eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sarzyna › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu miasta i gminy Nowa Sarzyna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-30

Nowa Sarzyna: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu miasta i gminy Nowa Sarzyna
Numer ogłoszenia: 113985 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sarzyna , ul. Mikołaja Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 17 2413177, faks 17 2413111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasarzyna.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu miasta i gminy Nowa Sarzyna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu miasta i gminy Nowa Sarzyna. Wspólny Słownik Zamówień: 90.50.00.00 - usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - usługi gospodarki odpadami 4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne; 2) prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów; 3) transport i zagospodarowanie odpadów w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów wskazanej dla Regionu Północnego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Podkarpackiego lub do Instalacji Zastępczej w przypadkach określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 4.2. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), b) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 z późń. zm.), c) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), d) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645), e) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676), f) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630). 4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 4.3.1. Odbiór i zbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: 1) odbiór zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, ich transport i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów wskazanej dla Regionu Północnego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Podkarpackiego lub do Instalacji Zastępczej w przypadkach określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; 2) odbiór, transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne: a) szkło i opakowania ze szkła, b) papier, opakowania z papieru i tektury, c) tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych, d) metale, opakowania z metali i opakowania wielomateriałowe; 3) prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów: a) wykonawca ma obowiązek posiadania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w granicach administracyjnych miasta Nowa Sarzyna, wyposażonego w odpowiednie urządzenia do czasowego gromadzenia odpadów takich jak: przeterminowane leki i chemikalia, szkło, opakowania ze szkła, papier, opakowania z papieru i tektury, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, metale, opakowania z metali, opakowania wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, odpady zielone, tekstylia, zużyte baterie i akumulatory, szkło okienne, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia nie zawierających substancji niebezpiecznych, pochodzących z remontu lokali mieszkalnych, zimnych popiołów. Na wykonawcy ciąży również obowiązek uzyskania decyzji na czasowe gromadzenie wyżej wymienionych odpadów w tym Punkcie oraz obowiązek zawarcia umów z dostawcami niezbędnych mediów, b) minimalne wymagania dotyczące Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów: działka budowlana o minimalnej powierzchni 0,20 ha, ogrodzona ogrodzeniem trwałym (minimalna wysokość ogrodzenia 1,8 m), oświetlona, do której wykonawca posiada tytuł prawny, np. własność, użytkowanie wieczyste, dzierżawa, dostęp do drogi publicznej, budynek administracyjny lub wydzielona część administracyjna w budynku o innej funkcji, miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu poprzez budowę nawierzchni betonowej o grubości nie mniejszej niż 8 cm, urządzenia do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, c) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów powinien być dopuszczony do użytkowania decyzją wydaną na podstawie przepisów prawa budowlanego; d) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów: punkt powinien być czynny w dni robocze od godziny 8.00 do godziny 15.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów należy przyjmować bez ograniczeń ilościowych następujące odpady: przeterminowane leki i chemikalia, szkło, opakowania ze szkła, papier, opakowania z papieru i tektury, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, metale, opakowania z metali, opakowania wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, odpady zielone, tekstylia, zużyte baterie i akumulatory, szkło okienne, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia nie zawierających substancji niebezpiecznych, pochodzących z remontu lokali mieszkalnych, zimnych popiołów, prowadzący Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów jest zobowiązany do zapewnienia zagospodarowania zebranych tam odpadów; 4) odbiór z nieruchomości zamieszkałych bez ograniczeń ilościowych jeden raz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zgodnie z harmonogramem zbiórki przyjętym dla danej miejscowości uzgodnionym z zamawiającym; 5) wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia zamawiającego o każdym przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych; do powiadomienia należy dołączyć fotografię z datą. 4.3.2. Zaopatrzenie nieruchomości w pojemniki, worki i stojaki do odbioru odpadów: 1) zaopatrzenie gospodarstw domowych zlokalizowanych w zabudowie mieszkaniowej jednorodzinnej i zagrodowej w worki do segregacji odpadów następujących frakcji: szkła, papieru, tworzyw sztucznych, zbieranych łącznie metali i opakowań wielomateriałowych; 2) zaopatrzenie gospodarstw domowych zlokalizowanych w budynku wielolokalowym w zabudowie mieszkaniowej wielorodzinnej w pojemniki do selektywnego zbierania odpadów następujących frakcji: szkła, papieru, tworzyw sztucznych, zbieranych łącznie metali i opakowań wielomateriałowych; 3) zaopatrzenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, w pojemniki na zmieszane odpady komunalne o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l, 7000 l (KP-7), stojaki do worków na odpady segregowane - w ramach usług dodatkowych świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 4) zaopatrzenie nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne w pojemniki do segregacji odpadów o pojemności 240 l i 1100 l - w ramach usług dodatkowych świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 5) pojemniki i worki do segregacji odpadów komunalnych powinny być w następujących kolorach: a) niebieski - oznakowany napisem PAPIER na papier i opakowania z papieru i tektury, b) biały lub zielony - oznakowany napisem SZKŁO na szkło i opakowania ze szkła, c) żółty - oznakowany napisem TWORZYWA SZTUCZNE na tworzywa i opakowania z tworzyw sztucznych, d) czerwony - oznakowany napisem METALE I OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE na metale, opakowania z metali i opakowania wielomateriałowe; 6) pojemniki na zmieszane odpady komunalne dla gospodarstw domowych zlokalizowanych w zabudowie mieszkaniowej jednorodzinnej i zagrodowej, w zabudowie mieszkaniowej wielorodzinnej oraz dla właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, powinny spełniać niżej wymienione wymagania: a) kolor zielony, b) wykonane z polietylenu, c) pojemność -120 l, 240 l, 1100 l, d) duża wytrzymałość i odporność na zmiany temperatur, wilgoć, promieniowanie UV, e) odporność chemiczna i korozyjna, f) nadruk - oznaczenie rodzaju odpadów i nazwa przedsiębiorcy; 7) dopuszcza się dla właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne metalowe pojemniki 7000 l (KP-7); 8) worki do segregacji odpadów komunalnych dla gospodarstw domowych zlokalizowanych w zabudowie mieszkaniowej jednorodzinnej i zagrodowej oraz dla właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, powinny spełniać niżej wymienione wymagania: a) materiał - folia polietylenowa, b) pojemność -120 l, c) grubość - min. 60 mikronów, d) nadruk - oznaczenie rodzaju odpadów i nazwa przedsiębiorcy; 9) pojemniki do segregacji odpadów komunalnych dla gospodarstw domowych zlokalizowanych w zabudowie mieszkaniowej wielorodzinnej powinny spełniać niżej wymienione wymagania: a) wykonane z polietylenu, b) pojemność 1100 l, c) duża wytrzymałość i odporność na zmiany temperatur, wilgoć, promieniowanie UV, d) odporność chemiczna i korozyjna, e) otwory wrzutowe dostosowane do rodzaju odpadów, f) nadruk - oznaczenie rodzaju odpadów i nazwa przedsiębiorcy; 10) pojemniki do segregacji odpadów komunalnych dla właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne powinny spełniać niżej wymienione wymagania: a) wykonane z polietylenu, b) pojemność 240 l i 1100 l, c) duża wytrzymałość i odporność na zmiany temperatur, wilgoć, promieniowanie UV, d) odporność chemiczna i korozyjna, e) otwory wrzutowe dostosowane do rodzaju odpadów, f) nadruk - oznaczenie rodzaju odpadów i nazwa przedsiębiorcy; 11) rodzaj pojemników do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych: a) zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna i zagrodowa - 120 l, 240 l wykonane w polietylenu, b) zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna - 240 l, 1100 l wykonane z polietylenu, c) nieruchomości niezamieszkałe, na których powstają odpady komunalne - 120 l, 240 l, 1100 l - wykonane z polietylenu, 7000 l (KP-7) - wykonane z metalu, worki 60 l; 12) zamawiający dostarczy wykonawcy wybranemu do realizacji zadania dokładny wykaz właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne. 4.3.3. Wymagana częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 1) wymagana częstotliwość odbioru zmieszanych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych: a) z gospodarstw domowych zlokalizowanych w zabudowie mieszkaniowej jednorodzinnej i zagrodowej na terenach wiejskich raz w miesiącu, b) z gospodarstw domowych zlokalizowanych w zabudowie mieszkaniowej jednorodzinnej na terenach miejskich dwa razy w miesiącu w okresie od września do października, a raz w pozostałych miesiącach, c) z gospodarstw domowych zlokalizowanych w zabudowie mieszkaniowej wielorodzinnej w zależności od stopnia napełnienia pojemnika, lecz nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu; 2) wymagana częstotliwość odbioru zmieszanych odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne gromadzone w pojemnikach o pojemności 60 l, 120 l i 240 l, tak jak określona w pkt 1; 3) wymagana częstotliwość odbioru zmieszanych odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne gromadzone w pojemnikach o pojemności 1100 l i 7000 l (KP-7) - na zgłoszenie właściciela nieruchomości niezamieszkałej; 4) wymagana częstotliwość odbioru segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne raz w miesiącu; 5) przed rozpoczęciem wykonywania usługi wykonawca sporządzi harmonogram wywozu odpadów z terenu miasta i gminy Nowa Sarzyna, który po zatwierdzeniu przez zamawiającego należy dostarczyć w formie ulotki właścicielom nieruchomości; opracowany harmonogram musi być bezwzględnie przestrzegany. 4.3.4. Zagospodarowanie odpadów komunalnych: 1) wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia nałożonych na gminę poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła odebranych z obszaru gminy; 2) wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji kierowanych do składowania; 3) wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia nałożonych na gminę poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych z odebranych z obszaru gminy odpadów komunalnych; 4) środki uzyskane ze sprzedaży selektywnie odebranych surowców wtórnych są dochodem wykonawcy, które powinny być uwzględnione w kalkulacji przy ustalaniu ceny za wykonywaną usługę; 5) zagospodarowanie zebranych odpadów odbywa się na koszt wykonawcy; 6) wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i przekazywania Burmistrzowi Miasta i Gminy Nowa Sarzyna półrocznych sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 4.3.5. Transport odpadów komunalnych: Załadunek i transport odpadów odbywać się będzie za pomocą odpowiedniego sprzętu zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013, poz. 122). 4.3.6. Przewidywana wielkość zamówienia: 1) szacunkowa wielkość do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne w okresie od września do grudnia 2015 r. - 755 Mg; 2) maksymalna ilość i rodzaje pojemników, worków i stojaków do segregacji odpadów: Lp. Rodzaj Pojemność Ilość 1. Pojemnik na odpady zmieszane 120 l 3200 szt. 2. Pojemnik na odpady zmieszane 240 l 305 szt. 3. Pojemnik na odpady zmieszane 1100 l 90 szt. 4. Pojemnik na odpady zmieszane 7000 l (KP-7) 6 szt. 5. Pojemnik do segregacji odpadów dla nieruchomości zamieszkałych (12 gniazd po 4 pojemniki w kolorach jak w pkt 1.3.2. ppkt 5) 1100 l 48 szt. 6. Pojemnik do segregacji odpadów dla nieruchomości niezamieszkałych 240 l 20 szt. Pojemnik do segregacji odpadów dla nieruchomości niezamieszkałych 1100 l 20 szt. 7. Worek do segregacji odpadów dla nieruchomości zamieszkałych (dla każdej nieruchomości po 4 worki w kolorach jak w pkt 1.3.2. ppkt 5) 120 l 13000 szt. na miesiąc 8. Worek do segregacji odpadów dla nieruchomości niezamieszkałych (dla każdej nieruchomości po 4 worki w kolorach jak w pkt 1.3.2. ppkt 5) 120 l 800 szt. na miesiąc 9. Stojak do worków na odpady segregowane - 565 szt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 16.1. Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100). 16.2 Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 16.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. 07.08.2015 r. do godz. 10:00. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy nr 84 9430 1058 1000 1182 2000 0004 16.4 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia Wykonawcy (art.24 ust. 2 pkt 2 ustawy). 16.5. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu miasta i gminy Nowa Sarzyna. 16.6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 16.7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 16.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 16.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.10 Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: - aktualny wpis do ewidencji działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Sarzyna dotyczącej podmiotów uprawnionych do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Nowa Sarzyna; - aktualne zezwolenie starosty na transport odpadów obejmujące odpady będące przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie: spełnia/niespełna.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie: spełnia/niespełna.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej: -2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, -2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, -1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kom paktującej, - 1 pojazdem do obsługi pojemników typu KP-7. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie: spełnia/niespełna.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie: spełnia/niespełna.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do siwz, 2) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. - oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 3) wypełniony formularz wskazujący części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - wg załącznika nr 7 do siwz (jeżeli dotyczy), 4) zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 5) zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy nowa Sarzyna dla przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w zakresie zbierania odpadów komunalnych na terenie miasta i gminy Nowa Sarzyna. 6) decyzję starosty zezwalająca na transport odpadów objętych przedmiotowym zamówieniem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności za wykonane usługi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowasrzyna.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie ul. Mikołaja Kopernika 1 37 - 310 Nowa Sarzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie ul. Mikołaja Kopernika 1 37 - 310 Nowa Sarzyna (sekretariat Urzędu - II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.