eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia, monitoringu sygnałów alarmowych i konserwacji systemów alarmowych oraz sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno - porządkowego budynku oraz na terenie przyległym do nieruchomości przy ul. Połczyńskiej 24 w Koszalinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-16

Koszalin: wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia, monitoringu sygnałów alarmowych i konserwacji systemów alarmowych oraz sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno - porządkowego budynku oraz na terenie przyległym do nieruchomości przy ul. Połczyńskiej 24 w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 11394 - 2015; data zamieszczenia: 16.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia, monitoringu sygnałów alarmowych i konserwacji systemów alarmowych oraz sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno - porządkowego budynku oraz na terenie przyległym do nieruchomości przy ul. Połczyńskiej 24 w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia, monitoringu sygnałów alarmowych i konserwacji systemów alarmowych oraz sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno - porządkowego budynku oraz na terenie przyległym do nieruchomości przy ul. Połczyńskiej 24 w Koszalinie, której opis stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy polegających na: 1) ochronie fizycznej - realizowanej w dni robocze w godzinach od 630 do 1830, poprzez dozorowanie obiektu i osób w nim się znajdujących oraz ochrony mienia i osób znajdujących się w budynku, przy użyciu lokalnego systemu antynapadowego oraz wsparciu patrolu interwencyjnego, szczegółowy zakres czynności określony został w załączniku nr 2. 2) obsłudze portierni - szczegółowy zakres czynności określony został w załączniku nr 4. 3) monitoringu sygnałów alarmowych systemów zainstalowanych na nieruchomości: SSWiN, elektronicznej kontroli dostępu oraz Cyfrowej Telewizji Dozorowej CCTV- realizowanego w dni robocze w godzinach 1830 do godz. 630, natomiast w pozostałe dni całodobowo. W dni poprzedzające święta państwowe i kościelne początek ochrony elektronicznej od godziny 1830 do godziny 630 najbliższego dnia roboczego, następującego po dniu/ach świątecznym/ch wraz z reakcją patrolu interwencyjnego - szczegółowy zakres czynności stanowi załącznik nr 3. 4) monitoringu sygnałów PPOŻ - realizowanego całodobowo, przez wszystkie dni tygodnia. 5) konserwacji systemów alarmowych zainstalowanych na nieruchomości - szczegółowy zakres czynności stanowi załącznik nr 3. 6) sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na terenie nieruchomości - szczegółowy zakres obowiązków określony został w załączniku nr 5..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 3.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże że posiada: a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014r. poz. 1099). b) pozwolenie radiowe Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczo - odbiorczych pracujących w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego, obejmującej swym zasięgiem miasto Koszalin wyszczególnione w warunkach wykorzystywania częstotliwości. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełniać ten lub ci wykonawcy składający ofertę wspólną, którzy będą faktycznie wykonywać prace wymagające koncesji, zezwolenia lub licencji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę (jedna umowa/kontrakt) polegającą na świadczeniu usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia budynków biurowych lub użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 800.00m2 wraz ze sprzątaniem pomieszczeń w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej o powierzchni sprzątania nie mniejszej niż 800,00m2, która trwała co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu/umowy. lub wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje w ramach dwóch umów/kontraktów dwie usługi tj. jedną w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia budynków biurowych lub użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż800,00m2 w ramach jednego umowy/ kontraktu i drugą w zakresie sprzątania pomieszczeń w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej o powierzchni sprzątania nie mniejszej niż 800,00m2 w ramach drugiej umowy/kontraktu, z których każda trwała co najmniej 12 miesięcy. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dowodami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców w całej rozciągłości bądź dwóch wykonawców, z których jeden wykaże się doświadczeniem w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia, natomiast drugi wykonawca wykaże się wymaganym doświadczeniem w zakresie sprzątaniu spełniając wymagania postawione powyżej przez zamawiającego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) co najmniej jednym samochodem patrolującym, będącym do dyspozycji przez całą dobę, b) bezprzewodowymi środkami łączności wewnętrznej i zewnętrznej, W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) co najmniej trzema kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej, które na zmianę będą wykonywały czynności wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 1) projektu umowy stanowiącego załącznik nr 8 siwz; b) co najmniej jednym patrolem interwencyjnym wyposażonym w samochód oraz środki łączności wewnętrznej i zewnętrznej, środki przymusu bezpośredniego składającym się z minimum 2 pracowników ochrony. Osoby, o których wyżej mowa muszą posiadać uprawnienia wymagane ustawą o ochronie osób i mienia tj. są wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji c) co najmniej trzema osobami, które będą wykonywały jednocześnie czynności w wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 6) projektu umowy stanowiącego załącznik nr 8 niniejszej siwz , z których każda posiada co najmniej 12 miesięczny staż pracy polegającej na sprzątaniu w obiektach biurowych lub użyteczności publicznej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do siwz. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymaganą dla tych dokumentów. 2) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - ilość chronionych obiektów biurowych lub użyteczności publicznej - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zakres i warunki zmian związanych z umową zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin ul. Połczyńska 24 p. 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz w formie papierowej 12,30 PLN. Siwz dostępna bezpłatnie na stronie internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2015 godzina 09:55, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych, 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24 p. 307 (sekretariat) lub p. 212 (biuro zamówień publicznych).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.