eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-30

Wrocław: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 114175 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej , ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej, wg niżej wymienionych części: Zadanie 1 - Oświetleniowe materiały eksploatacyjne Zadanie 2 - Części do aparatury anestezjologicznej Zadanie 3 - Części do respiratorów Zadanie 4 - Części do Bennett 840 Zadanie 5 - Części do diatermii Zadanie 6 - Części do diatermii Zadanie 7 - Części do diatermii Zadanie 8 - Ostrza Shavera Zadanie 9 - Części różne Zadanie 10 - Części różne Zadanie 11 - Części różne Zadanie 12 - Części do endoskopu Olympus Zadanie 13 - Ostrza do piły Stryker Zadanie 14 - Ostrza do piły Aesculap Zadanie 15 - Części do stetoskopów i RR Zadanie 16 - Części różne Zadanie 17 - Części różne Zadanie 18 - Części różne Zadanie 19 Zadanie 20 - Części różne Zadanie 21 - Trepany, wiertła i pęsety Zadanie 22 Zadanie 23 Zadanie 24 Zadanie 25 Zadanie 26 Zadanie 27 Zadanie 28 Zadanie 29 Zadanie 30 Zadanie 31 Zadanie 32 Zadanie 33 Zadanie 34 - Części do Defibrylatora Bene Heart D6 Zadanie 35 - Przewód do Kerrisona Pneumatycznego Zadanie 36 - Akumulator Acculan II Zadanie 37 - Części do Cusy Zadanie 38 - Części do kardiomonitora FM S/5 Zadanie 39 Zadanie 40 - Części do kardiomonitora FM S/5 Zadanie 41 Zadanie 42 Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Miejsce wykonywania ww. dostaw - ul. Traugutta 116, al. Wiśniowa 36 oraz nowa lokalizacja Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 1.3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący integralną część SIWZ Szacunkowa wartość zamówienia: 418 136,54 złotych netto.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3, 33.16.10.00-6, 33.19.00.00-8, 33.16.20.00-3, 33.15.74.00-9, 33.16.81.00-6, 33.18.22.40-3, 31.43.00.00-9, 33.17.10.00-9, 33.16.20.00-3, 31.51.00.00-4, 38.42.30.00-6, 30.19.29.20-6, 33.14.11.00-1, 33.15.78.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 42.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych dopuszczone są do obrotu i stosowania na terenie RP, (dotyczy wszystkich wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym pozycji przedmiotu zamówienia za wyjątkiem Zadania 1), b) oświadczenie potwierdzające, że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP, (dotyczy wszystkich wyspecyfikowanych pozycji Zadania 1)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) ofertę Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ, b) wypełniony Formularz Cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 1 do umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności 60 dni - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 4 ust. 3 Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 4 ust. 4 Stałość cen, o której mowa w ust. 3, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny wyrobów wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 4 ust. 5 W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne jedynie w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. § 4 ust. 6 Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 8 ust. 4 umowy. § 4 ust. 7 W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikającą ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tę stawkę. § 8 ust. 4 Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 8 ust. 5 Oprócz wypadków wskazanych w § 4 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany miejsca realizacji umowy, 3) zmiany asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego wyrobu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach w cenie nie wyższej niż przetargowa), 4) w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 6 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 5) zmiany konta bankowego. 1. § 8 ust. 6 W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, I piętro, pokój 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, II piętro, pokój 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Oświetleniowe materiały eksploatacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 9 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Części do aparatury anestezjologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2, 35 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Części do respiratorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Części do Bennett 840.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Części do diatermii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 32 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Części do diatermii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Części do diatermii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Ostrza Shavera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 7 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - Części różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 28 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - Części różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 - Części różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 - Części do endoskopu Olympus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 12 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 - Ostrza do piły Stryker.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14 - Ostrza do piły Aesculap.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15 - Części do stetoskopów i RR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 8 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16 - Części różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17- Części różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie 18 - Części różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.29.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie 20 - Części różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie 21 - Trepany, wiertła i pęsety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie 27 - Części do monitora (Spacelab - Qube).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 8 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie 31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie 32.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadnaie 33.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zadanie 34.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Zadanie 35 - Przewód do Kerrisona Pneumatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Zadanie 36 - Akumulator Acculan II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Zadanie 37 - Części do Cusy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Zadanie 38 - Częśći do kardiomonitora FM S/5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 26 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Zadanie 39.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Zadanie 40 - Częśći do kardiomonitora FM S/5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Zadanie 41.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Zadanie 42.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 część, 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności 60 dni - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.