Gorzów Wielkopolski: Konserwacja urządzeń melioracji szczegółowych oraz kanałów w Gorzowie Wlkp
Numer ogłoszenia: 114136 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń melioracji szczegółowych oraz kanałów w Gorzowie Wlkp.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 3 Zamówień Częściowych: ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1 Konserwacja urządzeń melioracji szczegółowych oraz bieżące utrzymanie czystości w Gorzowie Wlkp. ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2 Konserwacja rowów, kanałów melioracyjnych oraz zbiorników retencyjnych w Gorzowie Wlkp. ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 3 Bieżące usuwanie odpadów z Kanału Siedlickiego w Gorzowie Wlkp..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 stawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu krotności wykonania czynności określonych w zamówieniu podstawowym na obiektach objętych zamówień podstawowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.00.00-0, 50.80.00.00-3, 90.51.13.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda, aby Wykonawcy składający ofertę na Zamówienie Częściowe nr 2 wnieśli wadium w wysokości 1000,00 zł. W odniesieniu do pozostałych zamówień częściowych wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje: a. co najmniej jedną usługę na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto związaną z konserwacją rowów melioracyjnych, polegającą na wykonywaniu w ramach zamówienia: koszenia skarp i dna rowów, odmulania dna, usuwania odpadów - jeżeli oferta jest składana dla Zamówienia Częściowego nr 1, b. co najmniej jedną usługę na kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 zł brutto związaną z konserwacją kanałów lub rowów melioracyjnych lub zbiorników retencyjnych, polegającą na wykonywaniu w ramach zamówienia: koszenia skarp, odmulania lub hakowania dna, usuwania odpadów - jeżeli oferta jest składana dla Zamówienia Częściowego nr 2, i załączy dowody (np. Referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c. nie ustala się szczegółowych warunków dla Zamówienia Częściowego nr 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje tj.: - osobą kierującą pracami, posiadającą wykształcenie średnie lub wyższe w specjalności melioracji wodnych (np. technik meliorant) oraz co najmniej dwuletni staż pracy w wyuczonym zawodzie - jeżeli oferta jest składana dla Zamówienia Częściowego nr 1 i Zamówienia Częściowego nr 2. Nie ustala się szczegółowego warunku w tym zakresie dla Zamówienia Częściowego nr 3.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany umowy określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., Referat Zamówień Publicznych pok. 315,
ul Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Kancelaria Ogólna - parter. ul Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamówienie częściowe nr 1: Od dnia 3 sierpnia do 31 października 2015r. Zamówienie częściowe nr 2: - etap I od dnia zawarcia umowy do 29 czerwca 2015 r. - etap II od 15 września do 30 października 2015 r. Zamówienie częściowe nr 3: Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2015 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja urządzeń melioracji szczegółowych oraz bieżące utrzymanie czystości w Gorzowie Wlkp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rów R-De-A - o dł. 7200 mb, od Kanału Deszczańskiego do granicy miasta pomiędzy ulicami Strażacką i Poznańską, 2. Rów R-De-A1 (K-1) - o dł. 750 mb, przy ul. Podgórnej, 3. Rów R-De-A2 (K-2) - o dł. 830 mb, przy ul. Poznańskiej, 4. Rów R-De-A3 (K-2-1) - o dł. 650 mb, pomiędzy ul. Koniawską i ul. Poznańską, 5. Rów R-De-A4 - o dł. 130 mb, pomiędzy ul. Koniawską i ul. Poznańską, 6. Rów R-De-A5 - o dł. 150 mb, przy ul. Baczewskiego, 7. Rów R-De-A6 - o dł. 400 mb, przy ul. Furmanka, 8. Rów R-De-A7 - o dł. 300 mb, przy ul. Furmanka, 9. Rów R-De-A9 - o dł. 490 mb, pomiędzy ul. Siedlicką i Poznańską 10. Rów R-1 - o dł. 320 mb, przy ul. Koniawskiej, 11. Rów R-1-1 - o dł. 133 mb, przy ul. Granicznej, 12. Rów R-2 - o dł. 536 mb, pomiędzy ul. Koniawską i Podgórną, 13. Rów R-W-2 - o dł. 370 mb, przy ul. Warzywnej, 14. Rów R-W-3 - o dł. 218 mb, przy ul. Kostrzyńskiej, 15. Rów R-Oa-8 (A) - o dł. 350 mb, pomiędzy Wałem Długim a ul. Półwiejską, 16. Rów R-Oa-9 (B) - o dł. 350 mb, pomiędzy Wałem Długim a ul. Półwiejską, 17. Rów R-Oa-B1 - o dł. 70 mb, pomiędzy Wałem Długim a ul. Półwiejską, 18. Rów R-Oa-10 (C) - o dł. 650 mb, pomiędzy Wałem Długim a ul. Łąkową, 19. Rów R-Si-1- o dł. 300 mb, ul. Kasprzaka, 20. Rów R-Si-2 (S-1) - o dł. 2 700 mb, od ul. Kasprzaka do ul. Ulimskiej, 21. Rów R-Si-3 - o dł. 640 mb, pomiędzy ul. Graniczną i ul. Paradyską, 22. Rów R-Si-4 - o dł. 350 mb, przy ul. Wylotowej, 23. Rów R-Si-A (S-2) - o dł. 2 400 mb, przy ul. Wylotowej i Świetlanej, 24. Rów R-Si-A1 - o dł. 45 mb, przy ul. Świetlanej, 25. Rów R-Si-B (S-3a) - o dł. 200 mb, przy ul. Żytniej, 26. Rów R-Si-C (S-4) - o dł. 1 160 mb, pomiędzy ul. Wylotową i Żytnią, 27. Rów R-Si-5 - o dł.460 mb, przy ul. Zielnej - Żytniej, 28. Rów R-Si-6 o dł. 230 mb, przy ul. Zielnej - Żytniej, 29. Rów R-De-1- o dł.1 820 mb, pomiędzy Kanałem Deszczańskim przy ul. Sulęcińskiej a gruntami rolnymi w okolicy ul. Zastępowej, 30. Rów R-K-1 - o dł. 766 mb, przy ul. Świerkowej, 31. Rów R-K-1-4 - o dł. 618 mb, przy ul. Świerkowej - Owocowej, 32. Rów R-K-1-1 - o dł. 380 mb, przy ul. Świerkowej - Owocowej, 33. Rów R-K-1-2 - o dł. 55 mb, przy ul. Świerkowej - Owocowej, 34. Rów R-K-1-3 - o dł. 197 mb, przy ul. Świerkowej - Owocowej, 35. Rów R-K-1-3a - o dł. 133 mb, przy ul. Świerkowej - Owocowej, 36. Rów R-Wa-1 - o dł. 1 080 mb, przy ul. Warszawskiej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.00.00-0, 50.80.00.00-3, 90.51.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja rowów, kanałów melioracyjnych oraz zbiorników retencyjnych w Gorzowie Wlkp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kanał Siedlicki na odcinku od km 8+000 do km 9+190 (pomiędzy ul. Cysterską do BAMY) 2. Kanał Mazowiecki na odcinku od km 0 + 000 do km 1 + 040, 3. Rów boczny A na odcinku od km 0 + 000 do km 0 + 950, 4. Rów przy ul. Warszawskiej od km 0 + 000 do km 0 + 100 przy posesji nr 134 5. Rów przy ul. Warszawskiej na wysokości Parku Czechówek od km 0+000 do km 0+208 6. Rów pomiędzy ul. Wawrzyniaka i Przemysłową od km 0 + 000 do km 0 + 119, przy ul. Woskowej od km 0 + 119 do km 0 + 170 i pomiędzy ul. Grobla i Trasą Nadwarciańską od km 0 + 170 do km 0 + 290, 7. Rów przy ul. Wawrzyniaka (naprzeciwko stacji PKP) od km 0 + 000 do km 0 + 050, 8. Zbiornik retencyjny przy przepompowni melioracyjnej Zawarcie 9. Zbiornik retencyjny wód opadowych przy ul. Szmaragdowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.00.00-0, 50.80.00.00-3, 90.51.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżące usuwanie odpadów z Kanału Siedlickiego w Gorzowie Wlkp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kanał Siedlicki na odcinku od km 8+000 do km 9+190 (pomiędzy ul. Cysterską do BAMY).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.00.00-0, 50.80.00.00-3, 90.51.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Trmin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i sukcesywna dostawa, nieużywanych opon do pojazdów silnikowych i sprzętu INNEKO Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. wraz z usługami wulkanizacyjnymi
- Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody * "Zacisze" * "Przygiełkowe Moczary" * "Wrzosiec"
- Badania zajętości i rotacji miejsc parkingowych wraz z analizą funkcjonowania strefy płatnego parkowania w Gorzowie Wielkopolskim.
- Utrzymanie oznakowania poziomego ulic miasta Gorzowa Wlkp.
- Uporządkowanie terenu z odpadów
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyk. usług w zakr. kons. oraz bieżących napraw urz. drukujących, kopiujących i skanujących, zasilaczy oraz sprz. komp. znajdującego się na wyposażeniu 6 WOG oraz jedn. i instytucji będących na zaop.
- "Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego"
- "Wymiana prowadników zgrubionych w wieży szybowej górniczego wyciągu szybowego szybu "II" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A., Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń"
- Uporządkowanie terenu z odpadów
- Konserwacja i renowacja barokowej Kaplicy p.w. św. Jana Nepomucena w Lubomi
- "Wykonanie zabiegów ochrony czynnej w na terenie rezerwatu przyrody Źródliska Biegały z województwa zachodniopomorskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.