eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Banie › remont cząstkowy grysami i emulsją ubytków w nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych z podziałem na cztery zadania. Zadanie I - na terenie gmin Stare Czarnowo, Gryfino, Zadanie II - na terenie gmin Widuchowa, Banie, Zadanie III - na terenie gmin Trzcińsk

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2007-02-02

POZYCJA 11385

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Banie: remont cząstkowy grysami i emulsją ubytków w nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych z podziałem na cztery zadania. Zadanie I - na terenie gmin Stare Czarnowo, Gryfino, Zadanie II - na terenie gmin Widuchowa, Banie, Zadanie III - na terenie gmin Trzcińsko Zdrój, Chojna, Zadanie IV - na terenie gmin Mieszkowice, Moryń, Cedynia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Gryfinie, do kontaktów: Jadwiga Wachholz, ul. Baniewicka 2, 74-110 Banie, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4166378, 4166478, fax 091 4616478, e-mail: biuro@pzdgryfino.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gryfino.powiat.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:drogi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont cząstkowy grysami i emulsją ubytków w nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych z podziałem na cztery zadania. Zadanie I - na terenie gmin Stare Czarnowo, Gryfino, Zadanie II - na terenie gmin Widuchowa, Banie, Zadanie III - na terenie gmin Trzcińsko Zdrój, Chojna, Zadanie IV - na terenie gmin Mieszkowice, Moryń, Cedynia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 45. Główne miejsce świadczenia usług: Powiat Gryfiński. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych ubytków w nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie Powiatu Gryfińskiego. W zakres robót wchodzi: a) oczyszczenie sprężonym powietrzem uszkodzonego miejsca z odrzuceniem rumoszu na pryzmę, b) skropienie bitumem dna i ścianek krawędzi naprawianego miejsca, c) rozścielenie otoczonego lepiszczem kruszywa jedną lub dwiema warstwamiw zalezności od głębokości uszkodzenia, d) zamiaławanie naprawianego miejsca drobnym kruszywem 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Przy odbiorze końcowym robót wykonawca dostarczy atesty jakościowe materiałów 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienia powyżej 60.000 euro a ponizej wartości ustalonej na podstawie art.11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz naczelnika zakładu ubezpieczeń społecznych, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia e)że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach w złożonych ofertach - Druk ZP-17 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.22 ust 1 oraz art.24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ustawą załącznik Nr 2 SIWZ, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz naczelnika zakładu ubezpieczeń społecznych, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (dyplomy, uprawnienia, przynależność do IIB). 5.Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew, gotówka. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.03.2007, godzina 10:00, Powiatowy Zarząd Drógw Gryfinie ul. Baniewicka 2 74-110 Banie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Remont cząstkowy grysami i emulsją ubytków w nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych:Zadanie I. 1) Krótki opis: Likwidacja ubytków w nawierzch dróg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Remont cząstkowy na terenie gmin: Stare Czarnowo, Gryfino. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remont cząstkowy grysami i emulsją ubytków w nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych: Zadanie II. 1) Krótki opis: Likwidacja ubytków w nawierzchni dróg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Remont czastkowy dróg na terenie gmin: Widuchowa, Banie. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Remont cząstkowy grysami i emulsją ubytków w nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych: Zadanie III. 1) Krótki opis: Likwidacja ubytków w nawierzchni dróg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Remont cząstkowy na terenie gmin: Trzcińsko Zdrój, Chojna. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Remont cząstkowy grysami i emulsją ubytków w nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych: Zadanie IV. 1) Krótki opis: Likwidacja ubytków w nawierzchni dróg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Remont cząstkowy na terenie gmin: Mieszkowice, Moryń, Cedynia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.