownych uprawnień i zaświadczeń. 9.Szkolenie realizowane będzie w oparciu o § 16 i 21 Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. z 2006 r., Nr 161, poz. 1141), na zasadach i warunkach określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012, poz. 186). 10.Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz musi uwzględniać następujące zagadnienia: budowa silników spalinowych dwusuwowych i ich działanie, budowa pilarek, charakterystyka pilarek używanych w leśnictwie, paliwa, oleje i smary, przygotowanie pilarki do pracy i utrzymanie właściwego stanu technicznego, narzędzia i sprzęt pomocniczy do pozyskania drewna, techniki ścinki i obalania drzew w warunkach normalnych, ścinka drzew trudnych oraz usuwanie złomów i wywrotów, technika przerzynki kłód i dłużyc, technika okrzesywania drzew ściętych, zasady organizacji procesu technologicznego pozyskania drewna w aspekcie wydajności i ochrony pracy, wykorzystywanie surowca drzewnego - manipulacja i sortymentacja, wykaszarki i wycinarki (kosy mechaniczne) - budowa i zastosowanie w leśnictwie, bezpieczeństwo i higiena pracy na stanowisku drwala-operatora pilarki, udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, błędy podczas wykonywania prac pozyskaniowych, korekta wykonywania techniki ścinki, okrzesywania i przerzynki, zajęcia praktyczne.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego w następującym zakresie: zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, w szczególności dla osób do 25 roku życia, pow. 50 roku życia oraz osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, PFRON w zakresie: kurs dla drwali - operatorów pilarki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy (podstawa prawna: ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. z 2013r., poz. 674 ze zm.). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę (oświadczenia), na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie uznany, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 usługę szkoleniową podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za usługę szkoleniową podobną zamawiający uzna: zorganizowanie szkolenia i przeszkolenie min. 8 uczestników, szkolących się w tym samym miejscu i czasie, tj. na tych samych zajęciach z zakresu pilarza, drwala, operatora pilarki. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę (oświadczenia), na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże 1 salę wykładową dla 10 osób wyposażoną w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, piły łańcuchowe (pilarki spalinowe) - 10 szt., wykaszarki (kosy spalinowe) - 3, siekiery - 4 szt., młoty - 4 szt., tirfory - 4 szt., pilniki - 4 szt., miejsce do realizacji zajęć praktycznych (tereny leśne Nadleśnictw). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże minimum 2 wykładowców/instruktorów, z wykształceniem wyższym - inżynier leśnictwa lub średnim - technik leśnictwa, którzy przeszkolili po min. 30 osób w ciągu ostatnich 3 lat na kursach z zakresu pilarza, drwala, operatora pilarki. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie uznany za spełniony po złożeniu oświadczenia, o którą ubiega się wykonawca (zał. siwz).Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Ofertę zgodnie z rozdziałem I siwz - w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, b) Odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz), c) Oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych wojewódzkiego urzędu pracy, d) Oświadczenie o wykonaniu należytym usługi szkoleniowej podobnej do przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, e) Wykaz wykonanych usług szkoleniowych podobnych do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, f) Kopię dokumentów potwierdzających jakość usług szkoleniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, jeżeli wykonawca posiada aktualny, na dzień składania certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wystawiony przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, wydany wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO i/lub aktualną akredytację wydaną wykonawcy przez kuratora oświaty na podstawie przepisów ustawy o systemie oświaty z dn. 7 września 1991 r. (Dz.U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 ze zm.). W przypadku, gdy przedstawiony dokument nie potwierdza w sposób jednoznaczny posiadanie przez wykonawcę akredytacji na szkolenie, o które ubiega się wykonawca, w takiej sytuacji wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dodatkowo stosowne oświadczenie lub dokument, z treści którego wynika, że akredytacja obejmowała szkolenie odpowiadające zamówieniu, o które ubiega się wykonawca. 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz art. 26 ust. 2d ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz art. 26 ust. 2d ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego, dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Jakość - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

tak, na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzow.pup.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wlkp., ul. Walczaka 110, pok. nr 113.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wlkp., ul. Walczaka 110, pok. nr 203 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane będzie ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Projektu Kameleon.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.